Haha exact dit scenario, daar zat ik ook aan te denken. Dan moet NL wel nr1. in de poule worden toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als we straks Brazilië - Spanje krijgen.. Dan heb je een win-win situatie.. of die paellavreters gaan eruit, of Fredsj en zijn sambamaatjes
Of Brazilië tweede.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Haha exact dit scenario, daar zat ik ook aan te denken. Dan moet NL wel nr1. in de poule worden toch?
Neuer heeft Casillas al jaren geleden ingehaald wat betreft beste keeper ter wereld, ook Courtois is vele malen beter. Casillas is idd. drama geworden, maar goed; des te beter!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:13 schreef Spychisch het volgende:
Ik kijk de goals nog eens terug en je mag toch ook wel concluderen dat Nederland zoveel kon scoren omdat Casillas echt heel slecht keepte. Fout bij de 1-3, 1-4 was helemaal zijn schuld, bij de 1-5 raar aan het keepen. Dat terwijl Casillas geziend wordt als een topkeeper. Niet dat ik het erg vind hoor, maar wellicht was dit tegen Neuer niet gebeurd bijvoorbeeld.
Ik zou me eerst afvragen waarom Casillas in de positie komt waarin hij die fouten maakt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:13 schreef Spychisch het volgende:
Ik kijk de goals nog eens terug en je mag toch ook wel concluderen dat Nederland zoveel kon scoren omdat Casillas echt heel slecht keepte. Fout bij de 1-3, 1-4 was helemaal zijn schuld, bij de 1-5 raar aan het keepen. Dat terwijl Casillas geziend wordt als een topkeeper. Niet dat ik het erg vind hoor, maar wellicht was dit tegen Neuer niet gebeurd bijvoorbeeld.
Kan niet wachten tot er iets soortgelijks gaat gebeuren; Brazil in een vroeg stadium eruit en 't liefst door een rivaal. Fifa zal wel weer een scheids met instructies laten fluiten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom zou het zo mooi zijn als Argentinië wereldkampioen wordt.
Buffon is ook nog steeds beter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Neuer heeft Casillas al jaren geleden ingehaald wat betreft beste keeper ter wereld, ook Courtois is vele malen beter. Casillas is idd. drama geworden, maar goed; des te beter!
Normaal gesproken wel, daar ik Brazilië geen 2e zie worden in hun groep. Als we van Australie winnen moet het wel heel raar lopen willen we geen 1e worden. En laat Spanje dan maar winnen van Chiliquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:16 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Haha exact dit scenario, daar zat ik ook aan te denken. Dan moet NL wel nr1. in de poule worden toch?
Ik gun 't italie vanavond wel, weet niet waarom maar ik mag die spelers graag, zelfs Balotelli. Heb wel 't gevoel dat hij gaat knallen, Engeland presteert niet bepaald goed op wk's.quote:
Ah zo, goede hoop dat 't goedkomt. Wat echt vervloekt is aan dit wk zijn de dwalingen van de scheids en grensrechters, het is maar dat de doellijntechnologie wordt toegepast anders was het helemaal drama.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, daar ik Brazilië geen 2e zie worden in hun groep. Als we van Australie winnen moet het wel heel raar lopen willen we geen 1e worden. En laat Spanje dan maar winnen van Chili
Ik vind wedstrijden van Italië vaak niet om aan te zien en ze hebben ook niet echt spelers die in hun eentje iets kunnen forceren. Van Engeland heb ik ook geen hoge hoed op, maar dat land gun ik het altijd wel..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik gun 't italie vanavond wel, weet niet waarom maar ik mag die spelers graag, zelfs Balotelli. Heb wel 't gevoel dat hij gaat knallen, Engeland presteert niet bepaald goed op wk's.
Ik las dat Blatter overweegt om het gebruik van videobeelden in te voeren bij discutabele momenten.. dat zet meer zoden aan de dijk dan doellijntechnologie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ah zo, goede hoop dat 't goedkomt. Wat echt vervloekt is aan dit wk zijn de dwalingen van de scheids en grensrechters, het is maar dat de doellijntechnologie wordt toegepast anders was het helemaal drama.
Dat is wel waar, speelstijl van italie is niet bepaald mooi maar hebben ook niet echt technische spelers om dat te doen. Ik zie alleen balotelli nog wat forceren, maar dan moet alles meezitten, hij heeft vaker een slechte dag dan een goeie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind wedstrijden van Italië vaak niet om aan te zien en ze hebben ook niet echt spelers die in hun eentje iets kunnen forceren. Van Engeland heb ik ook geen hoge hoed op, maar dat land gun ik het altijd wel..
Dikzak probeert zn eigen reet te redden hiermee, maar het zou wel veel problemen oplossen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik las dat Blatter overweegt om het gebruik van videobeelden in te voeren bij discutabele momenten.. dat zet meer zoden aan de dijk dan doellijntechnologie.
Zou elk land wat van kunnen leren. Als een team op treden en met veel discipline en passie het maximale bereiken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind wedstrijden van Italië vaak niet om aan te zien en ze hebben ook niet echt spelers die in hun eentje iets kunnen forceren.
Klopt dat hij alles doet om zijn hachje te redden.. om eerlijk te zijn begrijp ik er helemaal niets van dat het gebruik van videobeelden nog niet is ingevoerd.. zo onprofessioneel. Doellijntechnologie is daarentegen een dure grap en je hebt het amper nodig. Het voetbal wordt geregeerd door seniele dwazen en rijke stinkerds..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dikzak probeert zn eigen reet te redden hiermee, maar het zou wel veel problemen oplossen.
Vond ze het op het vorige toernooi goed voetbal laten zien. Maar in Nederland zijn er nogal wat vooroordelen (ook over de serie A) die maar blijven hangen, onterecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind wedstrijden van Italië vaak niet om aan te zien en ze hebben ook niet echt spelers die in hun eentje iets kunnen forceren. Van Engeland heb ik ook geen hoge hoed op, maar dat land gun ik het altijd wel..
Probeer het morgen nog eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:32 schreef Xaxax het volgende:
Italie vliegt er in de eerste rond uit...
Te slecht voor woorden....
Met dat soort voetbal kom je niet ver meer....In clubvertband presteren ze ook geen klote meer...
Met hun passie is niks mis, maar ze hebben bijna nooit eens mooie voetballers.. ja Pirlo, maar dan houdt het alweer op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou elk land wat van kunnen leren. Als een team op treden en met veel discipline en passie het maximale bereiken.
Ik heb Fox buitenland en zie wel eens flarden van Italiaans voetbal.. vind het er vaak niet uitzien, net een zwerm vliegen die vast zitten in de stroop. Zoals Juventus laatst speelde tegen Benfica.. echt niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ze het op het vorige toernooi goed voetbal laten zien. Maar in Nederland zijn er nogal wat vooroordelen (ook over de serie A) die maar blijven hangen, onterecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |