SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
∞
Dit vraag ik mij ook afquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke aidspatiënt betaalt er 4,50 om notes in te zien, terwijl je maar 3 euro voor een abo hoeft te betalen waarbij je ze 2 weken lang in kan zien én geen ads hebt én meer ruimte overal én allemaal leuke foefjes erbij hebt voor 2 weken?
Wel zonde trouwens, nu kan ik ze niet meer zien
Net wakker? Luiwammesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja prima prima. Net wakker, nu niks doen, straks voebbel kijken
FORZA HOLLAND
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Al een ban voor gehad Snobel.
@Moira: Ja, maar ik leef graag op het randje en ontdek graag nieuwe dingen.
Deze aidspatiënt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke aidspatiënt betaalt er 4,50 om notes in te zien, terwijl je maar 3 euro voor een abo hoeft te betalen waarbij je ze 2 weken lang in kan zien én geen ads hebt én meer ruimte overal én allemaal leuke foefjes erbij hebt voor die 2 weken?
Niet zo zeer lui, heb in principe weinig geslapen gezien ik pas om 06:00 in slaap vielquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net wakker? Luiwammes
Vanavond ook lekker voetbal kijken, misschien ff de TV in de tuin zetten, lekker op de loungeset voetbal kijken
Of gewoon lief doen en dan komen de mods die een note hebben geplaatst zelf wel vertellen wat ze erin hebben gezet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke aidspatiënt betaalt er 4,50 om notes in te zien, terwijl je maar 3 euro voor een abo hoeft te betalen waarbij je ze 2 weken lang in kan zien én geen ads hebt én meer ruimte overal én allemaal leuke foefjes erbij hebt voor 2 weken?
Wel zonde trouwens, nu kan ik ze niet meer zien
Ow.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich dat dat een foutje was en je overal vanaf moest blijven
Heb jij wel notes dan? Ik dacht dat jij keibraaf was.quote:
Om 6 uur pas? Lekker dan...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet zo zeer lui, heb in principe weinig geslapen gezien ik pas om 06:00 in slaap viel
Da's wel relaxed, ja!
15quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow.Ik heb toch aardig wat dingen toegevoegd die avond
[..]
Heb jij wel notes dan? Ik dacht dat jij keibraaf was.
Hehehe, lekkende modsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of gewoon lief doen en dan komen de mods die een note hebben geplaatst zelf wel vertellen wat ze erin hebben gezet.
Note: Werkt wellicht alleen met positieve notes
Je kan toch ook positieve notes krijgen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow.Ik heb toch aardig wat dingen toegevoegd die avond
[..]
Heb jij wel notes dan? Ik dacht dat jij keibraaf was.
Flips so badassquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
15tenzij ik er een de afgelopen 24u heb gekregen
Dit heeft mij echt overtuigt, bedanktquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Denk aan alle sushi die je voor mij kunt kopen van dat geld.
quote:
Kan er niks aan doen mo. Het is een ziekte.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrouwen die last hebben van impuls-aankopen
Vrouwen
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De helft van mijn notes is positief. Uiteraard.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan toch ook positieve notes krijgen?
Lkkr weif?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om 6 uur pas? Lekker dan...
Kon zelf ook amper slapen helaas, om half 11 geprobeerd, lukte niet, uit eindelijk pas om kwart voor 2 in slaap gevallen tot kwart over 9, toen dacht mijn vriendin heel leuk, goh, laat ik Braddie eens wakker whatsappen
Al mijn notes zijn positief, uiteraard.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Mensen doodgewenst?
[..]
De helft van mijn notes is positief. Uiteraard.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
bij mij kun je voor 2 euro je notes inkijken
hey typisch leukd at je er ook bentquote:
16quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey jij hier, nog gefapt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen. Koop het en geef het aan mij.
Misschien helpt aderlaten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen mo. Het is een ziekte.
Hoi typisch, jij hier?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
hey typisch leukd at je er ook bent
typpp waarom reageerde je niet op mijn dm? waarom was je gister zwart en niet blauwquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
hey typisch leukd at je er ook bent
Typisch heeft er voor gekozen om naar het zuiden van het land te gaan om zich elke dag lam te zuipen en junk te worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
typpp waarom reageerde je niet op mijn dm? waarom was je gister zwart en niet blauwje bent toch nog gewoon WK mod?
Nee, hij was eerst een neger maar nu issie blank. Soort Michael Jackson.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef VMSDKR het volgende:
hey essnhills
mag ik vragen als je vriend nog neger is??
Goeie keusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Typisch heeft er voor gekozen om naar het zuiden van het land te gaan om zich elke dag lam te zuipen en junk te worden.
Dit gaat heel lullig worden, maar ik ben blij dat het Blondje_93 niet is, mijn god zeg....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Blondje93 niet op je avances in zou gaan.
Gefeliciteerd br0v.
en jij zit daar maar achter je bureau te masturberenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Typisch heeft er voor gekozen om naar het zuiden van het land te gaan om zich elke dag lam te zuipen en junk te worden.
ja las hem net pas, voor het eerst sinds 2 weken op een desktopquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
typpp waarom reageerde je niet op mijn dm? waarom was je gister zwart en niet blauwje bent toch nog gewoon WK mod?
Da issie niet, hij heeft vitiligo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef VMSDKR het volgende:
hey essnhills
quote:
Daar heb ik nog nooit een note voor gekregen, met kanker schelden ook niet volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Mensen doodgewenst?
[..]
De helft van mijn notes is positief. Uiteraard.
quote:
Hier een paint van Typischquote:
Nee iedereen is oranje, vrijwillig of nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja las hem net pas, voor het eerst sinds 2 weken op een desktop
die quotemeldingen![]()
maar ja, zitten beetje te kloten met de kleurtjes geloof ik
heb ook geen oranje aangevraagd
nog geen dag nuchter geweest sinds dat ik daar heen gingquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is nog neger ja, maar niet meer mijn vriend.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef VMSDKR het volgende:
hey essnhills
Jij hebt talent, jij red het wel in deze wereld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier een paint van Typisch [ afbeelding ]
Ik dacht bij deze paint aan Tjacka. Alleen mist het apenpak nog.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier een paint van Typisch [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, hij was eerst een neger maar nu issie blank. Soort Michael Jackson.
En mag ik dan vragen als je zijn kleding nog wel eens unboxed?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef VMSDKR het volgende:
hey essnhills
Ik ben maar gestopt met het helikopteren. Ging snel vervelen.quote:
oquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee iedereen is oranje, vrijwillig of niet
Ik heb geen bureauquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en jij zit daar maar achter je bureau te masturberen
Dankje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jij hebt talent, jij red het wel in deze wereld.
kak, nu heb ik weer een huilende rappers nummer in mn hoofd. en bedanktquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben maar gestopt met het helikopteren. Ging snel vervelen.
Ik vind het wel raar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit een note voor gekregen, met kanker schelden ook niet volgens mij.
Je bent single, ja?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is nog neger ja, maar niet meer mijn vriend.
Hier een alternatief nummerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
kak, nu heb ik weer een huilende rappers nummer in mn hoofd. en bedankt
Ja.quote:
Oke, is ook niks meid. van die getinte jongens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is nog neger ja, maar niet meer mijn vriend.
Nee grapje, mijn hartje is al voor iemand anders gereserveerd.quote:
#respectquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef Braddie het volgende:
BAM, 5500+ muziek bestanden op mijn telefoon
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee grapje, mijn hartje is al voor iemand anders gereserveerd.
Heb ook nog een boekenkast, tvmeubel, tv ...........quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij hebt alleen een bed. Alles in jouw omgeving is je bed.
ALLES.
Doe dan de huilende rappers toch maarquote:
Zit er wel een tussen hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit een note voor gekregen, met kanker schelden ook niet volgens mij.
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Nu heb ik ruim 7 jaar mijn tijd verspild met een getinte jongemanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke, is ook niks meid. van die getinte jongens.
En ik hoef voorlopig even niemand andersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee grapje, mijn hartje is al voor iemand anders gereserveerd.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar.
Ik kreeg geen note voor crewbash (want was uiteraard zwaar terecht), maar wel note voor een grapje in een serieus topic.
Geen note voor doodsverwensing, maar wel note voor ziekteverwensing.
ohquote:
Jij bent ook kieskeurig zeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Doe dan de huilende rappers toch maar
Ik zit nu op mijn kamer in Delftquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef KitKatChunky het volgende:
Iemand die toevallig nog een kamer weet in Delft?
Pater Moeskroen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent ook kieskeurig zeg.
Deze beter?
quote:
Dit is mijn favorietquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:51 schreef Moira. het volgende:
KONJOOOO ik heb gewoon zo veel buikkramp dat ik echt het gevoel heb dat ik kenkernodig moet schijten, maar net al een half uur op de plee gezeten en ik moet helemaal niet schijten
Fucking irritant, zit ik hier met die kramp.
Als ik nou gewoon kon schijten was ik er gelijk vanaf
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze beter?
Ik schrijf een plusje op bij jullie beiden.quote:
Wij wetenquote:
Ik wil voor mn master toch eigenlijk wel eens naar Delft gaan verhuizen dan maarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn kamer in Delft![]()
Maar nee, ik weet er geen.
Ten zuiden van de TU? In een van de vele studentenflats?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef KitKatChunky het volgende:
Iemand die toevallig nog een kamer weet in Delft?
vrouwen die over poep pratenquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik schrijf een plusje op bij jullie beiden.
Veel beterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze beter?
Awesome.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik schrijf een plusje op bij jullie beiden.
nee johquote:
niet?quote:
Je bent me al voor geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moira, ga je nu je modje bent allemaal lieve positieve notes bij mij zetten?
quote:
Een van mijn favoriete concerten ooit.quote:
Sorry, ik ben een enorm voorstander van leven en laten leven maar op een duur zie je mensen waarvan je zielsveel houdt destructief handelen en dat is het moment waarop ik vind dat ik in moet grijpen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Nu heb ik ruim 7 jaar mijn tijd verspild met een getinte jongeman
Gelukkigquote:
Moira haters zijn hetquote:
Slechts 1 gezet bij mezelf.quote:
Ik luisterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
Snowbells, Roardawa:
The Weeknd - Live For (ft. Drake)(Hucci & The Ninetys Remix)
HNNNG
Ken ik, goed nummer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
Snowbells, Roardawa:
HNNNG
En goede muziek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Een van mijn favoriete concerten ooit.
Gratis kaartjes, hele avond gratis bier.
Ik heb zojuist mijn steentje bijgedragenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts 1 gezet bij mezelf.
Gek genoeg ben ik nog geen mod.
Drake.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
Snowbells, Roardawa:
HNNNG
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een enorm voorstander van leven en laten leven maar op een duur zie je mensen waarvan je zielsveel houdt destructief handelen en dat is het moment waarop ik vind dat ik in moet grijpen.
Niet meer doen dus.
echt he, mensen die moira niet aanbiddenquote:
Preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he, mensen die moira niet aanbidden
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
ik wil mij graag afzijdig houden hierinquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso.quote:
Nu is het nog slechts een kwestie van tijd voordat ik mod ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn steentje bijgedragen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso.
[..]
Nu is het nog slechts een kwestie van tijd voordat ik mod ben.
Bedankt
Wat een rotstreek. Als ik jou was zou ik haar keihard slaan. Daar houden meisjes van.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om 6 uur pas? Lekker dan...
Kon zelf ook amper slapen helaas, om half 11 geprobeerd, lukte niet, uit eindelijk pas om kwart voor 2 in slaap gevallen tot kwart over 9, toen dacht mijn vriendin heel leuk, goh, laat ik Braddie eens wakker whatsappen
Vandaar dat je me overal stalkt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit gaat heel lullig worden, maar ik ben blij dat het Blondje_93 niet is, mijn god zeg....Mijn standaard is vrij laag, maar nie zó laag.
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Straks lekker spaghetti eten buiten op het terras en dan voetbal kijken de hele avond
Het moet voor mij nu precies zo blijven. Alleen een extra gele kaart nogquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kut daar gaat mijn ONZ SC pouleuitslag voor deze wedstrijd
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hebben jullie nou echt met elkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja
echt op elke foto andersquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]ahwwwwwwww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja
ah logischquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben Ditto.
Groetjes van die knappe meid op de foto.
[..]Bazenstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja![]()
[..]FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbele ontkenning. Oohhhh. Dank je.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
twitter:AwaydaysNL twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 19:28:48De Nederlanders in de straten van het Braziliaanse Salvador. #spaned http://t.co/KWb4p24gVr reageer retweet
Hfquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef gianni61 het volgende:
zo. oranje shirtje aan, 50 euro gevonden op straat. ik kan de kroeg in
ik ook, anders klopt mn fok poule nietquote:
dankjequote:
Vetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AwaydaysNL twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 19:28:48De Nederlanders in de straten van het Braziliaanse Salvador. #spaned http://t.co/KWb4p24gVr reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, anders klopt mn fok poule niet
Ja vooral zo in het buitenland!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd echt vet om te zien.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef gianni61 het volgende:
zo. oranje shirtje aan, 50 euro gevonden op straat. ik kan de kroeg in
Bij een vriend/collega van mono.quote:
quote:
ha gayquote:
quote:
hehe nicequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij een vriend/collega van mono.
Als verrassing hebben we een andere vriend die hij ook erg graag mag uitgenodigd, en we zitten nu bij hem thuis mex-kam te kijken (hij komt over een half uurtje pas thuis, mono had z'n huissleutel gekregen).
We hebben ook z'n huis versierd met posters van Nederlandse neger-voetballers (hij wil geen negers in huis, zijn woorden), en Duitse vlaggetjes![]()
Straks gaat die andere vriend op de WC verstoppen, meldt Mono hem dat hij de wc verstopt had en hij effe moet kijken, en dan is de verrassing bij thuiskomst compleet
Verder gewoon wijn en bier zuipen en wiet roken en hopen dat NL gaat winnen
En jij?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
(hij wil geen negers in huis, zijn woorden),
Hehehequote:
Bbq'en tijdens voebbel kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
ha gay
[..]
[..]
hehe nice
ga zo naar een maatje, misschien nog wat op de bbq gooien
Ook de kaarten, ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lekker
Ook de kaarten?
Ik helemaal fout2-1 voor kameroen met 1 kaart ofzo
Gisteren zat ik er goed naastquote:
Ik ook, ben t alleen vergeten dit jaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren zat ik er goed naastAlleen de winnaar had ik goed.
We zullen zien als de groepsfase voorbij is. Vind het stiekem wel leuk zo een pooltje invullen
Over 2 jaar weer een kans.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook, ben t alleen vergeten dit jaarah well
quote:
Srs? Nice. Had je het gisteren ook niet helemaal goed?quote:
Wel weer op tijd wakker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was in slaap gevallen als een oude man.
#kaneelstruggles.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:53 schreef KitKatChunky het volgende:
Nohh, mijn minecraft server is gecorrupt
byebye vatsige mega builds
Nog niet eensquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:45 schreef Moira. het volgende:
Jaaaa nog 1 doelpuntje erbij en dan heb ik m'n voorspelling goed en is heel Nederland niet blij
Jaaaaaaa flips!quote:
Jaaaaaquote:
Het enige dat ik nog weet van die dag is vuurwerk en Vermeer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie had dit voorspeld?
Net als toen.. 5-1 tegen de kampioen!
Jaaaaaaquote:
Je editquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaaaaaa flips!
Beter houden we 't zo voor die puntjesedit: oh zie net dat je de quote had aangepast
![]()
![]()
Mono had gedroomd dat het 3-1 werd, dus als 't zo eindigt vind ik 't ook niet zo erg als ik puntjes mis in de pool
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie had dit voorspeld?
Net als toen.. 5-1 tegen de kampioen!
Geen idee.quote:
Earth line heeft een zalfje dat echt fijn tegen jeuk is. Kun je nu niets mee, maar misschien morgen wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
Het voelt alsof er allemaal insecten over mijn gezicht lopen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier nog niemand horen juichen of horen toeteren.. ook nog geen dronkenlap gehoordquote:
Hier was dat 2 uur voor de wedstrijd al zo en pas na de 3de doelpuntquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hier nog niemand horen juichen of horen toeteren.. ook nog geen dronkenlap gehoord
Niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hier nog niemand horen juichen of horen toeteren.. ook nog geen dronkenlap gehoord
Ja dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Vuurwerk ook ja, dacht vanavond nog even dat de straat opgeblazen werd
Toeteren enz vind ik allemaal prima maar van mij hoeft dat vuurwerk niet zoquote:
wat is dat?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
subleagues
1. #teamess 69
2. FOK! Open 67
3. Actiflow 66
4. 3FM 64
5. FOK!sport 62
#teamess http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/overzicht
De scores van de verschillende subleagues met de FOK! WK pool.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
subleagues
1. #teamess 69
2. FOK! Open 67
3. Actiflow 66
4. 3FM 64
5. FOK!sport 62
#teamess http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/overzicht
Laat mij nou even trots zijn nu #teamess nog heel even bovenaan staat jaquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat mij nou even trots zijn nu #teamess nog heel even bovenaan staat ja
Jaaaaaaaaquote:
Mooi gesproken kom neukenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WATER
ZEE
OCEAAN
ZWEMMEN
SNORKELEN
DIEPZEEDUIKEN
WRAK
TITANIC
PIRAAT
EILAND
*Pweeeeeep* tijd is om.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WATER
ZEE
OCEAAN
ZWEMMEN
SNORKELEN
DIEPZEEDUIKEN
WRAK
TITANIC
PIRAAT
EILAND
Wow, diep.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
*Pweeeeeep* tijd is om.
Het was 'diverse'
Daarom tekende ik twee vissen.
di = twee
verse = verse vis
Dat je die niet wist
Is verstandig.quote:
Gewoon principieel tegen. #hypocrietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tenzij ze van de status FOK!ker kwijtraken natuurlijk
Hoeveel heb jij nog op je bangalijstje?quote:
Wat is een bangalijstje?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij nog op je bangalijstje?
En ik maar denken dat je me niet aantrekkelijk vond. Pak van mijn hart.quote:
Daar doe ik het voor. Om jullie al die gebroken harten te besparen. (de arrogantie)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je me niet aantrekkelijk vond. Pak van mijn hart.
Ken je dat nietquote:
Eventjes vragen of Yvonne mijn account door de shredder wil halen. Brbquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor. Om jullie al die gebroken harten te besparen. (de arrogantie)
Nu weet je mijn geheim.
Kom maar bij Cosmo, die vangt je wel op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventjes vragen of Yvonne mijn account door de shredder wil halen. Brb
Weet ik nietquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventjes vragen of Yvonne mijn account door de shredder wil halen. Brb
LR leest dit met een vieze glimlach.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik was niet srs natuurlijk. Zeg nooit nooit, dit dat alles.
En wat ga je hier nu aan doen? Ga je stoken tussen Snow en mij?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]Ik voel mij beledigd want dit is waar.
Stoken? Dat laat ik de alcohol wel doen over pakweg 18 uur.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat ga je hier nu aan doen? Ga je stoken tussen Snow en mij?
ik vind je onaardig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Stoken? Dat laat ik de alcohol wel doen over pakweg 18 uur.
PARADIJSVOGELquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WATER
ZEE
OCEAAN
ZWEMMEN
SNORKELEN
DIEPZEEDUIKEN
WRAK
TITANIC
PIRAAT
EILAND
het is bijna 2 uurquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:56 schreef Flippiee het volgende:
Mmm ze zullen de WK poolstand pas in de ochtend updaten denk ik?Ik wilde nu al een nieuwe top 5 posten, maar ja.
BLONDINEquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:55 schreef Hooidraad het volgende:
BEELDSCHERM
INTERNET
AANKLIKKEN
TELEVISIE
KIJKBUIS
BRUIDSJURKquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HOEK
GOUDVIS
STROPDAS
SPECERIJEN