Messi shinen? Dan zie ik nog eerder Dirk Kuyt shinen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:36 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik denk trouwens dat Messi eerder zal shinen dan Ronaldo, geen idee waarom eigenlijk. Lijkt erop dat Ronaldo vaak niet met de druk om kan gaan.
Jouw mening wordt steeds lastiger om serieus te nemenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi shinen? Dan zie ik nog eerder Dirk Kuyt shinen.
Ik weet niet welke belangrijke wedstrijden jij hebt gezien?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
En als er iemand met de druk om kan gaan is het Ronaldo wel. Staat er vrijwel altijd in grote wedstrijden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te hard in de 30-zone.
Nee valt niet mee. Heeft nog nooit iets gepresteerd bij Argentinië. Het is een leuk spelertje voor Barcelona waar de omstandigheden voor hem ideaal zijn om uit te blinken maar uiteindelijk is Messi gewoon gigantisch overschat. Zal never nooit ook maar in de buurt komen van de échte groten der aarden. Ronaldo zou je inmiddels wel gewoon bij de beste ooit kunnen scharen denk ik, zeker als ie nu op het WK de verwachtingen waar maakt.quote:
Komop man. De kans dat Messi zal gaan shinen lijkt me nagenoeg nihil.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:44 schreef starla het volgende:
[..]
Jouw mening wordt steeds lastiger om serieus te nemen
Ik zie bijna iedere grote wedstrijd. Jij niet blijkbaar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:46 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Ik weet niet welke belangrijke wedstrijden jij hebt gezien?
Ronaldo heeft anders in aardig wat topwedstrijden gefaald.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
En als er iemand met de druk om kan gaan is het Ronaldo wel. Staat er vrijwel altijd in grote wedstrijden.
Of hij laat dit toernooi niks zien, of hij wordt de ster van het toernooi. Ik hoop het laatstequote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:48 schreef Xaxax het volgende:
Messi heeft het afgelopen half jaar geen flikker uitgevoerd...
Die was na de kerst alleen nog maar met wk bezig...
Als hij groter wil worden dan Maradona moet hij de titel nu winnen anders blijft hij altijd in de schaduw van Diego...dat weet hij.
Messi wordt de grote man van dit toernooi is mijn verwachting...
Precies, dit is zijn grote kans om voor eens en altijd alle critici de monden te snoeren, maar dan zal hij boven zichzelf moeten uitstijgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:48 schreef Xaxax het volgende:
Als hij groter wil worden dan Maradona moet hij de titel nu winnen anders blijft hij altijd in de schaduw van Diego...dat weet hij.
Ronaldo fanboyquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee valt niet mee. Heeft nog nooit iets gepresteerd bij Argentinië. Het is een leuk spelertje voor Barcelona waar de omstandigheden voor hem ideaal zijn om uit te blinken maar uiteindelijk is Messi gewoon gigantisch overschat. Zal never nooit ook maar in de buurt komen van de échte groten der aarden. Ronaldo zou je inmiddels wel gewoon bij de beste ooit kunnen scharen denk ik, zeker als ie nu op het WK de verwachtingen waar maakt.
Dit is wel heel erg overdreven, hij heeft nog altijd fantastische goals gemaakt voor Argentina en volgens mij een dikke hatrick tegen Brazilie. Ronaldo heeft ook nog niets bereikt met Portugal. Je hebt gwn een Portugal-bril op en dat is niet gek maar je kraamt er wel veel onzin door uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee valt niet mee. Heeft nog nooit iets gepresteerd bij Argentinië. Het is een leuk spelertje voor Barcelona waar de omstandigheden voor hem ideaal zijn om uit te blinken maar uiteindelijk is Messi gewoon gigantisch overschat. Zal never nooit ook maar in de buurt komen van de échte groten der aarden. Ronaldo zou je inmiddels wel gewoon bij de beste ooit kunnen scharen denk ik, zeker als ie nu op het WK de verwachtingen waar maakt.
Zowel Messi als van Persie hebben er meer ingeknald tijdens de kwalificaties dan een Ronaldo. Ik ben benieuwd, hij mag het laten zien, want zoals eerder gezegd is hij op grote toernooien meer een jankebal en mooiboy dan iemand die wedstrijden naar zich toe trekt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Komop man. De kans dat Messi zal gaan shinen lijkt me nagenoeg nihil.
Als Messi, of willekeurig iedere andere voetballer, zich daadwerkelijk opzettelijk gespaard heeft voor het WK dan hoop ik toch dat we hem voortaan nooit meer enige aandacht schenken en hem al helemáál nooit maar dan ook nooit als grote voetballer gaan beschouwen. Én ik mag dan toch hopen dat FC Barcelona per direct z'n contract verscheurd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:48 schreef Xaxax het volgende:
De kans dat Messi in Zuid amerika gaat shinen acht ik 100 procent..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als Messi, of willekeurig iedere andere voetballer, zich daadwerkelijk opzettelijk gespaard heeft voor het WK dan hoop ik toch dat we hem voortaan nooit meer enige aandacht schenken en hem al helemáál nooit maar dan ook nooit als grote voetballer gaan beschouwen. Én ik mag dan toch hopen dat FC Barcelona per direct z'n contract verscheurd.
Maar goed, dit is allemaal hypotetisch. De kans dat Messi gaat shinen lijkt me nogmaals nihil.
Denk het niet. Argentinië is achterin erg matig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:57 schreef Xaxax het volgende:
[..]
De kans dat Messi in Zuid amerika gaat shinen acht ik 100 procent..
Hij zit nu op zijn ideale leeftijd en hij is de beste voetballer van de wereld.
Argentinie heeft een degelijk elftal om hem heen op dit moment.
IK denk dat Messi de cup gaat winnen,.
Nogmaals, Messi heeft nog nooit gepresteerd voor Argentinië. Een hattrick tegen een veredeld B-team van Brazilië dat had Geert den Ouden ook nog wel gelukt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg overdreven, hij heeft nog altijd fantastische goals gemaakt voor Argentina en volgens mij een dikke hatrick tegen Brazilie. Ronaldo heeft ook nog niets bereikt met Portugal. Je hebt gwn een Portugal-bril op en dat is niet gek maar je kraamt er wel veel onzin door uit.
+ Ronaldo heeft in de playoffs ook gescoord toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals, Messi heeft nog nooit gepresteerd voor Argentinië. Een hattrick tegen een veredeld B-team van Brazilië dat had Geert den Ouden ook nog wel gelukt.
Ronaldo heeft tot nu op vrijwel ieder groot toernooi een goede prestatie neergezet. Afgelopen EK zelfs nog gedeeld topscorer en op een haar na de finale misgelopen.
Nogmaals Portugal is altijd ruk tijdens de kwalificatie. Op grote toernooien staan ze er altijd, net als Ronaldo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:52 schreef starla het volgende:
[..]
Zowel Messi als van Persie hebben er meer ingeknald tijdens de kwalificaties dan een Ronaldo. Ik ben benieuwd, hij mag het laten zien, want zoals eerder gezegd is hij op grote toernooien meer een jankebal en mooiboy dan iemand die wedstrijden naar zich toe trekt.
Messi die al meer dan 300x heeft gescoord voor Barcelona in officiële wedstrijden.. de man van meer dan 90 doelpunten in 1 kalenderjaar en vele andere records op zijn naam heeft..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |