Awesome.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik schrijf een plusje op bij jullie beiden.
Je bent me al voor geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moira, ga je nu je modje bent allemaal lieve positieve notes bij mij zetten?
quote:
Een van mijn favoriete concerten ooit.quote:
Sorry, ik ben een enorm voorstander van leven en laten leven maar op een duur zie je mensen waarvan je zielsveel houdt destructief handelen en dat is het moment waarop ik vind dat ik in moet grijpen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Nu heb ik ruim 7 jaar mijn tijd verspild met een getinte jongeman
Gelukkigquote:
Slechts 1 gezet bij mezelf.quote:
Ik luisterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
Snowbells, Roardawa:
The Weeknd - Live For (ft. Drake)(Hucci & The Ninetys Remix)
HNNNG
Ken ik, goed nummer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
Snowbells, Roardawa:
HNNNG
En goede muziek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Een van mijn favoriete concerten ooit.
Gratis kaartjes, hele avond gratis bier.
Ik heb zojuist mijn steentje bijgedragenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts 1 gezet bij mezelf.
Gek genoeg ben ik nog geen mod.
Drake.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
Snowbells, Roardawa:
HNNNG
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een enorm voorstander van leven en laten leven maar op een duur zie je mensen waarvan je zielsveel houdt destructief handelen en dat is het moment waarop ik vind dat ik in moet grijpen.
Niet meer doen dus.
Preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he, mensen die moira niet aanbidden
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
ik wil mij graag afzijdig houden hierinquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso.quote:
Nu is het nog slechts een kwestie van tijd voordat ik mod ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn steentje bijgedragen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso.
[..]
Nu is het nog slechts een kwestie van tijd voordat ik mod ben.
Bedankt
Wat een rotstreek. Als ik jou was zou ik haar keihard slaan. Daar houden meisjes van.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om 6 uur pas? Lekker dan...
Kon zelf ook amper slapen helaas, om half 11 geprobeerd, lukte niet, uit eindelijk pas om kwart voor 2 in slaap gevallen tot kwart over 9, toen dacht mijn vriendin heel leuk, goh, laat ik Braddie eens wakker whatsappen
Vandaar dat je me overal stalkt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit gaat heel lullig worden, maar ik ben blij dat het Blondje_93 niet is, mijn god zeg....Mijn standaard is vrij laag, maar nie zó laag.
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Straks lekker spaghetti eten buiten op het terras en dan voetbal kijken de hele avond
Het moet voor mij nu precies zo blijven. Alleen een extra gele kaart nogquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kut daar gaat mijn ONZ SC pouleuitslag voor deze wedstrijd
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hebben jullie nou echt met elkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |