quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]ahwwwwwwww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja
ah logischquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben Ditto.
Groetjes van die knappe meid op de foto.
[..]Bazenstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja![]()
[..]FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbele ontkenning. Oohhhh. Dank je.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:AwaydaysNL twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 19:28:48De Nederlanders in de straten van het Braziliaanse Salvador. #spaned http://t.co/KWb4p24gVr reageer retweet
Hfquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef gianni61 het volgende:
zo. oranje shirtje aan, 50 euro gevonden op straat. ik kan de kroeg in
Vetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AwaydaysNL twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 19:28:48De Nederlanders in de straten van het Braziliaanse Salvador. #spaned http://t.co/KWb4p24gVr reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, anders klopt mn fok poule niet
Ja vooral zo in het buitenland!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd echt vet om te zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |