SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Ik ben nu aan het zoeken, maar ik kan 'm tot nu toe niet vinden...quote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Hoe dat er uit zou komen te zien ben ik wel benieuwd
Doe je best want volgens mij wordt dat lachenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het zoeken, maar ik kan 'm tot nu toe niet vinden...
Ah, gevonden.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Doe je best want volgens mij wordt dat lachen
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, gevonden.
Het begon met deze versie, waarbij ik opperde dat ze het hoofd van Marieke over dat van Rik hadden moeten plakken:
[ afbeelding ]
Toen kwam Frey met de "speciale jubileumuitgave":
[ afbeelding ]
En toen kwam ArnieAlberts met het klapstuk:
[ afbeelding ]
Blijft leuk
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
WTF ís dit voor onzin?!
[ afbeelding ]
Dit menen ze toch niet écht, neem ik aan
Bron: http://www.dvd-home.nl/release/nieuw.asp
Dit zou de perfecte castfoto zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kom trouwens nog zo'n mooie (door mijzelf gemaakte) cover tegen:
[ afbeelding ]
Maar dat was weer naar aanleiding van dit bericht:
[..]
Er is ten tijde van seizoen 5 waarschijnlijk nooit een castfoto gemaakt, want Fatima ontbreekt er ook op. De foto die erop staat is een castfoto die gemaakt is op hetzelfde moment als de foto voor seizoen 6. Precies dezelfde mensen met precies dezelfde kleding, dat zegt genoegquote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik me nu trouwens wel afvraag door het zien van die foto, waarom heeft Marieke eigenlijk nooit op de box van seizoen 5 gestaan? Ze had wel een grote rol in dat seizoen met name door de verkrachting-verhaallijn.
Oooh vandaar dat Rik er ook op staat terwijl hij in dat seizoen niet eens voorwamquote:Op zondag 15 juni 2014 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is ten tijde van seizoen 5 waarschijnlijk nooit een castfoto gemaakt, want Fatima ontbreekt er ook op. De foto die erop staat is een castfoto die gemaakt is op hetzelfde moment als de foto voor seizoen 6. Precies dezelfde mensen met precies dezelfde kleding, dat zegt genoeg
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, gevonden.
Het begon met deze versie, waarbij ik opperde dat ze het hoofd van Marieke over dat van Rik hadden moeten plakken:
[ afbeelding ]
Toen kwam Frey met de "speciale jubileumuitgave":
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft leuk
Ik merk het ook inderdaad hahahaquote:Op zondag 15 juni 2014 23:54 schreef LetsGame het volgende:
Victoria Koblenko was echt vreselijk slecht in haar beginperiode, zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef DeLuna het volgende:
Zat er aan te komen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:34 schreef Quarant het volgende:
Oh, bah, Rikki. Heb de shortie al gezien en wil het niet eens meer zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 16-06-2014 16:09:43 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel, maar ja er zijn altijd wel één of twee imbecielen die hun inspiratie uit een bepaalde serie/film/journaal/computerspel halen. Dat kun je niet voorkomenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut wijf die Rikki.
Goed voorbeeld ook voor labiele puber meisjes die gtst kijken.
Deed ik maar mee met PeterKelder, wij zouden absoluut winnenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:25 schreef RobVlas het volgende:
elen, en de kandidaten moeten raden Door welke personages deze oude scenes is gespeeld. Er worden filmpjes uit de eerste 10 seizoenen getoond, en na de break moeten de kandidaten raden Hoe het afliep
Waar kunnen we ons opgeven voor volgend jaar?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Deed ik maar mee met PeterKelder, wij zouden absoluut winnen
Goed plan! Doe ik de vragen over de leaders en jij de rest!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar kunnen we ons opgeven voor volgend jaar?
Krijgen we alleen vragen over seizoen 7 t/m 12quote:Op maandag 16 juni 2014 19:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Goed plan! Doe ik de vragen over de leaders en jij de rest!
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Krijgen we alleen vragen over seizoen 7 t/m 12
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ze daar dan zelf om heeft gevraagd....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja dat is wel erg wreedSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Het zou mooi wezen als ze die kant met haar op zouden gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
Ik hoop dat NietGoedSnikki hierna in een gesticht belandt en de serie verlaat
Dat deze prutschrijvers dit durven te doen met de dochter van twee belangrijke personages/oudgedienden van de GTST-history...![]()
Wat Rikkie doet is inderdaad echt zo standaard en voorspelbaar. Krijgt Anton weer alles over zich heen. Niemand die hem uiteraard zal geloven etc etc etc.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:11 schreef luftersel het volgende:
Dit met Rikki en Anton is echt té voorspelbaar, onorigineel en toevallig. Maar gelukkig is het tenminste wel weer wat boeiender.![]()
En Tim en Sjors zijn nu ook een stuk leuker.
Je mag het niet zeggen... maar inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze daar dan zelf om heeft gevraagd....
Maar ja dat is wel erg wreed
Dat kutwijf is ook niet gewend dat er iemand een keer niks met d'r wil.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:17 schreef GwaiLow het volgende:
Die Anton heeft veel dingen fout gedaan, maar hoe hij met Rikki is om gegaan is echt bizar liefdevol. Schandalig dat Rikki hem zoiets ergs wil aandoen omdat hij haar heeft afgewezen op dit vlak.
Vertel ? In spoilertags he plzquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef Donnis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Barthoquote:Arijan van Bavel en Bartho Braat in Taxi Taxi
Arijan 'Adje' van Bavel en Bartho Braat zijn dit najaar te zien in de klucht Taxi Taxi.
De 35-jarige Van Bavel, die zijn bekendheid dankt aan zijn optredens in Mooi! Weer De Leeuw, en de 63-jarige Braat, vooral bekend als Jef Alberts uit Goede Tijden, Slechte Tijden, toeren van oktober tot eind van het jaar door Nederland met de theaterkomedie. Dat maakte producent De Komedie Compagnie dinsdag bekend.
Naast Van Bavel en Braat zijn ook Sander de Heer en Hymke de Vries te zien in de klucht. Taxi Taxi was al eerder in de Nederlandse theaters te zien onder de titels Goede Buren en Kink in de Kabel.
Grensgebied
Dit keer speelt het stuk zich af in het grensgebied met België en behoren de Vlamingen Britt van der Borght, Dirk Lavrysen en Dirk Van Vooren tot de cast.
Taxi Taxi is een bewerking van de theaterhit Run for Your Wife van Ray Cooney. Dat stuk stond negen jaar op het Londense West End. De Nederlandse bewerking draait om een taxichauffeur met een dubbelleven. De man woont in België met zijn Vlaamse vrouw, in Nederland is hij met een andere dame getrouwd. Als de chauffeur met een hersenschudding in het ziekenhuis belandt, dreigt zijn dubbelleven aan het licht te komen.
De Komedie Compagnie bracht afgelopen seizoen al een volledig Vlaamse versie van het stuk naar België. De Nederlandse versie beleeft op 14 oktober zijn première in Nieuwegein.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef Donnis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bartho
Dan heeft hij op één avond waarschijnlijk meer tekst dan in een heel seizoen GTST
Nou meid, daar denk ik toch anders overquote:Robin Martens stopt niet met GTST
Geplaatst op Tue 17 Jun 2014 om 16:06
Robin Martens denkt er niet aan om te stoppen met haar rol in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat vertelt de actrice in TROS Kompas. Voor Martens is een exit geen optie. “Nee hoor, daarvoor heb ik het nog te veel naar mijn zin. Ik ben blij met mijn rol. Mensen op straat vertellen me weleens dat ze Rikki een irritant jankerdje vinden, haha. Maar toch houd ik van haar. Ze is gewoon een emotioneel meisje dat ontzettend veel meemaakt – zoals dat hoort in soapland“, zo vertelt ze.
Ze is vervlochten met haar personage. “Ik begrijp hoe ze in elkaar zit en ken mijn rol zo goed, dat het soms zelfs voelt alsof ik twee levens heb. Letterlijk, want ook buiten de set noemen mensen me vaak Rikki. Mijn leven is in vier jaar behoorlijk veranderd.”
Martens is lang niet de bekendste GTST-ster. “Dat klopt! Ik acteer al sinds mijn vijftiende, maar misschien ben ik niet opvallend genoeg voor de media. Naast Goede Tijden Slechte Tijden doe ik niet veel andere projecten; daar kan het ook mee te maken hebben.”
“Het lijkt me fantastisch om eens een hoofdrol in een speelfilm te krijgen, maar als je in een dagelijkse serie speelt, ben je toch beperkt beschikbaar. Op zulke aanbiedingen is het dus nog even wachten.”
Relax, het is maar een soap hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen en het klinkt verschrikkelijk, maar ik hoop dat Rikki echt verkracht wordt en niemand haar gelooft. Mensen die echt verkracht zijn en niet geloofd worden hebben een trauma voor het leven en Rikki weet niet wat voor problemen ze hiermee opwekt bij iedereen. Smerig wijf.
Die zal d'r mond wel houden, want anders wordt ze wel weer voor kiereWiet versletenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:21 schreef DjinN het volgende:
Als Wiet maar slim genoeg is om de link te leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet haar nadenken ....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:21 schreef DjinN het volgende:
Als Wiet maar slim genoeg is om de link te leggen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
I know, maar er zijn mensen die dit in het echt ook doen en als ik daar aan denk word ik verschrikkelijk kwaad. Dat er zulke soort mensen bestaan kan ik echt niet geloven.quote:
Die mensen zijn psychisch niet oké.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
I know, maar er zijn mensen die dit in het echt ook doen en als ik daar aan denk word ik verschrikkelijk kwaad. Dat er zulke soort mensen bestaan kan ik echt niet geloven.
Ze is gewoon verschrikkelijk de laatste tijdquote:
Timquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:16 schreef vencodark het volgende:
Ik vind overigens de scenes tussen Bing en Lukas wel vermakelijk om te zien. Lukas onderdanig en geïntimideerd en Bing als de sluwe badguy. Everon is echt verbeterd in zijn acteerspel.![]()
Verder ben ik blij dat Bianco Anton zowaar lijkt te geloven. En Wiet twijfelt gelukkig ook aan het verhaal van Rikki.
En Tim.Zo'n grote mond tegen de man die hem al al die tijd in zijn huis heeft toegelaten. Ik haat Tim.
Nuran heeft Sjors eindelijk de waarheid gezegd. Werd tijd dat iemand dat eens deed. Sjors is gewoon schijnheilig.
Best aardige aflevering.
Tim heeft toch juist steeds aangegeven dat hij heel goed begrijpt dat mensen niet snappen waarom hij 3 maanden niks van zich liet horen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Tim"Boe-fucking-hoe! Waarom vraagt iedereen mij steeds waarom ik 3 maanden niks liet horen?!
![]()
"
Care, kan ze zelf ook niks aan doen. Verder best een mooie meid hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 02:12 schreef Sriracha het volgende:
Rikkiehaar hoofd is te groot voor haar gezicht
Die eeuwige staart staat gewoon heel dom bij haar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Care, kan ze zelf ook niks aan doen. Verder best een mooie meid hoor. Je kan het slechter treffen.
Ik denk dat Sjors gewoon de huur deelt met Nuran ofzo. Is niet zo raar opzich.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:46 schreef Miss_paraplu het volgende:
Tim had gewoon weg moeten blijven....
Hij zeurt als een klein kind, eerst had zijn vader niet genoeg over voor hem en tijd, nu is hij er weer en probeert Anton er voor hem te zijn is het weer niet goed... maar ondertussen dan wel bij Anton in huis wonen en van alles daar gebruik maken..
Irritant joch.
En oh ja de scenes inderdaad tussen Bing en Lucas... geweldig!![]()
Godzijdank dat Bianca inderdaad Anton wel gelooft... Doet hij een keer iets goed wordt hij weer afgezeken omdat madam Rikki er iets anders van maakt..
Dat huis van Rik begint ook langzamerhand op een toko te lijken...
Ooit woonden Rik en Anita en Rikki er in... als ik het goed heb tenminste... nu wonen Sjors ( die toch wel wat zelf kan huren als advocate? met Lana en Wiet, Nuran, Rikkie en Bram en straks Sjoerd ook nog die dan bij Rikkie intrekt omdat hij gelooft dat zijn vader Rikkie heeft verkracht..
Stiekem hoop ik wel dat het goedkomt tussen Nuran en Bing, dat gun ik Bing wel en Nuran ook wel.. weliswaar op vriendschappelijke basis, al zou het best leuk zijn als die twee wat met elkaar krijgen.. maarja wie ben ik ..
Janine die blijkbaar een enorm goede baan heeft dat ze al jaren in een hotelkamer woont..
Ach ja het blijft vermakelijk allemaal
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik denk dat Sjors gewoon de huur deelt met Nuran ofzo. Is niet zo raar opzich.
Als ik Sjoerd was zou ik in Toko gaan wonen ofzo, die heeft nou al zo vaak z'n spullen gepakt. Scheelt een hoop gesjouw elke keer.
Als de vader van Vincent?quote:'Peter Faber in Goede Tijden, Slechte Tijden'
Peter Faber gaat een rolletje spelen in Goede Tijden, Slechte Tijden. Wanneer hij zijn opwachting maakt in het fictieve Meerdijk is onbekend. Dat meldt Shownieuws woensdag.
Het is nog niet duidelijk hoe lang de acteur in de serie zal blijven.
Eerder was Jasper Faber, de zoon van de 70-jarige acteur, al te zien in de RTL 4-soap. Eind jaren negentig kroop hij in de huid van Erik Hamans, de verloofde van Babette van Veens personage Linda Dekker.
Peter Faber speelde de afgelopen jaren in series als Levenslied en Dokter Tinus en de film Chez Nous.
Melchior en Joyce komen alsnog bij elkaarquote:
Haha, ja, nu je het zegtquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Melchior en Joyce komen alsnog bij elkaar
Ze waren wel oude bekenden met een liefdesrelatie in het verre verleden, maar of dat nou ook docent/leerling was weet ik niet.quote:Wat volgens mij toch ook een oude docent met een student was?
Daar wordt straks alleen nog de Godfather soundtrack en dat soort spul gedraaid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:40 schreef Sriracha het volgende:
Haha leuk dat Ludo nu de helft van Dansatoria in handen heeft, dat belooft wat
Haha en natuurlijk die bombastische klassieke muziek die Ludo thuis altijd draaitquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Daar wordt straks alleen nog de Godfather soundtrack en dat soort spul gedraaid.![]()
Jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:40 schreef Sriracha het volgende:
Jep!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:40 schreef Sriracha het volgende:
Oh wauwquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:09 schreef PeterKelder het volgende:
Mensen kinderen, de continuïteit bij de laatste scène van Morris #2 / eerste scène Morris #3 (een direct vervolg) is wel erg ver te zoeken
Ik vind dit wel behoorlijk slordig van de regie/kleding-department, zeker als je ziet dat de gastspeler in deze scène wél dezelfde outfit aan heeft in vergelijk met de vorige scènequote:
Het verhaal is dat Geert Hoes toen een rol had aangenomen in Costa!, zonder dit met de productie van GTST te overleggen (wat wel dient te gebeuren). Bij GTST waren ze dus not amused en hebben Geert toen ontslagen en vervangen voor Putman.quote:Waarom werd die switch destijds eigenlijk gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:18 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:18 schreef Frey het volgende:
Het was briljant... Bing z'n arrogantie is vaak misplaatst, maar het is wel leuk om te zien dat hij niet iemand is die zomaar opgeeft. Vooral tegenover een zwakkeling als Lucas.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:40 schreef Marrije het volgende:
Ik zit nu de aflevering van vanavond te kijken, lang geleden dat ik zo hardop heb gelachenom gtst.
Bing die Lucas grijpt en vraagt of Menno de enige is die hem in elkaar mag rossen.
Hilarisch.
Jammer alleen, dat die gozer totaal niet kan acteren. Die gezichtsuitdrukkingen van hem slaan totaal nergens op.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:56 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het was briljant... Bing z'n arrogantie is vaak misplaatst, maar het is wel leuk om te zien dat hij niet iemand is die zomaar opgeeft. Vooral tegenover een zwakkeling als Lucas.
Dat was ook wel niet erg geweestquote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:39 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jammer alleen, dat die gozer totaal niet kan acteren. Die gezichtsuitdrukkingen van hem slaan totaal nergens op.
Had eigenlijk gehoopt dat Menno hem een flinke ros op zijn brownie gaf, maar helaas.
Op die van de cliffaflevering na wel ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:12 schreef Woelli het volgende:
Zijn de spoilers van de laatste week al bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt er dus op datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Op die van de cliffaflevering na wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt er dus op datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:03 schreef fotostarter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Op die van de cliffaflevering na wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt er dus op datIk zie naast Willem nog steeds geen opbouw naar een waardige cliffhanger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zie naast Willem nog steeds geen opbouw naar een waardige cliffhanger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ook een cliff toch?![]()
Dan wordt het dus dit:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zie naast Willem nog steeds geen opbouw naar een waardige cliffhanger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]Daar kwam het hoge woord er pas in seizoen 6 uit, terwijl die bewuste zomercliff van seizoen 3 wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ook een cliff toch?
We hebben hier dus nog wel even te gaan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan wordt het dus dit:Jawel! meerdere. Dus ook dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jawel! meerdere. Dus ook dit!Het is te hopen, anders is het een wel heel flauwe bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk dé hamvraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is te hopen, anders is het een wel heel flauwe bedoeling
En natuurlijk dé hamvraag:En daar ging de koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sjoerd was altijd tof maar wat een kneus is het sinds zijn terugkeer.
Eerst dat zoeken naar Tim nu weer Anton niet geloven (Zijn eigen vader die er totaal de man niet naar is om iemand als Rikkie te verkrachten)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
en mijn colaquote:
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is te hopen, anders is het een wel heel flauwe bedoeling
En natuurlijk dé hamvraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Sjors![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind 'feisty Sjors' echt zo geweldig om naar te kijken hè. Zoals na de aanrijding van Jack door Bing, toen was ze geweldig bezig. En toen ze wraak op Nick wilde omwille van Jack, en zeker toen ze Charlie en Nick achtervolgde met een spijkerpistool.![]()
![]()
Is dit een FOK!ker of zotwitter:Rachel_Penoze twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 20:02:42#Gtst ff lekker geilen op lucas reageer retweet
https://twitter.com/intent/user?user_id=2453594239
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:07 schreef fotostarter het volgende:
twitter:Rachel_Penoze twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 20:02:42#Gtst ff lekker geilen op lucas reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een mooi lichaam heeft hij wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:07 schreef fotostarter het volgende:
Is dit een FOK!ker of zotwitter:Rachel_Penoze twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 20:02:42#Gtst ff lekker geilen op lucas reageer retweet
![]()
De kop verpest het alleen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:07 schreef fotostarter het volgende:
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Pff ik ben benieuwd hoelang dat saaie 'aanrandings' verhaallijntje gerekt gaat worden, alsof Rikkie al niet irritant genoeg is geweest de laatste tijd![]()
![]()
Idd en dat eeuwige korte lontje van hem begint me ook te irriterenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sjoerd was altijd tof maar wat een kneus is het sinds zijn terugkeer.
Eerst dat zoeken naar Tim nu weer Anton niet geloven (Zijn eigen vader die er totaal de man niet naar is om iemand als Rikkie te verkrachten)![]()
Dit wordt de zowat cliffhanger van volgend seizoen voorspel ik. En na een week heeft iedereen het haar weer vergeven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:09 schreef Sriracha het volgende:
Pff ik ben benieuwd hoelang dat saaie 'aanrandings' verhaallijntje gerekt gaat worden, alsof Rikkie al niet irritant genoeg is geweest de laatste tijd![]()
Dat zit er dik in, al ken ik werkelijk niemand die haar een leuk/ onmisbaar personage vindt, eigenlijk net als al dat gedoe rond Tim, ik hoop dat rondsluipende nosferatu willem hem eens flink in zijn nek bijtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dit wordt de zowat cliffhanger van volgend seizoen voorspel ik. En na een week heeft iedereen het haar weer vergeven.![]()
![]()
Geen bezwaar tegen ;-)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:04 schreef fotostarter het volgende:
rikki toch!
http://www.mokkels.nl/tv/robin-martens-denkt-na-over-playboy/![]()
Ik moet elke keer lachen als ik Jeff de naam VinCENT met de verkeerde klemtoon hoor uitspreken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Is er eigenlijk al nieuws over het releasen van seizoen 13, en 22? Of kunnen we seizoen 13 pas rond volgend jaar mei verwachten?![]()
Ik denk dat seizoen 13 pas volgend jaar verschijnt ja, maar net als seizoen 10 dit jaar in maart. Over seizoen 22 is ook nog niets bekend. Maar seizoen 12 moet ook nog verschijnen hè?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:16 schreef RobbieBoy het volgende:
Is er eigenlijk al nieuws over het releasen van seizoen 13, en 22? Of kunnen we seizoen 13 pas rond volgend jaar mei verwachten?![]()
![]()
Wat zijn eigenlijk de spoilers van aankomende week?Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888![]()
Ditquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:02 schreef Quarant het volgende:
Wat zijn eigenlijk de spoilers van aankomende week?![]()
Niet veel nieuws dus, maar bedankt.Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888![]()
Zou er dit seizoen nog een leader komen zonder Rik, een betere volgorde en een geüpdatete leadershot van Nuran?
De spoiler van de cliffaflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
De spoiler van de cliffaflevering:Ik denk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door LetsGame op 21-06-2014 17:28:16 ]Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik denk:mijn gedachte ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik denk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]"Rikki" jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, en vervolgens een bekentenis van "Rikki", een stoffige kelder en de échte Rikkiquote:
Of Reina junior?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, en vervolgens een bekentenis van "Rikki", een stoffige kelder en de échte Rikki
Of Reina junior?![]()
Ik hoop 't, maar gezien het feit dat het huidige schrijversteam niet veel spannends en/of nieuws verzinnen kan, gebeurt het niet.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Queen Reina II hoort hiervan en dwingt de schrijvers tot de (her)introductie van Rikki de Jong a.k.a. Reina juniorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Ik hoop 't, maar gezien het feit dat het huidige schrijversteam niet veel spannends en/of nieuws verzinnen kan, gebeurt het niet.![]()
![]()
Reinaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Queen Reina II hoort hiervan en dwingt de schrijvers tot de (her)introductie van Rikki de Jong a.k.a. Reina junior![]()
![]()
Als ze toch eens een soappersonage cross-over willen hebben...quote:
En het zou in het geval van Reina best kunnen, zij is immers in Barcelona gaan werken in de kunstwereld. Dan zou ze de grote kunstkenner en -handelaar Ludo Sanders wel moeten kennen![]()
![]()
Maar dan wil ik Eva als Reina en niet Iwana.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ze toch eens een soappersonage cross-over willen hebben...
Ze hadden Junior Marnix en Betinna moeten laten overgaan toen Onm stopte.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar dan wil ik Eva als Reina en niet Iwana.![]()
![]()
Maar da's logisch, want Eva is de échte Reina en Iwana acteert niet meer![]()
![]()
Én JP als de nieuwe eigenaar van De Koningquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze hadden Junior Marnix en Betinna moeten laten overgaan toen Onm stopte.![]()
![]()
Bettina die dan directrice is van het AZM en alsmaar in conflict met Ludo, en JP als medeeigenaar van bodega de Koningquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze hadden Junior Marnix en Betinna moeten laten overgaan toen Onm stopte.
En die Marnix als collega van Anton.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Paula deed dat ook. Dat is echt van die shit waar je op gaat letten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet elke keer lachen als ik Jeff de naam VinCENT met de verkeerde klemtoon hoor uitspreken![]()
Had op de middelbare school een leraar die altijd 'conzjehrs' zei in plaats van conciërge. Werd op een gegeven moment een sport om die man zo vaak mogelijk conzjehrs te laten zeggen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 21-06-2014 18:58:42 ]![]()
Ik ben in staat om de mooie cover tegen de tijd dat dat boek uit is gebracht uit te printen en er overheen te plakken.![]()
Die foto met Ludo, Stefano en Janine heb ik trouwens nog nooit in zijn geheel gezien.![]()
Wist niet dat Janine er ook op stond.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik zag van de week deze foto ook ineens voorbij komen:quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:51 schreef Frey het volgende:
Die foto met Ludo, Stefano en Janine heb ik trouwens nog nooit in zijn geheel gezien.![]()
Wist niet dat Janine er ook op stond.
Vind ik ook wel iets hebben![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:12 schreef Frey het volgende:
De cover schijnt nog iets aangepast te zijn.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zou zo een echt gezin kunnen zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag van de week deze foto ook ineens voorbij komen:
[ afbeelding ]
Vind ik ook wel iets hebben![]()
Dit was toch een promotiefoto van seizoen 10.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag van de week deze foto ook ineens voorbij komen:
[ afbeelding ]
Vind ik ook wel iets hebben
In de tijd werden er nog kleinere groepsfoto's gemaakt.![]()
Jef moet je niet vervangenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Én JP als de nieuwe eigenaar van De Koning![]()
![]()
DE SPOILER van de cliffhanger is bekend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan liever Lorenaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zeker weten niet. Wiet mag wat mij betreft ook![]()
![]()
![]()
Ok, maar dan moet die dat alleen doen. Aangezien er geen waardige partner rondloopt. Of misschien heeft Noud wat ambities?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, Jef krijgt dan weer een belangrijke rol als reclamemanOf Lauraquote:![]()
![]()
Klopt, maar dit heeft denk ik vooral te maken omdat ze toewerken naar aflevering 5.000.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:38 schreef SAMBAM het volgende:
De spoiler van de cliffhanger lijkt niet echt spectaculair
Dat denk ik 17 oktober wordt uitgezonden.![]()
Zou toch schitterend zijn als er een paar personages uit ONM in GTST verschijnenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie Jop de Vries trouwens ook graag voorbij komen als eindbaas Victor Couwenberg![]()
![]()
![]()
dan gewoon allemaalquote:Op maandag 23 juni 2014 08:25 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nehh. Pip Pellens of Inge Schrama zouden veel beter zijn :pspeciaal gtst blad
![]()
![]()
Die foto van Janine, Stefano en Ludo op de 25 jaar GTST cover![]()
Vind de nieuwe cover wel veel lelijker..Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Er is toch een Fokker met zo'n ei en paars in zijn/haar UI?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:07 schreef fotostarter het volgende:
![]()
Beter krijgt Sjoerd wel flink op ze flikker voor hoe hij Anton nu behandeld al zou het wel niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Woelli op 23-06-2014 13:46:38 ]![]()
Vorig jaar mocht van mij van alle mogelijke slachtoffers iedereen eruit behalve Mike.quote:
Nu geld dat voor Anton dus die zou er wel uitgaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:38 schreef Woelli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:48 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:14 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Blijkbaar was het een spannende aflevering vanavond..![]()
Ik heb de serie voor het grootste gedeelte dit seizoen toch via het forum gevolgd. Nu het einde van het seizoen nadert, moet ik maar weer wat meer gaan kijken.
De cliffhanger lijkt me overigens totaal niet boeiend dit jaar, als ik de spoilers mag geloven.
Wel ben ik eigenlijk benieuwd naar de verhaallijn van Lorena. Werd haar advocaat nou ontvoerd in de vrijdag aflevering? Wie zat daar achter dan?![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:12 schreef Koosnaam het volgende:
Blijkbaar was het een spannende aflevering vanavond..![]()
Ik heb de serie voor het grootste gedeelte dit seizoen toch via het forum gevolgd. Nu het einde van het seizoen nadert, moet ik maar weer wat meer gaan kijken.
De cliffhanger lijkt me overigens totaal niet boeiend dit jaar, als ik de spoilers mag geloven.
Wel ben ik eigenlijk benieuwd naar de verhaallijn van Lorena. Werd haar advocaat nou ontvoerd in de vrijdag aflevering? Wie zat daar achter dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het wel raar dat de uitzending van vanavond midden in het politieverhoor begon .... maar er gebeuren wel vaker rare dingen in GTST .....![]()
Ik heb een paar dagen niet gekeken maar wat doet Lukas ineens met een andere vent?
Hij is toch nog gewoon getrouwd met Menno?Het verbaasde me.
![]()
Die besloot ineenkeer even een willekeurige homo te gaan kussen en ermee naar huis te gaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:28 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een paar dagen niet gekeken maar wat doet Lukas ineens met een andere vent?
Hij is toch nog gewoon getrouwd met Menno?Het verbaasde me.
Aansteller
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:26 schreef maily het volgende:
[..]Aah oké!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het wel raar dat de uitzending van vanavond midden in het politieverhoor begon .... maar er gebeuren wel vaker rare dingen in GTST .....
Dat is dus nog niet helemaal duidelijk.
Ja, ik verbaas me er ook wel eens over hoe de afleveringen tegenwoordig beginnen.
Eind vorig seizoen was er volgens mij ook zo'n aflevering dat Ludo, Mike gevangen hield. En dat hij de aflevering erop weer rustig door huize Bouwhuis liep.![]()
Heel irritant dus.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die besloot ineenkeer even een willekeurige homo te gaan kussen en ermee naar huis te gaan.
Aansteller
Als die Lucas een vent tegenkomt met wie hij iets wil. Lukt het hem volgens mij ook zo'n beetje altijd.![]()
Deze jongen kwam me wel bekend voor .... heeft die een bekende vader?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:46 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Heel irritant dus.
Als die Lucas een vent tegenkomt met wie hij iets wil. Lukt het hem volgens mij ook zo'n beetje altijd.
Of zelf ooit ergens in meegespeeld?![]()
Ik weet het niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:47 schreef maily het volgende:
[..]
Deze jongen kwam me wel bekend voor .... heeft die een bekende vader?
Of zelf ooit ergens in meegespeeld?![]()
Misschien iemand anders..![]()
Pas eerste aflevering seizoen 25 gaan ze dat aanpassen. Net als bij seizoen 15.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef LetsGame het volgende:
23 juni 2014 en Rik zit nog steeds in de leader![]()
Heeft er eigenlijk wel eens vaker iemand die al zo lang uit de serie is als Rik. Zo lange tijd in de leader gebleven?
LetsGame of Woelli weten jullie dat?![]()
Ik vond dat Frits van Houten er nog wel redelijk lang inbleef in seizoen 6. Maar dat was al met al wel een stuk korter dan Rik nu.![]()
![]()
Laura en Robert Alberts gingen er in februari 1991 uit, maar zaten nog in de leader tot juni 1991.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef Koosnaam het volgende:
Heeft er eigenlijk wel eens vaker iemand die al zo lang uit de serie is als Rik. Zo lange tijd in de leader gebleven?
LetsGame of Woelli weten jullie dat?![]()
Ik vond dat Frits van Houten er nog wel redelijk lang inbleef in seizoen 6. Maar dat was al met al wel een stuk korter dan Rik nu.
Herman Hogendoorn werd in de leader van seizoen 3 geplaatst, maar was volgens mij nauwelijks te zien en na het vervolg op de cliffaflevering een paar maanden niet te zien.
Peter Kelder ging er in oktober 1993 uit en pas in maart 1994 werd ie uit de leader gehaald.
Linda Dekker ging er in november 1997 uit en was nog tot mei 1998 in de leader te zien (ze was na haar exit nog even kort te zien ivm Simons terugkeer, maar toch).
Laura verliet de serie in december 1997, kwam een weekje terug in februari 1998 en keerde terug in september 1998, maar was wel al die tijd in de leaders te zien.
Kim was nog in de eerste leader van seizoen 10 te zien geweest terwijl ze er al uit was gegaan. Deze versie was maar twee weekjes te zien dus eigenlijk niet zo erg, maar toch best grappig.
Suzanne zat heel seizoen 10 (september 1999 - juni 2000) in de leaders, maar was alleen in september 1999, februari en maart 2000 te zien geweest.
Mathilde verliet de serie in februari 2000, maar was nog tot juni 2000 te zien in de leader. Geldt ook voor de eerste Morris, maar die verliet de serie in maart 2000.
Cleo verliet de serie in februari 2002, maar werd pas uit de leader gezet in mei 2002.
Benjamin was in de leader te zien tot september 2005, maar ging er in oktober 2004 er al uit!
Morris verliet de serie in februari 2007, maar was nog in de leader te zien tot mei 2007.
Barbara verliet de serie in april 2010, maar was nog in de leader te zien tot september 2010.
Wiet verliet de serie in oktober 2011, maar was nog in de leader te zien tot januari 2012.
Rik verliet de serie in februari 2014, en is anno juni nog steeds te zien!!!Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
De leader van seizoen 15 kwam pas weken later na de eerste uitzending.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Pas eerste aflevering seizoen 25 gaan ze dat aanpassen. Net als bij seizoen 15.![]()
Seizoen 1 (duh), 2, 3, 4, 6, 11, 17, 18, 19 en 20 zijn de enige seizoenen met een splinternieuwe leader vanaf de eerste uitzending.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Laura en Robert Alberts gingen er in februari 1991 uit, maar zaten nog in de leader tot juni 1991.
Herman Hogendoorn werd in de leader van seizoen 3 geplaatst, maar was volgens mij nauwelijks te zien en na het vervolg op de cliffaflevering een paar maanden niet te zien.
Peter Kelder ging er in oktober 1993 uit en pas in maart 1994 werd ie uit de leader gehaald.
Linda Dekker ging er in november 1997 uit en was nog tot mei 1998 in de leader te zien (ze was na haar exit nog even kort te zien ivm Simons terugkeer, maar toch).
Laura verliet de serie in december 1997, kwam een weekje terug in februari 1998 en keerde terug in september 1998, maar was wel al die tijd in de leaders te zien.
Kim was nog in de eerste leader van seizoen 10 te zien geweest terwijl ze er al uit was gegaan. Deze versie was maar twee weekjes te zien dus eigenlijk niet zo erg, maar toch best grappig.
Suzanne zat heel seizoen 10 (september 1999 - juni 2000) in de leaders, maar was alleen in september 1999, februari en maart 2000 te zien geweest.
Mathilde verliet de serie in februari 2000, maar was nog tot juni 2000 te zien in de leader. Geldt ook voor de eerste Morris, maar die verliet de serie in maart 2000.
Cleo verliet de serie in februari 2002, maar werd pas uit de leader gezet in mei 2002.
Benjamin was in de leader te zien tot september 2005, maar ging er in oktober 2004 er al uit!
Morris verliet de serie in februari 2007, maar was nog in de leader te zien tot mei 2007.
Barbara verliet de serie in april 2010, maar was nog in de leader te zien tot september 2010.
Wiet verliet de serie in oktober 2011, maar was nog in de leader te zien tot januari 2012.
Rik verliet de serie in februari 2014, en is anno juni nog steeds te zien!!!!
Bedankt voor het korte maar krachtige antwoord.![]()
![]()
Was die van mij?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft leuk
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Vooral irritant, dat was ze. Heb op die oude onbekijkbare longplaytapes uit 2003/2004 nog wat afleveringen gekeken herinner ik me waar zij inzat. Tenenkrommende verhaallijn die ze had en een tenenkrommend personage. Was de vriendin van Morris die op zijn doorreis vanalles bij elkaar had gelogen en haar ten huwelijk wilde vragen(?) en die ineens bij Morris, weer terug van zijn reis, op de stoep stond en niet meer wegging.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:57 schreef LetsGame het volgende:
Vraag me af waarom Tracey geen eigen foto heeft en ook nooit op de castfoto heeft gestaan. Ze was idd meer recurring dan vaste cast en heeft nooit vast op de aftiteling gezeten. Maar ze zat vaag genoeg wel in de leader dus wat zij precies was, was me niet echt duidelijk.
Een beetje een Barbara junior.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Is ook wel een heel abrupte switch inderdaad. Ik moet eens die band met de eerste Charlie-switch naar Toncy van Eersel (?) eens zoeken en uploaden. Door de 'Wat voorafging in GTST' waarbij Charlie en Terra(?) in het kapsalon ruzie maakten en Charlie haar overmeesterde met een schaar (Of andersom?), was ik serieus verward toen ik na de leader ineens niet Charlie maar iemand anders bovenop Terra(?) zag zitten in het kapsalon met een schaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het verhaal is dat Geert Hoes toen een rol had aangenomen in Costa!, zonder dit met de productie van GTST te overleggen (wat wel dient te gebeuren). Bij GTST waren ze dus not amused en hebben Geert toen ontslagen en vervangen voor Putman.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Weet het al; het doktersgezin dat vóór de Bouwhuisjes in GTST woonde .... met een zoon en een dochter .... hij lijkt op de zoon, Dex Huygens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik weet het niet.![]()
Misschien iemand anders..
[ Bericht 9% gewijzigd door maily op 24-06-2014 08:45:32 ]![]()
Charlie lag toch onderop?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 02:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is ook wel een heel abrupte switch inderdaad. Ik moet eens die band met de eerste Charlie-switch naar Toncy van Eersel (?) eens zoeken en uploaden. Door de 'Wat voorafging in GTST' waarbij Charlie en Terra(?) in het kapsalon ruzie maakten en Charlie haar overmeesterde met een schaar (Of andersom?), was ik serieus verward toen ik na de leader ineens niet Charlie maar iemand anders bovenop Terra(?) zag zitten in het kapsalon met een schaar.![]()
In de eerste seizoenen werd de leader nooit halverwege aangepast toch, dus dan is het ook wel logisch dat ze terwijl ze er al uit zijn nog in de leader staan. Ik dacht dat alleen de leader in seizoen twee halverwege werd aangepast door de recast van Helen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Laura en Robert Alberts gingen er in februari 1991 uit, maar zaten nog in de leader tot juni 1991.
Rik verliet de serie in februari 2014, en is anno juni nog steeds te zien!!!
Kim is toch de eerste week nog in seizoen 10 te zien? Daarom staat ze nog in de leader.
Benjamin was er in oktober 2004 al uitgehaald.
Hij was alleen te zien in die begrafenis shot van Pascale, of bedoel je dat ook?
Want dan moet je Aukje ook meetellen, haar krullen zie je in het shot van Barbara![]()
![]()
Oowja. Wel een beetje ja!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:16 schreef maily het volgende:
[..]
Weet het al; het doktersgezin dat vóór de Bouwhuisjes in GTST woonde .... met een zoon en een dochter .... hij lijkt op de zoon, Dex Huygens.
[ afbeelding ]
Die Dex vond ik eigenlijk wel tof omdat hij juist zo'n hekel had aan Lucas.![]()
![]()
Ja, maar Benjamin zie je heel duidelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
In de eerste seizoenen werd de leader nooit halverwege aangepast toch, dus dan is het ook wel logisch dat ze terwijl ze er al uit zijn nog in de leader staan. Ik dacht dat alleen de leader in seizoen twee halverwege werd aangepast door de recast van Helen.
Kim is toch de eerste week nog in seizoen 10 te zien? Daarom staat ze nog in de leader.
Benjamin was er in oktober 2004 al uitgehaald.
Hij was alleen te zien in die begrafenis shot van Pascale, of bedoel je dat ook?
Want dan moet je Aukje ook meetellen, haar krullen zie je in het shot van Barbara![]()
En de dvdbox van seizoen 10 klopt helemaal niet qua leaders en aftitelingen. De eerste twee maanden werd er eigenlijk nog die leader uit seizoen 9 gebruikt en toen kwam die nieuwe leader met Kim, maar die was allang weg.
En ja, idd, pas in seizoen 4 werd er écht geupdatet, toen kregen Stan en Sylvia opeens midden in het seizoen een leadershot. Volgens mij ook de allereerste aflevering uit 1994.
Dacht je eind seizoen 13 van d'r af te zijn, kwam ze begin seizoen 14 weer terug.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 02:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vooral irritant, dat was ze. Heb op die oude onbekijkbare longplaytapes uit 2003/2004 nog wat afleveringen gekeken herinner ik me waar zij inzat. Tenenkrommende verhaallijn die ze had en een tenenkrommend personage. Was de vriendin van Morris die op zijn doorreis vanalles bij elkaar had gelogen en haar ten huwelijk wilde vragen(?) en die ineens bij Morris, weer terug van zijn reis, op de stoep stond en niet meer wegging.
Een beetje een Barbara junior.![]()
![]()
Dat was Yoka die zat hier ook op het forum.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dacht je eind seizoen 13 van d'r af te zijn, kwam ze begin seizoen 14 weer terug.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het zou me eigenlijk niets verbazen als Inge Schrama heeft gesloten de serie te verlaten. Ze zit er alweer 10 jaar in geloof ik.
Ze ging al eens op reis omdat ze even een paar maanden weg wilde.
Daarna was ze zwanger en met verlof. En eigenlijk is ze na die periodes nooit meer echt in actie geweest. Nu even met Tim, maar of dat zo de moeite waard was.![]()
11 jaar zelfsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef SAMBAM het volgende:
Het zou me eigenlijk niets verbazen als Inge Schrama heeft gesloten de serie te verlaten. Ze zit er alweer 10 jaar in geloof ik.
Ze ging al eens op reis omdat ze even een paar maanden weg wilde.
Daarna was ze zwanger en met verlof. En eigenlijk is ze na die periodes nooit meer echt in actie geweest. Nu even met Tim, maar of dat zo de moeite waard was.
Tja, als ik eerlijk ben zou ik 'r totaal niet missen als ze zou vertrekken. Het karakter is zeker de laatste jaren echt veel te slap qua verhalen. En dan te bedenken dat het een dochter is van de grootste GTST-schurken![]()
![]()
Ben ik het helemaal mee eens... ze mag ook wel wegblijven.. haar moeder Martine deed het beter...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
11 jaar zelfs
Tja, als ik eerlijk ben zou ik 'r totaal niet missen als ze zou vertrekken. Het karakter is zeker de laatste jaren echt veel te slap qua verhalen. En dan te bedenken dat het een dochter is van de grootste GTST-schurkenWaarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..![]()
Kan iemand me vertellen of die misselijke kleine ettertrut Rikki nog een keer haar verdiende loon krijgt??![]()
![]()
En kan iemand Lucas van een klif af gooien aub? Danku"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Arme Menno.Goed gespeeld weer, die wanhoop, verdriet, verslagenheid en agressie in die kamer. Zag er trouwens maar gevaarlijk uit hoe hij tegen het rechtop staande bed ging leunen.
Ding zou maar op zijn kop vallen.
Mooi ook wel dat Laura even erbij kwa, ondanks dat ze best wat meer tekst had mogen hebben.
Begrijp van Lukas' actie echt helemaal niets. Gewoon onlogisch maar goed.
Wat Lorena van plan is, zal mij een worst zijn. Ik vind het niks, die verhaallijn.
En die schijnheilige tering Rikki.. Zit ze daar zielig te doen in Sjors' armen. Rotmeid.
Begrijp trouwens ook niet hoe Aysen Anton alweer zo snel in de bak kreeg plus nog en extra dagje. Beetje raar.
Verder best een aardige aflevering.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef DjinN het volgende:
En kan iemand Rikki van een klif af gooien aub? Danku![]()
Dit. Samen met degene die heeft besloten haar verhaallijn te schrijvenquote:"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ben ook wel benieuwd ja ....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef DjinN het volgende:
Kan iemand me vertellen of die misselijke kleine ettertrut Rikki nog een keer haar verdiende loon krijgt??![]()
![]()
![]()
Het is de zoveelste keer dat ik denk dat Lucas moet gewoon niet trouwen en zulk soort dingen. Allemaal te zwaar voor hem. En afgezien van Menno's probleem was hij nog steeds te goed voor Lucas.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die besloot ineenkeer even een willekeurige homo te gaan kussen en ermee naar huis te gaan.
AanstellerAyumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Rikki lijkt er zelf in te zijn gaan geloven, dat misbruikverzinsel.Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888![]()
Nee, dat geloof ik niet. Ze kijkt juist steeds met zo'n schuldige blik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:01 schreef Quarant het volgende:
Rikki lijkt er zelf in te zijn gaan geloven, dat misbruikverzinsel.![]()
Ja, dat is goed geacteerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Ze kijkt juist steeds met zo'n schuldige blik.Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888![]()
Waar is mevrouw Been als ze echt nodig is?lijkt me niet dat zo'n labiel geval als Rikki fatsoenlijk voor haar kind kan zorgen
![]()
En Aysen haha, leuke reclame voor de politie![]()
![]()
Dat zou een echte cliffhanger zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En dat er een stuk rotswand afbreekt en naar beneden flikkert
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
En bovenop Rikki terechtkomt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou een echte cliffhanger zijn
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888![]()
Jaha, maar door wie wordt hij gespeeld?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Scharrel van Lucas.
Kwamen elkaar tegen in De Koning.
Sorry had mijn vraag beter moeten stellen.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef DjinN het volgende:
Live Laugh Love
http://www.beauty-en-gezondheid.nl![]()
Sorry voor de openlijke spoiler, maar dat Arthur en z'n ouders vanavond GTST zullen verlaten zag ik op Youtube!![]()
Volgens Boulevard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Menno is dus vrijdag voor het laatst, aldus RTL Boulevard
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888![]()
Arthur?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:19 schreef LetsGame het volgende:
Sorry voor de openlijke spoiler, maar dat Arthur en z'n ouders vanavond GTST zullen verlaten zag ik op Youtube!![]()
[ afbeelding ]![]()
Nooooquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:19 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb weken niet gekeken en zelfs ik kon voorspellen dat Menno tijdens de cliffhanger zijn exit maakte. Dat zat er echt al maanden aan te komen...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:29 schreef Quarant het volgende:
Menno is dus vrijdag voor het laatst, aldus RTL BoulevardDit keer hebben ze wel gelijk: het is voor mij inderdaad wel een geliefd personage. Wéér een eruit. Eerst Mike, dan Bianca 1, nu Menno.
![]()
![]()
Mee eens.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb weken niet gekeken en zelfs ik kon voorspellen dat Menno tijdens de cliffhanger zijn exit maakte. Dat zat er echt al maanden aan te komen...Dit keer hebben ze wel gelijk: het is voor mij inderdaad wel een geliefd personage. Wéér een eruit. Eerst Mike, dan Bianca 1, nu Menno.
Laten ze die halve klerezooi wat er nu in loopt maar lozen naar spangas![]()
Kijk ook echt al weken/maanden niet meer.. Was inderdaad vrij voorspelbaar dat Menno er voor of tijdens de cliff de serie zou verlaten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb weken niet gekeken en zelfs ik kon voorspellen dat Menno tijdens de cliffhanger zijn exit maakte. Dat zat er echt al maanden aan te komen...Dit keer hebben ze wel gelijk: het is voor mij inderdaad wel een geliefd personage. Wéér een eruit. Eerst Mike, dan Bianca 1, nu Menno.
Menno vind/vond ik ook tof, net als Mike en Bianca 1 trouwens.![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:19 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Arthur was in die periode zo irritant vond ik. Dat ik wou dat hij met z'n ouders mee ging.![]()
En voor diegene die het niet weten. Dit was ongeveer 20 jaar geleden.![]()
![]()
Ik mis de eerste Bianca ook nog steeds. Die speelde zó goed en was altijd heel overtuigend. Als die uit haar plaat ging!![]()
Misschien dat Menno over een paar jaar nog eens terugkomt. Ik vind het heel jammer maar het zag er natuurlijk al naar uit dat het deze kant op zou gaan.
Oh en Janine kwam nu wel heel makkelijk aan zulke belangrijke informatie. Denk dat Maxime er straks niet meer zelf aan toekomt ooit de waarheid te vertellen.
Nina en Vincent blijf ik toch een stom stel vinden. Nina is zo'n overdreven trutje. Ugh.![]()
![]()
Wat een saaie aflevering vandaag overigens weer.
Nina die altijd gelijk weer zo gepikeerd is als ze even geen aandacht krijgt van haar vriendje.
En Menno vind ik ook nog wel een tof personage. Maar dat huilerige gedoe nu, irriteert me eigenlijk alleen maar. Want dat hele liefdes gebeuren met hem en Lucas komt alleen maar geforceerd over op mij!![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Maar Arthur kwam later weer terug.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Arthur was in die periode zo irritant vond ik. Dat ik wou dat hij met z'n ouders mee ging.![]()
En voor diegene die het niet weten. Dit was ongeveer 20 jaar geleden.![]()
![]()
Hij ging niet mee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar Arthur kwam later weer terug.![]()
![]()
Oké!quote:
Nou ja, op zich wel een leuk personage. Maar die ik qua gedrag in de serie, ook niet altijd even goed kon volgen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:55 schreef Frey het volgende:
Shortie:Wuahahaha briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:55 schreef Frey het volgende:
Shortie:Jammer alleen dat het niet bij het ravijn was waar hier over werd gefantaseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bah...beter zou Lucas optyfen
Daar kijk ik wel naar uitquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:29 schreef RobbieBoy het volgende:
Daarna komt de gtst quiz dagelijks in dat timeslot![]()
![]()
Damn, volgende week al. Moet zeggen dat de spanning dan nog weinig opgebouwd is. Misschien dat dit komende week dan nog gebeurd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:29 schreef RobbieBoy het volgende:
Nee volgende week. Daarna komt de gtst quiz dagelijks in dat timeslot
Nu voelt de cliffhanger nog heel ver weg.![]()
Volgens de Veronica Magazine van komende week speelt Isabella van der Wulp nog steeds de rol van Sjors. Dus Inge Schrama is maar een pseudoniem![]()
![]()
![]()
WTF???????quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef PeterKelder het volgende:
Volgens de Veronica Magazine van komende week speelt Isabella van der Wulp nog steeds de rol van Sjors. Dus Inge Schrama is maar een pseudoniem![]()
Vond ik ook, maar na die verhaallijn met z'n zieke moeder werd ie weer Arthur.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
En voor diegene die het niet weten. Dit was ongeveer 20 jaar geleden.
Ja, dat staat bij een foto van haar. "Sjors (Isabella van der Wulp)". Echt WTF als je als redacteur niet weet dat deze rol al 11 jaar door Inge wordt gespeeldquote:![]()
![]()
![]()
Dat is echt ernstigquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat staat bij een foto van haar. "Sjors (Isabella van der Wulp)". Echt WTF als je als redacteur niet weet dat deze rol al 11 jaar door Inge wordt gespeeld![]()
Ik zou graag nog iemand willen opgeven voor de GTST Quiz, zou dat nog kunnen? Hij weet best veel.Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888![]()
Denk het niet, gezien de opnames ook al bijna zijn afgerond... Maar misschien dat er volgend jaar (bij succes) een nieuwe editie komt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:12 schreef Quarant het volgende:
Ik zou graag nog iemand willen opgeven voor de GTST Quiz, zou dat nog kunnen? Hij weet best veel.![]()
"Ik ga naar New York, zonder Menno".
OK MOOI! Lekker wegblijven Lucas![]()
Lucas gaat wegLucas gaat weg
Lucas, Lucas, Lucas gaat weg
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
DIT!quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, klopt, in februari 1999 ging hij dood.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:13 schreef rdwilbrink het volgende:
Arthur zit toch al lang niet meer in de serie ?Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Mag ook wel na 5 hele seizoenen met Lucasquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bah...eindelijk eens iemand die zijn rol echt fucking goed speelt, moet ie eruit![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:28 schreef DjinN het volgende:
Bah...eindelijk eens iemand die zijn rol echt fucking goed speelt, moet ie eruit![]()
WAHAHAHA briljant ditWiet die Nuran lekker laat liggen.
Lekker voor je! Zeiksnor!"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ja, inderdaad. Dat dus.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:28 schreef DjinN het volgende:
![]()
Ze is toch halfzijdig verlamd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:30 schreef LetsGame het volgende:
Ehm.. hoe kan Nuran haar linkerbeen opgetild houden????![]()
Doordat ze rechts verlamd is, niet links.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:30 schreef LetsGame het volgende:
Ehm.. hoe kan Nuran haar linkerbeen opgetild houden????What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik vond vooral de scènes waarin hij Lucas in elkaar beukte zeer geloofwaardigquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:28 schreef DjinN het volgende:
Temeer ik dat ook waarschijnlijk zou doen met zo'n irritant walgelijk ventje.
![]()
Gaat hij echt weg dat zou geweldig zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik lees het nu ook net. Maar inderdaad!quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat hij echt weg dat zou geweldig zijn.![]()
Zal wel voor tijdelijk zijn. Anders was het al wel eerder bekent gemaakt denk ik.![]()
Hij denkt net als Lieke en Kooijemans dat hij het helemaal gaat maken op tv natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:02 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook net. Maar inderdaad!![]()
Zal wel voor tijdelijk zijn. Anders was het al wel eerder bekent gemaakt denk ik.
Van die twee hoor je nagenoeg bijna niks meer dus laten we hopen dat het zo is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha inderdaad! Zou mooi wezen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij denkt net als Lieke en Kooijemans dat hij het helemaal gaat maken op tv natuurlijk.
Van die twee hoor je nagenoeg bijna niks meer dus laten we hopen dat het zo is.
Sowieso vind ik een programma dat door Lieke of Kooijemans gepresenteerd zou worden. Bij voorbaat al een reden om niet te gaan kijken. Zeker in het geval van Lieke van Lexmond.![]()
En dat geldt natuurlijk ook voor Ferry Doedens.![]()
Lieke is momenteel zoveel maanden zwanger dus die zal het straks wat rustiger aan gaan doen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij denkt net als Lieke en Kooijemans dat hij het helemaal gaat maken op tv natuurlijk.
Van die twee hoor je nagenoeg bijna niks meer dus laten we hopen dat het zo is.![]()
En Jan's kop zie ik gewoon op rtl 4 en 5 voorbij komen hoor.Misschien weet jij hen beter te ontwijken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: