Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen weet dat Robben altijd naar zijn linker draait, maar het hem toch steeds weer lukt. Hij is snel en behendig, maar het verbaast me ergens wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Robben maakt vaker zulke goals, ook die oefenpot tegen Engeland. Begrijp nog steeds niet dat veel mensen Ribery beter vinden, Robben kan echt in zn eentje dingen forceren en belangrijke goals maken.
effe serieus goser????quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat Nederland de enige is die dit kan?
Dit zou België met gemak kunnen.
Dat was laatst toch onderzocht, in die Ronaldo-docu volgens mij. Die beweging is te snel voor de hersenen van de tegenstander oid. Robben kan dat, Moulijn vroeger ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen weet dat Robben altijd naar zijn linker draait, maar het hem toch steeds weer lukt. Hij is snel en behendig, maar het verbaast me ergens wel.
En ook geen spelers zoals Martins Indi en De Guzman.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
[..]
effe serieus goser????
Belgie is een zwaar overschatte ploeg..
Die hebben geen spelers met kwaliteiten zoals Robben, van Persie Sneijder en Nigel de Jong....
België heeft 1 groot manco en dat is gebrek aan scorend vermogen.. er zit er niet 1 tussen die ze er makkelijk in legt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
[..]
effe serieus goser????
Die hebben geen spelers met kwaliteiten zoals Robben, van Persie Sneijder en Nigel de Jong....
Zoveel zegt die wereldranglijst niet. En dat ze maar drie keer hebben verloren al helemaal niet. De laatste paar oefenwedstrijden bijvoorbeeld waren volgens mij allemaal tegen voetbaldwergen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:45 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Heb ik net uitgelegd...ze staan nog steeds nummer 1
en ze hebben de afgelopen 6 jaar maar 3 wedstrijden verloren....
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
Het gaat allemaal wat te snel voor de verdedigers, zeer korte en snelle kapbewegingen blijft verrassend.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen weet dat Robben altijd naar zijn linker draait, maar het hem toch steeds weer lukt. Hij is snel en behendig, maar het verbaast me ergens wel.
Ik zou Witsel toch wel inruilen voor De Jong.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
[..]
effe serieus goser????
klopt helemaal...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
België heeft 1 groot manco en dat is gebrek aan scorend vermogen.. er zit er niet 1 tussen die ze er makkelijk in legt.
Wat versta jij onder middelmatige clubs in Europa?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit dus.
Belgie is een bij elkaar geraapt elftal met alleen maar spelers die bij een middelmatige club spelen in Europa die afbraakvoetbal spelen. Echt verschrikkelijk om naar te kijken
Hazzard ook wel voor Sneider.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Witsel toch wel inruilen voor De Jong.
En Courtois voor Cillessen met gemak.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Witsel toch wel inruilen voor De Jong.
Kompany voor de Vrij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Courtois voor Cillessen met gemak.
Waar Sneijder in 2010 nog heel belangrijk was is 't dit keer toch flink minder. Het is nu wel duidelijk dat Robben en v. Persie de grote mannen zijn in de aanval.quote:
Hazard komt aardig in de buurt. Daarnaast heeft België een ploeg die over de gehele selectie vele malen meer kwaliteit bezit dan Nederland. Bijna de hele selectie van België speelt in Engeland of een andere topcompetitie veelal bij grote clubs. Nederland heeft best een aardige ploeg hoor maar komt in de verste verte niet in de buurt van België kwalitatief gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
[..]
effe serieus goser????
Dat clubje waar Mertens heen is gegaan uit Italie, die Lukako speelt in een Oostblokland waar de verdedigers op Noren lopen te verdedigen van de kou, waar spelen Chadli en Dembele? Feleini is een zeer matige speler met oogkleppen op die de bal blind naar voren rostquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder middelmatige clubs in Europa?
De verdediging wordt wel steeds beterquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef Xaxax het volgende:
Wat hebben die spelers van Belgie nou gewonnen?
Ik ben er helemaal niet van onder de indruk.....
Nederland schaal ik veel hoger in.
Belgie zou afgemaakt zijn door spanje.....
Er wordt altijd gezeikt over onze verdediging maar wij hebben de wereldtop in de aanval, dat is veel belangrijker op zo een toernooi.
Napoli een middelmatig team vinden en denken dat Lukaku in een oostblokland speelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dat clubje waar Mertens heen is gegaan uit Italie, die Lukako speelt in een Oostblokland waar de verdedigers op Noren lopen te verdedigen van de kou,
Chelsea heeft met at afbraak voetbal wel gewoon de halve finale CL gehaald.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit dus.
Belgie is een bij elkaar geraapt elftal met alleen maar spelers die bij een middelmatige club spelen in Europa die afbraakvoetbal spelen. Echt verschrikkelijk om naar te kijken
Noem nou eens een Belgische speler die echt bij een internationale grote club speelt en daar ook belangrijk is. En nee kom nou niet met Hazard aan want zoals ik al zei: Afbraakvoetbal
Spanje is fysiek eigenlijk waardeloos, daarom doen ze alles over de grond, Belgie zou zeker wel kans maken om te winnen van Spanje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef Xaxax het volgende:
Wat hebben die spelers van Belgie nou gewonnen?
Ik ben er helemaal niet van onder de indruk.....
Nederland schaal ik veel hoger in.
Belgie zou afgemaakt zijn door spanje.....
Er wordt altijd gezeikt over onze verdediging maar wij hebben de wereldtop in de aanval, dat is veel belangrijker op zo een toernooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |