quote:
Ligt vaak wel aan de ouders!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]blaas maar op mijn fluitje
Baby's zijn stom . Kunnen niks anders dan krijsen, vreten en poepen. Later zijn kinderen pas leuk
Ik neem pas genoegen met een dwarsfluit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]blaas maar op mijn fluitje
Baby's zijn stom . Kunnen niks anders dan krijsen, vreten en poepen. Later zijn kinderen pas leuk
How much does one hipster weigh?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was best serieus met mijn vraag hoe je een hipster herkent
eens.quote:
this one time at band camp...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik neem pas genoegen met een dwarsfluit.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
How much does one hipster weigh?
One instagram.
Daar kom ik dan met mijn fluitjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik neem pas genoegen met een dwarsfluit.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Maar heb dus niets aan jullie
Hmmquote:
1 woord... alpenhoorn!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar kom ik dan met mijn fluitjedwars kan ie soms wel zijn, telt dat ook?
[ afbeelding ]
In welk opzicht dwars. Aan broken heb ik niks.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar kom ik dan met mijn fluitjedwars kan ie soms wel zijn, telt dat ook?
[ afbeelding ]
Niks mis mee tochquote:
Van Friek Andel?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:03 schreef Fascination het volgende:
Ik ga denk ik wel even kijken hoe Nederland wordt ingemaakt.
Wat? :$quote:
Je gaat serieus 1 uur en 3 kwartier kijken omdat Nederland waarschijnlijk ingemaakt wordt?quote:
Nee, maar ik ga alvast van het negatieve uit, zodat ik niet helemaal doordraai wanneer het slecht gaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat serieus 1 uur en 3 kwartier kijken omdat Nederland waarschijnlijk ingemaakt wordt?
Na gisteren maakt het toch niet meer uit, omdat al weer pijnlijk duidelijk is waar het heen gaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga alvast van het negatieve uit, zodat ik niet helemaal doordraai wanneer het slecht gaat.
Oké, ik zal m'n tijd nuttig besteden, Kaneel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na gisteren maakt het toch niet meer uit, omdat al weer pijnlijk duidelijk is waar het heen gaat.
Nederland heeft 0 kans op eindoverwinning, dus iedere wedstrijd is verloren tijd.
Goed zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik zal m'n tijd nuttig besteden, Kaneel.
Stel: Nederland treft Brazilië in de finale... Puur hypothetisch he, dan is het 1978 all over again.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na gisteren maakt het toch niet meer uit, omdat al weer pijnlijk duidelijk is waar het heen gaat.
Nederland heeft 0 kans op eindoverwinning, dus iedere wedstrijd is verloren tijd.
als brazilië zo door blijft spelen en de scheidsrechters geen grove fouten meer maken, halen ze de finale niet eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stel: Nederland treft Brazilië in de finale... Puur hypothetisch he, dan is het 1978 all over again.
Winnen ze, goede reden om te drinken. Verliezen ze, goede reden om te drinken. Geen enkele wedstrijd is dus verloren tijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen we Brazilië in de finale treffen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stel: Nederland treft Brazilië in de finale... Puur hypothetisch he, dan is het 1978 all over again.
Gewoon Big Lebowski kijken. Betere tijdsbesteding.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Winnen ze, goede reden om te drinken. Verliezen ze, goede reden om te drinken. Geen enkele wedstrijd is dus verloren tijd.
The Dude!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon Big Lebowski kijken. Betere tijdsbesteding.
En iedere keer een white russian nemen als de Dude er ook een neemt. Iedere keer een joint doen als de Dude ook doet.
Ik denk het niet. Of de 1/8 of de 1/4 finale. Of nooit...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we Brazilië in de finale treffen?
Maar weer een finale verliezen, ach. Al eens gezien. Been there, done that. Got the t-shirt.
[..]
Gewoon Big Lebowski kijken. Betere tijdsbesteding.
En iedere keer een white russian nemen als de Dude er ook een neemt. Iedere keer een joint doen als de Dude ook doet.
Alsof jij zo'n cassanova bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_zonder_handen.html
Iets voor faxie of yats?
quote:
Dat beweer ik niet.quote:
quote:
Great minds.quote:
Klassieker.quote:
Niet direct nee. Maar je zet Fax en mij wel op een bepaalde manier weg door die link aan ons te koppelen.quote:
Ongesteld?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Niet direct nee. Maar je zet Fax en mij wel op een bepaalde manier weg door die link aan ons te koppelen.
Nee, ik ben er alleen een beetje klaar mee om me hier steeds een lulletje rozenwater te voelen door opmerkingen van mensen die mij niet kennen.quote:
Ruggengraatquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben er alleen een beetje klaar mee om me hier steeds een lulletje rozenwater te voelen door opmerkingen van mensen die mij niet kennen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben er alleen een beetje klaar mee om me hier steeds een lulletje rozenwater te voelen door opmerkingen van mensen die mij niet kennen.
Welkom op Fok.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt, moet je niet op een forum gaan zittenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
En terecht, want IK ben hier het lulletje rozenwater.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
En terecht, want IK ben hier het lulletje rozenwater.
Of mensen doen gewoon normaal, maargoed hoe vaak heb ik dat inmiddels al niet gezegd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt, moet je niet op een forum gaan zitten
Onzin artquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat jij dit durft te typen zegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of mensen doen gewoon normaal, maargoed hoe vaak heb ik dat inmiddels al niet gezegd.
Een stuk of 20 keer inmiddels
Als normaal doen is hoe jij je gedraagt, moeten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of mensen doen gewoon normaal, maargoed hoe vaak heb ik dat inmiddels al niet gezegd.
Ja, om 9 uur in Brazilliequote:
ik ga kijkenquote:
quote:
Volgens mij deed ik dat net.quote:
Sarcastische kutopmerking en steken zoals jou manier ook maar niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als normaal doen is hoe jij je gedraagt, moeten we dat maar niet doen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als normaal doen is hoe jij je gedraagt, moeten we dat maar niet doen.
Je weet heus wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij deed ik dat net.
[..]
Sarcastische kutopmerking en steken zoals jou manier ook maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:59 schreef S95Sedan het volgende:
Dat was sarcasme trouwens![]()
Je kan me veel verwijten inderdaad vin want ik schroom er niet voor om m'n bek open te trekken. Maar 100 keer hetzelfde kut grapje zul je mij niet zien maken.Nee, zeuren is natuurlijk een stuk fijner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan me veel verwijten inderdaad vin want ik schroom er niet voor om m'n bek open te trekken. Maar 100 keer hetzelfde kut grapje zul je mij niet zien maken.Wat was sarcasme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Je kan me veel verwijten inderdaad vin want ik schroom er niet voor om m'n bek open te trekken. Maar 100 keer hetzelfde kut grapje zul je mij niet zien maken.Ach, beter 100x dezelfde grap dan 1x doen wat jij allemaal geflikt hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is Vinnie. Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Niet direct nee. Maar je zet Fax en mij wel op een bepaalde manier weg door die link aan ons te koppelen.
Amen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, beter 100x dezelfde grap dan 1x doen wat jij allemaal geflikt hebt
Weird, ik dacht toch echt dat jij net die opmerking maakte.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, beter 100x dezelfde grap dan 1x doen wat jij allemaal geflikt hebt
quote:
quote:
Hee, dat zijn niet mijn woorden he.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:07 schreef Myraela het volgende:
Oeh, wat heeft Sedan gedaan dan? Altijd leuk om dingen te horen over dat heilige boontje.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht, heeft Sedan ons iets geflikt?
Ik weet het denk ik! Vinnie was verliefd op Huppel en daarom was het gemeen dan Sedan seks met haar had.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht, heeft Sedan ons iets geflikt?
Verliefd op Huppelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het denk ik! Vinnie was verliefd op Huppel en daarom was het gemeen dan Sedan seks met haar had.
Klinkt plausibel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het denk ik! Vinnie was verliefd op Huppel en daarom was het gemeen dan Sedan seks met haar had.
Dat maakt niet uit, wij weten de waarheid nu.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt plausibel.
Alleen ontkent hij.
Ik hoorde through the grapevine dat je een ervaren stalker bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wacht nog steeds trouwens. Ben wel benieuwd wat ik gedaan zou hebben
Oh dat is uiteraard waar jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoorde through the grapevine dat je een ervaren stalker bent.
Waar rook is, is vuur toch?quote:
Je hebt wel mij gedaan toen ik 16 was. Toen deed je ook nietquote:
Leek je nog op een baby dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je hebt wel mij gedaan toen ik 16 was. Toen deed je ook niet![]()
Goed, dat sloeg ook weer nergens op geloof ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Die opmerking of watquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed, dat sloeg ook weer nergens op geloof ik
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed van je kerel, ik ben trots op je. Hier is een biscuitje.
Ik zit ook in de Treinquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed, we gaan weer eens tot morgenvroeg treintje spelen
Sorryquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
Tering man, de één doet loze dreigement want hij zegt toch niet wat de ander doet. En de ander komt alleen maar met vage ontkennende reacties.
Lekker boeiend weer dit.
Ik ga de treinen vervangen met een bus tussen DH HS en Leidenquote:
Je hebt zelfspot. En je hebt totaal random zelf de opmerkingen maken waarvan je het niet leuk zou vinden als anderen ze zouden maken. Dit is niet de goede.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Succesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga de treinen vervangen met een bus tussen DH HS en LeidenDat zal wel uitgaansvolk worden..
Oké en nu?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt zelfspot. En je hebt totaal random zelf de opmerkingen maken waarvan je het niet leuk zou vinden als anderen ze zouden maken. Dit is niet de goede.
Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als vrouwen nee zeggen, bedoelen ze ja
Oké, is goedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat je nu een volgende keer ook niet moet gaan janken als andere zulke dingen zeggen.
Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja Weissman, ga door is het dan. Niet nee.
Wat je wilt, weissman.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doen alsof je me niet wil
I like that attitude
Nexus. 7/10quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil een tablet kopen, welke raden jullie aan? Voorkeur gaat uit voor android vanwege mijn telefoon, dat synced makkelijker.
Liever een iets vierkanter scherm wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nexus. 7/10
Geen aparte meuk erop standaard kale android.
Tuurlijk niet. Turkije kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Niks gewend, wacht maar totdat Turkije iets wint. Doen ze wel mee eigenlijk
Haten op Stan de Man.quote:
Mja niet spoileren kutje anders kom ik even huis houden. Tywin style.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haten op Stan de Man.
Kijk volgende aflevering maar, dan zie je zijn bazigheid.
Geen idee dan welke, maar zijn die dingen niet allemaal ongeveer hetzelfde schermformaat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Liever een iets vierkanter scherm wel.
Nee, zit verschil in. 7" is meestal echt breedbeeld en dat lijkt mij juist niet zo fijn. Ipad formaat is wel nice.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee dan welke, maar zijn die dingen niet allemaal ongeveer hetzelfde schermformaat?
Meer zal ik ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja niet spoileren kutje anders kom ik even huis houden. Tywin style.
Jij bent zo grappigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt al teveel gezegd, nouja het is niet helemaal verrassend natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer zal ik ook niet zeggen.
Stannis
Uienridder
Stannis' dochter die de Uienridder leert lezen
ALs je dat niet aan zag komen, heb je gewoon niet opgelet tijdens dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt al teveel gezegd, nouja het is niet helemaal verrassend natuurlijk.
Lees je express de helft offe?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ALs je dat niet aan zag komen, heb je gewoon niet opgelet tijdens dit seizoen.
Ze hebben het letterlijk gezegd.
Die hier is 95mm x 150mm. (7")quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, zit verschil in. 7" is meestal echt breedbeeld en dat lijkt mij juist niet zo fijn. Ipad formaat is wel nice.
Ik ook.quote:
kapot maken? Wow.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:58 schreef Tamashii het volgende:
Gvd die discussie van vanmiddag slaat ook echt nergens op.lekker elkaar kapot maken via internet. Meet elkaar en klaar is kees.
Nee het is zo lief allemaal, mensen worden er vast blij vanquote:
Is er nog iemand die je wilt meeten maar nog niet hebt gemeet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:03 schreef Myraela het volgende:
Meeting zijn tof.Maar mensen die ik niet mag komen nooit. Raar is dat altijd.
Het valt toch allemaal wel mee?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee het is zo lief allemaal, mensen worden er vast blij van
Nee dat doet het niet.quote:
Ik heb geen prangende verlangens. Maar ik ben wel benieuwd hoe Fas in het echt is. En hoe Yats is het echt is. Want zijn stoere verhalen vind ik niet passen bij zijn enorm ouderwetse interieur toen hij in de TC zat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er nog iemand die je wilt meeten maar nog niet hebt gemeet?
Wat wordt er dan gepost dat niet door de beugel kan?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen prangende verlangens. Maar ik ben wel benieuwd hoe Fas in het echt is. En hoe Yats is het echt is. Want zijn stoere verhalen vind ik niet passen bij zijn enorm ouderwetse interieur toen hij in de TC zat.Ik heb overigens ook alleen dat interieur onthouden en weet niet eens meer hoe hij eruit ziet.
Oh en zeefje, want daar snap ik ook nog maar weinig van.
Die laatste opmerking icm eerdere vandaag zijn echt zo vals. Doe nou gewoon eens aardig of zeg niks.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen prangende verlangens. Maar ik ben wel benieuwd hoe Fas in het echt is. En hoe Yats is het echt is. Want zijn stoere verhalen vind ik niet passen bij zijn enorm ouderwetse interieur toen hij in de TC zat.Ik heb overigens ook alleen dat interieur onthouden en weet niet eens meer hoe hij eruit ziet.
Niks nieuws.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:45 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Wat een gezelligheid ook hier weer...
Dat moet nog maar blijken!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks nieuws.
Hier is de gezelligheid zelve.
Hoiiiii
Wat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die laatste opmerking icm eerdere vandaag zijn echt zo vals. Doe nou gewoon eens aardig of zeg niks.
Haiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks nieuws.
Hoiiiii
Waarom reageer je nog op haar? Serieus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat?Ik heb laatst normaal met Zeefje gepraat. Ik zeg helemaal niets over haar. Ik ben die constante opmerkingen over haar allang zat. Ik snap alleen niet waarom ze ze zelf dan ineens maakt. Daar is niets vals aan, gewoon benieuwd wat voor persoonlijkheid daarachter zit.
Het is reageren of voetbal kijken. Dus die keuze was best makkelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom reageer je nog op haar? Serieus.
Gewoon meewarig lachen en knikken en wat lekkers te drinken inschenken.
Heb jij ook zo'n jeuk?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is reageren of voetbal kijken. Dus die keuze was best makkelijk.
Karma voor het afscheren van je manharen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n jeuk?
Mijn hele gezicht jeukten mijn been ook.
Nee, alleen mijn rug. Muggenbult.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n jeuk?
Mijn hele gezicht jeukten mijn been ook.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Karma voor het afscheren van je manharen.
Ik wil je wel hebben, bezit al een kleine lazer in mijn cd speler.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet maar de jackpot winnen en dan al mijn haar weg laten laseren.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als je zo doet hoeft het al niet meer he
Hebben?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je wel hebben, bezit al een kleine lazer in mijn cd speler.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]RawrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, mijn hart klopt maar voor 1.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Helpen wilde ik type, schijnbaar is mijn verlangen te groot voor je
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Sommige mensen zijn zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ja jij bent altijdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks nieuws.
Hoiiiii
Ik word nooit uitgenodigd op meetsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij regelen ze meestal "open" op Facebook. Ik heb niet iedereen op Facebook. Maar Faxie zou je best kunnen uitnodigen.quote:
Hm nouja als ik de modem een trap geef komt ie wel weer terug. Ik vergeet steeds te bellen met ziggoquote:
Hij denk vaak dat ik er niet echt tussenpasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij regelen ze meestal "open" op Facebook. Ik heb niet iedereen op Facebook. Maar Faxie zou je best kunnen uitnodigen.
Iedereen weet dat je op twi doelt, die haat namelijk bijna iedereen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij denk vaak dat ik er niet echt tussenpas. Omdat de mensen waarmee jij een fax meeten mij niet echt mogen.
Ik noem geen Namen
En kaneelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je op twi doelt, die haat namelijk bijna iedereen.
Echt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je op twi doelt, die haat namelijk bijna iedereen.
Of achter hem staat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt?
Tegen mij doet hij soms aardig
Maar misschien is het Myr die op zijn account zit.
Faxie is de ergste van ons alle, dus als je daarmee kunt opschieten pas je er wel tussen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij denk vaak dat ik er niet echt tussenpas. Omdat de mensen waarmee jij een fax meeten mij niet echt mogen.
Ik noem geen Namen
Maar fax is grappigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Faxie is de ergste van ons alle, dus als je daarmee kunt opschieten pas je er wel tussen.
dreigend met een mes: ' twi, doe eens niet zo onaardig, zeg eens wat liefssssss'quote:
Haha nee dan pakt ze de modem vast en dan bedaart hij enigzins.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dreigen met een mes:' twi, doe eens niet zo onaardig, zeg eens wat liefssssss'
Gaan helemaal loss hierquote:
Ik ga geen namen noemen.quote:
Tja. Je weet hoe ik over je denkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen.
> Kaneel.
Lijkt wel op mijn oude docent Latijn zo.
Hoezo noem je mij nou weer raar en daarna weer okay. Kan er niet bij, heb er geen woorden voor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:37 schreef Myraela het volgende:
We zijn allemaal een stelletje haters. En er gaat ook soms wel eens een roddeltje over tafel. Maar voor de rest zijn we op meetings wel tof.
Ik heb serieus de raarste mensen op FOK! wel eens gemeet, en dan blijken ze gewoon heel erg okay te zijn. Dus eigenlijk kun je niet echt beoordelen op hoe iemand op het forum is.
Misschien moet ik ook maar komen danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:37 schreef Myraela het volgende:
We zijn allemaal een stelletje haters. En er gaat ook soms wel eens een roddeltje over tafel. Maar voor de rest zijn we op meetings wel tof.
Ik heb serieus de raarste mensen op FOK! wel eens gemeet, en dan blijken ze gewoon heel erg okay te zijn. Dus eigenlijk kun je niet echt beoordelen op hoe iemand op het forum is.
Haha echt hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zag je die coach? Zo kijkt mijn vader als hij boos is![]()
Goffer
Bier en kippenpootjesquote:
Jij denkt van jezelf dat je ook Hey minst erg bentquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
Kaneel is volgens mij nog het minst erg.
Vaststaand feit jaquote:
Ik denk helemaal niks van mezelf aangezien dat er toch niet toe doetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij denkt van jezelf dat je ook Hey minst erg bent
Hmmm lekkerquote:
Nee, ik ben de ergste.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
Kaneel is volgens mij nog het minst erg.
Wij zijn ongeveer vaag dezelfde generatie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Myraela het volgende:
Ik kan stiekem wel wat nieuw bloed op meetings gebruiken hoor. Vorige keer ging het veel te lang over games van toen ik nog niet eens geboren was.
Wie heeft jou zo verwent? Wat voor stampot was het?quote:
Andijviequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wie heeft jou zo verwent? Wat voor stampot was het?
Hmm lekker hoorquote:
Gewoon allemaal Virtuaboy spelenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Myraela het volgende:
Ik kan stiekem wel wat nieuw bloed op meetings gebruiken hoor. Vorige keer ging het veel te lang over games van toen ik nog niet eens geboren was.
Zijn meer mensen geweest die zeggen mij niet te willen meeten dan een ander.quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Andijvie. Een aardige man
Is het trouwens niet verwend
Open een topic voor newbies.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Myraela het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Myraela het volgende:
Okquote:
Wel een voordeel want meetsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn meer mensen geweest die zeggen mij niet te willen meeten dan een ander.
Ik voel me trots.
Ik fok ook mobielquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Mobiel fokken werkt niet altijd zo lekker
Ik ben een meet newbiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje bang voor newbies.
Hij wil hier niet zo lekker vanavondquote:
Dat wist ik al.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje bang voor newbies.
Teveel ge dmtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hij wil hier niet zo lekker vanavondkan DM ook niet openen ineens meer
En nu is ie stukquote:
Krijg ik ook niet open op mobielquote:
vreemdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Krijg ik ook niet open op mobielDus inderdaad maar op de whatsapp nu
Smaksmakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Zo lekker richting huis, kan ik er daar nog een biertje op drinken
Ik vinnem lelijkerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fas zat te klagen, dus ik heb m'n mooier gemaakt
Nou ik had eerst een andere oranje, maar die had wat last van compressiequote:
Ik dacht al. Ben jij ineens voetbalfanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik had eerst een andere oranje, maar die had wat last van compressie![]()
't Is maar voor even hoorAls 'we' verliezen gaat hij weer weg whehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |