Bíjna altijd, hé?quote:De altijd falende Engelsen op het WK
Valt wel mee. De basis bestaat bijna uit dezelfde jongens als 2 jaar terug.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:20 schreef Nober het volgende:
Engeland
Hart, Foster, Forster
Johnson, Baines, Cahill, Jagielka, Smalling, Jones, Shaw
Gerrard, Wilshere, Lampard, Henderson, Oxlade-Chamberlain, Milner, Sterling, Lallana, Barkley
Sturridge, Rooney, Welbeck, Lambert
Dit is wel erg zwak.
Italië
Buffon, Sirigu, Perin
De Sciglio, Chiellini, Darmian, Abate, Barzagli, Bonucci, Paletta, Verratti
Motta, Candreva, Marchisio, Aquilani, De Rossi, Parolo, Pirlo
Balotelli, Cassano, Cerci, Immobile, Insigne
Prandelli is aan het verjongen?
Succesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef hafcfan het volgende:
Heb mijn Pirlo shirt alweer aan. Wel erg zenuwachtig. Er mag niet verloren worden, want dan moet je winnen van Uruguay. Gewoon op 0-0 spelen is prima
Thanx! Ik vind de Engelsen ook niet heel veel, maar heb er toch geen heel goed gevoel over.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:25 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Succes
Deze wedstrijd ben ik sympathisant van Italië. Vind het Engelse team niet zoveel.
Ja allemaal 0-0 spelen en hopen dat je met 8-0 van Costa Rica wint, goede tactiek.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef hafcfan het volgende:
Heb mijn Pirlo shirt alweer aan. Wel erg zenuwachtig. Er mag niet verloren worden, want dan moet je winnen van Uruguay. Gewoon op 0-0 spelen is prima
Ik mis Balzaretti, Criscito en Maggio.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Valt wel mee. De basis bestaat bijna uit dezelfde jongens als 2 jaar terug.
Italië 1-1 LUXEMBURG.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Engeland kon vorige week niet eens winnen van Honduras
Zegt ook lekker veel inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Nederland won niet eens van Ecuador.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Italië niet eens van Luxemburg. Opheffen die landen!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland won niet eens van Ecuador.
Ik vraag me af wie nou echt de uitblinkers zijn bij Engeland..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:20 schreef Nober het volgende:
Engeland
Hart, Foster, Forster
Johnson, Baines, Cahill, Jagielka, Smalling, Jones, Shaw
Gerrard, Wilshere, Lampard, Henderson, Oxlade-Chamberlain, Milner, Sterling, Lallana, Barkley
Sturridge, Rooney, Welbeck, Lambert
Dit is wel erg zwak.
Italië
Buffon, Sirigu, Perin
De Sciglio, Chiellini, Darmian, Abate, Barzagli, Bonucci, Paletta, Verratti
Motta, Candreva, Marchisio, Aquilani, De Rossi, Parolo, Pirlo
Balotelli, Cassano, Cerci, Immobile, Insigne
Prandelli is aan het verjongen?
Sturridge, Sterling, Barkley en Lallana.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie nou echt de uitblinkers zijn bij Engeland..
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef Ar-se-nal het volgende:
Buffon is afgehaakt. Engeland gaat dit waarschijnlijk met 3-1 winnen. Sirigu is ook niet helemaal fit.
Wij wonnen met Cillessen van Spanje met 1-5, maakt dus niet zoveel uit wie er keept.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef Ar-se-nal het volgende:
Buffon is afgehaakt. Engeland gaat dit waarschijnlijk met 3-1 winnen. Sirigu is ook niet helemaal fit.
Cillessen speelde erg goed. En Casilias was dramatisch, dus het maakt wel degelijk uit. Sirigu is niet heel veel minder maar is gewoon niet helemaal fit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij wonnen met Cillessen van Spanje met 1-5, maakt dus niet zoveel uit wie er keept.
Zei ik hierboven al. Perin keept waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:50 schreef Ar-se-nal het volgende:
[..]
Cillessen speelde erg goed. En Casilias was dramatisch, dus het maakt wel degelijk uit. Sirigu is niet heel veel minder maar is gewoon niet helemaal fit.
Die is best onvervaren. Zal wel een leuke ervaring zijn voor die jongen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zei ik hierboven al. Perin keept waarschijnlijk.
Komt dit omdat je denkt dat Italië niét kan doordrukken als ze bv. op voorsprong komen en Engeland daarna terug in de wedstrijd komt?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Thanx! Ik vind de Engelsen ook niet heel veel, maar heb er toch geen heel goed gevoel over.
Ze missen gewoon echt teveel creativiteit. 2 jaar terug bijvoorbeeld tegen Engeland waren we veel en veel beter, maar we konden niet scoren/ veel 100% kansen creëren. Alles moet van Pirlo en Candreva afkomen. En helaas moet ik concluderen dat Pirlo minder wordt. In Europees verband viel hij erg tegen. Het tempo gaat soms gewoon te snel voor hem. Wel zijn vrije trappen voor hem een soort pingel. Dat is echt een wapen wat we hebben. En met Balo moeten we het ook nog maar afwachten al maak ik me daar niet veel zorgen over. Bij Italië heel anders dan bij zijn club. Verdediging is het gewoon prima in ordequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:58 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Komt dit omdat je denkt dat Italië niét kan doordrukken als ze bv. op voorsprong komen en Engeland daarna terug in de wedstrijd komt?
Of denk je dat Italië niet meer zo goed is als jaren geleden?
Ja kan echt alle kanten op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
Moeilijk voorspelbare wedstrijd, dat maakt het ook wel leuk.
Ok, duidelijk. Italië heeft als groot voordeel ( zeker ook t.o.v. Engeland ) dat de verdediging heel betrouwbaar is. En idd, ik geloof ook dat wel-en-wee-van-Balotelli-in-het-veld veel zal uitmaken of Italië uiteindelijk ver gaat komen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze missen gewoon echt teveel creativiteit. 2 jaar terug bijvoorbeeld tegen Engeland waren we veel en veel beter, maar we konden niet scoren/ veel 100% kansen creëren. Alles moet van Pirlo en Candreva afkomen. En helaas moet ik concluderen dat Pirlo minder wordt. In Europees verband viel hij erg tegen. Het tempo gaat soms gewoon te snel voor hem. Wel zijn vrije trappen voor hem een soort pingel. Dat is echt een wapen wat we hebben. En met Balo moeten we het ook nog maar afwachten al maak ik me daar niet veel zorgen over. Bij Italië heel anders dan bij zijn club. Verdediging is het gewoon prima in orde
quote:
Uitslag is tot nu toe wel gunstig bij Costa Rica.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:13 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Italië heeft als groot voordeel ( zeker ook t.o.v. Engeland ) dat de verdediging heel betrouwbaar is. En idd, ik geloof ook dat wel-en-wee-van-Balotelli-in-het-veld veel zal uitmaken of Italië uiteindelijk ver gaat komen.
Vergeet de doellijntechnologie nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:04 schreef Anonymousz het volgende:
geen pingels en Verlenging
dus engeland wint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dezelfde Uruguay dat net verloor van Costa Ricaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef hafcfan het volgende:
En al een schorsing heeftquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dezelfde Uruguay dat net verloor van Costa Rica
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vergeet de doellijntechnologie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Als ze hier gelijk spelen is het gewoon prima. Dan winnen van Costa Rica en je bent er op doelsaldo al wel.quote:
Speelt linksbuiten. Hij mag weer achter een back aanhollenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Heb er zin in, ik gun 't Italie en Balo mag eens wat laten zien. Heb wel 't idee dat Rooney voor de zoveelste keer gaat falen, of gaat hij net als v. persie ineens knallen?
Als er al iemand gaat scoren denk ik welbeck, rooney weinig vertrouwen in.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Speelt linksbuiten. Hij mag weer achter een back aanhollen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:17 schreef hafcfan het volgende:
Iemand een foto van aankomst Italiaanse selectie in Brazilië? Zoveel stijl en mode
Llanana of Barkley zie ik veel liever, ook beide een beter seizoen gehadquote:
Barkleyquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:31 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Llanana of Barkley zie ik veel liever, ook beide een beter seizoen gehad
Ik heb zo'n shirtjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef hafcfan het volgende:
Die aanval dayumquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:32 schreef Max23 het volgende:
Joe Hart, Glen Johnson, Gary Cahill, Phil Jagielka, Leighton Baines, Wayne Rooney, Steven Gerrard, Raheem Sterling, Jordan Henderson, Danny Welbeck en Daniel Sturridge.
Geen Lampard
Niets mis mee. Logo van Torinoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb zo'n shirtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van dit Engeland?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit gebeurt nooit. Denk nog eerder dat we 3-0 verliezen.
Hmm, waarom niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit gebeurt nooit. Denk nog eerder dat we 3-0 verliezen.
quote:
Omdat we geen creativiteit hebben en 1 goal al mooi zal zijn en we verdedigend zo staan dat we er geen 2 tegen krijgen. Lijkt me bijna onmogelijk dat beide dan zal gebeuren, maar je weet het nooit. Costa Rica won ook.quote:
Vandaar dat ik ook gok op een saaie 1-0.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Omdat we geen creativiteit hebben en 1 goal al mooi zal zijn en we verdedigend zo staan dat we er geen 2 tegen krijgen. Lijkt me bijna onmogelijk dat beide dan zal gebeuren, maar je weet het nooit. Costa Rica won ook.
Dat zou zomaar kunnen. Gaan beide geen risico nemen. Al is de winnaar bijna zeker van de volgende ronde.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook gok op een saaie 1-0.
High five!quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:46 schreef Monolith het volgende:
Ik heb een vrij saaie 0-1 voor Italië voorspeld.
Dan ga ik nog even naar zo'n restaurant hier in de buurt. Gratis pizza's en bierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Als italie wint blijf je denk nog wel even wakker.
ban aubquote:
Waterreus was ook al opgetrommeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef outtayourleague het volgende:
Hebben in NL niet genoeg welbespraakte oudspelers, dat we Kenneth Perez van stal moeten halen.
Niets ten nadele van KP trouwens.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef hafcfan het volgende:
Ik verwacht heel veel van Pirlo en de nieuwe Pirlo.
Niemand wil daar de halve nacht gaan staan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef outtayourleague het volgende:
Hebben in NL niet genoeg welbespraakte oudspelers, dat we Kenneth Perez van stal moeten halen.
Niets ten nadele van KP trouwens.
Tijdens de wedstrijd zitten ze gewoon hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niemand wil daar de halve nacht gaan staan.
Hij is wel de enige naast Henry Schut die nog enigszins competent is van de nieuwe generatie... die pratende muppet van een Rivka of Stomphorst bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Moet dat borsthaar nou echt bij die NOS presentator?
En nu allebei Italie aanmoedigenquote:
Het is echt een heel tof WK tot nu toe jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef wdn het volgende:
als de voorgaande wedstrijden een maatstaf zijn wordt dit een leuke pot![]()
Nja, maar die lult wel n eind weg, dat zijn we wel van m gewend bij studio ajax met sjek.quote:
Ik peer hem ook zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is ook een wedstrijd die je zonder FOK! moet kijken.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:55 schreef Cee het volgende:
Volkslied van Italië even op standje burenruzie.
Is KP zo geil op aandacht dan? of gewoon naief?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niemand wil daar de halve nacht gaan staan.
Maar de restquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:55 schreef alors het volgende:
Ik blijf dat Italiaanse volkslied raar vinden met dat staccato intro
ik vind die nieuwe krullenbol wel goed. Van t hof ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is wel de enige naast Henry Schut die nog enigszins competent is van de nieuwe generatie... die pratende muppet van een Rivka of Stomphorst bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand de opstellingen even posten?
2 jaar geleden op een bomvol Circo Massimo gehoord met een half miljoen Italianen die 't luidkeels zongen. Kippenvel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:55 schreef alors het volgende:
Ik blijf dat Italiaanse volkslied raar vinden met dat staccato intro
Hij wil ooit presentator worden, dan moet je wel eens oefenen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:56 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Is KP zo geil op aandacht dan? of gewoon naief?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:57 schreef Confetti het volgende:
Balotelli voelt zich goed thuis hier, in de jungle.
Momogodin.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:56 schreef Momo... het volgende:
Opstelling Engeland: Hart; Johnson, Cahill, Jagielka, Baines; Gerrard, Henderson; Rooney, Sterling, Welbeck; Sturridge.
Opstelling Italië: Sirigu; Chiellini, Barzagli, Paletta, Darmian; De Rossi; Verratti, Pirlo, Marchisio; Candreva; Balotelli.
Als ie niet kon voetballen was ie nu een bareigenaarquote:
Godverdommequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:57 schreef Confetti het volgende:
hahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:57 schreef Confetti het volgende:
Beveiliger of crimineel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ie niet kon voetballen was ie nu een bareigenaar
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:57 schreef Confetti het volgende:
Behind bars eerder.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fretsjquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor Jan 'en de goal' Roelfs
Als ze straks met 5-1 gewonnen hebben een seniele geniequote:
Eigenaar? Nee gewoon klant met uitkering denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me de enige juiste keuze voor een wedstrijd van Engelandquote:
Ik heb dat kutte ziggo...die doen de BBC niet in HD, althans niet met mijn basis abo.quote:
Echter gaat het gastland het WK winnen.quote:
gypsy stylequote:Op zondag 15 juni 2014 00:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
In Engeland zou dat het natuurlijk goed doen met extra bont , goud en panterprint.
Remco van der Schaaf.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:00 schreef Trebo het volgende:
Rooney is de lelijkste voetballer aller tijden denk ik.
Je vergeet iemand uit mijn UIquote:Op zondag 15 juni 2014 00:00 schreef Trebo het volgende:
Riberyquote:Op zondag 15 juni 2014 00:00 schreef Trebo het volgende:
Vlak Ribery niet uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:00 schreef Trebo het volgende:
Tevez maakt een betere kans denk ikquote:Op zondag 15 juni 2014 00:00 schreef Trebo het volgende:
Strootmanquote:
Ed de Goey.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:00 schreef Trebo het volgende:
Reiziger nooit gezien?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:00 schreef Trebo het volgende:
Dat lijkt me geen keuze.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik benieuwd of Kuipers die domme spray ook gaat gebruiken
Verplicht toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik benieuwd of Kuipers die domme spray ook gaat gebruiken
xdquote:Op zondag 15 juni 2014 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Bale eigenlijk niet?
xd
Jaquote:
Sprekend Rooneyquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:00 schreef Trebo het volgende:
Met CanalDigitaal heb ik echt een shitload BBC kanalen. Sporza heb ik daarentegen dan weer nog niet gevonden..quote:Op zondag 15 juni 2014 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dat kutte ziggo...die doen de BBC niet in HD, althans niet met mijn basis abo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |