Ik noem het boomer hondjes.quote:
Ja stuk groter als dat ratje,quote:
Ik dacht altijd dat de naam van een tv serie kwam.quote:
Latersquote:
Mn broer had zelfs nog aandelen op hem ... EN vet verdiend toen ie naar Ajax ging..quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef Treehut362 het volgende:
Die Suarez heeft nog bij Groningen gevoetbald. en zijn broer heet Paolo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn broer had zelfs nog aandelen op hem ... EN vet verdiend toen ie naar Ajax ging..Jij maakt wat mee, zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjongejongejongejonge...
Proef ik sarcasmequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij maakt wat mee, zeg.
Tjongejongejongejonge...
Nog leuke fotos gemaakt ER?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
Goedemorgen!! Heeft Nederland gewonnen??
Ja, Teach In met Ding a dong...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
Goedemorgen!! Heeft Nederland gewonnen??
Ik heb net een hot dog opquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij niet eens je memoires op papier zetten en weggeven?
Te zwaar op de maag. Ik zat naar gore te kijken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net een hot dog opNee niet die chiwawa. En nu ben ik kapot.
Op papier ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij niet eens je memoires op papier zetten en uitgeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |