Ow, die conclusie had ik al lang getrokken. Ik ga er niet vanuit dat een vrouw mij aanspreekt. Helaas overigens, het lijkt me wel leuk om eens mee te maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
trek je conclusies zou ik zeggen...
Nee, na 5 min weggestuurdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Haha, wel met hem geneukt?
Ik ben niet zo fotogeniek.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:45 schreef Grielen het volgende:
Op mijn oudere foto's zie ik er juist minder uit
Dat dusquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:45 schreef Grielen het volgende:
Zou niet best zijn als je met de jaren lelijker wordtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:45 schreef Grielen het volgende:
Een keer een koe van "gewicht op foto + minimaal15 kilo" gedate. Ze plofte bij mij in de auto neer, ik zag die benen en toen moesten we nog vertrekkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:44 schreef LesMiserables het volgende:
Nep/verkeerde/oude foto's sturen is zo beta.
Ooit komt het kantelpunt, ik denk na het 60e levensjaar. Maar het komt vooral omdat ik op mijn oude foto's nog niet bezig was met mijn fysiek, wat ik nu sinds enkele maanden wel doe.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als je met de jaren lelijker wordt
En dit dus. Ik train nu sinds iets van 7 maanden vrij fors, en dat verschil merk ik wel als ik naar oude foto's van mezelf kijk. Helaas heb ik niet veel foto's van mezelf (ik ben niet zo van de selfie's) waardoor er toch twee 'oudere foto's ' op tinder staan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:49 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ooit komt het kantelpunt, ik denk na het 60e levensjaar. Maar het komt vooral omdat ik op mijn oude foto's nog niet bezig was met mijn fysiek, wat ik nu sinds enkele maanden wel doe.
Achsoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:49 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ooit komt het kantelpunt, ik denk na het 60e levensjaar. Maar het komt vooral omdat ik op mijn oude foto's nog niet bezig was met mijn fysiek, wat ik nu sinds enkele maanden wel doe.
Stats?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:51 schreef yats het volgende:
[..]
En dit dus. Ik train nu sinds iets van 7 maanden vrij fors, en dat verschil merk ik wel als ik naar oude foto's van mezelf kijk. Helaas heb ik niet veel foto's van mezelf (ik ben niet zo van de selfie's) waardoor er toch twee 'oudere foto's ' op tinder staan.
Ik vraag het voortaan. Na mijn blunder ben ik daar voorzichtiger in geworden. Hele avond vertieft en ook nog een etentje van 70 euro ofzo kunnen dokken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:51 schreef LesMiserables het volgende:
Met oude foto's doelde ik uiteraard op mensen die fatsig worden en een foto van 40 kilo geleden erop knallen. Ik vind dat zolang ze recent zijn je zonder probleem enkel je mooie foto's erop mag knallen. het is geen eerlijkheids contest en je weet dat het zo werkt toch.
Inderdaad. Veel te duur.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:53 schreef LesMiserables het volgende:
Kom op leo, etentjes op de eerste date. Kan niet he ....
Nou ja je "verkoopt' jezelf toch min of meer dus natuurlijk kleed je het aan. Ik zet er zelf ook geen dramatische fotos op maar verder blijf ik gewoon wel mezelf.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja ik vind dat altijd wel een lastig en dun lijntje hoor
Ik ga er geen lelijke foto's op zetten
Maar als je alleen mooie er op zet, ben je dan wel eerlijk genoeg?
Ik geloof dat ik het ethisch allemaal iets te zwaar neem
Wat voor stats wil je? Ik doe maar 1x in de week aan krachttraining, de rest is puur conditie (hardlopen) of techniek (rugby). Ik hoef niet breder te worden dan ik nu ben, dus vaker krachttraining hoeft niet zo nodig.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:53 schreef LesMiserables het volgende:
Kom op leo, etentjes op de eerste date. Kan niet he ....
quote:
quote:
Wowquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
Etentje zou ik echt niet doen. Tot nu toe is het steeds wat drinken geweest. IJsje halen is ook wel een goeie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |