quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]ahwwwwwwww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja
ah logischquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben Ditto.
Groetjes van die knappe meid op de foto.
[..]Bazenstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja![]()
[..]FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbele ontkenning. Oohhhh. Dank je.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:AwaydaysNL twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 19:28:48De Nederlanders in de straten van het Braziliaanse Salvador. #spaned http://t.co/KWb4p24gVr reageer retweet
Hfquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef gianni61 het volgende:
zo. oranje shirtje aan, 50 euro gevonden op straat. ik kan de kroeg in
Vetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AwaydaysNL twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 19:28:48De Nederlanders in de straten van het Braziliaanse Salvador. #spaned http://t.co/KWb4p24gVr reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, anders klopt mn fok poule niet
Ja vooral zo in het buitenland!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd echt vet om te zien.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef gianni61 het volgende:
zo. oranje shirtje aan, 50 euro gevonden op straat. ik kan de kroeg in
Bij een vriend/collega van mono.quote:
quote:
ha gayquote:
quote:
hehe nicequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij een vriend/collega van mono.
Als verrassing hebben we een andere vriend die hij ook erg graag mag uitgenodigd, en we zitten nu bij hem thuis mex-kam te kijken (hij komt over een half uurtje pas thuis, mono had z'n huissleutel gekregen).
We hebben ook z'n huis versierd met posters van Nederlandse neger-voetballers (hij wil geen negers in huis, zijn woorden), en Duitse vlaggetjes![]()
Straks gaat die andere vriend op de WC verstoppen, meldt Mono hem dat hij de wc verstopt had en hij effe moet kijken, en dan is de verrassing bij thuiskomst compleet
Verder gewoon wijn en bier zuipen en wiet roken en hopen dat NL gaat winnen
En jij?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
(hij wil geen negers in huis, zijn woorden),
Hehehequote:
Bbq'en tijdens voebbel kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
ha gay
[..]
[..]
hehe nice
ga zo naar een maatje, misschien nog wat op de bbq gooien
Ook de kaarten, ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lekker
Ook de kaarten?
Ik helemaal fout2-1 voor kameroen met 1 kaart ofzo
Gisteren zat ik er goed naastquote:
Ik ook, ben t alleen vergeten dit jaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren zat ik er goed naastAlleen de winnaar had ik goed.
We zullen zien als de groepsfase voorbij is. Vind het stiekem wel leuk zo een pooltje invullen
Over 2 jaar weer een kans.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook, ben t alleen vergeten dit jaarah well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |