Nee, alleen mijn rug. Muggenbult.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n jeuk?
Mijn hele gezicht jeukten mijn been ook.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Karma voor het afscheren van je manharen.
Ik wil je wel hebben, bezit al een kleine lazer in mijn cd speler.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet maar de jackpot winnen en dan al mijn haar weg laten laseren.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als je zo doet hoeft het al niet meer he
Hebben?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je wel hebben, bezit al een kleine lazer in mijn cd speler.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]RawrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, mijn hart klopt maar voor 1.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Helpen wilde ik type, schijnbaar is mijn verlangen te groot voor je
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Sommige mensen zijn zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ja jij bent altijdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks nieuws.
Hier is de gezelligheid zelve.
Hoiiiii
Ik word nooit uitgenodigd op meetsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen prangende verlangens. Maar ik ben wel benieuwd hoe Fas in het echt is. En hoe Yats is het echt is. Want zijn stoere verhalen vind ik niet passen bij zijn enorm ouderwetse interieur toen hij in de TC zat.Ik heb overigens ook alleen dat interieur onthouden en weet niet eens meer hoe hij eruit ziet.
Oh en zeefje, want daar snap ik ook nog maar weinig van.
Wij regelen ze meestal "open" op Facebook. Ik heb niet iedereen op Facebook. Maar Faxie zou je best kunnen uitnodigen.quote:
Hm nouja als ik de modem een trap geef komt ie wel weer terug. Ik vergeet steeds te bellen met ziggoquote:
Hij denk vaak dat ik er niet echt tussenpasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij regelen ze meestal "open" op Facebook. Ik heb niet iedereen op Facebook. Maar Faxie zou je best kunnen uitnodigen.
Iedereen weet dat je op twi doelt, die haat namelijk bijna iedereen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij denk vaak dat ik er niet echt tussenpas. Omdat de mensen waarmee jij een fax meeten mij niet echt mogen.
Ik noem geen Namen
En kaneelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je op twi doelt, die haat namelijk bijna iedereen.
Echt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je op twi doelt, die haat namelijk bijna iedereen.
Of achter hem staat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt?
Tegen mij doet hij soms aardig
Maar misschien is het Myr die op zijn account zit.
Faxie is de ergste van ons alle, dus als je daarmee kunt opschieten pas je er wel tussen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij denk vaak dat ik er niet echt tussenpas. Omdat de mensen waarmee jij een fax meeten mij niet echt mogen.
Ik noem geen Namen
Maar fax is grappigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Faxie is de ergste van ons alle, dus als je daarmee kunt opschieten pas je er wel tussen.
dreigend met een mes: ' twi, doe eens niet zo onaardig, zeg eens wat liefssssss'quote:
Haha nee dan pakt ze de modem vast en dan bedaart hij enigzins.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dreigen met een mes:' twi, doe eens niet zo onaardig, zeg eens wat liefssssss'
Gaan helemaal loss hierquote:
Ik ga geen namen noemen.quote:
Tja. Je weet hoe ik over je denkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen.
> Kaneel.
Lijkt wel op mijn oude docent Latijn zo.
Hoezo noem je mij nou weer raar en daarna weer okay. Kan er niet bij, heb er geen woorden voor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:37 schreef Myraela het volgende:
We zijn allemaal een stelletje haters. En er gaat ook soms wel eens een roddeltje over tafel. Maar voor de rest zijn we op meetings wel tof.
Ik heb serieus de raarste mensen op FOK! wel eens gemeet, en dan blijken ze gewoon heel erg okay te zijn. Dus eigenlijk kun je niet echt beoordelen op hoe iemand op het forum is.
Misschien moet ik ook maar komen danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:37 schreef Myraela het volgende:
We zijn allemaal een stelletje haters. En er gaat ook soms wel eens een roddeltje over tafel. Maar voor de rest zijn we op meetings wel tof.
Ik heb serieus de raarste mensen op FOK! wel eens gemeet, en dan blijken ze gewoon heel erg okay te zijn. Dus eigenlijk kun je niet echt beoordelen op hoe iemand op het forum is.
Haha echt hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zag je die coach? Zo kijkt mijn vader als hij boos is![]()
Goffer
Bier en kippenpootjesquote:
Jij denkt van jezelf dat je ook Hey minst erg bentquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
Kaneel is volgens mij nog het minst erg.
Vaststaand feit jaquote:
Ik denk helemaal niks van mezelf aangezien dat er toch niet toe doetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij denkt van jezelf dat je ook Hey minst erg bent
Hmmm lekkerquote:
Nee, ik ben de ergste.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
Kaneel is volgens mij nog het minst erg.
Wij zijn ongeveer vaag dezelfde generatie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Myraela het volgende:
Ik kan stiekem wel wat nieuw bloed op meetings gebruiken hoor. Vorige keer ging het veel te lang over games van toen ik nog niet eens geboren was.
Wie heeft jou zo verwent? Wat voor stampot was het?quote:
Andijviequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wie heeft jou zo verwent? Wat voor stampot was het?
Hmm lekker hoorquote:
Gewoon allemaal Virtuaboy spelenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Myraela het volgende:
Ik kan stiekem wel wat nieuw bloed op meetings gebruiken hoor. Vorige keer ging het veel te lang over games van toen ik nog niet eens geboren was.
Zijn meer mensen geweest die zeggen mij niet te willen meeten dan een ander.quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Andijvie. Een aardige man
Is het trouwens niet verwend
Open een topic voor newbies.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Myraela het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Myraela het volgende:
Okquote:
Wel een voordeel want meetsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn meer mensen geweest die zeggen mij niet te willen meeten dan een ander.
Ik voel me trots.
Ik fok ook mobielquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Mobiel fokken werkt niet altijd zo lekker
Ik ben een meet newbiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje bang voor newbies.
Hij wil hier niet zo lekker vanavondquote:
Dat wist ik al.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje bang voor newbies.
Teveel ge dmtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hij wil hier niet zo lekker vanavondkan DM ook niet openen ineens meer
En nu is ie stukquote:
Krijg ik ook niet open op mobielquote:
vreemdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Krijg ik ook niet open op mobielDus inderdaad maar op de whatsapp nu
Smaksmakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Zo lekker richting huis, kan ik er daar nog een biertje op drinken
Ik vinnem lelijkerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fas zat te klagen, dus ik heb m'n mooier gemaakt
Nou ik had eerst een andere oranje, maar die had wat last van compressiequote:
Ik dacht al. Ben jij ineens voetbalfanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik had eerst een andere oranje, maar die had wat last van compressie![]()
't Is maar voor even hoorAls 'we' verliezen gaat hij weer weg whehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |