Stemmen heeft geen zin, dan kan jij alsnog hier posten iets waar ik overigens geen enkele moeite mee heb.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voel me niet meer Spanjaard dan Nederlander of andersom, maar ga jij maar lekker PVV stemmen met je bekrompen, domme meninkje
Overigens heb ik er gewoon een feestje van gemaakt na de 5-1quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Stemmen heeft geen zin, dan kan jij alsnog hier posten iets waar ik overigens geen enkele moeite mee heb.
hier engelsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even kijken of ik ook in het Spaans en in het Engels samenvattingen kan vinden
mja ik heb ff hola op de beeb samenvatting gegooid.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hier engels
http://www.soccer-blogger(...)ne-13-group-b-bahia/
watquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mja ik heb ff hola op de beeb samenvatting gegooid.
plugin zodat je dingen uit andere landen kunt kijkenquote:
sporza.be ouwe rukkerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Iemand met een video met commentaar van Sporza?
Ga niet zeggen dat dat een lelijk wijf is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:14 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Linker is de broer van Kelly?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:14 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Linker is de broer van Kelly?
Ja duh, maar hoe kom ik om die blokkade heen?quote:
Ej De Mar, ik zeg alleen dat in dit shot ze wat op een travestiet lijkt, moet kunnen toch ouwe reus, zelfs in Kattuk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat dat een lelijk wijf is.
Eens, maar jij danst sierlijk de samba en capoeira?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:16 schreef alors het volgende:
[..]Ze moet ook heel Hollands (slecht) dansen in die reclame, zo tenenkrommend
Hola.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja duh, maar hoe kom ik om die blokkade heen?
holaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja duh, maar hoe kom ik om die blokkade heen?
Ik stond gister bij de 4-1 de samba te dansen. Ik wist van gekkigheid niet meer wat ik moest doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:20 schreef Grifte het volgende:
Eens, maar jij danst sierlijk de samba en capoeira?
quote:
Vriendelijk bedankt jongens.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:21 schreef forzaudinese het volgende:
De rest van de dag ga ik hier naar luisteren !![]()
Nederland - Spanje 5-1; Radioverslag Jack Van Gelder
Ja hoor, losse heupjes alles.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eens, maar jij danst sierlijk de samba en capoeira?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zal GGMM alvast voor zijn:
PicsGifje
:Als je er geen verstand van hebt zeg dan niets.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHA KAMPIOEENEUHH gofferdegoffer
Ja man..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
:Als je er geen verstand van hebt zeg dan niets.
Daarrr -----> http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658211_spanje-nederland.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:15 schreef Kikopuz het volgende:
Heeft iemand een link naar een download of stream van de hele wedstrijd? Ich muss haben!
Dankjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:16 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Daarrr -----> http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658211_spanje-nederland.html
quote:‘Zelden zo genoten van het Nederlands elftal, dit gaat de wereld over’
Het Nederlands elftal maakte vrijdagavond gehakt van regerend wereldkampioen Spanje. Oranje kwam vlak voor rust op 1-1 en na de onderbreking was het team van bondscoach Louis van Gaal niet te stoppen door de Zuid-Europeanen. Aad de Mos, iemand die toch veel ervaring heeft in de voetballerij, kan zich niet voor de geest halen dat hij eerder zo heeft genoten van Oranje.
“Ik heb zelden zo genoten van het Nederlands elftal”, zegt de man met een cultstatus op Twitter tegen Voetbal International. Dat er iets mogelijk was voor het team van Van Gaal, had De Mos wel verwacht. “Ik had wel gedacht dat er veel mogelijkheden zouden liggen in de rug van de verdedigers en dat werd alleen maar groter door de gelijkmaker en de 1-2. Toen werd Spanje weggecounterd.”
“Dit is een uitslag die over de hele wereld gaat”, gaat de oud-trainer verder. “Ook hoe Nederland gespeeld heeft. Je hebt alle troeven in handen om eerste te worden in de groep en om Brazilië daardoor te ontlopen. Dit zijn echt bonuspunten die je verdiend hebt.”
Daarrr ------> http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:24 schreef Slobeend het volgende:
Zijn er al beelden met het radioverslag van Jack er in gemonteerd?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:16 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Daarrr -----> http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658211_spanje-nederland.html
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:25 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Daarrr ------> http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.html
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef zeebeschuit het volgende:
In Indonesie hebben ze nog een grotere optocht dan bij ons op coolsingel![]()
![]()
.
Whut.. Zijn dat Belandanezen of Ambonezen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef zeebeschuit het volgende:
![]()
.
![]()
.
Hoe Robben met een achterstand Ramos eruit loopt was nog mooierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef JenHermes het volgende:
Die pass van Sneijder op Robben bij de 5 - 1![]()
Dat was echt een wereldbal. Precies de goede snelheid, precies op het juiste moment gegeven, precies in de loop van Arjen zonder dat hij in hoefde te houden om de bal onder controle te krijgen
![]()
Toen ben ik klaargekomen
Ja dat ook maar wat ik bedoel is: Iedereen heeft het over die 2 voorzetten van Blind maar de pass van Sneijder vond ik echt geniaal. Zo,n voorzet die Blind gaf daar kan jij als tegenstander niet veel aan veranderen omdat de bal de lucht in gaat(je kan moeilijk opstijgen) De bal van Sneijder ging over de grond dus is het makkelijker om die bal als verdediger te onderscheppen. Deze pass was strak, precies op het goede moment gegeven, juiste snelheid en er zat een beetje effect aan waardoor de bal naar de zijkant toe spinde. Dit was echt een van de mooiste passes die ik heb gezien dit voetbalseizoenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe Robben met een achterstand Ramos eruit loopt was nog mooier
![]()
.
Ik zie dat die video een duimpje down heeft gekregen.quote:
Okayquote:
Uh, nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:52 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ik zie dat die video een duimpje down heeft gekregen.
Moet Ambrosius wel zijn geweest![]()
Ja, die actie was subliem. En dan op die snelheid nog ff afkappen, draaien, kijken en inschieten. Briljant!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe Robben met een achterstand Ramos eruit loopt was nog mooier
Robben maakt vaker zulke goals, ook die oefenpot tegen Engeland. Begrijp nog steeds niet dat veel mensen Ribery beter vinden, Robben kan echt in zn eentje dingen forceren en belangrijke goals maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:21 schreef Xaxax het volgende:
Die 2 doelpunten van Robben waren wereldgoals niet voor veel spelers weggelegd..
Die vliegtuiggoal van Van Persie was buitenwerelds.....
zo beheerst, dat is kennelijk het geduld van de iets oudere topvoetballerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, die actie was subliem. En dan op die snelheid nog ff afkappen, draaien, kijken en inschieten. Briljant!
Net als 4 jaar geled.... oh wacht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, die actie was subliem. En dan op die snelheid nog ff afkappen, draaien, kijken en inschieten. Briljant!
Dan is FOK! je grote vriend vanaf nu.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:37 schreef Sfeermaker het volgende:
Die goal van v Persie: ik kan er naar blijven kijken... Zo sierlijk binnengevlogen met het hoofd..
Wat een avond was dat gisteren. Heb m'n stembanden kapot geschreeuwd bij de Nederlandse doelpunten
Waar baseer je dat in hemelsnaam op?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:41 schreef Xaxax het volgende:
Ik denk niet dat er veel landen in de wereld in staat zouden zijn met wat nederland gisteren heb gedaan tegen spanje...
op de wereldranglijst en omdat spanje nog steeds 1 van de beste landen van de wereld is....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar baseer je dat in hemelsnaam op?
Waar baseer je het op dat Spanje één van de beste landen van de wereld is?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:43 schreef Xaxax het volgende:
[..]
op de wereldranglijst en omdat spanje nog steeds 1 van de beste landen van de wereld is....
Waar baseer je op dat Nederland de enige is die dit kan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:43 schreef Xaxax het volgende:
[..]
op de wereldranglijst en omdat spanje nog steeds 1 van de beste landen van de wereld is....
Heb ik net uitgelegd...ze staan nog steeds nummer 1quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar baseer je het op dat Spanje één van de beste landen van de wereld is?
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen weet dat Robben altijd naar zijn linker draait, maar het hem toch steeds weer lukt. Hij is snel en behendig, maar het verbaast me ergens wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Robben maakt vaker zulke goals, ook die oefenpot tegen Engeland. Begrijp nog steeds niet dat veel mensen Ribery beter vinden, Robben kan echt in zn eentje dingen forceren en belangrijke goals maken.
effe serieus goser????quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat Nederland de enige is die dit kan?
Dit zou België met gemak kunnen.
Dat was laatst toch onderzocht, in die Ronaldo-docu volgens mij. Die beweging is te snel voor de hersenen van de tegenstander oid. Robben kan dat, Moulijn vroeger ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen weet dat Robben altijd naar zijn linker draait, maar het hem toch steeds weer lukt. Hij is snel en behendig, maar het verbaast me ergens wel.
En ook geen spelers zoals Martins Indi en De Guzman.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
[..]
effe serieus goser????
Belgie is een zwaar overschatte ploeg..
Die hebben geen spelers met kwaliteiten zoals Robben, van Persie Sneijder en Nigel de Jong....
België heeft 1 groot manco en dat is gebrek aan scorend vermogen.. er zit er niet 1 tussen die ze er makkelijk in legt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
[..]
effe serieus goser????
Die hebben geen spelers met kwaliteiten zoals Robben, van Persie Sneijder en Nigel de Jong....
Zoveel zegt die wereldranglijst niet. En dat ze maar drie keer hebben verloren al helemaal niet. De laatste paar oefenwedstrijden bijvoorbeeld waren volgens mij allemaal tegen voetbaldwergen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:45 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Heb ik net uitgelegd...ze staan nog steeds nummer 1
en ze hebben de afgelopen 6 jaar maar 3 wedstrijden verloren....
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
Het gaat allemaal wat te snel voor de verdedigers, zeer korte en snelle kapbewegingen blijft verrassend.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen weet dat Robben altijd naar zijn linker draait, maar het hem toch steeds weer lukt. Hij is snel en behendig, maar het verbaast me ergens wel.
Ik zou Witsel toch wel inruilen voor De Jong.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
[..]
effe serieus goser????
klopt helemaal...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
België heeft 1 groot manco en dat is gebrek aan scorend vermogen.. er zit er niet 1 tussen die ze er makkelijk in legt.
Wat versta jij onder middelmatige clubs in Europa?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit dus.
Belgie is een bij elkaar geraapt elftal met alleen maar spelers die bij een middelmatige club spelen in Europa die afbraakvoetbal spelen. Echt verschrikkelijk om naar te kijken
Hazzard ook wel voor Sneider.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Witsel toch wel inruilen voor De Jong.
En Courtois voor Cillessen met gemak.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Witsel toch wel inruilen voor De Jong.
Kompany voor de Vrij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Courtois voor Cillessen met gemak.
Waar Sneijder in 2010 nog heel belangrijk was is 't dit keer toch flink minder. Het is nu wel duidelijk dat Robben en v. Persie de grote mannen zijn in de aanval.quote:
Hazard komt aardig in de buurt. Daarnaast heeft België een ploeg die over de gehele selectie vele malen meer kwaliteit bezit dan Nederland. Bijna de hele selectie van België speelt in Engeland of een andere topcompetitie veelal bij grote clubs. Nederland heeft best een aardige ploeg hoor maar komt in de verste verte niet in de buurt van België kwalitatief gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
[..]
effe serieus goser????
Dat clubje waar Mertens heen is gegaan uit Italie, die Lukako speelt in een Oostblokland waar de verdedigers op Noren lopen te verdedigen van de kou, waar spelen Chadli en Dembele? Feleini is een zeer matige speler met oogkleppen op die de bal blind naar voren rostquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder middelmatige clubs in Europa?
De verdediging wordt wel steeds beterquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef Xaxax het volgende:
Wat hebben die spelers van Belgie nou gewonnen?
Ik ben er helemaal niet van onder de indruk.....
Nederland schaal ik veel hoger in.
Belgie zou afgemaakt zijn door spanje.....
Er wordt altijd gezeikt over onze verdediging maar wij hebben de wereldtop in de aanval, dat is veel belangrijker op zo een toernooi.
Napoli een middelmatig team vinden en denken dat Lukaku in een oostblokland speelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dat clubje waar Mertens heen is gegaan uit Italie, die Lukako speelt in een Oostblokland waar de verdedigers op Noren lopen te verdedigen van de kou,
Chelsea heeft met at afbraak voetbal wel gewoon de halve finale CL gehaald.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit dus.
Belgie is een bij elkaar geraapt elftal met alleen maar spelers die bij een middelmatige club spelen in Europa die afbraakvoetbal spelen. Echt verschrikkelijk om naar te kijken
Noem nou eens een Belgische speler die echt bij een internationale grote club speelt en daar ook belangrijk is. En nee kom nou niet met Hazard aan want zoals ik al zei: Afbraakvoetbal
Spanje is fysiek eigenlijk waardeloos, daarom doen ze alles over de grond, Belgie zou zeker wel kans maken om te winnen van Spanje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef Xaxax het volgende:
Wat hebben die spelers van Belgie nou gewonnen?
Ik ben er helemaal niet van onder de indruk.....
Nederland schaal ik veel hoger in.
Belgie zou afgemaakt zijn door spanje.....
Er wordt altijd gezeikt over onze verdediging maar wij hebben de wereldtop in de aanval, dat is veel belangrijker op zo een toernooi.
Jij bent dus echt zo'n iemand waardoor ik hoop dat NL er snel uit ligt. Ga lekker korfbal kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dat clubje waar Mertens heen is gegaan uit Italie, die Lukako speelt in een Oostblokland waar de verdedigers op Noren lopen te verdedigen van de kou, waar spelen Chadli en Dembele? Feleini is een zeer matige speler met oogkleppen op die de bal blind naar voren rost
Als Lukaku echt goed was, dan had hij toch allang bij de Inter Milan's, Man. United's, Atletico's en bij de PSG's van deze wereld gespeeld toch? Let nou maar op: Belgie gaat het lastig krijgen. Wel een mooi leerjaar voor ze, dat dan weer welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli een middelmatig team vinden en denken dat Lukaku in een oostblokland speelt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die spelers die jij noemt spelen bij (redelijk) grote clubs in de Premier League de zwaarste competitie ter wereld. Mertens Italiaanse top.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dat clubje waar Mertens heen is gegaan uit Italie, die Lukako speelt in een Oostblokland waar de verdedigers op Noren lopen te verdedigen van de kou, waar spelen Chadli en Dembele? Feleini is een zeer matige speler met oogkleppen op die de bal blind naar voren rost
hoe????quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:53 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Spanje is fysiek eigenlijk waardeloos, daarom doen ze alles over de grond, Belgie zou zeker wel kans maken om te winnen van Spanje.
Oh, je bent nog serieus ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:55 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Als Lukaku echt goed was, dan had hij toch allang bij de Inter Milan's, Man. United's, Atletico's en bij de PSG's van deze wereld gespeeld toch? Let nou maar op: Belgie gaat het lastig krijgen. Wel een mooi leerjaar voor ze, dat dan weer wel
Ik zeg slechts dat ze kans maken, en jij zegt met 100% zekerheid te weten wat er gaat gebeuren. Gisteren verwachtte ook bijna niemand dat NL zou winnen, hoe oud ben je, 12?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:55 schreef Xaxax het volgende:
[..]
hoe????
met die aanval van belgie???hahahahahahaha
Ik geloof er echt geen fuck van...
Is een confrontatie tegen belgie mogelijk voor Nederland op dit wk...want ik wil een uitslag van 5-0 voor NEDERLAND op dit wk....
twitter:jdeguz twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 16:03:14Team work! #spaned #brazil #wk2014 http://t.co/vLZFtCQmCV reageer retweet
ik verwachtte wel dat er kans voor nederland zou zijn omdat wij de grote 3 hebben die elk land in de wereld lastig kan maken..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik zeg slechts dat ze kans maken, en jij zegt met 100% zekerheid te weten wat er gaat gebeuren. Gisteren verwachtte ook bijna niemand dat NL zou winnen, hoe oud ben je, 12?
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als we straks Brazilië - Spanje krijgen.. Dan heb je een win-win situatie.. of die paellavreters gaan eruit, of Fredsj en zijn sambamaatjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik hoop trouwens dat Chili gaat stunten tegen Spanje, zou wel erg kut zijn als ze toch doorgaan en weet ik veel hoever gaan komen.
Als Brazilië eruit dreigt te vliegen grijpt de FIFA wel in. Alles om rellen te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als we straks Brazilië - Spanje krijgen.. Dan heb je een win-win situatie.. of die paellavreters gaan eruit, of Fredsj en zijn sambamaatjes
Daarom zou het zo mooi zijn als Argentinië wereldkampioen wordt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als Brazilië eruit dreigt te vliegen grijpt de FIFA wel in. Alles om rellen te voorkomen.
Haha exact dit scenario, daar zat ik ook aan te denken. Dan moet NL wel nr1. in de poule worden toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als we straks Brazilië - Spanje krijgen.. Dan heb je een win-win situatie.. of die paellavreters gaan eruit, of Fredsj en zijn sambamaatjes
Of Brazilië tweede.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Haha exact dit scenario, daar zat ik ook aan te denken. Dan moet NL wel nr1. in de poule worden toch?
Neuer heeft Casillas al jaren geleden ingehaald wat betreft beste keeper ter wereld, ook Courtois is vele malen beter. Casillas is idd. drama geworden, maar goed; des te beter!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:13 schreef Spychisch het volgende:
Ik kijk de goals nog eens terug en je mag toch ook wel concluderen dat Nederland zoveel kon scoren omdat Casillas echt heel slecht keepte. Fout bij de 1-3, 1-4 was helemaal zijn schuld, bij de 1-5 raar aan het keepen. Dat terwijl Casillas geziend wordt als een topkeeper. Niet dat ik het erg vind hoor, maar wellicht was dit tegen Neuer niet gebeurd bijvoorbeeld.
Ik zou me eerst afvragen waarom Casillas in de positie komt waarin hij die fouten maakt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:13 schreef Spychisch het volgende:
Ik kijk de goals nog eens terug en je mag toch ook wel concluderen dat Nederland zoveel kon scoren omdat Casillas echt heel slecht keepte. Fout bij de 1-3, 1-4 was helemaal zijn schuld, bij de 1-5 raar aan het keepen. Dat terwijl Casillas geziend wordt als een topkeeper. Niet dat ik het erg vind hoor, maar wellicht was dit tegen Neuer niet gebeurd bijvoorbeeld.
Kan niet wachten tot er iets soortgelijks gaat gebeuren; Brazil in een vroeg stadium eruit en 't liefst door een rivaal. Fifa zal wel weer een scheids met instructies laten fluiten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom zou het zo mooi zijn als Argentinië wereldkampioen wordt.
Buffon is ook nog steeds beter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Neuer heeft Casillas al jaren geleden ingehaald wat betreft beste keeper ter wereld, ook Courtois is vele malen beter. Casillas is idd. drama geworden, maar goed; des te beter!
Normaal gesproken wel, daar ik Brazilië geen 2e zie worden in hun groep. Als we van Australie winnen moet het wel heel raar lopen willen we geen 1e worden. En laat Spanje dan maar winnen van Chiliquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Haha exact dit scenario, daar zat ik ook aan te denken. Dan moet NL wel nr1. in de poule worden toch?
Ik gun 't italie vanavond wel, weet niet waarom maar ik mag die spelers graag, zelfs Balotelli. Heb wel 't gevoel dat hij gaat knallen, Engeland presteert niet bepaald goed op wk's.quote:
Ah zo, goede hoop dat 't goedkomt. Wat echt vervloekt is aan dit wk zijn de dwalingen van de scheids en grensrechters, het is maar dat de doellijntechnologie wordt toegepast anders was het helemaal drama.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, daar ik Brazilië geen 2e zie worden in hun groep. Als we van Australie winnen moet het wel heel raar lopen willen we geen 1e worden. En laat Spanje dan maar winnen van Chili
Ik vind wedstrijden van Italië vaak niet om aan te zien en ze hebben ook niet echt spelers die in hun eentje iets kunnen forceren. Van Engeland heb ik ook geen hoge hoed op, maar dat land gun ik het altijd wel..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik gun 't italie vanavond wel, weet niet waarom maar ik mag die spelers graag, zelfs Balotelli. Heb wel 't gevoel dat hij gaat knallen, Engeland presteert niet bepaald goed op wk's.
Ik las dat Blatter overweegt om het gebruik van videobeelden in te voeren bij discutabele momenten.. dat zet meer zoden aan de dijk dan doellijntechnologie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ah zo, goede hoop dat 't goedkomt. Wat echt vervloekt is aan dit wk zijn de dwalingen van de scheids en grensrechters, het is maar dat de doellijntechnologie wordt toegepast anders was het helemaal drama.
Dat is wel waar, speelstijl van italie is niet bepaald mooi maar hebben ook niet echt technische spelers om dat te doen. Ik zie alleen balotelli nog wat forceren, maar dan moet alles meezitten, hij heeft vaker een slechte dag dan een goeie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind wedstrijden van Italië vaak niet om aan te zien en ze hebben ook niet echt spelers die in hun eentje iets kunnen forceren. Van Engeland heb ik ook geen hoge hoed op, maar dat land gun ik het altijd wel..
Dikzak probeert zn eigen reet te redden hiermee, maar het zou wel veel problemen oplossen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik las dat Blatter overweegt om het gebruik van videobeelden in te voeren bij discutabele momenten.. dat zet meer zoden aan de dijk dan doellijntechnologie.
Zou elk land wat van kunnen leren. Als een team op treden en met veel discipline en passie het maximale bereiken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind wedstrijden van Italië vaak niet om aan te zien en ze hebben ook niet echt spelers die in hun eentje iets kunnen forceren.
Klopt dat hij alles doet om zijn hachje te redden.. om eerlijk te zijn begrijp ik er helemaal niets van dat het gebruik van videobeelden nog niet is ingevoerd.. zo onprofessioneel. Doellijntechnologie is daarentegen een dure grap en je hebt het amper nodig. Het voetbal wordt geregeerd door seniele dwazen en rijke stinkerds..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dikzak probeert zn eigen reet te redden hiermee, maar het zou wel veel problemen oplossen.
Vond ze het op het vorige toernooi goed voetbal laten zien. Maar in Nederland zijn er nogal wat vooroordelen (ook over de serie A) die maar blijven hangen, onterecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind wedstrijden van Italië vaak niet om aan te zien en ze hebben ook niet echt spelers die in hun eentje iets kunnen forceren. Van Engeland heb ik ook geen hoge hoed op, maar dat land gun ik het altijd wel..
Probeer het morgen nog eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:32 schreef Xaxax het volgende:
Italie vliegt er in de eerste rond uit...
Te slecht voor woorden....
Met dat soort voetbal kom je niet ver meer....In clubvertband presteren ze ook geen klote meer...
Met hun passie is niks mis, maar ze hebben bijna nooit eens mooie voetballers.. ja Pirlo, maar dan houdt het alweer op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou elk land wat van kunnen leren. Als een team op treden en met veel discipline en passie het maximale bereiken.
Ik heb Fox buitenland en zie wel eens flarden van Italiaans voetbal.. vind het er vaak niet uitzien, net een zwerm vliegen die vast zitten in de stroop. Zoals Juventus laatst speelde tegen Benfica.. echt niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ze het op het vorige toernooi goed voetbal laten zien. Maar in Nederland zijn er nogal wat vooroordelen (ook over de serie A) die maar blijven hangen, onterecht.
quote:
Serie A is verschrikkelijk voetbal met uitzondering van Juve, Napoli en Roma.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ze het op het vorige toernooi goed voetbal laten zien. Maar in Nederland zijn er nogal wat vooroordelen (ook over de serie A) die maar blijven hangen, onterecht.
Maar jij bent dan ook natuurlijk compleet objectief.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 16:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Met hun passie is niks mis, maar ze hebben bijna nooit eens mooie voetballers.. ja Pirlo, maar dan houdt het alweer op.
[..]
Dat vind jij. Ik vind het veel beter en mooier dan Nederland
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Serie A is verschrikkelijk voetbal met uitzondering van Juve, Napoli en Roma.
De resultaten geven me gelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:36 schreef Trebo het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook natuurlijk compleet objectief.
Jij zal er wel mee opgegroeid zijn.. das anders. Wij zijn het slaapverwekkende positiespel gewend dat onze nationale knuffelclub doorgaans speelt.. ben ik ook geen liefhebber vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 16:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat vind jij. Ik vind het veel beter en mooier dan Nederland
*racistenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Komt nog bij dat het stikt van de rascisten daar
Wat heeft dat voor effect op de attractiviteit van het voetbal?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Komt nog bij dat het stikt van de rascisten daar
Waardeloze backs. Gaat ons de kop kosten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben altijd voor Italië tijdens een WK/EK naast Nederland. Heerlijk team, alleen denk ik dat ze nu niet goed genoeg zijn. Achterin is het toch te fragiel nog.
Centrum is ook niet bepaald top, wel redelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waardeloze backs. Gaat ons de kop kosten.
Hahaha, eerlijk is eerlijk; hoe zij het volkslied zingen, niets anders dan respect.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:35 schreef Xaxax het volgende:
[..]![]()
Ze zullen wel weer met 10 man hangen op hun eigen helft en af en toe een balletje richting ballotelli mikken,,.,
Je weet het nooit met die azuri maar ik schat ze op dit moment niet hoog in. Ze hebben wel altijd een goede wedstrijd mentaliteit..
Bij het volklied moet ik soms huilen...
Goed genoeg met De Rossi ervoor. Ik zou zelf 5-3-2 spelen. En dan De Rossi als CV opstellen zoals het EK 2012.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Centrum is ook niet bepaald top, wel redelijk.
Het volkslied en het blauwe shirt , dat is de enige reden dat ze van mij mee mogen doen ...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hahaha, eerlijk is eerlijk; hoe zij het volkslied zingen, niets anders dan respect.
Ook voorin te afhankelijk van Balotelli, en dat is niet iemand waarvan je afhankelijk moet zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben altijd voor Italië tijdens een WK/EK naast Nederland. Heerlijk team, alleen denk ik dat ze nu niet goed genoeg zijn. Achterin is het toch te fragiel nog.
Balo is ook niet goed genoeg. Onbegrijpelijk wat clubs in hem zien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ook voorin te afhankelijk van Balotelli, en dat is niet iemand waarvan je afhankelijk moet zijn.
Altijd luid mee zingen zodat de hele buurt je hoortquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hahaha, eerlijk is eerlijk; hoe zij het volkslied zingen, niets anders dan respect.
Serie A heb ik ook niets mee, maar de nationale ploeg op een wk is toch weer iets anders.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Serie A is verschrikkelijk voetbal met uitzondering van Juve, Napoli en Roma.
Omdat hij talent heeft en veel trainers denken dat zij dat talent uit hem kunnen halen, bijv. wenger etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Balo is ook niet goed genoeg. Onbegrijpelijk wat clubs in hem zien.
Pirlo is een geweldenaar. Verratti en Insigne mag ik ook wel, rest vind ik weinig sprankelend.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:43 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Serie A heb ik ook niets mee, maar de nationale ploeg op een wk is toch weer iets anders.
Een vrij onberekenbare speler, maar ik vind hem ergens altijd nog wel een soort onbegrepen iemand die tot meer had kunnen uitgroeien als hij de kans had gekregen / nog krijgt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ook voorin te afhankelijk van Balotelli, en dat is niet iemand waarvan je afhankelijk moet zijn.
Precies wat je zegt; onberekenbaar. Zo speelt hij dramatisch, en zo knalt hij Duitsland uit 't ek. Je weet gewoon niet wat je van hem kunt verwachten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een vrij onberekenbare speler, maar ik vind hem ergens altijd nog wel een soort onbegrepen iemand die tot meer had kunnen uitgroeien als hij de kans had gekregen / nog krijgt.
Het gaat er niet om dat hij wel of geen kans krijgt.. als hij niet zo'n gestoorde eigengeile idioot was maar iets stabieler in zijn bovenkamer dan zou hij meer uit zijn carričre halen.. Die vent is compleet geflipt en eigenlijk niet geschikt voor topvoetbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een vrij onberekenbare speler, maar ik vind hem ergens altijd nog wel een soort onbegrepen iemand die tot meer had kunnen uitgroeien als hij de kans had gekregen / nog krijgt.
Mooi man, ik heb 't idee dat Sneijder en v. Persie niet echt top zijn met elkaar, maar wat boeit 't als de 2 besten een goeie klik hebben.quote:
Sneijder is dan ook een overschatte nepvedette.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:46 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Mooi man, ik heb 't idee dat Sneijder en v. Persie niet echt top zijn met elkaar, maar wat boeit 't als de 2 besten een goeie klik hebben.
Hij produceerde een mooie opvolger van "OP WEG NAAR..." in de eerste helft. Hoe hij die kansen op het eind ook verneukte, tering.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sneijder is dan ook een overschatte nepvedette.
Die Sneijder-hype is er dan ook nog steeds alleen in Nederland. Niet voor niets dat geen enkele topclub hem toen heeft opgepikt. Heeft 1 gouden pik jaar gehad en toen hield het wel op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij produceerde een mooie opvolger van "OP WEG NAAR..." in de eerste helft. Hoe hij die kansen op het eind ook verneukte, tering.
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sneijder is dan ook een overschatte nepvedette.
Precies.. dat schotje van hem leek wel van een E-pupil te komen. De pass op Robben daarentegen was dan weer erg fraai. Maar op beslissende momenten heeft hij er een handje van om te falen in de afronding.. was op WK 2010 ook al zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij produceerde een mooie opvolger van "OP WEG NAAR..." in de eerste helft. Hoe hij die kansen op het eind ook verneukte, tering.
De droom van iedere WOS'erquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Er is EEN iemand geweest die had 1-5 weten te voorspellen (live na de 1-0) en hij had er 7 pond op ingezet. Uitbetaling het hoogste wat mogelijk is: 999/1 dus 7000 pondjes!
[ afbeelding ]
Dat is ook deels hoe hij wordt neergezet. Hij is zeker excentriek, maar hij heeft diep van binnen een goed hart en doet dingen waar andere beroemdheden hun neus voor zouden ophalen, media schetsen een beeld van hem als een totaal losgeslagen idioot. Bovendien heeft hij zijn hele leven al met racisme moeten worstelen in een vrij racistisch Italiaans klimaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat hij wel of geen kans krijgt.. als hij niet zo'n gestoorde eigengeile idioot was maar iets stabieler in zijn bovenkamer dan zou hij meer uit zijn carričre halen.. Die vent is compleet geflipt en eigenlijk niet geschikt voor topvoetbal.
Ze hebben allemaal van die spelers die uit het niets kunnen scoren. Snel, goed schot, individuele actie (Hazard, Mertens, Chadli, Dembélé), maar ook sterke koppers zoals Vertonghen, Vermaelen, Toby en Kompany. Als het een beetje meezit kunnen ze van iedereen winnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:48 schreef starla het volgende:
Mensen die serieus denken dat België ver gaat komen op dit toernooi. De enige reden is omdat ze in een fricking makkelijk poule zitten. Misschien wel de makkelijkste op F na. Dus de achtste finales gaan ze wel bereiken. Maar dan moeten ze tegen Portugal of Duitsland (ga ik even vanuit). Wordt al lastig. Die Portugezen hebben geen geweldig elftal, maar kunnen aardig goed toernooitjes spelen met op het WK een vierde plek in 2006 en op de laatste 5 EK's 4 keer de top 5. Duitsland spreekt voor zich.
En als ze dat overleven wacht hun waarschijnlijk Argentinië in de kwartfinale. Daar houdt het vrees ik dan toch echt op.
Het beeld dat de media schetsen daar zorgt hij zelf voor.. en als hij zo'n moeite heeft met racisme, waarom gaat hij dan van City terug naar Milaan? Ben geen fan van die gozer en zal dat niet worden ook. Moet hem wel een compliment geven voor de mooiste spelersvrouw ooit.. Rafaella Fico.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is ook deels hoe hij wordt neergezet. Hij is zeker excentriek, maar hij heeft diep van binnen een goed hart en doet dingen waar andere beroemdheden hun neus voor zouden ophalen, media schetsen een beeld van hem als een totaal losgeslagen idioot. Bovendien heeft hij zijn hele leven al met racisme moeten worstelen in een vrij racistisch Italiaans klimaat.
Nee, daar zorgt iemand niet altijd zelf voor. Als er selectief dingen van jou worden uitgelicht in de media, bepaalt dat al hoe andere mensen over je denken. Werden er andere dingen uitgelicht, was het beeld heel anders. Zoals bijvoorbeeld het feit dat hij persoonlijk met een gepest jongetje naar de directeur van zijn school reed en verhaal ging halen bij de directeur. Menig beroemdheid die daar zijn neus voor zou ophalen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het beeld dat de media schetsen daar zorgt hij zelf voor.. en als hij zo'n moeite heeft met racisme, waarom gaat hij dan van City terug naar Milaan? Ben geen fan van die gozer en zal dat niet worden ook. Moet hem wel een compliment geven voor de mooiste spelersvrouw ooit.. Rafaella Fico.
Ik ben ook benieuwd. Gun het ze van harte daar niet van, maar zoals het Nederlands elftal verschrikkelijk onderschat werd, wordt denk ik het Belgisch elftal lichtelijk overschat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Als het een beetje meezit kunnen ze van iedereen winnen.
Ben benieuwd hoe ze het gaan doen.
Juistem, hij wilt altijd shinen en ik weet nog dat ie te vaak voor eigen succes ging en v. Persie daardoor benadeelde. Maar goed, zijn carriere is nabij het einde, leuk cashen in Turkije en daarna is het over terwijl v. Persie en Robben gewoon de man zijn bij wereldclubs.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Sneijder-hype is er dan ook nog steeds alleen in Nederland. Niet voor niets dat geen enkele topclub hem toen heeft opgepikt. Heeft 1 gouden pik jaar gehad en toen hield het wel op.
Ik vind 't wel heerlijk dat er ongetwijfeld veel Spanjaarden dik geld hebben verloren en ook nog flink zijn vernederd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Er is EEN iemand geweest die had 1-5 weten te voorspellen (live na de 1-0) en hij had er 7 pond op ingezet. Uitbetaling het hoogste wat mogelijk is: 999/1 dus 7000 pondjes!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:48 schreef starla het volgende:
Mensen die serieus denken dat België ver gaat komen op dit toernooi. De enige reden is omdat ze in een fricking makkelijk poule zitten. Misschien wel de makkelijkste op F na. Dus de achtste finales gaan ze wel bereiken. Maar dan moeten ze tegen Portugal of Duitsland (ga ik even vanuit). Wordt al lastig. Die Portugezen hebben geen geweldig elftal, maar kunnen aardig goed toernooitjes spelen met op het WK een vierde plek in 2006 en op de laatste 5 EK's 4 keer de top 5. Duitsland spreekt voor zich.
En als ze dat overleven wacht hun waarschijnlijk Argentinië in de kwartfinale. Daar houdt het vrees ik dan toch echt op.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:12 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Gun het ze van harte daar niet van, maar zoals het Nederlands elftal verschrikkelijk onderschat werd, wordt denk ik het Belgisch elftal lichtelijk overschat.
Het Nederlands elftal had in het verleden op papier ook vaak fantastische elftallen, hoewel we toch vaak strandden in de kwartfinales en zelfs achtste finale tegen bijvoorbeeld dus een Portugal in 2006.
Dat het mee moet zitten geldt voor elk elftal. Als het een beetje meezit kan ook Chili kampioen worden of zelfs weer Italië.
Verschil met een Italië of Chili is dat België allemaal spelers heeft die in de grootste competenties spelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:12 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Gun het ze van harte daar niet van, maar zoals het Nederlands elftal verschrikkelijk onderschat werd, wordt denk ik het Belgisch elftal lichtelijk overschat.
Het Nederlands elftal had in het verleden op papier ook vaak fantastische elftallen, hoewel we toch vaak strandden in de kwartfinales en zelfs achtste finale tegen bijvoorbeeld dus een Portugal in 2006.
Dat het mee moet zitten geldt voor elk elftal. Als het een beetje meezit kan ook Chili kampioen worden of zelfs weer Italië.
Ding met Portugal is, wat gaat Ronaldo doen? Wordt wel tijd dat hij gaat shinen, het is telkens maar net-niet. Tegen Zweden, als hij die lijn kan doortrekken dan kan 't nog wat worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Portugal heeft juist een geweldig elftal.
Argentinië is zwaar overschat, die moet België juist wel kunnen hebben. Maar ik denk inderdaad dat Portugal of Duitsland net iets te lastig zullen zijn voor België, dat zijn beide topfavorieten. België heeft gewoon gigantische pech met de loting, maar dat het één van de outsiders is dat lijkt me duidelijk.
Hij wil teveel shinen. Hij moet even wat rustiger aan doen en niet zo gek doen met zijn directe vrije trappen van 50 meter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:20 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ding met Portugal is, wat gaat Ronaldo doen? Wordt wel tijd dat hij gaat shinen, het is telkens maar net-niet. Tegen Zweden, als hij die lijn kan doortrekken dan kan 't nog wat worden.
Die laatste bal van Lens was enorm kut gegeven.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt wel, hij wilt 't forceren, ook hoe hij ging juichen in de CL-finale bij de 4-1 was een beetje apart.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij wil teveel shinen. Hij moet even wat rustiger aan doen en niet zo gek doen met zijn directe vrije trappen van 50 meter.
Als Ronaldo het niveau doortrekt van afgelopen seizoen en op de top van z'n kunnen presteert dan zijn ze gewoon de nummer één favoriet. Dan kunnen ze echt iedereen verslaan. Vraag is alleen of Ronaldo fit genoeg is om dat niveau te halen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:20 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ding met Portugal is, wat gaat Ronaldo doen? Wordt wel tijd dat hij gaat shinen, het is telkens maar net-niet. Tegen Zweden, als hij die lijn kan doortrekken dan kan 't nog wat worden.
Grapje toch?quote:
VI vind je ook kut?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet genieten van dat commentaar van Sjek. Het komt over als overacting.
Nee dat is gewoon mooi. En volledig terecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:23 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Klopt wel, hij wilt 't forceren, ook hoe hij ging juichen in de CL-finale bij de 4-1 was een beetje apart.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als Ronaldo het niveau doortrekt van afgelopen seizoen en op de top van z'n kunnen presteert dan zijn ze gewoon de nummer één favoriet. Dan kunnen ze echt iedereen verslaan. Vraag is alleen of Ronaldo fit genoeg is om dat niveau te halen.
ik denk daarom ook dat van gaal afgelopen jaren een show heeft opgevoerd met sneijder, door te gaan roepen dat hij niet zeker van zijn plaats was...hij wilde sneijder effe laten doordringen dat hij niet meer de grote man bij oranje moest gaan uithangen.....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Juistem, hij wilt altijd shinen en ik weet nog dat ie te vaak voor eigen succes ging en v. Persie daardoor benadeelde. Maar goed, zijn carriere is nabij het einde, leuk cashen in Turkije en daarna is het over terwijl v. Persie en Robben gewoon de man zijn bij wereldclubs.
Verdomme, wat ben jij toch een debiel zeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als Ronaldo het niveau doortrekt van afgelopen seizoen en op de top van z'n kunnen presteert dan zijn ze gewoon de nummer één favoriet. Dan kunnen ze echt iedereen verslaan. Vraag is alleen of Ronaldo fit genoeg is om dat niveau te halen.
Het lijkt me wel heel sterk dat Ronaldo in de belangrijkste wedstrijden beslissend zal zijn, maar ik ben benieuwd. Nr. 1 favoriet denk ik niet, ik schat Duitsland hoger in.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind hem juist op de radio puur en echt overkomen en op tv juist heel erg in de schijnwerpers willen staan. Ik geloof wel echt dat het echte emotie is wat Jack laat horen op de radio. Hij weet immers toch ook niet wanneer en hoeveel doelpunten er vallenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet genieten van dat commentaar van Sjek. Het komt over als overacting.
Alvast even indekken, als ze zoals gewoonlijk weer falen kan men het weer wijten aan de fitheid van Ronnie.quote:
Wanneer krijg jij nou eens een permban sneuneus?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, wat ben jij toch een debiel zeg.
Zo had ik 't nog niet bekeken maar perfect gedaan door v. gaal en oh wat ben ik blij dat van der Vaart niet mee is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:26 schreef Xaxax het volgende:
[..]
ik denk daarom ook dat van gaal afgelopen jaren een show heeft opgevoerd met sneijder, door te gaan roepen dat hij niet zeker van zijn plaats was...hij wilde sneijder effe laten doordringen dat hij niet meer de grote man bij oranje moest gaan uithangen.....
Dat heeft van Gaal ook weer goed gedaan.....
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij nou eens een permban sneuneus?
Als 'ie überhaupt fit is voor de finale.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:29 schreef inZanity het volgende:
We zullen zien. Ik lach iedereen hier keihard uit als Ronaldo straks met dek wereldbeker in z'n handen staat.
Ok hans.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:29 schreef inZanity het volgende:
We zullen zien. Ik lach iedereen hier keihard uit als Ronaldo straks met dek wereldbeker in z'n handen staat.
Het is zeker niet onmogelijk maar laten we realistisch wezen, de kans is wel erg groot dat ze de finale nooit zullen halen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:29 schreef inZanity het volgende:
We zullen zien. Ik lach iedereen hier keihard uit als Ronaldo straks met de wereldbeker in z'n handen staat.
Als dat zo is kijk ik nooit meer WKquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:29 schreef inZanity het volgende:
We zullen zien. Ik lach iedereen hier keihard uit als Ronaldo straks met de wereldbeker in z'n handen staat.
Daarom zeg ik ook als ie fit is. Als er één speler is op dit WK die wedstrijden in z'n eentje kan beslissen dan is het Ronaldo wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als 'ie überhaupt fit is voor de finale.
ik schat portugal wel hoog in....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:29 schreef inZanity het volgende:
Mwoah, op een paar vedettes na -zoals het Nederlands elftal- vind ik hun elftalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:18 schreef inZanity het volgende:
Portugal heeft juist een geweldig elftal.
Onderling is wel altijd extreem lastig voor Nederland door die schoppers.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:30 schreef Xaxax het volgende:
[..]
ik schat portugal wel hoog in....
Spelers als Ronaldo maken het verschil op zo een groot toernooi,, bovendien heeft portugal genoeg schoppers in huis om een tegenstander in de war te brengen.,.
Maar een wereldtitel? Nee....halve finale is wel mogelijk.
Ik denk dat Portugal wel op hetzelfde nivo zit als Nederland.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:30 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het is zeker niet onmogelijk maar laten we realistisch wezen, de kans is wel erg groot dat ze de finale nooit zullen halen.
Als dat gebeurt ren ik nakend over de Coolsingel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:29 schreef inZanity het volgende:
Even quoten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dat gebeurt ren ik nakend over de Coolsingel.
Deze noteer ik even.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening. Ronaldo is een speler die het verschil kan maken, net als Robben, van Persie, Neymar en Messi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom niet?
Geweldig elftal met de, met afstand, beste voetballer ter wereld voorin die een bizar goed seizoen heeft gedraaid. Portugal is altijd één van de topfavorieten, maar dit keer helemaal.
twitter:Footballltrolls twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 17:31:42Spain was so bad that even the blind guy got two assists reageer retweet
Portugal heeft volgens mij nog nooit een goede kwalificatie gehad. Gaat altijd met hangen en wurgen om vervolgens op het toernooi zelf te vlammen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:31 schreef starla het volgende:
[..]
Mwoah, op een paar vedettes na -zoals het Nederlands elftal- vind ik hun elftal
niet geweldig. 2de in hun poule tijdens de kwalificatie met 'slechts' 21 punten uit 10 wedstrijden tegen tegenstanders die geen zak voorstelden. Rusland deed het beter.
Bij de bookies staan ze iets van 6de ofzo?
Dus nee, ik deel die mening niet.
Sterkte alvast.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Blind en Clasie volgend seizoen bij United.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:34 schreef Ikke. het volgende:
Ook de Engelsen hebben de grap over Blind gevonden:twitter:Footballltrolls twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 17:31:42Spain was so bad that even the blind guy got two assists reageer retweet
Ik denk juist dat hij wel met de druk om kan gaan hoor, want hij is er altijd op de belsissisten momenten en hij scoort aan lopende band. Zijn arrogantie is vaak soms irritant. Hij vind zichzelf een god.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:36 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik denk trouwens dat Messi eerder zal shinen dan Ronaldo, geen idee waarom eigenlijk. Lijkt erop dat Ronaldo vaak niet met de druk om kan gaan.
Messi is over het algemeen dramatisch bij Argentinië.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:36 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik denk trouwens dat Messi eerder zal shinen dan Ronaldo, geen idee waarom eigenlijk. Lijkt erop dat Ronaldo vaak niet met de druk om kan gaan.
Geldt ook voor Ronaldo bij Portugalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Messi is over het algemeen dramatisch bij Argentinië.
Valt wel meequote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Messi is over het algemeen dramatisch bij Argentinië.
Is te veel met z'n kapsel bezig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:36 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Als hij straks na de rust weer met een andere coupe naar buiten komt dan weten we wel hoe laat 't is.quote:
Messi shinen? Dan zie ik nog eerder Dirk Kuyt shinen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:36 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Jouw mening wordt steeds lastiger om serieus te nemenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi shinen? Dan zie ik nog eerder Dirk Kuyt shinen.
Ik weet niet welke belangrijke wedstrijden jij hebt gezien?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
En als er iemand met de druk om kan gaan is het Ronaldo wel. Staat er vrijwel altijd in grote wedstrijden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te hard in de 30-zone.
Nee valt niet mee. Heeft nog nooit iets gepresteerd bij Argentinië. Het is een leuk spelertje voor Barcelona waar de omstandigheden voor hem ideaal zijn om uit te blinken maar uiteindelijk is Messi gewoon gigantisch overschat. Zal never nooit ook maar in de buurt komen van de échte groten der aarden. Ronaldo zou je inmiddels wel gewoon bij de beste ooit kunnen scharen denk ik, zeker als ie nu op het WK de verwachtingen waar maakt.quote:
Komop man. De kans dat Messi zal gaan shinen lijkt me nagenoeg nihil.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:44 schreef starla het volgende:
[..]
Jouw mening wordt steeds lastiger om serieus te nemen
Ik zie bijna iedere grote wedstrijd. Jij niet blijkbaar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:46 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Ik weet niet welke belangrijke wedstrijden jij hebt gezien?
Ronaldo heeft anders in aardig wat topwedstrijden gefaald.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
En als er iemand met de druk om kan gaan is het Ronaldo wel. Staat er vrijwel altijd in grote wedstrijden.
Of hij laat dit toernooi niks zien, of hij wordt de ster van het toernooi. Ik hoop het laatstequote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:48 schreef Xaxax het volgende:
Messi heeft het afgelopen half jaar geen flikker uitgevoerd...
Die was na de kerst alleen nog maar met wk bezig...
Als hij groter wil worden dan Maradona moet hij de titel nu winnen anders blijft hij altijd in de schaduw van Diego...dat weet hij.
Messi wordt de grote man van dit toernooi is mijn verwachting...
Precies, dit is zijn grote kans om voor eens en altijd alle critici de monden te snoeren, maar dan zal hij boven zichzelf moeten uitstijgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:48 schreef Xaxax het volgende:
Als hij groter wil worden dan Maradona moet hij de titel nu winnen anders blijft hij altijd in de schaduw van Diego...dat weet hij.
Ronaldo fanboyquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee valt niet mee. Heeft nog nooit iets gepresteerd bij Argentinië. Het is een leuk spelertje voor Barcelona waar de omstandigheden voor hem ideaal zijn om uit te blinken maar uiteindelijk is Messi gewoon gigantisch overschat. Zal never nooit ook maar in de buurt komen van de échte groten der aarden. Ronaldo zou je inmiddels wel gewoon bij de beste ooit kunnen scharen denk ik, zeker als ie nu op het WK de verwachtingen waar maakt.
Dit is wel heel erg overdreven, hij heeft nog altijd fantastische goals gemaakt voor Argentina en volgens mij een dikke hatrick tegen Brazilie. Ronaldo heeft ook nog niets bereikt met Portugal. Je hebt gwn een Portugal-bril op en dat is niet gek maar je kraamt er wel veel onzin door uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee valt niet mee. Heeft nog nooit iets gepresteerd bij Argentinië. Het is een leuk spelertje voor Barcelona waar de omstandigheden voor hem ideaal zijn om uit te blinken maar uiteindelijk is Messi gewoon gigantisch overschat. Zal never nooit ook maar in de buurt komen van de échte groten der aarden. Ronaldo zou je inmiddels wel gewoon bij de beste ooit kunnen scharen denk ik, zeker als ie nu op het WK de verwachtingen waar maakt.
Zowel Messi als van Persie hebben er meer ingeknald tijdens de kwalificaties dan een Ronaldo. Ik ben benieuwd, hij mag het laten zien, want zoals eerder gezegd is hij op grote toernooien meer een jankebal en mooiboy dan iemand die wedstrijden naar zich toe trekt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Komop man. De kans dat Messi zal gaan shinen lijkt me nagenoeg nihil.
Als Messi, of willekeurig iedere andere voetballer, zich daadwerkelijk opzettelijk gespaard heeft voor het WK dan hoop ik toch dat we hem voortaan nooit meer enige aandacht schenken en hem al helemáál nooit maar dan ook nooit als grote voetballer gaan beschouwen. Én ik mag dan toch hopen dat FC Barcelona per direct z'n contract verscheurd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:48 schreef Xaxax het volgende:
De kans dat Messi in Zuid amerika gaat shinen acht ik 100 procent..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als Messi, of willekeurig iedere andere voetballer, zich daadwerkelijk opzettelijk gespaard heeft voor het WK dan hoop ik toch dat we hem voortaan nooit meer enige aandacht schenken en hem al helemáál nooit maar dan ook nooit als grote voetballer gaan beschouwen. Én ik mag dan toch hopen dat FC Barcelona per direct z'n contract verscheurd.
Maar goed, dit is allemaal hypotetisch. De kans dat Messi gaat shinen lijkt me nogmaals nihil.
Denk het niet. Argentinië is achterin erg matig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:57 schreef Xaxax het volgende:
[..]
De kans dat Messi in Zuid amerika gaat shinen acht ik 100 procent..
Hij zit nu op zijn ideale leeftijd en hij is de beste voetballer van de wereld.
Argentinie heeft een degelijk elftal om hem heen op dit moment.
IK denk dat Messi de cup gaat winnen,.
Nogmaals, Messi heeft nog nooit gepresteerd voor Argentinië. Een hattrick tegen een veredeld B-team van Brazilië dat had Geert den Ouden ook nog wel gelukt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg overdreven, hij heeft nog altijd fantastische goals gemaakt voor Argentina en volgens mij een dikke hatrick tegen Brazilie. Ronaldo heeft ook nog niets bereikt met Portugal. Je hebt gwn een Portugal-bril op en dat is niet gek maar je kraamt er wel veel onzin door uit.
+ Ronaldo heeft in de playoffs ook gescoord toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals, Messi heeft nog nooit gepresteerd voor Argentinië. Een hattrick tegen een veredeld B-team van Brazilië dat had Geert den Ouden ook nog wel gelukt.
Ronaldo heeft tot nu op vrijwel ieder groot toernooi een goede prestatie neergezet. Afgelopen EK zelfs nog gedeeld topscorer en op een haar na de finale misgelopen.
Nogmaals Portugal is altijd ruk tijdens de kwalificatie. Op grote toernooien staan ze er altijd, net als Ronaldo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:52 schreef starla het volgende:
[..]
Zowel Messi als van Persie hebben er meer ingeknald tijdens de kwalificaties dan een Ronaldo. Ik ben benieuwd, hij mag het laten zien, want zoals eerder gezegd is hij op grote toernooien meer een jankebal en mooiboy dan iemand die wedstrijden naar zich toe trekt.
Messi die al meer dan 300x heeft gescoord voor Barcelona in officiële wedstrijden.. de man van meer dan 90 doelpunten in 1 kalenderjaar en vele andere records op zijn naam heeft..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca idd. Ronaldo heeft Man Utd op de kaart gezet en Madrid dus bij meerdere teams. Wil Messi weleens zien bij een team uit de subtop zoals United dat was in tijden van CR7. Kijken of die er dan ook zoveel in kan schieten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Messi die al meer dan 300x heeft gescoord voor Barcelona in officiële wedstrijden.. de man van meer dan 90 doelpunten in 1 kalenderjaar en vele andere records op zijn naam heeft..
Messi de beste voetballer van de wereld?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:57 schreef Xaxax het volgende:
[..]
De kans dat Messi in Zuid amerika gaat shinen acht ik 100 procent..
Hij zit nu op zijn ideale leeftijd en hij is de beste voetballer van de wereld.
Argentinie heeft een degelijk elftal om hem heen op dit moment.
IK denk dat Messi de cup gaat winnen,.
Vier keer maar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ Ronaldo heeft in de playoffs ook gescoord toch?
Idd, heb net BBC aangezet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:58 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb nu al 2 versies in HD van verschillende zenders (BBC,ESPN)
Commentaar van Engelsen is zo veel beter
De omstandigheden zijn ideaal bij Barcelona voor hem. Ik zeg niet dat de prestaties van Messi niet geweldig zijn, dat zal ik niet ontkennen. Maar om een échte grote speler te zijn is meer nodig dan alleen veel scoren voor één club.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Messi die al meer dan 300x heeft gescoord voor Barcelona in officiële wedstrijden.. de man van meer dan 90 doelpunten in 1 kalenderjaar en vele andere records op zijn naam heeft..
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
De omstandigheden zijn ideaal bij Barcelona voor hem. Ik zeg niet dat de prestaties van Messi niet geweldig zijn, dat zal ik niet ontkennen. Maar om een échte grote speler te zijn is meer nodig dan alleen veel scoren voor één club.
In de Premier League zou Messi keihard falen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Barca idd. Ronaldo heeft Man Utd op de kaart gezet en Madrid dus bij meerdere teams. Wil Messi weleens zien bij een team uit de subtop zoals United dat was in tijden van CR7. Kijken of die er dan ook zoveel in kan schieten.
Italië ook denk ik. Nigel breekt zijn beentjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
In de Premier League zou Messi keihard falen.
Jammer dat Materazzi niet meer speelt. Dat had ie niet overleefd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Italië ook denk ik. Nigel breekt zijn beentjes
Hij heeft in CL-finales gescoord en dat is toch 't hoogste podium, je doet Messi gewoon tekort. Ik ben zelf geen barca-fan, ik kan ze niet uitstaan maar Messi is echt wel een wereldspeler. De kleine man kopt gewoon in de CL-finale over de boomlange vd Sar heen, dan ben je al een hele grote.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
De omstandigheden zijn ideaal bij Barcelona voor hem. Ik zeg niet dat de prestaties van Messi niet geweldig zijn, dat zal ik niet ontkennen. Maar om een échte grote speler te zijn is meer nodig dan alleen veel scoren voor één club.
Heb geen bbc in hd stomme ziggoquote:
Argumenten hebben geen zin want je zal niet van mening veranderen, maar Messi gehyped.. nou, nee. Zelfs in een voor zijn doen matig seizoen met veel blessures schoot hij er nog 28 in. En als zijn goal niet ten onrechte was afgekeurd wegens buitenspel tegen Atletico, had hij Barca gewoon naar de titel geschoten. En bij Argentinië heeft hij er ook al bijna 40 in liggen, al is hij daar minder beslissend tot nu toe. Maar dit WK verwacht ik veel van die kleine.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi de beste voetballer van de wereld?![]()
Messi zal enkel en alleen maar in de weg lopen. Het is dat Messi zo vreselijk gehyped is maar anders had ie gewoon op de bank gezeten met topspitsen als Aguero en Higuain voor zich.
Je zegt het zelf al bij Barca. Het team wat om hem heen is gebouwd. Wil het weleens zien ergens anders, Argentinië is een mooi voorbeeld, daar komt het niet echt uit. Ja tegen landen als Ecuador etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Argumenten hebben geen zin want je zal niet van mening veranderen, maar Messi gehyped.. nou, nee. Zelfs in een voor zijn doen matig seizoen met veel blessures schoot hij er nog 28 in. En als zijn goal niet ten onrechte was afgekeurd wegens buitenspel tegen Atletico, had hij Barca gewoon naar de titel geschoten. En bij Argentinië heeft hij er ook al bijna 40 in liggen, al is hij daar minder beslissend tot nu toe. Maar dit WK verwacht ik veel van die kleine.
Eens.. nog een paar van dit soort potjes en de Gouden Bal is voor hem. Zoals hij die bal in de slotfase op zijn pantoffel nam.. daaraan kon je zien dat hij barst van het zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:14 schreef Poepz0r het volgende:
Dit seizoen verdient Robben trouwens de titel beste speler van de wereld. Wat is DIE man fantastisch al het hele jaar.
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 18:14:13"@JohnBeerens: @aad300 worden we kampioen ? http://t.co/TO6grOeoCX"ja 100% we worden # wereldkampioen#ned#bra#wk2014 reageer retweet
Messi is wereldtop, absoluut. Maar het is geen grootheid, verre van zelfs. Daarvoor heeft nog veel te weinig laten zien. Wat heeft Messi, buiten een paar goals bij Barcelona, nou eigenlijk gepresteerd? Bar weinig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:08 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hij heeft in CL-finales gescoord en dat is toch 't hoogste podium, je doet Messi gewoon tekort. Ik ben zelf geen barca-fan, ik kan ze niet uitstaan maar Messi is echt wel een wereldspeler. De kleine man kopt gewoon in de CL-finale over de boomlange vd Sar heen, dan ben je al een hele grote.
Ik zou deze discussie niet aangaan met inZanity.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:08 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hij heeft in CL-finales gescoord en dat is toch 't hoogste podium, je doet Messi gewoon tekort. Ik ben zelf geen barca-fan, ik kan ze niet uitstaan maar Messi is echt wel een wereldspeler. De kleine man kopt gewoon in de CL-finale over de boomlange vd Sar heen, dan ben je al een hele grote.
Op EK's staan ze er altijd, op WK's floppen ze regelmatig. Maar goed, in echt belangrijke wedstrijden zoals finales heb ik Ronaldo nog nooit zijn niveau zien halen, verwacht nu niets anders.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals Portugal is altijd ruk tijdens de kwalificatie. Op grote toernooien staan ze er altijd, net als Ronaldo.
Volgens mij schoot CR7 Portugal naar dit WK? Was toch ook een finale die playoffs.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op EK's staan ze er altijd, op WK's floppen ze regelmatig. Maar goed, in echt belangrijke wedstrijden zoals finales heb ik Ronaldo nog nooit zijn niveau zien halen, verwacht nu niets anders.
Ik zeg toch ook nergens dat Messi geen goede voetballer is? Het is een geweldige speler. En het doelpuntgemiddelde is ongekend hoog. Maar dat neemt niet weg dat ie behoorlijk gehyped is. Een Messi is een hele goede voetballer maar komt bijv. bij lange na niet in de buurt van een échte grootheid als Ronaldo. En al helemaal niet in buurt van legendes als Pelé, Maradona, Garrincha, Zidane, Eusebio enz.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Argumenten hebben geen zin want je zal niet van mening veranderen, maar Messi gehyped.. nou, nee. Zelfs in een voor zijn doen matig seizoen met veel blessures schoot hij er nog 28 in. En als zijn goal niet ten onrechte was afgekeurd wegens buitenspel tegen Atletico, had hij Barca gewoon naar de titel geschoten. En bij Argentinië heeft hij er ook al bijna 40 in liggen, al is hij daar minder beslissend tot nu toe. Maar dit WK verwacht ik veel van die kleine.
Cruijffquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat Messi geen goede voetballer is? Het is een geweldige speler. En het doelpuntgemiddelde is ongekend hoog. Maar dat neemt niet weg dat ie behoorlijk gehyped is. Een Messi is een hele goede voetballer maar komt bijv. bij lange na niet in de buurt van een échte grootheid als Ronaldo. En al helemaal niet in buurt van legendes als Pelé, Maradona, Garrincha, Zidane, Eusebio enz.
Spanje was wel slecht. Al vanaf de aftrap. Enkel was Nederland in de eerste helft tot de goal van v. Persie ook heel matig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:22 schreef MakkieR het volgende:
Even een vraag voor tussendoor: Heeft Nederland gisteren ook de spirit van het Spaanse team compleet
verwoest. Mij viel namelijk op dat het Spaans elftal helemaal niet zo slecht was. Sterker nog bij tijd en wijlen had ik het "Spaans" benauwd. Daarom vind ik deze overwinning des te knapper. Niet omdat Spanje slecht speelde, of met 10 man speelde of misschien zijn dag niet had. Maar omdat Nederland ondanks die verschrikkelijke druk van de Spanjaarden, het het helemaal wist te ontmantelen tot er in de tweede helft uiteindelijk niks meer over was van het Spaanse zelfvertrouwen, dat geheel te danken is aan de kracht dat Nederland gisteren heeft vertoond aan de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |