Het woord lelijk heb ik niet gebruikt. Dat is jouw vrije interpretatie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit hier in een 40+ topic en dan ga je lopen roepen dat 35+ lelijk is. Hoe stom ben je dan
Ach nee, stom vind ik je niet. Eigenlijk is het ook wel gedurfd hier zo'n uitspraak te doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:41 schreef Kingstown het volgende:
Het woord lelijk heb ik niet gebruikt. Dat is jouw vrije interpretatie.![]()
Verder ben ik redelijk stom. Op een schaal van 1 tot 10 zit ik wel ergens rond de 8.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Treehut heeft een positieve invloed op Deisyy.
Ja ze zijn na een paar uur bekaf. Ik kan niet zo goed tegen die kleine dat zit vol energie. Trippel trippel met die minie pootjes.quote:
Die hoopt haar misschien wel eens tegen het lijf te rennen daar in de buurtquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Treehut heeft een positieve invloed op Deisyy.
pardon?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hoopt haar misschien wel eens tegen het lijf te rennen daar in de buurt
Dat is ooit een kunstwerk geworden.quote:
Met zuur. Kool.quote:
ik heb 2 Shih Tzu's,quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is die van jou ik pas af en toe op op zoiets. En een chiewaffa
[ afbeelding ]
Hier op schoot bij buuf Soury
Die tweede is het, ik zal wat betere foto's maken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb 2 Shih Tzu's,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e met shirt?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tweede is het, ik zal wat betere foto's maken.
Ik gebruik driedubbellaags toiletpapier...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb 2 Shih Tzu's,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |