quote:
Daar heb ik nog nooit een note voor gekregen, met kanker schelden ook niet volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Mensen doodgewenst?
[..]
De helft van mijn notes is positief. Uiteraard.
quote:
Hier een paint van Typischquote:
Nee iedereen is oranje, vrijwillig of nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja las hem net pas, voor het eerst sinds 2 weken op een desktop
die quotemeldingen![]()
maar ja, zitten beetje te kloten met de kleurtjes geloof ik
heb ook geen oranje aangevraagd
nog geen dag nuchter geweest sinds dat ik daar heen gingquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Typisch heeft er voor gekozen om naar het zuiden van het land te gaan om zich elke dag lam te zuipen en junk te worden.
Hij is nog neger ja, maar niet meer mijn vriend.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef VMSDKR het volgende:
hey essnhills
mag ik vragen als je vriend nog neger is??
Jij hebt talent, jij red het wel in deze wereld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier een paint van Typisch [ afbeelding ]
Ik dacht bij deze paint aan Tjacka. Alleen mist het apenpak nog.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier een paint van Typisch [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, hij was eerst een neger maar nu issie blank. Soort Michael Jackson.
En mag ik dan vragen als je zijn kleding nog wel eens unboxed?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:52 schreef VMSDKR het volgende:
hey essnhills
mag ik vragen als je vriend nog neger is??
Ik ben maar gestopt met het helikopteren. Ging snel vervelen.quote:
oquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee iedereen is oranje, vrijwillig of niet
Ik heb geen bureauquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en jij zit daar maar achter je bureau te masturberen
Dankje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jij hebt talent, jij red het wel in deze wereld.
kak, nu heb ik weer een huilende rappers nummer in mn hoofd. en bedanktquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben maar gestopt met het helikopteren. Ging snel vervelen.
Ik vind het wel raar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit een note voor gekregen, met kanker schelden ook niet volgens mij.
Je bent single, ja?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is nog neger ja, maar niet meer mijn vriend.
Hier een alternatief nummerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
kak, nu heb ik weer een huilende rappers nummer in mn hoofd. en bedankt
Ja.quote:
Oke, is ook niks meid. van die getinte jongens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is nog neger ja, maar niet meer mijn vriend.
Nee grapje, mijn hartje is al voor iemand anders gereserveerd.quote:
#respectquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef Braddie het volgende:
BAM, 5500+ muziek bestanden op mijn telefoon
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee grapje, mijn hartje is al voor iemand anders gereserveerd.
Heb ook nog een boekenkast, tvmeubel, tv ...........quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij hebt alleen een bed. Alles in jouw omgeving is je bed.
ALLES.
Doe dan de huilende rappers toch maarquote:
Zit er wel een tussen hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit een note voor gekregen, met kanker schelden ook niet volgens mij.
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Nu heb ik ruim 7 jaar mijn tijd verspild met een getinte jongemanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke, is ook niks meid. van die getinte jongens.
En ik hoef voorlopig even niemand andersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee grapje, mijn hartje is al voor iemand anders gereserveerd.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar.
Ik kreeg geen note voor crewbash (want was uiteraard zwaar terecht), maar wel note voor een grapje in een serieus topic.
Geen note voor doodsverwensing, maar wel note voor ziekteverwensing.
ohquote:
Jij bent ook kieskeurig zeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Doe dan de huilende rappers toch maar
Ik zit nu op mijn kamer in Delftquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef KitKatChunky het volgende:
Iemand die toevallig nog een kamer weet in Delft?
Pater Moeskroen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent ook kieskeurig zeg.
Deze beter?
quote:
Dit is mijn favorietquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:51 schreef Moira. het volgende:
KONJOOOO ik heb gewoon zo veel buikkramp dat ik echt het gevoel heb dat ik kenkernodig moet schijten, maar net al een half uur op de plee gezeten en ik moet helemaal niet schijten
Fucking irritant, zit ik hier met die kramp.
Als ik nou gewoon kon schijten was ik er gelijk vanaf
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze beter?
Ik schrijf een plusje op bij jullie beiden.quote:
Wij wetenquote:
Ik wil voor mn master toch eigenlijk wel eens naar Delft gaan verhuizen dan maarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn kamer in Delft![]()
Maar nee, ik weet er geen.
Ten zuiden van de TU? In een van de vele studentenflats?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef KitKatChunky het volgende:
Iemand die toevallig nog een kamer weet in Delft?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik schrijf een plusje op bij jullie beiden.
Veel beterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |