quote:
Omdat we geen creativiteit hebben en 1 goal al mooi zal zijn en we verdedigend zo staan dat we er geen 2 tegen krijgen. Lijkt me bijna onmogelijk dat beide dan zal gebeuren, maar je weet het nooit. Costa Rica won ook.quote:
Vandaar dat ik ook gok op een saaie 1-0.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Omdat we geen creativiteit hebben en 1 goal al mooi zal zijn en we verdedigend zo staan dat we er geen 2 tegen krijgen. Lijkt me bijna onmogelijk dat beide dan zal gebeuren, maar je weet het nooit. Costa Rica won ook.
Dat zou zomaar kunnen. Gaan beide geen risico nemen. Al is de winnaar bijna zeker van de volgende ronde.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook gok op een saaie 1-0.
High five!quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:46 schreef Monolith het volgende:
Ik heb een vrij saaie 0-1 voor Italië voorspeld.
Dan ga ik nog even naar zo'n restaurant hier in de buurt. Gratis pizza's en bierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Als italie wint blijf je denk nog wel even wakker.
ban aubquote:
Waterreus was ook al opgetrommeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef outtayourleague het volgende:
Hebben in NL niet genoeg welbespraakte oudspelers, dat we Kenneth Perez van stal moeten halen.
Niets ten nadele van KP trouwens.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef hafcfan het volgende:
Ik verwacht heel veel van Pirlo en de nieuwe Pirlo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |