Stemmen heeft geen zin, dan kan jij alsnog hier posten iets waar ik overigens geen enkele moeite mee heb.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voel me niet meer Spanjaard dan Nederlander of andersom, maar ga jij maar lekker PVV stemmen met je bekrompen, domme meninkje
Overigens heb ik er gewoon een feestje van gemaakt na de 5-1quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Stemmen heeft geen zin, dan kan jij alsnog hier posten iets waar ik overigens geen enkele moeite mee heb.
hier engelsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even kijken of ik ook in het Spaans en in het Engels samenvattingen kan vinden
mja ik heb ff hola op de beeb samenvatting gegooid.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hier engels
http://www.soccer-blogger(...)ne-13-group-b-bahia/
watquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mja ik heb ff hola op de beeb samenvatting gegooid.
plugin zodat je dingen uit andere landen kunt kijkenquote:
sporza.be ouwe rukkerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Iemand met een video met commentaar van Sporza?
Ga niet zeggen dat dat een lelijk wijf is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:14 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Linker is de broer van Kelly?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:14 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Linker is de broer van Kelly?
Ja duh, maar hoe kom ik om die blokkade heen?quote:
Ej De Mar, ik zeg alleen dat in dit shot ze wat op een travestiet lijkt, moet kunnen toch ouwe reus, zelfs in Kattuk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat dat een lelijk wijf is.
Eens, maar jij danst sierlijk de samba en capoeira?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:16 schreef alors het volgende:
[..]Ze moet ook heel Hollands (slecht) dansen in die reclame, zo tenenkrommend
Hola.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja duh, maar hoe kom ik om die blokkade heen?
holaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja duh, maar hoe kom ik om die blokkade heen?
Ik stond gister bij de 4-1 de samba te dansen. Ik wist van gekkigheid niet meer wat ik moest doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:20 schreef Grifte het volgende:
Eens, maar jij danst sierlijk de samba en capoeira?
quote:
Vriendelijk bedankt jongens.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:21 schreef forzaudinese het volgende:
De rest van de dag ga ik hier naar luisteren !![]()
Nederland - Spanje 5-1; Radioverslag Jack Van Gelder
Ja hoor, losse heupjes alles.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eens, maar jij danst sierlijk de samba en capoeira?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zal GGMM alvast voor zijn:
PicsGifje
:Als je er geen verstand van hebt zeg dan niets.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHA KAMPIOEENEUHH gofferdegoffer
Ja man..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
:Als je er geen verstand van hebt zeg dan niets.
Daarrr -----> http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658211_spanje-nederland.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:15 schreef Kikopuz het volgende:
Heeft iemand een link naar een download of stream van de hele wedstrijd? Ich muss haben!
Dankjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:16 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Daarrr -----> http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658211_spanje-nederland.html
quote:‘Zelden zo genoten van het Nederlands elftal, dit gaat de wereld over’
Het Nederlands elftal maakte vrijdagavond gehakt van regerend wereldkampioen Spanje. Oranje kwam vlak voor rust op 1-1 en na de onderbreking was het team van bondscoach Louis van Gaal niet te stoppen door de Zuid-Europeanen. Aad de Mos, iemand die toch veel ervaring heeft in de voetballerij, kan zich niet voor de geest halen dat hij eerder zo heeft genoten van Oranje.
“Ik heb zelden zo genoten van het Nederlands elftal”, zegt de man met een cultstatus op Twitter tegen Voetbal International. Dat er iets mogelijk was voor het team van Van Gaal, had De Mos wel verwacht. “Ik had wel gedacht dat er veel mogelijkheden zouden liggen in de rug van de verdedigers en dat werd alleen maar groter door de gelijkmaker en de 1-2. Toen werd Spanje weggecounterd.”
“Dit is een uitslag die over de hele wereld gaat”, gaat de oud-trainer verder. “Ook hoe Nederland gespeeld heeft. Je hebt alle troeven in handen om eerste te worden in de groep en om Brazilië daardoor te ontlopen. Dit zijn echt bonuspunten die je verdiend hebt.”
Daarrr ------> http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:24 schreef Slobeend het volgende:
Zijn er al beelden met het radioverslag van Jack er in gemonteerd?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:16 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Daarrr -----> http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658211_spanje-nederland.html
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:25 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Daarrr ------> http://www.dumpert.nl/med(...)entaar_van_jack.html
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef zeebeschuit het volgende:
In Indonesie hebben ze nog een grotere optocht dan bij ons op coolsingel![]()
![]()
.
Whut.. Zijn dat Belandanezen of Ambonezen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef zeebeschuit het volgende:
![]()
.
![]()
.
Hoe Robben met een achterstand Ramos eruit loopt was nog mooierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef JenHermes het volgende:
Die pass van Sneijder op Robben bij de 5 - 1![]()
Dat was echt een wereldbal. Precies de goede snelheid, precies op het juiste moment gegeven, precies in de loop van Arjen zonder dat hij in hoefde te houden om de bal onder controle te krijgen
![]()
Toen ben ik klaargekomen
Ja dat ook maar wat ik bedoel is: Iedereen heeft het over die 2 voorzetten van Blind maar de pass van Sneijder vond ik echt geniaal. Zo,n voorzet die Blind gaf daar kan jij als tegenstander niet veel aan veranderen omdat de bal de lucht in gaat(je kan moeilijk opstijgen) De bal van Sneijder ging over de grond dus is het makkelijker om die bal als verdediger te onderscheppen. Deze pass was strak, precies op het goede moment gegeven, juiste snelheid en er zat een beetje effect aan waardoor de bal naar de zijkant toe spinde. Dit was echt een van de mooiste passes die ik heb gezien dit voetbalseizoenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe Robben met een achterstand Ramos eruit loopt was nog mooier
![]()
.
Ik zie dat die video een duimpje down heeft gekregen.quote:
Okayquote:
Uh, nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:52 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ik zie dat die video een duimpje down heeft gekregen.
Moet Ambrosius wel zijn geweest![]()
Ja, die actie was subliem. En dan op die snelheid nog ff afkappen, draaien, kijken en inschieten. Briljant!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe Robben met een achterstand Ramos eruit loopt was nog mooier
Robben maakt vaker zulke goals, ook die oefenpot tegen Engeland. Begrijp nog steeds niet dat veel mensen Ribery beter vinden, Robben kan echt in zn eentje dingen forceren en belangrijke goals maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:21 schreef Xaxax het volgende:
Die 2 doelpunten van Robben waren wereldgoals niet voor veel spelers weggelegd..
Die vliegtuiggoal van Van Persie was buitenwerelds.....
zo beheerst, dat is kennelijk het geduld van de iets oudere topvoetballerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, die actie was subliem. En dan op die snelheid nog ff afkappen, draaien, kijken en inschieten. Briljant!
Net als 4 jaar geled.... oh wacht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, die actie was subliem. En dan op die snelheid nog ff afkappen, draaien, kijken en inschieten. Briljant!
Dan is FOK! je grote vriend vanaf nu.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:37 schreef Sfeermaker het volgende:
Die goal van v Persie: ik kan er naar blijven kijken... Zo sierlijk binnengevlogen met het hoofd..
Wat een avond was dat gisteren. Heb m'n stembanden kapot geschreeuwd bij de Nederlandse doelpunten
Waar baseer je dat in hemelsnaam op?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:41 schreef Xaxax het volgende:
Ik denk niet dat er veel landen in de wereld in staat zouden zijn met wat nederland gisteren heb gedaan tegen spanje...
op de wereldranglijst en omdat spanje nog steeds 1 van de beste landen van de wereld is....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar baseer je dat in hemelsnaam op?
Waar baseer je het op dat Spanje één van de beste landen van de wereld is?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:43 schreef Xaxax het volgende:
[..]
op de wereldranglijst en omdat spanje nog steeds 1 van de beste landen van de wereld is....
Waar baseer je op dat Nederland de enige is die dit kan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:43 schreef Xaxax het volgende:
[..]
op de wereldranglijst en omdat spanje nog steeds 1 van de beste landen van de wereld is....
Heb ik net uitgelegd...ze staan nog steeds nummer 1quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar baseer je het op dat Spanje één van de beste landen van de wereld is?
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen weet dat Robben altijd naar zijn linker draait, maar het hem toch steeds weer lukt. Hij is snel en behendig, maar het verbaast me ergens wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Robben maakt vaker zulke goals, ook die oefenpot tegen Engeland. Begrijp nog steeds niet dat veel mensen Ribery beter vinden, Robben kan echt in zn eentje dingen forceren en belangrijke goals maken.
effe serieus goser????quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat Nederland de enige is die dit kan?
Dit zou België met gemak kunnen.
Dat was laatst toch onderzocht, in die Ronaldo-docu volgens mij. Die beweging is te snel voor de hersenen van de tegenstander oid. Robben kan dat, Moulijn vroeger ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen weet dat Robben altijd naar zijn linker draait, maar het hem toch steeds weer lukt. Hij is snel en behendig, maar het verbaast me ergens wel.
En ook geen spelers zoals Martins Indi en De Guzman.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
[..]
effe serieus goser????
Belgie is een zwaar overschatte ploeg..
Die hebben geen spelers met kwaliteiten zoals Robben, van Persie Sneijder en Nigel de Jong....
België heeft 1 groot manco en dat is gebrek aan scorend vermogen.. er zit er niet 1 tussen die ze er makkelijk in legt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
[..]
effe serieus goser????
Die hebben geen spelers met kwaliteiten zoals Robben, van Persie Sneijder en Nigel de Jong....
Zoveel zegt die wereldranglijst niet. En dat ze maar drie keer hebben verloren al helemaal niet. De laatste paar oefenwedstrijden bijvoorbeeld waren volgens mij allemaal tegen voetbaldwergen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:45 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Heb ik net uitgelegd...ze staan nog steeds nummer 1
en ze hebben de afgelopen 6 jaar maar 3 wedstrijden verloren....
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
Het gaat allemaal wat te snel voor de verdedigers, zeer korte en snelle kapbewegingen blijft verrassend.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen weet dat Robben altijd naar zijn linker draait, maar het hem toch steeds weer lukt. Hij is snel en behendig, maar het verbaast me ergens wel.
Ik zou Witsel toch wel inruilen voor De Jong.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
[..]
effe serieus goser????
klopt helemaal...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
België heeft 1 groot manco en dat is gebrek aan scorend vermogen.. er zit er niet 1 tussen die ze er makkelijk in legt.
Wat versta jij onder middelmatige clubs in Europa?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit dus.
Belgie is een bij elkaar geraapt elftal met alleen maar spelers die bij een middelmatige club spelen in Europa die afbraakvoetbal spelen. Echt verschrikkelijk om naar te kijken
Hazzard ook wel voor Sneider.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Witsel toch wel inruilen voor De Jong.
En Courtois voor Cillessen met gemak.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Witsel toch wel inruilen voor De Jong.
Kompany voor de Vrij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Courtois voor Cillessen met gemak.
Waar Sneijder in 2010 nog heel belangrijk was is 't dit keer toch flink minder. Het is nu wel duidelijk dat Robben en v. Persie de grote mannen zijn in de aanval.quote:
Hazard komt aardig in de buurt. Daarnaast heeft België een ploeg die over de gehele selectie vele malen meer kwaliteit bezit dan Nederland. Bijna de hele selectie van België speelt in Engeland of een andere topcompetitie veelal bij grote clubs. Nederland heeft best een aardige ploeg hoor maar komt in de verste verte niet in de buurt van België kwalitatief gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Xaxax het volgende:
[..]
effe serieus goser????
Dat clubje waar Mertens heen is gegaan uit Italie, die Lukako speelt in een Oostblokland waar de verdedigers op Noren lopen te verdedigen van de kou, waar spelen Chadli en Dembele? Feleini is een zeer matige speler met oogkleppen op die de bal blind naar voren rostquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder middelmatige clubs in Europa?
De verdediging wordt wel steeds beterquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef Xaxax het volgende:
Wat hebben die spelers van Belgie nou gewonnen?
Ik ben er helemaal niet van onder de indruk.....
Nederland schaal ik veel hoger in.
Belgie zou afgemaakt zijn door spanje.....
Er wordt altijd gezeikt over onze verdediging maar wij hebben de wereldtop in de aanval, dat is veel belangrijker op zo een toernooi.
Napoli een middelmatig team vinden en denken dat Lukaku in een oostblokland speelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dat clubje waar Mertens heen is gegaan uit Italie, die Lukako speelt in een Oostblokland waar de verdedigers op Noren lopen te verdedigen van de kou,
Chelsea heeft met at afbraak voetbal wel gewoon de halve finale CL gehaald.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit dus.
Belgie is een bij elkaar geraapt elftal met alleen maar spelers die bij een middelmatige club spelen in Europa die afbraakvoetbal spelen. Echt verschrikkelijk om naar te kijken
Noem nou eens een Belgische speler die echt bij een internationale grote club speelt en daar ook belangrijk is. En nee kom nou niet met Hazard aan want zoals ik al zei: Afbraakvoetbal
Spanje is fysiek eigenlijk waardeloos, daarom doen ze alles over de grond, Belgie zou zeker wel kans maken om te winnen van Spanje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef Xaxax het volgende:
Wat hebben die spelers van Belgie nou gewonnen?
Ik ben er helemaal niet van onder de indruk.....
Nederland schaal ik veel hoger in.
Belgie zou afgemaakt zijn door spanje.....
Er wordt altijd gezeikt over onze verdediging maar wij hebben de wereldtop in de aanval, dat is veel belangrijker op zo een toernooi.
Jij bent dus echt zo'n iemand waardoor ik hoop dat NL er snel uit ligt. Ga lekker korfbal kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dat clubje waar Mertens heen is gegaan uit Italie, die Lukako speelt in een Oostblokland waar de verdedigers op Noren lopen te verdedigen van de kou, waar spelen Chadli en Dembele? Feleini is een zeer matige speler met oogkleppen op die de bal blind naar voren rost
Als Lukaku echt goed was, dan had hij toch allang bij de Inter Milan's, Man. United's, Atletico's en bij de PSG's van deze wereld gespeeld toch? Let nou maar op: Belgie gaat het lastig krijgen. Wel een mooi leerjaar voor ze, dat dan weer welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli een middelmatig team vinden en denken dat Lukaku in een oostblokland speelt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die spelers die jij noemt spelen bij (redelijk) grote clubs in de Premier League de zwaarste competitie ter wereld. Mertens Italiaanse top.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dat clubje waar Mertens heen is gegaan uit Italie, die Lukako speelt in een Oostblokland waar de verdedigers op Noren lopen te verdedigen van de kou, waar spelen Chadli en Dembele? Feleini is een zeer matige speler met oogkleppen op die de bal blind naar voren rost
hoe????quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:53 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Spanje is fysiek eigenlijk waardeloos, daarom doen ze alles over de grond, Belgie zou zeker wel kans maken om te winnen van Spanje.
Oh, je bent nog serieus ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:55 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Als Lukaku echt goed was, dan had hij toch allang bij de Inter Milan's, Man. United's, Atletico's en bij de PSG's van deze wereld gespeeld toch? Let nou maar op: Belgie gaat het lastig krijgen. Wel een mooi leerjaar voor ze, dat dan weer wel
Ik zeg slechts dat ze kans maken, en jij zegt met 100% zekerheid te weten wat er gaat gebeuren. Gisteren verwachtte ook bijna niemand dat NL zou winnen, hoe oud ben je, 12?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:55 schreef Xaxax het volgende:
[..]
hoe????
met die aanval van belgie???hahahahahahaha
Ik geloof er echt geen fuck van...
Is een confrontatie tegen belgie mogelijk voor Nederland op dit wk...want ik wil een uitslag van 5-0 voor NEDERLAND op dit wk....
twitter:jdeguz twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 16:03:14Team work! #spaned #brazil #wk2014 http://t.co/vLZFtCQmCV reageer retweet
ik verwachtte wel dat er kans voor nederland zou zijn omdat wij de grote 3 hebben die elk land in de wereld lastig kan maken..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik zeg slechts dat ze kans maken, en jij zegt met 100% zekerheid te weten wat er gaat gebeuren. Gisteren verwachtte ook bijna niemand dat NL zou winnen, hoe oud ben je, 12?
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als we straks Brazilië - Spanje krijgen.. Dan heb je een win-win situatie.. of die paellavreters gaan eruit, of Fredsj en zijn sambamaatjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik hoop trouwens dat Chili gaat stunten tegen Spanje, zou wel erg kut zijn als ze toch doorgaan en weet ik veel hoever gaan komen.
Als Brazilië eruit dreigt te vliegen grijpt de FIFA wel in. Alles om rellen te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als we straks Brazilië - Spanje krijgen.. Dan heb je een win-win situatie.. of die paellavreters gaan eruit, of Fredsj en zijn sambamaatjes
Daarom zou het zo mooi zijn als Argentinië wereldkampioen wordt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als Brazilië eruit dreigt te vliegen grijpt de FIFA wel in. Alles om rellen te voorkomen.
Haha exact dit scenario, daar zat ik ook aan te denken. Dan moet NL wel nr1. in de poule worden toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als we straks Brazilië - Spanje krijgen.. Dan heb je een win-win situatie.. of die paellavreters gaan eruit, of Fredsj en zijn sambamaatjes
Of Brazilië tweede.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Haha exact dit scenario, daar zat ik ook aan te denken. Dan moet NL wel nr1. in de poule worden toch?
Neuer heeft Casillas al jaren geleden ingehaald wat betreft beste keeper ter wereld, ook Courtois is vele malen beter. Casillas is idd. drama geworden, maar goed; des te beter!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:13 schreef Spychisch het volgende:
Ik kijk de goals nog eens terug en je mag toch ook wel concluderen dat Nederland zoveel kon scoren omdat Casillas echt heel slecht keepte. Fout bij de 1-3, 1-4 was helemaal zijn schuld, bij de 1-5 raar aan het keepen. Dat terwijl Casillas geziend wordt als een topkeeper. Niet dat ik het erg vind hoor, maar wellicht was dit tegen Neuer niet gebeurd bijvoorbeeld.
Ik zou me eerst afvragen waarom Casillas in de positie komt waarin hij die fouten maakt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:13 schreef Spychisch het volgende:
Ik kijk de goals nog eens terug en je mag toch ook wel concluderen dat Nederland zoveel kon scoren omdat Casillas echt heel slecht keepte. Fout bij de 1-3, 1-4 was helemaal zijn schuld, bij de 1-5 raar aan het keepen. Dat terwijl Casillas geziend wordt als een topkeeper. Niet dat ik het erg vind hoor, maar wellicht was dit tegen Neuer niet gebeurd bijvoorbeeld.
Kan niet wachten tot er iets soortgelijks gaat gebeuren; Brazil in een vroeg stadium eruit en 't liefst door een rivaal. Fifa zal wel weer een scheids met instructies laten fluiten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom zou het zo mooi zijn als Argentinië wereldkampioen wordt.
Buffon is ook nog steeds beter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Neuer heeft Casillas al jaren geleden ingehaald wat betreft beste keeper ter wereld, ook Courtois is vele malen beter. Casillas is idd. drama geworden, maar goed; des te beter!
Normaal gesproken wel, daar ik Brazilië geen 2e zie worden in hun groep. Als we van Australie winnen moet het wel heel raar lopen willen we geen 1e worden. En laat Spanje dan maar winnen van Chiliquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Haha exact dit scenario, daar zat ik ook aan te denken. Dan moet NL wel nr1. in de poule worden toch?
Ik gun 't italie vanavond wel, weet niet waarom maar ik mag die spelers graag, zelfs Balotelli. Heb wel 't gevoel dat hij gaat knallen, Engeland presteert niet bepaald goed op wk's.quote:
Ah zo, goede hoop dat 't goedkomt. Wat echt vervloekt is aan dit wk zijn de dwalingen van de scheids en grensrechters, het is maar dat de doellijntechnologie wordt toegepast anders was het helemaal drama.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, daar ik Brazilië geen 2e zie worden in hun groep. Als we van Australie winnen moet het wel heel raar lopen willen we geen 1e worden. En laat Spanje dan maar winnen van Chili
Ik vind wedstrijden van Italië vaak niet om aan te zien en ze hebben ook niet echt spelers die in hun eentje iets kunnen forceren. Van Engeland heb ik ook geen hoge hoed op, maar dat land gun ik het altijd wel..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik gun 't italie vanavond wel, weet niet waarom maar ik mag die spelers graag, zelfs Balotelli. Heb wel 't gevoel dat hij gaat knallen, Engeland presteert niet bepaald goed op wk's.
Ik las dat Blatter overweegt om het gebruik van videobeelden in te voeren bij discutabele momenten.. dat zet meer zoden aan de dijk dan doellijntechnologie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ah zo, goede hoop dat 't goedkomt. Wat echt vervloekt is aan dit wk zijn de dwalingen van de scheids en grensrechters, het is maar dat de doellijntechnologie wordt toegepast anders was het helemaal drama.
Dat is wel waar, speelstijl van italie is niet bepaald mooi maar hebben ook niet echt technische spelers om dat te doen. Ik zie alleen balotelli nog wat forceren, maar dan moet alles meezitten, hij heeft vaker een slechte dag dan een goeie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind wedstrijden van Italië vaak niet om aan te zien en ze hebben ook niet echt spelers die in hun eentje iets kunnen forceren. Van Engeland heb ik ook geen hoge hoed op, maar dat land gun ik het altijd wel..
Dikzak probeert zn eigen reet te redden hiermee, maar het zou wel veel problemen oplossen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik las dat Blatter overweegt om het gebruik van videobeelden in te voeren bij discutabele momenten.. dat zet meer zoden aan de dijk dan doellijntechnologie.
Zou elk land wat van kunnen leren. Als een team op treden en met veel discipline en passie het maximale bereiken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind wedstrijden van Italië vaak niet om aan te zien en ze hebben ook niet echt spelers die in hun eentje iets kunnen forceren.
Klopt dat hij alles doet om zijn hachje te redden.. om eerlijk te zijn begrijp ik er helemaal niets van dat het gebruik van videobeelden nog niet is ingevoerd.. zo onprofessioneel. Doellijntechnologie is daarentegen een dure grap en je hebt het amper nodig. Het voetbal wordt geregeerd door seniele dwazen en rijke stinkerds..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dikzak probeert zn eigen reet te redden hiermee, maar het zou wel veel problemen oplossen.
Vond ze het op het vorige toernooi goed voetbal laten zien. Maar in Nederland zijn er nogal wat vooroordelen (ook over de serie A) die maar blijven hangen, onterecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind wedstrijden van Italië vaak niet om aan te zien en ze hebben ook niet echt spelers die in hun eentje iets kunnen forceren. Van Engeland heb ik ook geen hoge hoed op, maar dat land gun ik het altijd wel..
Probeer het morgen nog eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:32 schreef Xaxax het volgende:
Italie vliegt er in de eerste rond uit...
Te slecht voor woorden....
Met dat soort voetbal kom je niet ver meer....In clubvertband presteren ze ook geen klote meer...
Met hun passie is niks mis, maar ze hebben bijna nooit eens mooie voetballers.. ja Pirlo, maar dan houdt het alweer op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou elk land wat van kunnen leren. Als een team op treden en met veel discipline en passie het maximale bereiken.
Ik heb Fox buitenland en zie wel eens flarden van Italiaans voetbal.. vind het er vaak niet uitzien, net een zwerm vliegen die vast zitten in de stroop. Zoals Juventus laatst speelde tegen Benfica.. echt niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ze het op het vorige toernooi goed voetbal laten zien. Maar in Nederland zijn er nogal wat vooroordelen (ook over de serie A) die maar blijven hangen, onterecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |