Bíjna altijd, hé?quote:De altijd falende Engelsen op het WK
Valt wel mee. De basis bestaat bijna uit dezelfde jongens als 2 jaar terug.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:20 schreef Nober het volgende:
Engeland
Hart, Foster, Forster
Johnson, Baines, Cahill, Jagielka, Smalling, Jones, Shaw
Gerrard, Wilshere, Lampard, Henderson, Oxlade-Chamberlain, Milner, Sterling, Lallana, Barkley
Sturridge, Rooney, Welbeck, Lambert
Dit is wel erg zwak.
Italië
Buffon, Sirigu, Perin
De Sciglio, Chiellini, Darmian, Abate, Barzagli, Bonucci, Paletta, Verratti
Motta, Candreva, Marchisio, Aquilani, De Rossi, Parolo, Pirlo
Balotelli, Cassano, Cerci, Immobile, Insigne
Prandelli is aan het verjongen?
Succesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef hafcfan het volgende:
Heb mijn Pirlo shirt alweer aan. Wel erg zenuwachtig. Er mag niet verloren worden, want dan moet je winnen van Uruguay. Gewoon op 0-0 spelen is prima
Thanx! Ik vind de Engelsen ook niet heel veel, maar heb er toch geen heel goed gevoel over.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:25 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Succes
Deze wedstrijd ben ik sympathisant van Italië. Vind het Engelse team niet zoveel.
Ja allemaal 0-0 spelen en hopen dat je met 8-0 van Costa Rica wint, goede tactiek.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef hafcfan het volgende:
Heb mijn Pirlo shirt alweer aan. Wel erg zenuwachtig. Er mag niet verloren worden, want dan moet je winnen van Uruguay. Gewoon op 0-0 spelen is prima
Ik mis Balzaretti, Criscito en Maggio.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Valt wel mee. De basis bestaat bijna uit dezelfde jongens als 2 jaar terug.
Italië 1-1 LUXEMBURG.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Engeland kon vorige week niet eens winnen van Honduras
Zegt ook lekker veel inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Nederland won niet eens van Ecuador.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Italië niet eens van Luxemburg. Opheffen die landen!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland won niet eens van Ecuador.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |