Serie A is verschrikkelijk voetbal met uitzondering van Juve, Napoli en Roma.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ze het op het vorige toernooi goed voetbal laten zien. Maar in Nederland zijn er nogal wat vooroordelen (ook over de serie A) die maar blijven hangen, onterecht.
Maar jij bent dan ook natuurlijk compleet objectief.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 16:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Met hun passie is niks mis, maar ze hebben bijna nooit eens mooie voetballers.. ja Pirlo, maar dan houdt het alweer op.
[..]
Dat vind jij. Ik vind het veel beter en mooier dan Nederland
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Serie A is verschrikkelijk voetbal met uitzondering van Juve, Napoli en Roma.
De resultaten geven me gelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:36 schreef Trebo het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook natuurlijk compleet objectief.
Jij zal er wel mee opgegroeid zijn.. das anders. Wij zijn het slaapverwekkende positiespel gewend dat onze nationale knuffelclub doorgaans speelt.. ben ik ook geen liefhebber vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 16:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat vind jij. Ik vind het veel beter en mooier dan Nederland
*racistenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Komt nog bij dat het stikt van de rascisten daar
Wat heeft dat voor effect op de attractiviteit van het voetbal?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Komt nog bij dat het stikt van de rascisten daar
Waardeloze backs. Gaat ons de kop kosten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben altijd voor Italië tijdens een WK/EK naast Nederland. Heerlijk team, alleen denk ik dat ze nu niet goed genoeg zijn. Achterin is het toch te fragiel nog.
Centrum is ook niet bepaald top, wel redelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waardeloze backs. Gaat ons de kop kosten.
Hahaha, eerlijk is eerlijk; hoe zij het volkslied zingen, niets anders dan respect.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:35 schreef Xaxax het volgende:
[..]![]()
Ze zullen wel weer met 10 man hangen op hun eigen helft en af en toe een balletje richting ballotelli mikken,,.,
Je weet het nooit met die azuri maar ik schat ze op dit moment niet hoog in. Ze hebben wel altijd een goede wedstrijd mentaliteit..
Bij het volklied moet ik soms huilen...
Goed genoeg met De Rossi ervoor. Ik zou zelf 5-3-2 spelen. En dan De Rossi als CV opstellen zoals het EK 2012.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Centrum is ook niet bepaald top, wel redelijk.
Het volkslied en het blauwe shirt , dat is de enige reden dat ze van mij mee mogen doen ...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hahaha, eerlijk is eerlijk; hoe zij het volkslied zingen, niets anders dan respect.
Ook voorin te afhankelijk van Balotelli, en dat is niet iemand waarvan je afhankelijk moet zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben altijd voor Italië tijdens een WK/EK naast Nederland. Heerlijk team, alleen denk ik dat ze nu niet goed genoeg zijn. Achterin is het toch te fragiel nog.
Balo is ook niet goed genoeg. Onbegrijpelijk wat clubs in hem zien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ook voorin te afhankelijk van Balotelli, en dat is niet iemand waarvan je afhankelijk moet zijn.
Altijd luid mee zingen zodat de hele buurt je hoortquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hahaha, eerlijk is eerlijk; hoe zij het volkslied zingen, niets anders dan respect.
Serie A heb ik ook niets mee, maar de nationale ploeg op een wk is toch weer iets anders.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Serie A is verschrikkelijk voetbal met uitzondering van Juve, Napoli en Roma.
Omdat hij talent heeft en veel trainers denken dat zij dat talent uit hem kunnen halen, bijv. wenger etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Balo is ook niet goed genoeg. Onbegrijpelijk wat clubs in hem zien.
Pirlo is een geweldenaar. Verratti en Insigne mag ik ook wel, rest vind ik weinig sprankelend.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:43 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Serie A heb ik ook niets mee, maar de nationale ploeg op een wk is toch weer iets anders.
Een vrij onberekenbare speler, maar ik vind hem ergens altijd nog wel een soort onbegrepen iemand die tot meer had kunnen uitgroeien als hij de kans had gekregen / nog krijgt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ook voorin te afhankelijk van Balotelli, en dat is niet iemand waarvan je afhankelijk moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |