SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
∞
Dit vraag ik mij ook afquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke aidspatiënt betaalt er 4,50 om notes in te zien, terwijl je maar 3 euro voor een abo hoeft te betalen waarbij je ze 2 weken lang in kan zien én geen ads hebt én meer ruimte overal én allemaal leuke foefjes erbij hebt voor 2 weken?
Wel zonde trouwens, nu kan ik ze niet meer zien
Net wakker? Luiwammesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja prima prima. Net wakker, nu niks doen, straks voebbel kijken
FORZA HOLLAND
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Al een ban voor gehad Snobel.
@Moira: Ja, maar ik leef graag op het randje en ontdek graag nieuwe dingen.
Deze aidspatiënt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke aidspatiënt betaalt er 4,50 om notes in te zien, terwijl je maar 3 euro voor een abo hoeft te betalen waarbij je ze 2 weken lang in kan zien én geen ads hebt én meer ruimte overal én allemaal leuke foefjes erbij hebt voor die 2 weken?
Niet zo zeer lui, heb in principe weinig geslapen gezien ik pas om 06:00 in slaap vielquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net wakker? Luiwammes
Vanavond ook lekker voetbal kijken, misschien ff de TV in de tuin zetten, lekker op de loungeset voetbal kijken
Of gewoon lief doen en dan komen de mods die een note hebben geplaatst zelf wel vertellen wat ze erin hebben gezet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke aidspatiënt betaalt er 4,50 om notes in te zien, terwijl je maar 3 euro voor een abo hoeft te betalen waarbij je ze 2 weken lang in kan zien én geen ads hebt én meer ruimte overal én allemaal leuke foefjes erbij hebt voor 2 weken?
Wel zonde trouwens, nu kan ik ze niet meer zien
Ow.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich dat dat een foutje was en je overal vanaf moest blijven
Heb jij wel notes dan? Ik dacht dat jij keibraaf was.quote:
Om 6 uur pas? Lekker dan...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet zo zeer lui, heb in principe weinig geslapen gezien ik pas om 06:00 in slaap viel
Da's wel relaxed, ja!
15quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow.Ik heb toch aardig wat dingen toegevoegd die avond
[..]
Heb jij wel notes dan? Ik dacht dat jij keibraaf was.
Hehehe, lekkende modsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of gewoon lief doen en dan komen de mods die een note hebben geplaatst zelf wel vertellen wat ze erin hebben gezet.
Note: Werkt wellicht alleen met positieve notes
Je kan toch ook positieve notes krijgen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow.Ik heb toch aardig wat dingen toegevoegd die avond
[..]
Heb jij wel notes dan? Ik dacht dat jij keibraaf was.
Flips so badassquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
15tenzij ik er een de afgelopen 24u heb gekregen
Dit heeft mij echt overtuigt, bedanktquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Denk aan alle sushi die je voor mij kunt kopen van dat geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |