Stemmen heeft geen zin, dan kan jij alsnog hier posten iets waar ik overigens geen enkele moeite mee heb.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voel me niet meer Spanjaard dan Nederlander of andersom, maar ga jij maar lekker PVV stemmen met je bekrompen, domme meninkje
Overigens heb ik er gewoon een feestje van gemaakt na de 5-1quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Stemmen heeft geen zin, dan kan jij alsnog hier posten iets waar ik overigens geen enkele moeite mee heb.
hier engelsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even kijken of ik ook in het Spaans en in het Engels samenvattingen kan vinden
mja ik heb ff hola op de beeb samenvatting gegooid.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hier engels
http://www.soccer-blogger(...)ne-13-group-b-bahia/
watquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mja ik heb ff hola op de beeb samenvatting gegooid.
plugin zodat je dingen uit andere landen kunt kijkenquote:
sporza.be ouwe rukkerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Iemand met een video met commentaar van Sporza?
Ga niet zeggen dat dat een lelijk wijf is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:14 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Linker is de broer van Kelly?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:14 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Linker is de broer van Kelly?
Ja duh, maar hoe kom ik om die blokkade heen?quote:
Ej De Mar, ik zeg alleen dat in dit shot ze wat op een travestiet lijkt, moet kunnen toch ouwe reus, zelfs in Kattuk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat dat een lelijk wijf is.
Eens, maar jij danst sierlijk de samba en capoeira?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:16 schreef alors het volgende:
[..]Ze moet ook heel Hollands (slecht) dansen in die reclame, zo tenenkrommend
Hola.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja duh, maar hoe kom ik om die blokkade heen?
holaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja duh, maar hoe kom ik om die blokkade heen?
Ik stond gister bij de 4-1 de samba te dansen. Ik wist van gekkigheid niet meer wat ik moest doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:20 schreef Grifte het volgende:
Eens, maar jij danst sierlijk de samba en capoeira?
quote:
Vriendelijk bedankt jongens.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:21 schreef forzaudinese het volgende:
De rest van de dag ga ik hier naar luisteren !![]()
Nederland - Spanje 5-1; Radioverslag Jack Van Gelder
Ja hoor, losse heupjes alles.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eens, maar jij danst sierlijk de samba en capoeira?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zal GGMM alvast voor zijn:
PicsGifje
:Als je er geen verstand van hebt zeg dan niets.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHA KAMPIOEENEUHH gofferdegoffer
Ja man..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
:Als je er geen verstand van hebt zeg dan niets.
Daarrr -----> http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658211_spanje-nederland.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:15 schreef Kikopuz het volgende:
Heeft iemand een link naar een download of stream van de hele wedstrijd? Ich muss haben!
Dankjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:16 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Daarrr -----> http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658211_spanje-nederland.html
quote:‘Zelden zo genoten van het Nederlands elftal, dit gaat de wereld over’
Het Nederlands elftal maakte vrijdagavond gehakt van regerend wereldkampioen Spanje. Oranje kwam vlak voor rust op 1-1 en na de onderbreking was het team van bondscoach Louis van Gaal niet te stoppen door de Zuid-Europeanen. Aad de Mos, iemand die toch veel ervaring heeft in de voetballerij, kan zich niet voor de geest halen dat hij eerder zo heeft genoten van Oranje.
“Ik heb zelden zo genoten van het Nederlands elftal”, zegt de man met een cultstatus op Twitter tegen Voetbal International. Dat er iets mogelijk was voor het team van Van Gaal, had De Mos wel verwacht. “Ik had wel gedacht dat er veel mogelijkheden zouden liggen in de rug van de verdedigers en dat werd alleen maar groter door de gelijkmaker en de 1-2. Toen werd Spanje weggecounterd.”
“Dit is een uitslag die over de hele wereld gaat”, gaat de oud-trainer verder. “Ook hoe Nederland gespeeld heeft. Je hebt alle troeven in handen om eerste te worden in de groep en om Brazilië daardoor te ontlopen. Dit zijn echt bonuspunten die je verdiend hebt.”
Daarrr ------> http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:24 schreef Slobeend het volgende:
Zijn er al beelden met het radioverslag van Jack er in gemonteerd?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:16 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Daarrr -----> http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658211_spanje-nederland.html
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:25 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Daarrr ------> http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.html
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef zeebeschuit het volgende:
In Indonesie hebben ze nog een grotere optocht dan bij ons op coolsingel![]()
![]()
.
Whut.. Zijn dat Belandanezen of Ambonezen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef zeebeschuit het volgende:
![]()
.
![]()
.
Hoe Robben met een achterstand Ramos eruit loopt was nog mooierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef JenHermes het volgende:
Die pass van Sneijder op Robben bij de 5 - 1![]()
Dat was echt een wereldbal. Precies de goede snelheid, precies op het juiste moment gegeven, precies in de loop van Arjen zonder dat hij in hoefde te houden om de bal onder controle te krijgen
![]()
Toen ben ik klaargekomen
Ja dat ook maar wat ik bedoel is: Iedereen heeft het over die 2 voorzetten van Blind maar de pass van Sneijder vond ik echt geniaal. Zo,n voorzet die Blind gaf daar kan jij als tegenstander niet veel aan veranderen omdat de bal de lucht in gaat(je kan moeilijk opstijgen) De bal van Sneijder ging over de grond dus is het makkelijker om die bal als verdediger te onderscheppen. Deze pass was strak, precies op het goede moment gegeven, juiste snelheid en er zat een beetje effect aan waardoor de bal naar de zijkant toe spinde. Dit was echt een van de mooiste passes die ik heb gezien dit voetbalseizoenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe Robben met een achterstand Ramos eruit loopt was nog mooier
![]()
.
Ik zie dat die video een duimpje down heeft gekregen.quote:
Okayquote:
Uh, nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:52 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ik zie dat die video een duimpje down heeft gekregen.
Moet Ambrosius wel zijn geweest![]()
Ja, die actie was subliem. En dan op die snelheid nog ff afkappen, draaien, kijken en inschieten. Briljant!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe Robben met een achterstand Ramos eruit loopt was nog mooier
Robben maakt vaker zulke goals, ook die oefenpot tegen Engeland. Begrijp nog steeds niet dat veel mensen Ribery beter vinden, Robben kan echt in zn eentje dingen forceren en belangrijke goals maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:21 schreef Xaxax het volgende:
Die 2 doelpunten van Robben waren wereldgoals niet voor veel spelers weggelegd..
Die vliegtuiggoal van Van Persie was buitenwerelds.....
zo beheerst, dat is kennelijk het geduld van de iets oudere topvoetballerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, die actie was subliem. En dan op die snelheid nog ff afkappen, draaien, kijken en inschieten. Briljant!
Net als 4 jaar geled.... oh wacht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, die actie was subliem. En dan op die snelheid nog ff afkappen, draaien, kijken en inschieten. Briljant!
Dan is FOK! je grote vriend vanaf nu.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:37 schreef Sfeermaker het volgende:
Die goal van v Persie: ik kan er naar blijven kijken... Zo sierlijk binnengevlogen met het hoofd..
Wat een avond was dat gisteren. Heb m'n stembanden kapot geschreeuwd bij de Nederlandse doelpunten
Waar baseer je dat in hemelsnaam op?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:41 schreef Xaxax het volgende:
Ik denk niet dat er veel landen in de wereld in staat zouden zijn met wat nederland gisteren heb gedaan tegen spanje...
op de wereldranglijst en omdat spanje nog steeds 1 van de beste landen van de wereld is....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar baseer je dat in hemelsnaam op?
Waar baseer je het op dat Spanje één van de beste landen van de wereld is?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:43 schreef Xaxax het volgende:
[..]
op de wereldranglijst en omdat spanje nog steeds 1 van de beste landen van de wereld is....
Waar baseer je op dat Nederland de enige is die dit kan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:43 schreef Xaxax het volgende:
[..]
op de wereldranglijst en omdat spanje nog steeds 1 van de beste landen van de wereld is....
Heb ik net uitgelegd...ze staan nog steeds nummer 1quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar baseer je het op dat Spanje één van de beste landen van de wereld is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |