Het is zeker niet onmogelijk maar laten we realistisch wezen, de kans is wel erg groot dat ze de finale nooit zullen halen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:29 schreef inZanity het volgende:
We zullen zien. Ik lach iedereen hier keihard uit als Ronaldo straks met de wereldbeker in z'n handen staat.
Als dat zo is kijk ik nooit meer WKquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:29 schreef inZanity het volgende:
We zullen zien. Ik lach iedereen hier keihard uit als Ronaldo straks met de wereldbeker in z'n handen staat.
Daarom zeg ik ook als ie fit is. Als er één speler is op dit WK die wedstrijden in z'n eentje kan beslissen dan is het Ronaldo wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als 'ie überhaupt fit is voor de finale.
ik schat portugal wel hoog in....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:29 schreef inZanity het volgende:
We zullen zien. Ik lach iedereen hier keihard uit als Ronaldo straks met dek wereldbeker in z'n handen staat.
Mwoah, op een paar vedettes na -zoals het Nederlands elftal- vind ik hun elftalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:18 schreef inZanity het volgende:
Portugal heeft juist een geweldig elftal.
Onderling is wel altijd extreem lastig voor Nederland door die schoppers.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:30 schreef Xaxax het volgende:
[..]
ik schat portugal wel hoog in....
Spelers als Ronaldo maken het verschil op zo een groot toernooi,, bovendien heeft portugal genoeg schoppers in huis om een tegenstander in de war te brengen.,.
Maar een wereldtitel? Nee....halve finale is wel mogelijk.
Ik denk dat Portugal wel op hetzelfde nivo zit als Nederland.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:30 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het is zeker niet onmogelijk maar laten we realistisch wezen, de kans is wel erg groot dat ze de finale nooit zullen halen.
Als dat gebeurt ren ik nakend over de Coolsingel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:29 schreef inZanity het volgende:
Even quoten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dat gebeurt ren ik nakend over de Coolsingel.
Deze noteer ik even.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening. Ronaldo is een speler die het verschil kan maken, net als Robben, van Persie, Neymar en Messi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom niet?
Geweldig elftal met de, met afstand, beste voetballer ter wereld voorin die een bizar goed seizoen heeft gedraaid. Portugal is altijd één van de topfavorieten, maar dit keer helemaal.
twitter:Footballltrolls twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 17:31:42Spain was so bad that even the blind guy got two assists reageer retweet
Portugal heeft volgens mij nog nooit een goede kwalificatie gehad. Gaat altijd met hangen en wurgen om vervolgens op het toernooi zelf te vlammen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:31 schreef starla het volgende:
[..]
Mwoah, op een paar vedettes na -zoals het Nederlands elftal- vind ik hun elftal
niet geweldig. 2de in hun poule tijdens de kwalificatie met 'slechts' 21 punten uit 10 wedstrijden tegen tegenstanders die geen zak voorstelden. Rusland deed het beter.
Bij de bookies staan ze iets van 6de ofzo?
Dus nee, ik deel die mening niet.
Sterkte alvast.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Blind en Clasie volgend seizoen bij United.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:34 schreef Ikke. het volgende:
Ook de Engelsen hebben de grap over Blind gevonden:twitter:Footballltrolls twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 17:31:42Spain was so bad that even the blind guy got two assists reageer retweet
Ik denk juist dat hij wel met de druk om kan gaan hoor, want hij is er altijd op de belsissisten momenten en hij scoort aan lopende band. Zijn arrogantie is vaak soms irritant. Hij vind zichzelf een god.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:36 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik denk trouwens dat Messi eerder zal shinen dan Ronaldo, geen idee waarom eigenlijk. Lijkt erop dat Ronaldo vaak niet met de druk om kan gaan.
Messi is over het algemeen dramatisch bij Argentinië.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:36 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik denk trouwens dat Messi eerder zal shinen dan Ronaldo, geen idee waarom eigenlijk. Lijkt erop dat Ronaldo vaak niet met de druk om kan gaan.
Geldt ook voor Ronaldo bij Portugalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Messi is over het algemeen dramatisch bij Argentinië.
Valt wel meequote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Messi is over het algemeen dramatisch bij Argentinië.
Is te veel met z'n kapsel bezig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:36 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |