Wat is een bangalijstje?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij nog op je bangalijstje?
En ik maar denken dat je me niet aantrekkelijk vond. Pak van mijn hart.quote:
Daar doe ik het voor. Om jullie al die gebroken harten te besparen. (de arrogantie)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je me niet aantrekkelijk vond. Pak van mijn hart.
Ken je dat nietquote:
Eventjes vragen of Yvonne mijn account door de shredder wil halen. Brbquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor. Om jullie al die gebroken harten te besparen. (de arrogantie)
Nu weet je mijn geheim.
Kom maar bij Cosmo, die vangt je wel op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventjes vragen of Yvonne mijn account door de shredder wil halen. Brb
Weet ik nietquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventjes vragen of Yvonne mijn account door de shredder wil halen. Brb
LR leest dit met een vieze glimlach.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik was niet srs natuurlijk. Zeg nooit nooit, dit dat alles.
En wat ga je hier nu aan doen? Ga je stoken tussen Snow en mij?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]Ik voel mij beledigd want dit is waar.
Stoken? Dat laat ik de alcohol wel doen over pakweg 18 uur.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat ga je hier nu aan doen? Ga je stoken tussen Snow en mij?
ik vind je onaardig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Stoken? Dat laat ik de alcohol wel doen over pakweg 18 uur.
PARADIJSVOGELquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WATER
ZEE
OCEAAN
ZWEMMEN
SNORKELEN
DIEPZEEDUIKEN
WRAK
TITANIC
PIRAAT
EILAND
het is bijna 2 uurquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:56 schreef Flippiee het volgende:
Mmm ze zullen de WK poolstand pas in de ochtend updaten denk ik?Ik wilde nu al een nieuwe top 5 posten, maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |