Zonde is dat toch hč. Niets is voor altijd. Mijn favoriete pizzeria is er ook niet meer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Nee, helaas, opeens was Bart weg, want die straat ging helemaal gerenoveerd worden en volgens mij is hij er toen helemaal mee gestopt.
Kende je deze al?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
Iedereen die FB heeft kent deze al zeker?
[ afbeelding ]
Ook al heb je nog zo'n hekel aan voetbal een WK is een paradijs voor allerlei hilarische-, grappige-opmerkelijke pics/gifs. Zelfs voor de niet voetballiefhebber.quote:
Oh ja, voor leuke plaatjes ben ik wel in.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook al heb je nog zo'n hekel aan voetbal een WK is een paradijs voor allerlei hilarische-, grappige-opmerkelijke pics/gifs. Zelfs voor de niet voetballiefhebber.
Volgens mij is Nederland het enige land waar ''de Koning'' zich zo kan gedragenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook al heb je nog zo'n hekel aan voetbal een WK is een paradijs voor allerlei hilarische-, grappige-opmerkelijke pics/gifs. Zelfs voor de niet voetballiefhebber.
Juist wel! Heb je ook zo'n foto met zo'n outfitje?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
leuk toch? je wilt mij niet zien tijdens een wedstrijd van Oranje
Wat jammer, vooral als het een goede was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonde is dat toch hč. Niets is voor altijd. Mijn favoriete pizzeria is er ook niet meer.
Denk alleen dat Engeland en Spanje preuts zijn... DIe Scandinaviers zijn volgens mij ook wel redelijk normaal ...quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij is Nederland het enige land waar ''de Koning'' zich zo kan gedragen![]()
wat ik wel leuk vind eigenlijk hoor...
ow.. nou zo op de hoogte ben ik nou ook weer niet hoor. geen idee hoe het daar toegaat..quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk alleen dat Engeland en Spanje preuts zijn... DIe Scandinaviers zijn volgens mij ook wel redelijk normaal ...
Dat klopt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
je wilt mij niet zien tijdens een wedstrijd van Oranje
Ah, spelen ze vanavond? Ik zie het morgen wel, ik heb nu geen weddenschapquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
OK volgende slachtoffer komende nacht ... En morgen 2 zieke collegas ..
Dacht dat juist jij al die blaadjes zou lezen ..quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. nou zo op de hoogte ben ik nou ook weer niet hoor. geen idee hoe het daar toegaat..
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat juist jij al die blaadjes zou lezen ..
*zoeken gaat*quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Juist wel! Heb je ook zo'n foto met zo'n outfitje?
Geen idee wat de Griekse wk-shirts 2014 zijn .. DIe ene ken ik iddquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, spelen ze vanavond? Ik zie het morgen wel, ik heb nu geen weddenschap
lopen dus is minder spannendShirt heb ik toch al ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |