Zonde is dat toch hč. Niets is voor altijd. Mijn favoriete pizzeria is er ook niet meer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Nee, helaas, opeens was Bart weg, want die straat ging helemaal gerenoveerd worden en volgens mij is hij er toen helemaal mee gestopt.
Kende je deze al?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
Iedereen die FB heeft kent deze al zeker?
[ afbeelding ]
Ook al heb je nog zo'n hekel aan voetbal een WK is een paradijs voor allerlei hilarische-, grappige-opmerkelijke pics/gifs. Zelfs voor de niet voetballiefhebber.quote:
Oh ja, voor leuke plaatjes ben ik wel in.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook al heb je nog zo'n hekel aan voetbal een WK is een paradijs voor allerlei hilarische-, grappige-opmerkelijke pics/gifs. Zelfs voor de niet voetballiefhebber.
Volgens mij is Nederland het enige land waar ''de Koning'' zich zo kan gedragenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook al heb je nog zo'n hekel aan voetbal een WK is een paradijs voor allerlei hilarische-, grappige-opmerkelijke pics/gifs. Zelfs voor de niet voetballiefhebber.
Juist wel! Heb je ook zo'n foto met zo'n outfitje?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
leuk toch? je wilt mij niet zien tijdens een wedstrijd van Oranje
Wat jammer, vooral als het een goede was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonde is dat toch hč. Niets is voor altijd. Mijn favoriete pizzeria is er ook niet meer.
Denk alleen dat Engeland en Spanje preuts zijn... DIe Scandinaviers zijn volgens mij ook wel redelijk normaal ...quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij is Nederland het enige land waar ''de Koning'' zich zo kan gedragen![]()
wat ik wel leuk vind eigenlijk hoor...
ow.. nou zo op de hoogte ben ik nou ook weer niet hoor. geen idee hoe het daar toegaat..quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk alleen dat Engeland en Spanje preuts zijn... DIe Scandinaviers zijn volgens mij ook wel redelijk normaal ...
Dat klopt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
je wilt mij niet zien tijdens een wedstrijd van Oranje
Ah, spelen ze vanavond? Ik zie het morgen wel, ik heb nu geen weddenschapquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
OK volgende slachtoffer komende nacht ... En morgen 2 zieke collegas ..
Dacht dat juist jij al die blaadjes zou lezen ..quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. nou zo op de hoogte ben ik nou ook weer niet hoor. geen idee hoe het daar toegaat..
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat juist jij al die blaadjes zou lezen ..
*zoeken gaat*quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Juist wel! Heb je ook zo'n foto met zo'n outfitje?
Geen idee wat de Griekse wk-shirts 2014 zijn .. DIe ene ken ik iddquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, spelen ze vanavond? Ik zie het morgen wel, ik heb nu geen weddenschap
lopen dus is minder spannendShirt heb ik toch al ...
Ja, was een echte Italiaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat jammer, vooral als het een goede was.
Wel een écht mannenshirt...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat de Griekse wk-shirts 2014 zijn .. DIe ene ken ik idd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je een sukkelquote:
Wist je trouwens dat ze tegenwooridg niet alleen shirtjes, maar ook broekjes ruilen na de wedstrijd?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel een écht mannenshirt...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]Wat een rare kleur voor een voetbalshirt is dat Spanje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaar?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ze tegenwooridg niet alleen shirtjes, maar ook broekjes ruilen na de wedstrijd?Nee wist is niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas ook personen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was een echte Italiaan.
Maar ja, naarmate je ouder wordt, verdwijnt er meer uit je verleden.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:09 schreef sacha het volgende:
[..]wie is MF? Is dat je vent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wist je trouwens dat ze tegenwooridg niet alleen shirtjes, maar ook broekjes ruilen na de wedstrijd?Hoe gay is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wist je trouwens dat ze tegenwooridg niet alleen shirtjes, maar ook broekjes ruilen na de wedstrijd?Ik vin goorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
ach gossie, dat vind ik zieligquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:10 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen mijn honden dragen een Oranje outfit, wees gerust
Dat is mishandeling .quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:10 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen mijn honden dragen een Oranje outfit, wees gerust
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:09 schreef sacha het volgende:
[..]Wij hebben op de pc ieder onze eigen webbrowser, werkt i-de-aalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Lekker dan...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef sacha het volgende:
[..]
motherfuckers![]()
iedereen die hier binnenloopt en 'even wil computeren'
Je klinkt alsof je aan het bevallen bentquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... ow........pffffffffff
ja ...
ghehehehehequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je aan het bevallen bent
Deisyy vindt het vies, dus het zal wel niet doorgaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgende stap is dat ze ook hun ondergoed gaan ruilen....speciaal voor alle hetero vrouwen.
Deisyy verpest altijd alle leuke dingen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Deisyy vindt het vies, dus het zal wel niet doorgaan.
Ja, dat vind ik nou ook. Ik wil best een veld vol blote mannen zien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy verpest altijd alle leuke dingen.
Lijkt me een raar gezicht als ze rennen, al die leuters zo in de windquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou ook. Ik wil best een veld vol blote mannen zien.
Haha, nee, dat mag niet. Het moet wel een beetje sexy blijven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me een raar gezicht als ze rennen, al die leuters zo in de wind
toch maar weer een f*cking gast account gaat aanmakenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben op de pc ieder onze eigen webbrowser, werkt i-de-aal
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me een raar gezicht als ze rennen, al die leuters zo in de wind
Wie zitten er dan allemaal aan je computer? ik hoop toch alleen je vent en die Aap of gewoon iedereenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:17 schreef sacha het volgende:
[..]
toch maar weer een f*cking gast account gaat aanmaken
Ok allen een eigen pin-code ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben op de pc ieder onze eigen webbrowser, werkt i-de-aal
quote:
Het gaat ons niet om de broeken...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog wel een gedragen mannenonderbroek voor jullie in de wasmand
Daarvoor zou ik niet je huis binnenlopen ... Maar eerst de bootquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef sacha het volgende:
[..]
motherfuckers![]()
iedereen die hier binnenloopt en 'even wil computeren'
Ma winderig, pa pissig, lekkerquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder vertelde een keer dat ze een windje liet toen mijn vader tegen haar aan lag en toen
moest ze daar aan denken en kreeg ze de slappe lach, Pa pissig
Dat zijn leuke herinneringenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu moet ik altijd aan dat verhaal denken als ik da liedje hoor of de titel zie
Mijn moeder kon leuke dingen vertellenquote:
Das toch altijd zo...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn moeder kon leuke dingen vertellen![]()
ook minder leuke, maar jah, ik onthoud liever de leuke natuurlijk...
En gelijk heb je, maar zo werkt het menselijk brein volgens mij als het om mensen gaat van wie je hield.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn moeder kon leuke dingen vertellen![]()
ook minder leuke, maar jah, ik onthoud liever de leuke natuurlijk...
Zo oncharmant.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... de piemels natuurlijkhoewel ik geen veld vol blote huppende piemels hoef te zien
Dat is waar....totdat jullie een jaartje of 35 zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mannen kunnen het niet helpen dat wij mooier zijn.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is waar....totdat jullie een jaartje of 35 zijn.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
zolang ik er niet aan toegeef, komt alles goedquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hou van shi tzu'squote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mannen kunnen het niet helpen dat wij mooier zijn.
en het baasje erachteraan rennen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van shi tzu's![]()
Van de week was ik aan het hardlopen en een stuk voor mij op het pad stond een luie shi tzi, zijn baasje liep door in de hoop dat heet hondje volgende, maar nee hondje had geen zin, toen kwam ik aanhollen en zei "kom dan, kom dan", waarna het beestje enthousiast met me mee begon te rennen.
We gaan er allemaal niet mooier op wordenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan heeft ie het lef wat van ons te zeggen
Ik gaf je juist gelijk.....is het weer niet goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan heeft ie het lef wat van ons te zeggen
Nee, want eenmaal bij zijn baasje aangekomen besloot hij toch met zijn baasje mee te gaanquote:
Jij hoeft je geen zorgen te maken, ik zag je trouwfoto en volgens mij ben je nietquote:
Natuurlijk niet, maar ik dacht wijselijk mijn mond te houden om de mannen niet voor het hoofd te stoten.quote:
Wij hebben een plaat voor ons hoofd en hebben het geeneens door als jullie ons beledigen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik dacht wijselijk mijn mond te houden om de mannen niet voor het hoofd te stoten.
Daar heb jij minder moeite mee
Ach, het is maar wat je mooi vindt. Als je al 40 jaar met je man/vrouw bent, vind je die waarschijnlijk gewoon mooi. En dat is ook goed zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
We gaan er allemaal niet mooier op wordenmannen én vrouwen, tis natuur....
of je moet gaan faceliften en al die zooi, dan wordt je meetal nķg lelijker trouwens
24 jaar ouder Fann, ook bij mij is de degeneratie in gang gezetquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hoeft je geen zorgen te maken, ik zag je trouwfoto en volgens mij ben je niet
veel verandert toch?
Jij schreef dat wij lelijke mormels worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik gaf je juist gelijk.....is het weer niet goed.
Dat is mooi om te weten, dan hoef ik niet bang te zijn om jullie mannen op de tenen te trappen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij hebben een plaat voor ons hoofd en hebben het geeneens door als jullie ons beledigen.
Mannen plagen is leuk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik dacht wijselijk mijn mond te houden om de mannen niet voor het hoofd te stoten.
Daar heb jij minder moeite mee
Ervoor is altijd goedquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef FANN het volgende:
Ik durf tegenwoordig geen leeftijden meer te schatten hor, voor dat je het weet zit
je e 10 jaar naastervoor of erna...
Ik onderschreef jouw claim dat vrouwen mooier zijn dan mannen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij schreef dat wij lelijke mormels worden.
Is die van jou ik pas af en toe op op zoiets. En een chiewaffaquote:
Dat wel natuurlijk, maar af en toe ben ik gewoon een watjequote:
Zie je wel! Nou doe je het weer!quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik onderschreef jouw claim dat vrouwen mooier zijn dan mannen.
Tot hun 35-ste.....
Ja, dat wélquote:
Alletwee op schootquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is die van jou ik pas af en toe op op zoiets. En een chiewaffa
[ afbeelding ]
Hier op schoot bij buuf Soury
Ach wat maakt het uit, de meerderheid zit toch voetbal te kijken, die lezen dit niet eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar af en toe ben ik gewoon een watje
Dat is vroegquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het koud en ga mijn bedje maar eens opzoeken
Welterusten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het koud en ga mijn bedje maar eens opzoeken
Het is inderdaad fris. Ik heb met iemand afgesproken op het terras morgen, maar ik schat zo in dat dat ook niets wordt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Net bevroren poten gekregen bij het honkbal.
Het lijkt verdomme wel winter...
Het woord lelijk heb ik niet gebruikt. Dat is jouw vrije interpretatie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit hier in een 40+ topic en dan ga je lopen roepen dat 35+ lelijk is. Hoe stom ben je dan
Ach nee, stom vind ik je niet. Eigenlijk is het ook wel gedurfd hier zo'n uitspraak te doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:41 schreef Kingstown het volgende:
Het woord lelijk heb ik niet gebruikt. Dat is jouw vrije interpretatie.![]()
Verder ben ik redelijk stom. Op een schaal van 1 tot 10 zit ik wel ergens rond de 8.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Treehut heeft een positieve invloed op Deisyy.
Ja ze zijn na een paar uur bekaf. Ik kan niet zo goed tegen die kleine dat zit vol energie. Trippel trippel met die minie pootjes.quote:
Die hoopt haar misschien wel eens tegen het lijf te rennen daar in de buurtquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Treehut heeft een positieve invloed op Deisyy.
pardon?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hoopt haar misschien wel eens tegen het lijf te rennen daar in de buurt
Dat is ooit een kunstwerk geworden.quote:
Met zuur. Kool.quote:
ik heb 2 Shih Tzu's,quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is die van jou ik pas af en toe op op zoiets. En een chiewaffa
[ afbeelding ]
Hier op schoot bij buuf Soury
Die tweede is het, ik zal wat betere foto's maken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb 2 Shih Tzu's,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e met shirt?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tweede is het, ik zal wat betere foto's maken.
Ik gebruik driedubbellaags toiletpapier...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb 2 Shih Tzu's,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik noem het boomer hondjes.quote:
Ja stuk groter als dat ratje,quote:
Ik dacht altijd dat de naam van een tv serie kwam.quote:
Latersquote:
Mn broer had zelfs nog aandelen op hem ... EN vet verdiend toen ie naar Ajax ging..quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef Treehut362 het volgende:
Die Suarez heeft nog bij Groningen gevoetbald. en zijn broer heet Paolo
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn broer had zelfs nog aandelen op hem ... EN vet verdiend toen ie naar Ajax ging..Jij maakt wat mee, zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjongejongejongejonge...
Proef ik sarcasmequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij maakt wat mee, zeg.
Tjongejongejongejonge...
Nog leuke fotos gemaakt ER?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
Goedemorgen!! Heeft Nederland gewonnen??
Ja, Teach In met Ding a dong...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb net een hot dog opquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij niet eens je memoires op papier zetten en weggeven?
Te zwaar op de maag. Ik zat naar gore te kijken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net een hot dog opNee niet die chiwawa. En nu ben ik kapot.
Op papier ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij niet eens je memoires op papier zetten en uitgeven?
Dat ga ik al doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij niet eens je memoires op papier zetten en uitgeven?
14 minuten ? Ik skipte er even doorheen. WTFquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Te zwaar op de maag. Ik zat naar gore te kijken.
Verveelt u zich in de tandarts praktijk?quote:
Ik heb het ook afgezet. Te goor voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
14 minuten ? Ik skipte er even doorheen. WTF
Nooit, krijg er altijd een bakje koffie...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Verveelt u zich in de tandarts praktijk?
Niks voor jou ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het ook afgezet. Te goor voor het slapen gaan.
Ik heb wifiquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit, krijg er altijd een bakje koffie...
Het mot wel verkopen natuurlijk...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Begin gewoon een keer.
Die iemand kent je niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand raadde hem mij aan, ik trapte erin.
Nee. Waarvan?quote:
Lijkt me beter dan koffie.quote:
Ik vind mijn vrouwen daar in de praktijk wel aardig om eerlijk te zijn ...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Verveelt u zich in de tandarts praktijk?
Dank je. Volgend jaar in Amsterdam dusquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind mijn vrouwen daar in de praktijk wel aardig om eerlijk te zijn ...Dat wist ik toch gekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Er zijn ook geen goeie griezel films.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger hield ik wel van griezelfilms. Nu kan ik er niet meer tegen
Veilinghal in Blokker, heb ik van horen zeggen...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dank je. Volgend jaar in Amsterdam dus
Nee, maar wel enge.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook geen goeie griezel films.
Maak er gelijk een filmscript van die dan tegelijk kan uitkomen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het mot wel verkopen natuurlijk...
Ja OK Kan er verder weinig aan doen ...quote:
Dan ga ik niet. Veel te weing chic.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veilinghal in Blokker, heb ik van horen zeggen...
Heb je tips ik vind weinig eng, ik kijk nu een serie "The killing" Een Deense serie. Niet eng maar spannend. Erg spannend.quote:
Zoals?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:36 schreef ElizabethR het volgende:
Er zijn beregoeie griezelfilms. Maar ik vind gore niet griezelig, hooguit lachwekkend. Doe mij maar een horror met schrikeffecten.
Nee eigenlijk niet, want dat is voor iedereen anders en ik heb allang geen horror meer gezien. De laatste die ik zag was Paranormal II, die is gebaseerd op spanning. Ik durfde nauwelijks nog naar bed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je tips ik vind weinig eng, ik kijk nu een serie "The killing" Een Deense serie. Niet eng maar spannend. Erg spannend.
Is wel historisch .. Beatles toch ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan ga ik niet. Veel te weing chic.
Wat vind jij dan goede horror?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:39 schreef drakin het volgende:
Ik heb juist een hekel aan die schrikeffecten, een echt goede film heeft die dan ook niet nodig vind ik
Hostel vond ik wel goed, en 30 days of nightquote:
Ik niet ik vind dat wel leuk, maar ik ben van alle markten wat films betreft.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:39 schreef drakin het volgende:
Ik heb juist een hekel aan die schrikeffecten, een echt goede film heeft die dan ook niet nodig vind ik
Ik ook, ben echt een filmnerd soms, alleen mijn vriendje is nog erger.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet ik vind dat wel leuk, maar ik ben van alle markten wat films betreft.
Ik vond de eerste twee films van Peter Jackson zo leuk. Vieze horror op een budgetje van niks.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook, ben echt een filmnerd soms, alleen mijn vriendje is nog erger.
Ik vind saw wel tof, en cube, Dat soort ellende. Oh en Final Destination. De 3D versie is echt vetquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Hostel vond ik wel goed, en 30 days of night
Die is ziek. Ik vind 'Mama' goed. Onlangs gezien. En verder is 'Ils' al jarenlang een van mijn favorieten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef drakin het volgende:
Ik heb Martyrs nog niet gezien, maar die lijkt me ook wel wat
Alleen de eerste saw gezien, gister wel de laatste in 3D gedownload misschien is het dan wel beter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind saw wel tof, en cube, Dat soort ellende. Oh en Final Destination. De 3D versie is echt vet
Die is echt nou ja weird. Vreemd en ziek. Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef drakin het volgende:
Ik heb Martyrs nog niet gezien, maar die lijkt me ook wel wat
Ken ze niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond de eerste twee films van Peter Jackson zo leuk. Vieze horror op een budgetje van niks.
mama vond ik juist bar slecht gedaanquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die is ziek. Ik vind 'Mama' goed. Onlangs gezien. En verder is 'Ils' al jarenlang een van mijn favorieten.
Echt wat voor mij dus.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is echt nou ja weird. Vreemd en ziek. Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Dat kan. Gelukkig is er voor elk soort film wel publiek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
mama vond ik juist bar slecht gedaan
Wat voor films hou jij dan van Cjoef?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou het blijft je even bij zeg maar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Echt wat voor mij dus.
Verder zie ik de laatste tijd veel filmhuisfilms, daar heb ik nog geen horror tussen gezien.
Dat. Net als 'the human centipede'..quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is echt nou ja weird. Vreemd en ziek. Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Dat vond ik nogal lachwekkend.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat. Net als 'the human centipede'..
Ik vond de South Park versie beterquote:
Oh echt? Ik vond hem smerig en die vent een supercreepquote:
Wat jij wilquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:50 schreef ElizabethR het volgende:
Eigenlijk haat ik dus humiliation horror films zoals Martyrs en centipede.
Haha ja ...quote:
Nah Martyrs is een verhaal, hoe gruwelijk ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vond hem smerig en die vent een supercreep
oh zeker. Ik had het dan ook over centipede, niet over martyrsquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah Martyrs is een verhaal, hoe gruwelijk ook.
Ja weet ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
oh zeker. Ik had het dan ook over centipede, niet over martyrs
Dat zijn films geen series.Martyrs (2008) - IMDbquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:55 schreef drakin het volgende:
Die laatste 2 ik ook niet, dat zijn mijn series weer niet.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat voor films hou jij dan van Cjoef?Ik word wel steeds erger verbasterd hier ... Dat even terzijde ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Porno films trek ik nooit tot het einde ,,,![]()
Ik reageerde op dat berichtje van Elizabeth over Family Guy en Simpsons.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn films geen series.Martyrs (2008) - IMDb
The Human Centipede (First Sequence) (2009) - IMDb
Ik heb vandaag pas geleerd dat er ook Porna bestaat, nooit van gehoordquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik word wel steeds erger verbasterd hier ... Dat even terzijde ..
Ja Porno films trek ik nooit tot het einde ,,,
Oh ok maar hierbij de linkjes evenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik reageerde op dat berichtje van Elizabeth over Family Guy en Simpsons.
Daar weet ik niks van ?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag pas geleerd dat er ook Porna bestaat, nooit van gehoord
Die centipide heb ik al gezien en Martyrs noemde ik in dit topic zelf al, dus de linkjes hoefde je niet voor mij te plaatsen hoor, maar wie weet zit iemand anders het nu wel door te lezen.quote:
google er maar op, ik ga slapen nu.quote:
Primaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Die centipide heb ik al gezien en Martyrs noemde ik in dit topic zelf al, dus de linkjes hoefde je niet voor mij te plaatsen hoor, maar wie weet zit iemand anders het nu wel door te lezen.
Waar kom jij vandaan of bedoel jij de porna .nlquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag pas geleerd dat er ook Porna bestaat, nooit van gehoord
Ja zal ik doen en truste trut.quote:
Ik had wel van vrouwvriendelijke porno gehoord, maar niet dat het dus porna heet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan of bedoel jij de porna .nl
Nog even happen voor ik echt gaquote:
Zit ze dan bovenop?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had wel van vrouwvriendelijke porno gehoord, maar niet dat het dus porna heet.
Rot dan op. Ik ga slapen hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had wel van vrouwvriendelijke porno gehoord, maar niet dat het dus porna heet.
Naar mens ben je.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog even happen voor ik echt ga
Nou daag trut
Ok .. Veel plezierquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Je lult tegen jezelfquote:
Even googelenquote:
Googel maar naar deze... TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXIIquote:
die ene heeft nog bij f.c. Groningen gevoetbald.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
Dankjewel voor deze uiterst boeiende infoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die ene heeft nog bij f.c. Groningen gevoetbald.
Plakkie cakequote:
Op mijn mobiel kom ik bij 2 films uit en nu bij het laatste bericht, welke film bedoel je nu eigenlijk Fann?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Googel maar naar deze... TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXII
Briljant!net als die film trouwens, maar dat is al lang geleden dat ik die gezien heb,
gaan we nog een keer kijkenmaar niet vanavond
Fargoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Op mijn mobiel kom ik bij 2 films uit en nu bij het laatste bericht, welke film bedoel je nu eigenlijk Fann?
ow die, allang gezien, was soms wat langdradig. Niet helemaal mijn soort film.quote:
Ik bedoelde niet de film Fargo, die is uit 1996, vond ik trouwens ook een geweldige filmquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Op mijn mobiel kom ik bij 2 films uit en nu bij het laatste bericht, welke film bedoel je nu eigenlijk Fann?
Juist!quote:
Briljante filmquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
ow die, allang gezien, was soms wat langdradig. Niet helemaal mijn soort film.
Pakkend filmpje, maar het verhaal schijnt meerdere kanten te hebben...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben goddomme helemaal over mijn wimpers van dat filmpje van dat jongetje dat uit huis werd geplaatst. Ongelooflijk dat ze een jochie van 6 zo behandelen, zowel zijn moeder als jeugdzorg staan letterlijk aan hem te trekken, en dat kind is helemaal overstuur tot bijna kotsen aan toe, heel, heel erg om te zien.
welk filmpje?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben goddomme helemaal over mijn wimpers van dat filmpje van dat jongetje dat uit huis werd geplaatst. Ongelooflijk dat ze een jochie van 6 zo behandelen, zowel zijn moeder als jeugdzorg staan letterlijk aan hem te trekken, en dat kind is helemaal overstuur tot bijna kotsen aan toe, heel, heel erg om te zien.
As usual.....net zoals die 2 meiden waarvan de 1 de ander half dood schopt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pakkend filmpje, maar het verhaal schijnt meerdere kanten te hebben...
Daar zie ik niet zo zeer verschillende kanten in, dat is zoals het is...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
As usual.....net zoals die 2 meiden waarvan de 1 de ander half dood schopt.
Ja, had ik inmiddels gevonden, maar ik zie nog steeds nergens een filmpje?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
NWS / Filmpje uitgeplaatst jongetje (6) verhit gemoederen #2
De dader is al een jaar of 2 gepest en getreiterd door het slachtoffer en haar (veel oudere) vriend, zowel verbaal als fysiek. Dat er dan op een gegeven moment iets knapt cq dat je wraak neemt als de oudere vriend er niet bij is vind ik niet heel vreemd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zie ik niet zo zeer verschillende kanten in, dat is zoals het is...
Ja, dat maakt het legitiem..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De dader is al een jaar of 2 gepest en getreiterd door het slachtoffer en haar (veel oudere) vriend, zowel verbaal als fysiek. Dat er dan op een gegeven moment iets knapt cq dat je wraak neemt als de oudere vriend er niet bij is vind ik niet heel vreemd.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, had ik inmiddels gevonden, maar ik zie nog steeds nergens een filmpje?
Ja, dat begrijp ik wel, maar daarmee blijft het m.i. een domme actie die je niet veel verder helpt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat maakt dat er meerdere kanten aan een verhaal zitten.
Van kinderen van 15 verwacht ik niet echt dat ze weloverwogen keuzes maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar daarmee blijft het m.i. een domme actie die je niet veel verder helpt.
Sterker nog, het werkt averechts...
hij gilt alles bij mekaarquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef ElizabethR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |