abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141323564
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Leeftijd staat volgens mij nu op 26 - 31. Maar ik ben sowieso niet (meer) zo van het snel afspreken. Even de kat uit de boom kijken. Dame waar ik nu mee date is ook op deze manier gelopen. En heb nog een contact lopen die mij ook al gevraagd heeft om te daten. Maar die staat even in de wacht, met twee vrouwen tegelijk daten vind ik niet tof. Wacht eerst even af hoe die 1e afloopt.
Hoelang chat je dan online met deze vrouwen ? Ik heb eerlijk gezegd niet vaak een vrouw meegemaakt die 'het waard is' die het ok vind om lang online te chatten alvorens af te spreken. Het word een beetje als slap en een 'lack of commitment' gezien als je als vent maar een beetje aan blijft hengelen. Ook vanuit het oogpunt dat je over het algemeen wel wat beters te doen hebt dan weken met een totale vreemde online zitten chatten. Maar vrouwen verschillen en het werkt voor je dus zou er vooral niks aan veranderen als je zelf maar tevreden bent.
pi_141323566
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:13 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

In vrijwel geen van de gevallen is dit waar. In ieder geval niet voor de vrouwen die je zou willen aantrekken. Tenzij je vermogend doortrekt naar intellectueel vermogen, levenservaring als vermogen en meer van dat soort dingen. Slimme mannen willen overigens een slimme vrouw, dat getetter van een domme troela naast je in bed gaat je niet gelukkig maken. Is dat echt alles wat je wilt, een lekker wijf ?
Dit inderdaad.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Niet expres. Dat 'hard to get' wat ik zei klopt eigenlijk niet helemaal. Ik date gewoon niet zo snel meer. Als de vrouw die behoefte eerder heeft mag ze het ook aangeven.
Oke dus je neemt geen initiatief, wat vrouwen heel aantrekkelijk vinden.
pi_141323574
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:13 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

In vrijwel geen van de gevallen is dit waar. In ieder geval niet voor de vrouwen die je zou willen aantrekken. Tenzij je vermogend doortrekt naar intellectueel vermogen, levenservaring als vermogen en meer van dat soort dingen. Slimme mannen willen overigens een slimme vrouw, dat getetter van een domme troela naast je in bed gaat je niet gelukkig maken. Is dat echt alles wat je wilt, een lekker wijf ?
Hap hap, ik zat te trollen.

Overigens wil ik een chick met goede persoonlijkheid en een mooi uiterlijk.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:17:19 #279
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_141323595
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:16 schreef Dromenvangertje het volgende:

Oke dus je neemt geen initiatief, wat vrouwen heel aantrekkelijk vinden.
Wel in het gesprek uiteraard. Maar ik vraag niet na het wisselen van 3 zinnen om een telefoonnummer nee.
pi_141323605
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wel in het gesprek uiteraard. Maar ik vraag niet na het wisselen van 3 zinnen om een telefoonnummer nee.
Bèta
Hoogachtend
pi_141323607
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Overigens wil ik een chick met goede persoonlijkheid en een mooi uiterlijk.
:')

Ik doe mijn best om je te geloven maar ik ben bang dat het net wat anders zit. You seem like a real catch.
pi_141323632
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:17 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik doe mijn best om je te geloven maar ik ben bang dat het net wat anders zit. You seem like a real catch.
Haha serieus, ik ben erg kieskeurig. Ik erger me enorm aan domme wijven. :r
Hoogachtend
pi_141323640
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2014 12:19:00 ]
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:19:04 #284
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141323649
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:05 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ik heb er echt een hekel aan als iemand expres hard to get doet :') flikker op man met je 'spelletjes'
Hear hear! Als vrouwen dat nu ook een stuk minder gaan doen zou dat fijn zijn. Ik merk aan mezelf dat ik af begin te haken bij dergelijke vrouwen, hoe leuk ze er ook uit zien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die 30 ben ik zelf.
Ah ok, dan is het niet zo vreemd lijkt me.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141323658
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:16 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Hoelang chat je dan online met deze vrouwen ? Ik heb eerlijk gezegd niet vaak een vrouw meegemaakt die 'het waard is' die het ok vind om lang online te chatten alvorens af te spreken. Het word een beetje als slap en een 'lack of commitment' gezien als je als vent maar een beetje aan blijft hengelen. Ook vanuit het oogpunt dat je over het algemeen wel wat beters te doen hebt dan weken met een totale vreemde online zitten chatten. Maar vrouwen verschillen en het werkt voor je dus zou er vooral niks aan veranderen als je zelf maar tevreden bent.
Niet mee eens. Ik wil juist voordat ik afspreek met iemand diegene het liefst een beetje kennen via chatten. Ik haat tijdverspilling en heb geen energie voor al die dumb fucks die willen afspreken na 1 dag
pi_141323667
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Bèta
:D
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:19:55 #287
426585 Aisomont
Een berg.
pi_141323670
Haha oke wacht even, deze is geniaal. Maakt een vrouw echt heel erg duidelijk dat ze niet zou willen afspreken, praat ik gewoon vrolijk door want gezellig, reageer ik vanaf gisteren half 7 tot vanochtend half 11 niet, gaat ze zeggen dat ik haar niet mag negeren omdat ze daar niet tegen kan :') hoe bedoel je dubbele signalen...
pi_141323685
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik wil juist voordat ik afspreek met iemand diegene het liefst een beetje kennen via chatten. Ik haat tijdverspilling en heb geen energie voor al die dumb fucks die willen afspreken na 1 dag
1 dag is ook wel iets anders.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:21:06 #289
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_141323703
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:16 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Met de vrouwen die door de 1e selectie komen (intelligentie, komt ze leuk en geïnteresseerd over) chat meestal nog een paar dagen. Maar niet de hele dag hoor, tussendoor als ik even tijd heb. Of als ik in bed lig ofzo. Soms ook een dag of langer niet.
pi_141323705
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hm oké. In gesprekken moet ik altijd m'n telefoonnummer bijna aandringen anders blijven we dom lullen op tinder :')
pi_141323710
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Aisomont het volgende:
Haha oke wacht even, deze is geniaal. Maakt een vrouw echt heel erg duidelijk dat ze niet zou willen afspreken, praat ik gewoon vrolijk door want gezellig, reageer ik vanaf gisteren half 7 tot vanochtend half 11 niet, gaat ze zeggen dat ik haar niet mag negeren omdat ze daar niet tegen kan :') hoe bedoel je dubbele signalen...
Dat is een labiel kutwijf. Ze is zeker zestien.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:21:29 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141323718
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Aisomont het volgende:
Afspreken is heel wat anders dan 4 uur niet reageren! :(
pi_141323732
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt maar als ik zijn post lees dan haal ik daar een beetje uit dat hij weken lang aan het chatten is. 1 dag is weer het andere extreme. Weken lang chatten kost meer tijd dan 1 uur iets afspreken voor een drankje.

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Hm oké. In gesprekken moet ik altijd m'n telefoonnummer bijna aandringen anders blijven we dom lullen op tinder :')
En vind je dat aantrekkelijk dat je je nummer zo moet opdringen ? Lijkt me toch echt beter als een beetje zelfverzekerde vent dat op een normale manier vraagt.
pi_141323738
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef yats het volgende:

[..]

Hear hear! Als vrouwen dat nu ook een stuk minder gaan doen zou dat fijn zijn. Ik merk aan mezelf dat ik af begin te haken bij dergelijke vrouwen, hoe leuk ze er ook uit zien.

Ja zonde is dat man. Al dat semi mysterieuze gedoe.
pi_141323763
quote:

[..]

Serieus? Als ik twee/drie dagen een leuk gesprek heb, dan zeg ik één van de volgende dingen :ik wil je een foto sturen (kan natuurlijk ook met imgur haha :') of ik zeg dat tinder kut werkt.
Hoogachtend
pi_141323792
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is wel wat lamger dan vier uur.
Hoogachtend
pi_141323835
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt maar als ik zijn post lees dan haal ik daar een beetje uit dat hij weken lang aan het chatten is. 1 dag is weer het andere extreme. Weken lang chatten kost meer tijd dan 1 uur iets afspreken voor een drankje.

@dromenvanger
En vind je dat aantrekkelijk dat je je nummer zo moet opdringen ? Lijkt me toch echt beter als een beetje zelfverzekerde vent dat op een normale manier vraagt.
Dat is waar. Al chat ik wel liever 4 weken dan dat ik 1 uur afspreek voor een drankje en t blijkt dat ik beter thuis had kunnen blijven.

Nee totaal niet aantrekkelijk. Als ik blijf wachten tot de man het initiatief neemt dan kan ik wachten tot ik een ons weeg.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:25:45 #298
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141323864
quote:

[..]

Jij treft als ik het zo hoor vrij vreemde types. Volgens mij zijn het meestal de mannen die om een telefoonnummer moeten vragen.

quote:
13s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ja zonde is dat man. Al dat semi mysterieuze gedoe.
Niets mis met een beetje mysterie, maar ik heb er gewoon de tijd en zin niet (meer) voor om uren bezig te zijn om daar een beetje doorheen te prikken. Je hebt interesse in een date of niet, en niet een ja maar. En dan mogen ze van mij op een date zelf best mysterieus zijn, daar heb ik dan niet zoveel moeite mee.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141323872
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Serieus? Als ik twee/drie dagen een leuk gesprek heb, dan zeg ik één van de volgende dingen :ik wil je een foto sturen (kan natuurlijk ook met imgur haha :') of ik zeg dat tinder kut werkt.
2/3 dagen via tinder lullen? wauw wat een geduld heb je daarvoor joh :D als ik eenmaal een goed lopend gesprek heb gooi ik m'n nummer soms al na 10min er in
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:27:03 #300
426585 Aisomont
Een berg.
pi_141323911
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Dat is een labiel kutwijf. Ze is zeker zestien.
18, zegt ze. En zo ziet ze er ook wel uit. Maar ja, vast al 100x gebruikt want mannen zijn zo slecht :')
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja? Jij als ervaren vrouw, waar ligt de grens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')