Plakkie cakequote:
Op mijn mobiel kom ik bij 2 films uit en nu bij het laatste bericht, welke film bedoel je nu eigenlijk Fann?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Googel maar naar deze... TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXII
Briljant!net als die film trouwens, maar dat is al lang geleden dat ik die gezien heb,
gaan we nog een keer kijkenmaar niet vanavond
Fargoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Op mijn mobiel kom ik bij 2 films uit en nu bij het laatste bericht, welke film bedoel je nu eigenlijk Fann?
ow die, allang gezien, was soms wat langdradig. Niet helemaal mijn soort film.quote:
Ik bedoelde niet de film Fargo, die is uit 1996, vond ik trouwens ook een geweldige filmquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Op mijn mobiel kom ik bij 2 films uit en nu bij het laatste bericht, welke film bedoel je nu eigenlijk Fann?
Juist!quote:
Briljante filmquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
ow die, allang gezien, was soms wat langdradig. Niet helemaal mijn soort film.
Pakkend filmpje, maar het verhaal schijnt meerdere kanten te hebben...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben goddomme helemaal over mijn wimpers van dat filmpje van dat jongetje dat uit huis werd geplaatst. Ongelooflijk dat ze een jochie van 6 zo behandelen, zowel zijn moeder als jeugdzorg staan letterlijk aan hem te trekken, en dat kind is helemaal overstuur tot bijna kotsen aan toe, heel, heel erg om te zien.
welk filmpje?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben goddomme helemaal over mijn wimpers van dat filmpje van dat jongetje dat uit huis werd geplaatst. Ongelooflijk dat ze een jochie van 6 zo behandelen, zowel zijn moeder als jeugdzorg staan letterlijk aan hem te trekken, en dat kind is helemaal overstuur tot bijna kotsen aan toe, heel, heel erg om te zien.
As usual.....net zoals die 2 meiden waarvan de 1 de ander half dood schopt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pakkend filmpje, maar het verhaal schijnt meerdere kanten te hebben...
Daar zie ik niet zo zeer verschillende kanten in, dat is zoals het is...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
As usual.....net zoals die 2 meiden waarvan de 1 de ander half dood schopt.
Ja, had ik inmiddels gevonden, maar ik zie nog steeds nergens een filmpje?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
NWS / Filmpje uitgeplaatst jongetje (6) verhit gemoederen #2
De dader is al een jaar of 2 gepest en getreiterd door het slachtoffer en haar (veel oudere) vriend, zowel verbaal als fysiek. Dat er dan op een gegeven moment iets knapt cq dat je wraak neemt als de oudere vriend er niet bij is vind ik niet heel vreemd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zie ik niet zo zeer verschillende kanten in, dat is zoals het is...
Ja, dat maakt het legitiem..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De dader is al een jaar of 2 gepest en getreiterd door het slachtoffer en haar (veel oudere) vriend, zowel verbaal als fysiek. Dat er dan op een gegeven moment iets knapt cq dat je wraak neemt als de oudere vriend er niet bij is vind ik niet heel vreemd.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, had ik inmiddels gevonden, maar ik zie nog steeds nergens een filmpje?
Ja, dat begrijp ik wel, maar daarmee blijft het m.i. een domme actie die je niet veel verder helpt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat maakt dat er meerdere kanten aan een verhaal zitten.
Van kinderen van 15 verwacht ik niet echt dat ze weloverwogen keuzes maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar daarmee blijft het m.i. een domme actie die je niet veel verder helpt.
Sterker nog, het werkt averechts...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |