hoezo log je in?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:43 schreef yats het volgende:
Ik begin een hekel aan tinder te krijgen. Het is nu verdomd al de derde keer in korte tijd dat ik na inloggen alle nieuwe matches kwijt ben. Wat is dit voor idiote bug?
Dat deed ik dus ook altijd, alleen bleven er storingen komen waarbij tinder zichzelf afsloot en ik matches kwijtraakte. Op advies van users hier heb ik het met uitloggen geprobeerd opn te lossen met het resultaat dat ik al beschreef. En helaas zijn de storingen er nog steeds.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hoezo log je in?
Iklog me ne install in en daarna hoef ik niets meer te doen. Pas na al jouw reacties erover kwam ik erachter dat er een uitlog knop was
idemquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:35 schreef Leonos het volgende:
Ik log nooit uit, ook nooit problemen.
Samsung S3
Jij bent verloofd ga weg uit dit topicquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:35 schreef Leonos het volgende:
Ik log nooit uit, ook nooit problemen.
Samsung S3
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij bent verloofd ga weg uit dit topic
Heb ik ook wel eens. Maar meestal komen ze uiteindelijk toch weer terug.. bij mij..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:43 schreef yats het volgende:
Ik begin een hekel aan tinder te krijgen. Het is nu verdomd al de derde keer in korte tijd dat ik na inloggen alle nieuwe matches kwijt ben. Wat is dit voor idiote bug?
Haha.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja man. Ben een eckte aanwinst
Maar even zonder dollen 5 minuten oké, meer dan 20 niet
watquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:16 schreef Stink-ui het volgende:
Vanavond weekendje kado gekregenvoor een concert met luxe hotel overnachting
goede milf wel ...
Van hoe ver moest ie komen dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:09 schreef UnicornFarts het volgende:
Als je huis ik de fik staat oid snap ik hett, ik ben echt de moeilijkste niet maar hij was op de fiets en had de reistijd verkeerd ingeschat. Hij was 25 minuten te laat uiteindelijk
Of hij fietst niet zo snel omdat ie zo oud isquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:09 schreef UnicornFarts het volgende:
Als je huis ik de fik staat oid snap ik hett, ik ben echt de moeilijkste niet maar hij was op de fiets en had de reistijd verkeerd ingeschat. Hij was 25 minuten te laat uiteindelijk
Als het gezellig was, dan zou ze nu niet online zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van hoe ver moest ie komen dan?
En verschil van 25 min schat je toch alleen fout als die rit minimaal 3 uur is ofzo?
Maar was t uiteindelijk nog gezellig of wat?
Ik moest hardop lachen bij een stoplicht, iedereen keekquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Of hij fietst niet zo snel omdat ie zo oud is
Horen jullie dat jongens, gewoon UF volgieten. Gegarandeerd succes.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen bij een stoplicht, iedereen keek
Silk hij kwam uit Utrecht en moest maar binnenstad Utrecht.
Date was oké maar zelfs na wat alcohol (word ik altijd zo hitsig van man)heb ik hem alleen maar 3 zoenen op zijn wang gedrukt. Dat zegt wel wat
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Of hij fietst niet zo snel omdat ie zo oud is
Helaas. Hopelijk gaat de volgende beter.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen bij een stoplicht, iedereen keek
Silk hij kwam uit Utrecht en moest maar binnenstad Utrecht.
Date was oké maar zelfs na wat alcohol (word ik altijd zo hitsig van man)heb ik hem alleen maar 3 zoenen op zijn wang gedrukt. Dat zegt wel wat
De manier waarop hij met mij omging was toch wel de druppel. Ik zie er schijnbaar (?) een flink stuk jonger uit dan dat ik ben maar val wel op 30+ers. Veel mannen proberen dan papabeer uit te hangen en ik voel me dan (seksueel) gewoon niet meer tot je aangetrokken. (ondanks dat hij echt heel aantrekkelijk was) Ik heb pas 2 30+ers gehad die dat niet deden, 1 van 33 (korte relatie ook mee gehad) en 1 van 37quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas. Hopelijk gaat de volgende beter.
Waar lag het aan?
Heb een stijve stijfjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De manier waarop hij met mij omging was toch wel de druppel. Ik zie er schijnbaar (?) een flink stuk jonger uit dan dat ik ben maar val wel op 30+ers. Veel mannen proberen dan papabeer uit te hangen en ik voel me dan (seksueel) gewoon niet meer tot je aangetrokken. (ondanks dat hij echt heel aantrekkelijk was) Ik heb pas 2 30+ers gehad die dat niet deden, 1 van 33 (korte relatie ook mee gehad) en 1 van 37
Verder wil hij kinderen, hij had namelijk een vrouw van 37 gedate met 2 kinderen en die wilde geen kinderen meer. Hij is toen niet met haar verder gegaan want hij wil wel kijken of het hem gegund is. Hartstikke fijn natuurlijk maar ik heb nog maar even niet verteld dat er dit jaar bij mij nog de knip in gaat![]()
Ik kreeg net alleen alweer appjes dat hij het onwijs naar zijn zin had gehad en ik zit nu dichtbij hem dus ik kon ook ff 20 minuten doorfietsen dan zou hij me wel warm maken als ik aankwam blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |