Jij hoeft je geen zorgen te maken, ik zag je trouwfoto en volgens mij ben je nietquote:
Natuurlijk niet, maar ik dacht wijselijk mijn mond te houden om de mannen niet voor het hoofd te stoten.quote:
Wij hebben een plaat voor ons hoofd en hebben het geeneens door als jullie ons beledigen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik dacht wijselijk mijn mond te houden om de mannen niet voor het hoofd te stoten.
Daar heb jij minder moeite mee
Ach, het is maar wat je mooi vindt. Als je al 40 jaar met je man/vrouw bent, vind je die waarschijnlijk gewoon mooi. En dat is ook goed zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
We gaan er allemaal niet mooier op wordenmannen én vrouwen, tis natuur....
of je moet gaan faceliften en al die zooi, dan wordt je meetal nóg lelijker trouwens
24 jaar ouder Fann, ook bij mij is de degeneratie in gang gezetquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hoeft je geen zorgen te maken, ik zag je trouwfoto en volgens mij ben je niet
veel verandert toch?
Jij schreef dat wij lelijke mormels worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik gaf je juist gelijk.....is het weer niet goed.
Dat is mooi om te weten, dan hoef ik niet bang te zijn om jullie mannen op de tenen te trappen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij hebben een plaat voor ons hoofd en hebben het geeneens door als jullie ons beledigen.
Mannen plagen is leuk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik dacht wijselijk mijn mond te houden om de mannen niet voor het hoofd te stoten.
Daar heb jij minder moeite mee
Ervoor is altijd goedquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef FANN het volgende:
Ik durf tegenwoordig geen leeftijden meer te schatten hor, voor dat je het weet zit
je e 10 jaar naastervoor of erna...
Ik onderschreef jouw claim dat vrouwen mooier zijn dan mannen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij schreef dat wij lelijke mormels worden.
Is die van jou ik pas af en toe op op zoiets. En een chiewaffaquote:
Dat wel natuurlijk, maar af en toe ben ik gewoon een watjequote:
Zie je wel! Nou doe je het weer!quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik onderschreef jouw claim dat vrouwen mooier zijn dan mannen.
Tot hun 35-ste.....
Ja, dat wélquote:
Alletwee op schootquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is die van jou ik pas af en toe op op zoiets. En een chiewaffa
[ afbeelding ]
Hier op schoot bij buuf Soury
Ach wat maakt het uit, de meerderheid zit toch voetbal te kijken, die lezen dit niet eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar af en toe ben ik gewoon een watje
Dat is vroegquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het koud en ga mijn bedje maar eens opzoeken
Welterusten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het koud en ga mijn bedje maar eens opzoeken
Het is inderdaad fris. Ik heb met iemand afgesproken op het terras morgen, maar ik schat zo in dat dat ook niets wordt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Net bevroren poten gekregen bij het honkbal.
Het lijkt verdomme wel winter...
Het woord lelijk heb ik niet gebruikt. Dat is jouw vrije interpretatie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit hier in een 40+ topic en dan ga je lopen roepen dat 35+ lelijk is. Hoe stom ben je dan
Ach nee, stom vind ik je niet. Eigenlijk is het ook wel gedurfd hier zo'n uitspraak te doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:41 schreef Kingstown het volgende:
Het woord lelijk heb ik niet gebruikt. Dat is jouw vrije interpretatie.![]()
Verder ben ik redelijk stom. Op een schaal van 1 tot 10 zit ik wel ergens rond de 8.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Treehut heeft een positieve invloed op Deisyy.
Ja ze zijn na een paar uur bekaf. Ik kan niet zo goed tegen die kleine dat zit vol energie. Trippel trippel met die minie pootjes.quote:
Die hoopt haar misschien wel eens tegen het lijf te rennen daar in de buurtquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Treehut heeft een positieve invloed op Deisyy.
pardon?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hoopt haar misschien wel eens tegen het lijf te rennen daar in de buurt
Dat is ooit een kunstwerk geworden.quote:
Met zuur. Kool.quote:
ik heb 2 Shih Tzu's,quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is die van jou ik pas af en toe op op zoiets. En een chiewaffa
[ afbeelding ]
Hier op schoot bij buuf Soury
Die tweede is het, ik zal wat betere foto's maken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb 2 Shih Tzu's,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e met shirt?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tweede is het, ik zal wat betere foto's maken.
Ik gebruik driedubbellaags toiletpapier...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb 2 Shih Tzu's,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik noem het boomer hondjes.quote:
Ja stuk groter als dat ratje,quote:
Ik dacht altijd dat de naam van een tv serie kwam.quote:
Latersquote:
Mn broer had zelfs nog aandelen op hem ... EN vet verdiend toen ie naar Ajax ging..quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef Treehut362 het volgende:
Die Suarez heeft nog bij Groningen gevoetbald. en zijn broer heet Paolo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn broer had zelfs nog aandelen op hem ... EN vet verdiend toen ie naar Ajax ging..Jij maakt wat mee, zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjongejongejongejonge...
Proef ik sarcasmequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij maakt wat mee, zeg.
Tjongejongejongejonge...
Nog leuke fotos gemaakt ER?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
Goedemorgen!! Heeft Nederland gewonnen??
Ja, Teach In met Ding a dong...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
Goedemorgen!! Heeft Nederland gewonnen??
Ik heb net een hot dog opquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij niet eens je memoires op papier zetten en weggeven?
Te zwaar op de maag. Ik zat naar gore te kijken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net een hot dog opNee niet die chiwawa. En nu ben ik kapot.
Op papier ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij niet eens je memoires op papier zetten en uitgeven?
Dat ga ik al doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij niet eens je memoires op papier zetten en uitgeven?
14 minuten ? Ik skipte er even doorheen. WTFquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Te zwaar op de maag. Ik zat naar gore te kijken.
Verveelt u zich in de tandarts praktijk?quote:
Ik heb het ook afgezet. Te goor voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
14 minuten ? Ik skipte er even doorheen. WTF
Nooit, krijg er altijd een bakje koffie...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Verveelt u zich in de tandarts praktijk?
Niks voor jou ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het ook afgezet. Te goor voor het slapen gaan.
Ik heb wifiquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit, krijg er altijd een bakje koffie...
Het mot wel verkopen natuurlijk...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Begin gewoon een keer.
Die iemand kent je niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand raadde hem mij aan, ik trapte erin.
Nee. Waarvan?quote:
Lijkt me beter dan koffie.quote:
Ik vind mijn vrouwen daar in de praktijk wel aardig om eerlijk te zijn ...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Verveelt u zich in de tandarts praktijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je. Volgend jaar in Amsterdam dusquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind mijn vrouwen daar in de praktijk wel aardig om eerlijk te zijn ...Dat wist ik toch gekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |