SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Ik ben nu aan het zoeken, maar ik kan 'm tot nu toe niet vinden...quote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Hoe dat er uit zou komen te zien ben ik wel benieuwd
Doe je best want volgens mij wordt dat lachenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het zoeken, maar ik kan 'm tot nu toe niet vinden...
Ah, gevonden.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Doe je best want volgens mij wordt dat lachen
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, gevonden.
Het begon met deze versie, waarbij ik opperde dat ze het hoofd van Marieke over dat van Rik hadden moeten plakken:
[ afbeelding ]
Toen kwam Frey met de "speciale jubileumuitgave":
[ afbeelding ]
En toen kwam ArnieAlberts met het klapstuk:
[ afbeelding ]
Blijft leuk
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
WTF ís dit voor onzin?!
[ afbeelding ]
Dit menen ze toch niet écht, neem ik aan
Bron: http://www.dvd-home.nl/release/nieuw.asp
Dit zou de perfecte castfoto zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kom trouwens nog zo'n mooie (door mijzelf gemaakte) cover tegen:
[ afbeelding ]
Maar dat was weer naar aanleiding van dit bericht:
[..]
Er is ten tijde van seizoen 5 waarschijnlijk nooit een castfoto gemaakt, want Fatima ontbreekt er ook op. De foto die erop staat is een castfoto die gemaakt is op hetzelfde moment als de foto voor seizoen 6. Precies dezelfde mensen met precies dezelfde kleding, dat zegt genoegquote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik me nu trouwens wel afvraag door het zien van die foto, waarom heeft Marieke eigenlijk nooit op de box van seizoen 5 gestaan? Ze had wel een grote rol in dat seizoen met name door de verkrachting-verhaallijn.
Oooh vandaar dat Rik er ook op staat terwijl hij in dat seizoen niet eens voorwamquote:Op zondag 15 juni 2014 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is ten tijde van seizoen 5 waarschijnlijk nooit een castfoto gemaakt, want Fatima ontbreekt er ook op. De foto die erop staat is een castfoto die gemaakt is op hetzelfde moment als de foto voor seizoen 6. Precies dezelfde mensen met precies dezelfde kleding, dat zegt genoeg
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, gevonden.
Het begon met deze versie, waarbij ik opperde dat ze het hoofd van Marieke over dat van Rik hadden moeten plakken:
[ afbeelding ]
Toen kwam Frey met de "speciale jubileumuitgave":
[ afbeelding ]
En toen kwam ArnieAlberts met het klapstuk:
[ afbeelding ]
Blijft leuk
Ik merk het ook inderdaad hahahaquote:Op zondag 15 juni 2014 23:54 schreef LetsGame het volgende:
Victoria Koblenko was echt vreselijk slecht in haar beginperiode, zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef DeLuna het volgende:
Zat er aan te komen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:34 schreef Quarant het volgende:
Oh, bah, Rikki. Heb de shortie al gezien en wil het niet eens meer zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 16-06-2014 16:09:43 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel, maar ja er zijn altijd wel één of twee imbecielen die hun inspiratie uit een bepaalde serie/film/journaal/computerspel halen. Dat kun je niet voorkomenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut wijf die Rikki.
Goed voorbeeld ook voor labiele puber meisjes die gtst kijken.
Deed ik maar mee met PeterKelder, wij zouden absoluut winnenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:25 schreef RobVlas het volgende:
elen, en de kandidaten moeten raden Door welke personages deze oude scenes is gespeeld. Er worden filmpjes uit de eerste 10 seizoenen getoond, en na de break moeten de kandidaten raden Hoe het afliep
Waar kunnen we ons opgeven voor volgend jaar?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Deed ik maar mee met PeterKelder, wij zouden absoluut winnen
Goed plan! Doe ik de vragen over de leaders en jij de rest!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar kunnen we ons opgeven voor volgend jaar?
Krijgen we alleen vragen over seizoen 7 t/m 12quote:Op maandag 16 juni 2014 19:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Goed plan! Doe ik de vragen over de leaders en jij de rest!
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Krijgen we alleen vragen over seizoen 7 t/m 12
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ze daar dan zelf om heeft gevraagd....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja dat is wel erg wreedSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Het zou mooi wezen als ze die kant met haar op zouden gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
Ik hoop dat NietGoedSnikki hierna in een gesticht belandt en de serie verlaat
Dat deze prutschrijvers dit durven te doen met de dochter van twee belangrijke personages/oudgedienden van de GTST-history...![]()
Wat Rikkie doet is inderdaad echt zo standaard en voorspelbaar. Krijgt Anton weer alles over zich heen. Niemand die hem uiteraard zal geloven etc etc etc.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:11 schreef luftersel het volgende:
Dit met Rikki en Anton is echt té voorspelbaar, onorigineel en toevallig. Maar gelukkig is het tenminste wel weer wat boeiender.![]()
En Tim en Sjors zijn nu ook een stuk leuker.
Je mag het niet zeggen... maar inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze daar dan zelf om heeft gevraagd....
Maar ja dat is wel erg wreed
Dat kutwijf is ook niet gewend dat er iemand een keer niks met d'r wil.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:17 schreef GwaiLow het volgende:
Die Anton heeft veel dingen fout gedaan, maar hoe hij met Rikki is om gegaan is echt bizar liefdevol. Schandalig dat Rikki hem zoiets ergs wil aandoen omdat hij haar heeft afgewezen op dit vlak.
Vertel ? In spoilertags he plzquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef Donnis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Barthoquote:Arijan van Bavel en Bartho Braat in Taxi Taxi
Arijan 'Adje' van Bavel en Bartho Braat zijn dit najaar te zien in de klucht Taxi Taxi.
De 35-jarige Van Bavel, die zijn bekendheid dankt aan zijn optredens in Mooi! Weer De Leeuw, en de 63-jarige Braat, vooral bekend als Jef Alberts uit Goede Tijden, Slechte Tijden, toeren van oktober tot eind van het jaar door Nederland met de theaterkomedie. Dat maakte producent De Komedie Compagnie dinsdag bekend.
Naast Van Bavel en Braat zijn ook Sander de Heer en Hymke de Vries te zien in de klucht. Taxi Taxi was al eerder in de Nederlandse theaters te zien onder de titels Goede Buren en Kink in de Kabel.
Grensgebied
Dit keer speelt het stuk zich af in het grensgebied met België en behoren de Vlamingen Britt van der Borght, Dirk Lavrysen en Dirk Van Vooren tot de cast.
Taxi Taxi is een bewerking van de theaterhit Run for Your Wife van Ray Cooney. Dat stuk stond negen jaar op het Londense West End. De Nederlandse bewerking draait om een taxichauffeur met een dubbelleven. De man woont in België met zijn Vlaamse vrouw, in Nederland is hij met een andere dame getrouwd. Als de chauffeur met een hersenschudding in het ziekenhuis belandt, dreigt zijn dubbelleven aan het licht te komen.
De Komedie Compagnie bracht afgelopen seizoen al een volledig Vlaamse versie van het stuk naar België. De Nederlandse versie beleeft op 14 oktober zijn première in Nieuwegein.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef Donnis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bartho
Dan heeft hij op één avond waarschijnlijk meer tekst dan in een heel seizoen GTST
Nou meid, daar denk ik toch anders overquote:Robin Martens stopt niet met GTST
Geplaatst op Tue 17 Jun 2014 om 16:06
Robin Martens denkt er niet aan om te stoppen met haar rol in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat vertelt de actrice in TROS Kompas. Voor Martens is een exit geen optie. “Nee hoor, daarvoor heb ik het nog te veel naar mijn zin. Ik ben blij met mijn rol. Mensen op straat vertellen me weleens dat ze Rikki een irritant jankerdje vinden, haha. Maar toch houd ik van haar. Ze is gewoon een emotioneel meisje dat ontzettend veel meemaakt – zoals dat hoort in soapland“, zo vertelt ze.
Ze is vervlochten met haar personage. “Ik begrijp hoe ze in elkaar zit en ken mijn rol zo goed, dat het soms zelfs voelt alsof ik twee levens heb. Letterlijk, want ook buiten de set noemen mensen me vaak Rikki. Mijn leven is in vier jaar behoorlijk veranderd.”
Martens is lang niet de bekendste GTST-ster. “Dat klopt! Ik acteer al sinds mijn vijftiende, maar misschien ben ik niet opvallend genoeg voor de media. Naast Goede Tijden Slechte Tijden doe ik niet veel andere projecten; daar kan het ook mee te maken hebben.”
“Het lijkt me fantastisch om eens een hoofdrol in een speelfilm te krijgen, maar als je in een dagelijkse serie speelt, ben je toch beperkt beschikbaar. Op zulke aanbiedingen is het dus nog even wachten.”
Relax, het is maar een soap hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen en het klinkt verschrikkelijk, maar ik hoop dat Rikki echt verkracht wordt en niemand haar gelooft. Mensen die echt verkracht zijn en niet geloofd worden hebben een trauma voor het leven en Rikki weet niet wat voor problemen ze hiermee opwekt bij iedereen. Smerig wijf.
Die zal d'r mond wel houden, want anders wordt ze wel weer voor kiereWiet versletenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:21 schreef DjinN het volgende:
Als Wiet maar slim genoeg is om de link te leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet haar nadenken ....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:21 schreef DjinN het volgende:
Als Wiet maar slim genoeg is om de link te leggen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
I know, maar er zijn mensen die dit in het echt ook doen en als ik daar aan denk word ik verschrikkelijk kwaad. Dat er zulke soort mensen bestaan kan ik echt niet geloven.quote:
Die mensen zijn psychisch niet oké.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
I know, maar er zijn mensen die dit in het echt ook doen en als ik daar aan denk word ik verschrikkelijk kwaad. Dat er zulke soort mensen bestaan kan ik echt niet geloven.
Ze is gewoon verschrikkelijk de laatste tijdquote:
Timquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:16 schreef vencodark het volgende:
Ik vind overigens de scenes tussen Bing en Lukas wel vermakelijk om te zien. Lukas onderdanig en geïntimideerd en Bing als de sluwe badguy. Everon is echt verbeterd in zijn acteerspel.![]()
Verder ben ik blij dat Bianco Anton zowaar lijkt te geloven. En Wiet twijfelt gelukkig ook aan het verhaal van Rikki.
En Tim.Zo'n grote mond tegen de man die hem al al die tijd in zijn huis heeft toegelaten. Ik haat Tim.
Nuran heeft Sjors eindelijk de waarheid gezegd. Werd tijd dat iemand dat eens deed. Sjors is gewoon schijnheilig.
Best aardige aflevering.
Tim heeft toch juist steeds aangegeven dat hij heel goed begrijpt dat mensen niet snappen waarom hij 3 maanden niks van zich liet horen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Tim"Boe-fucking-hoe! Waarom vraagt iedereen mij steeds waarom ik 3 maanden niks liet horen?!
![]()
"
Care, kan ze zelf ook niks aan doen. Verder best een mooie meid hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 02:12 schreef Sriracha het volgende:
Rikkiehaar hoofd is te groot voor haar gezicht
Die eeuwige staart staat gewoon heel dom bij haar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Care, kan ze zelf ook niks aan doen. Verder best een mooie meid hoor. Je kan het slechter treffen.
Ik denk dat Sjors gewoon de huur deelt met Nuran ofzo. Is niet zo raar opzich.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:46 schreef Miss_paraplu het volgende:
Tim had gewoon weg moeten blijven....
Hij zeurt als een klein kind, eerst had zijn vader niet genoeg over voor hem en tijd, nu is hij er weer en probeert Anton er voor hem te zijn is het weer niet goed... maar ondertussen dan wel bij Anton in huis wonen en van alles daar gebruik maken..
Irritant joch.
En oh ja de scenes inderdaad tussen Bing en Lucas... geweldig!![]()
Godzijdank dat Bianca inderdaad Anton wel gelooft... Doet hij een keer iets goed wordt hij weer afgezeken omdat madam Rikki er iets anders van maakt..
Dat huis van Rik begint ook langzamerhand op een toko te lijken...
Ooit woonden Rik en Anita en Rikki er in... als ik het goed heb tenminste... nu wonen Sjors ( die toch wel wat zelf kan huren als advocate? met Lana en Wiet, Nuran, Rikkie en Bram en straks Sjoerd ook nog die dan bij Rikkie intrekt omdat hij gelooft dat zijn vader Rikkie heeft verkracht..
Stiekem hoop ik wel dat het goedkomt tussen Nuran en Bing, dat gun ik Bing wel en Nuran ook wel.. weliswaar op vriendschappelijke basis, al zou het best leuk zijn als die twee wat met elkaar krijgen.. maarja wie ben ik ..
Janine die blijkbaar een enorm goede baan heeft dat ze al jaren in een hotelkamer woont..
Ach ja het blijft vermakelijk allemaal
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik denk dat Sjors gewoon de huur deelt met Nuran ofzo. Is niet zo raar opzich.
Als ik Sjoerd was zou ik in Toko gaan wonen ofzo, die heeft nou al zo vaak z'n spullen gepakt. Scheelt een hoop gesjouw elke keer.
Als de vader van Vincent?quote:'Peter Faber in Goede Tijden, Slechte Tijden'
Peter Faber gaat een rolletje spelen in Goede Tijden, Slechte Tijden. Wanneer hij zijn opwachting maakt in het fictieve Meerdijk is onbekend. Dat meldt Shownieuws woensdag.
Het is nog niet duidelijk hoe lang de acteur in de serie zal blijven.
Eerder was Jasper Faber, de zoon van de 70-jarige acteur, al te zien in de RTL 4-soap. Eind jaren negentig kroop hij in de huid van Erik Hamans, de verloofde van Babette van Veens personage Linda Dekker.
Peter Faber speelde de afgelopen jaren in series als Levenslied en Dokter Tinus en de film Chez Nous.
Melchior en Joyce komen alsnog bij elkaarquote:
Haha, ja, nu je het zegtquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Melchior en Joyce komen alsnog bij elkaar
Ze waren wel oude bekenden met een liefdesrelatie in het verre verleden, maar of dat nou ook docent/leerling was weet ik niet.quote:Wat volgens mij toch ook een oude docent met een student was?
Daar wordt straks alleen nog de Godfather soundtrack en dat soort spul gedraaid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:40 schreef Sriracha het volgende:
Haha leuk dat Ludo nu de helft van Dansatoria in handen heeft, dat belooft wat
Haha en natuurlijk die bombastische klassieke muziek die Ludo thuis altijd draaitquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Daar wordt straks alleen nog de Godfather soundtrack en dat soort spul gedraaid.![]()
Jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:40 schreef Sriracha het volgende:
Jep!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:40 schreef Sriracha het volgende:
Oh wauwquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:09 schreef PeterKelder het volgende:
Mensen kinderen, de continuïteit bij de laatste scène van Morris #2 / eerste scène Morris #3 (een direct vervolg) is wel erg ver te zoeken
Ik vind dit wel behoorlijk slordig van de regie/kleding-department, zeker als je ziet dat de gastspeler in deze scène wél dezelfde outfit aan heeft in vergelijk met de vorige scènequote:
Het verhaal is dat Geert Hoes toen een rol had aangenomen in Costa!, zonder dit met de productie van GTST te overleggen (wat wel dient te gebeuren). Bij GTST waren ze dus not amused en hebben Geert toen ontslagen en vervangen voor Putman.quote:Waarom werd die switch destijds eigenlijk gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |