Hoelang chat je dan online met deze vrouwen ? Ik heb eerlijk gezegd niet vaak een vrouw meegemaakt die 'het waard is' die het ok vind om lang online te chatten alvorens af te spreken. Het word een beetje als slap en een 'lack of commitment' gezien als je als vent maar een beetje aan blijft hengelen. Ook vanuit het oogpunt dat je over het algemeen wel wat beters te doen hebt dan weken met een totale vreemde online zitten chatten. Maar vrouwen verschillen en het werkt voor je dus zou er vooral niks aan veranderen als je zelf maar tevreden bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leeftijd staat volgens mij nu op 26 - 31. Maar ik ben sowieso niet (meer) zo van het snel afspreken. Even de kat uit de boom kijken. Dame waar ik nu mee date is ook op deze manier gelopen. En heb nog een contact lopen die mij ook al gevraagd heeft om te daten. Maar die staat even in de wacht, met twee vrouwen tegelijk daten vind ik niet tof. Wacht eerst even af hoe die 1e afloopt.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:13 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
In vrijwel geen van de gevallen is dit waar. In ieder geval niet voor de vrouwen die je zou willen aantrekken. Tenzij je vermogend doortrekt naar intellectueel vermogen, levenservaring als vermogen en meer van dat soort dingen. Slimme mannen willen overigens een slimme vrouw, dat getetter van een domme troela naast je in bed gaat je niet gelukkig maken. Is dat echt alles wat je wilt, een lekker wijf ?
Oke dus je neemt geen initiatief, wat vrouwen heel aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet expres. Dat 'hard to get' wat ik zei klopt eigenlijk niet helemaal. Ik date gewoon niet zo snel meer. Als de vrouw die behoefte eerder heeft mag ze het ook aangeven.
Hap hap, ik zat te trollen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:13 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
In vrijwel geen van de gevallen is dit waar. In ieder geval niet voor de vrouwen die je zou willen aantrekken. Tenzij je vermogend doortrekt naar intellectueel vermogen, levenservaring als vermogen en meer van dat soort dingen. Slimme mannen willen overigens een slimme vrouw, dat getetter van een domme troela naast je in bed gaat je niet gelukkig maken. Is dat echt alles wat je wilt, een lekker wijf ?
Wel in het gesprek uiteraard. Maar ik vraag niet na het wisselen van 3 zinnen om een telefoonnummer nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke dus je neemt geen initiatief, wat vrouwen heel aantrekkelijk vinden.
Bètaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel in het gesprek uiteraard. Maar ik vraag niet na het wisselen van 3 zinnen om een telefoonnummer nee.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hap hap, ik zat te trollen.
Overigens wil ik een chick met goede persoonlijkheid en een mooi uiterlijk.
Haha serieus, ik ben erg kieskeurig. Ik erger me enorm aan domme wijven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:17 schreef LesMiserables het volgende:
[..]![]()
Ik doe mijn best om je te geloven maar ik ben bang dat het net wat anders zit. You seem like a real catch.
Hear hear! Als vrouwen dat nu ook een stuk minder gaan doen zou dat fijn zijn. Ik merk aan mezelf dat ik af begin te haken bij dergelijke vrouwen, hoe leuk ze er ook uit zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan als iemand expres hard to get doetflikker op man met je 'spelletjes'
Ah ok, dan is het niet zo vreemd lijkt me.quote:
Niet mee eens. Ik wil juist voordat ik afspreek met iemand diegene het liefst een beetje kennen via chatten. Ik haat tijdverspilling en heb geen energie voor al die dumb fucks die willen afspreken na 1 dagquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:16 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Hoelang chat je dan online met deze vrouwen ? Ik heb eerlijk gezegd niet vaak een vrouw meegemaakt die 'het waard is' die het ok vind om lang online te chatten alvorens af te spreken. Het word een beetje als slap en een 'lack of commitment' gezien als je als vent maar een beetje aan blijft hengelen. Ook vanuit het oogpunt dat je over het algemeen wel wat beters te doen hebt dan weken met een totale vreemde online zitten chatten. Maar vrouwen verschillen en het werkt voor je dus zou er vooral niks aan veranderen als je zelf maar tevreden bent.
1 dag is ook wel iets anders.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik wil juist voordat ik afspreek met iemand diegene het liefst een beetje kennen via chatten. Ik haat tijdverspilling en heb geen energie voor al die dumb fucks die willen afspreken na 1 dag
Met de vrouwen die door de 1e selectie komen (intelligentie, komt ze leuk en geïnteresseerd over) chat meestal nog een paar dagen. Maar niet de hele dag hoor, tussendoor als ik even tijd heb. Of als ik in bed lig ofzo. Soms ook een dag of langer niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:16 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Hoelang chat je dan online met deze vrouwen ? Ik heb eerlijk gezegd niet vaak een vrouw meegemaakt die 'het waard is' die het ok vind om lang online te chatten alvorens af te spreken. Het word een beetje als slap en een 'lack of commitment' gezien als je als vent maar een beetje aan blijft hengelen. Ook vanuit het oogpunt dat je over het algemeen wel wat beters te doen hebt dan weken met een totale vreemde online zitten chatten. Maar vrouwen verschillen en het werkt voor je dus zou er vooral niks aan veranderen als je zelf maar tevreden bent.
Hm oké. In gesprekken moet ik altijd m'n telefoonnummer bijna aandringen anders blijven we dom lullen op tinderquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel in het gesprek uiteraard. Maar ik vraag niet na het wisselen van 3 zinnen om een telefoonnummer nee.
Dat is een labiel kutwijf. Ze is zeker zestien.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Aisomont het volgende:
Haha oke wacht even, deze is geniaal. Maakt een vrouw echt heel erg duidelijk dat ze niet zou willen afspreken, praat ik gewoon vrolijk door want gezellig, reageer ik vanaf gisteren half 7 tot vanochtend half 11 niet, gaat ze zeggen dat ik haar niet mag negeren omdat ze daar niet tegen kanhoe bedoel je dubbele signalen...
Afspreken is heel wat anders dan 4 uur niet reageren!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Aisomont het volgende:
Haha oke wacht even, deze is geniaal. Maakt een vrouw echt heel erg duidelijk dat ze niet zou willen afspreken, praat ik gewoon vrolijk door want gezellig, reageer ik vanaf gisteren half 7 tot vanochtend half 11 niet, gaat ze zeggen dat ik haar niet mag negeren omdat ze daar niet tegen kanhoe bedoel je dubbele signalen...
Ik snap wat je bedoelt maar als ik zijn post lees dan haal ik daar een beetje uit dat hij weken lang aan het chatten is. 1 dag is weer het andere extreme. Weken lang chatten kost meer tijd dan 1 uur iets afspreken voor een drankje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik wil juist voordat ik afspreek met iemand diegene het liefst een beetje kennen via chatten. Ik haat tijdverspilling en heb geen energie voor al die dumb fucks die willen afspreken na 1 dag
En vind je dat aantrekkelijk dat je je nummer zo moet opdringen ? Lijkt me toch echt beter als een beetje zelfverzekerde vent dat op een normale manier vraagt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hm oké. In gesprekken moet ik altijd m'n telefoonnummer bijna aandringen anders blijven we dom lullen op tinder
Ja zonde is dat man. Al dat semi mysterieuze gedoe.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Hear hear! Als vrouwen dat nu ook een stuk minder gaan doen zou dat fijn zijn. Ik merk aan mezelf dat ik af begin te haken bij dergelijke vrouwen, hoe leuk ze er ook uit zien.
Serieus? Als ik twee/drie dagen een leuk gesprek heb, dan zeg ik één van de volgende dingen :ik wil je een foto sturen (kan natuurlijk ook met imgur hahaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hm oké. In gesprekken moet ik altijd m'n telefoonnummer bijna aandringen anders blijven we dom lullen op tinder
Is wel wat lamger dan vier uur.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afspreken is heel wat anders dan 4 uur niet reageren!
Dat is waar. Al chat ik wel liever 4 weken dan dat ik 1 uur afspreek voor een drankje en t blijkt dat ik beter thuis had kunnen blijven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar als ik zijn post lees dan haal ik daar een beetje uit dat hij weken lang aan het chatten is. 1 dag is weer het andere extreme. Weken lang chatten kost meer tijd dan 1 uur iets afspreken voor een drankje.
@dromenvanger
En vind je dat aantrekkelijk dat je je nummer zo moet opdringen ? Lijkt me toch echt beter als een beetje zelfverzekerde vent dat op een normale manier vraagt.
Jij treft als ik het zo hoor vrij vreemde types. Volgens mij zijn het meestal de mannen die om een telefoonnummer moeten vragen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje mysterie, maar ik heb er gewoon de tijd en zin niet (meer) voor om uren bezig te zijn om daar een beetje doorheen te prikken. Je hebt interesse in een date of niet, en niet een ja maar. En dan mogen ze van mij op een date zelf best mysterieus zijn, daar heb ik dan niet zoveel moeite mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja zonde is dat man. Al dat semi mysterieuze gedoe.
2/3 dagen via tinder lullen? wauw wat een geduld heb je daarvoor johquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Serieus? Als ik twee/drie dagen een leuk gesprek heb, dan zeg ik één van de volgende dingen :ik wil je een foto sturen (kan natuurlijk ook met imgur hahaof ik zeg dat tinder kut werkt.
18, zegt ze. En zo ziet ze er ook wel uit. Maar ja, vast al 100x gebruikt want mannen zijn zo slechtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat is een labiel kutwijf. Ze is zeker zestien.
Ja? Jij als ervaren vrouw, waar ligt de grens?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afspreken is heel wat anders dan 4 uur niet reageren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |