Gewoon allemaal Virtuaboy spelenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Myraela het volgende:
Ik kan stiekem wel wat nieuw bloed op meetings gebruiken hoor. Vorige keer ging het veel te lang over games van toen ik nog niet eens geboren was.
Zijn meer mensen geweest die zeggen mij niet te willen meeten dan een ander.quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Andijvie. Een aardige man
Is het trouwens niet verwend
Open een topic voor newbies.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Myraela het volgende:
Ik kan stiekem wel wat nieuw bloed op meetings gebruiken hoor. Vorige keer ging het veel te lang over games van toen ik nog niet eens geboren was.
Ohquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Myraela het volgende:
Okquote:
Wel een voordeel want meetsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn meer mensen geweest die zeggen mij niet te willen meeten dan een ander.
Ik voel me trots.
Ik fok ook mobielquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Mobiel fokken werkt niet altijd zo lekker
Ik ben een meet newbiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje bang voor newbies.
Hij wil hier niet zo lekker vanavondquote:
Dat wist ik al.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje bang voor newbies.
Teveel ge dmtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hij wil hier niet zo lekker vanavondkan DM ook niet openen ineens meer
En nu is ie stukquote:
Krijg ik ook niet open op mobielquote:
vreemdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Krijg ik ook niet open op mobielDus inderdaad maar op de whatsapp nu
Smaksmakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Zo lekker richting huis, kan ik er daar nog een biertje op drinken
Ik vinnem lelijkerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fas zat te klagen, dus ik heb m'n mooier gemaakt
Nou ik had eerst een andere oranje, maar die had wat last van compressiequote:
Ik dacht al. Ben jij ineens voetbalfanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik had eerst een andere oranje, maar die had wat last van compressie![]()
't Is maar voor even hoorAls 'we' verliezen gaat hij weer weg whehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |