Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja Weissman, ga door is het dan. Niet nee.
Wat je wilt, weissman.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doen alsof je me niet wil
I like that attitude
Nexus. 7/10quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil een tablet kopen, welke raden jullie aan? Voorkeur gaat uit voor android vanwege mijn telefoon, dat synced makkelijker.
Liever een iets vierkanter scherm wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nexus. 7/10
Geen aparte meuk erop standaard kale android.
Tuurlijk niet. Turkije kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Niks gewend, wacht maar totdat Turkije iets wint. Doen ze wel mee eigenlijk
Haten op Stan de Man.quote:
Mja niet spoileren kutje anders kom ik even huis houden. Tywin style.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haten op Stan de Man.
Kijk volgende aflevering maar, dan zie je zijn bazigheid.
Geen idee dan welke, maar zijn die dingen niet allemaal ongeveer hetzelfde schermformaat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Liever een iets vierkanter scherm wel.
Nee, zit verschil in. 7" is meestal echt breedbeeld en dat lijkt mij juist niet zo fijn. Ipad formaat is wel nice.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee dan welke, maar zijn die dingen niet allemaal ongeveer hetzelfde schermformaat?
Meer zal ik ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja niet spoileren kutje anders kom ik even huis houden. Tywin style.
Jij bent zo grappigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
En terecht, want IK ben hier het lulletje rozenwater.
Je hebt al teveel gezegd, nouja het is niet helemaal verrassend natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer zal ik ook niet zeggen.
Stannis
Uienridder
Stannis' dochter die de Uienridder leert lezen
ALs je dat niet aan zag komen, heb je gewoon niet opgelet tijdens dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt al teveel gezegd, nouja het is niet helemaal verrassend natuurlijk.
Lees je express de helft offe?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ALs je dat niet aan zag komen, heb je gewoon niet opgelet tijdens dit seizoen.
Ze hebben het letterlijk gezegd.
Die hier is 95mm x 150mm. (7")quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, zit verschil in. 7" is meestal echt breedbeeld en dat lijkt mij juist niet zo fijn. Ipad formaat is wel nice.
Ik ook.quote:
kapot maken? Wow.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:58 schreef Tamashii het volgende:
Gvd die discussie van vanmiddag slaat ook echt nergens op.lekker elkaar kapot maken via internet. Meet elkaar en klaar is kees.
Nee het is zo lief allemaal, mensen worden er vast blij vanquote:
Is er nog iemand die je wilt meeten maar nog niet hebt gemeet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:03 schreef Myraela het volgende:
Meeting zijn tof.Maar mensen die ik niet mag komen nooit. Raar is dat altijd.
Het valt toch allemaal wel mee?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee het is zo lief allemaal, mensen worden er vast blij van
Nee dat doet het niet.quote:
Ik heb geen prangende verlangens. Maar ik ben wel benieuwd hoe Fas in het echt is. En hoe Yats is het echt is. Want zijn stoere verhalen vind ik niet passen bij zijn enorm ouderwetse interieur toen hij in de TC zat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er nog iemand die je wilt meeten maar nog niet hebt gemeet?
Wat wordt er dan gepost dat niet door de beugel kan?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen prangende verlangens. Maar ik ben wel benieuwd hoe Fas in het echt is. En hoe Yats is het echt is. Want zijn stoere verhalen vind ik niet passen bij zijn enorm ouderwetse interieur toen hij in de TC zat.Ik heb overigens ook alleen dat interieur onthouden en weet niet eens meer hoe hij eruit ziet.
Oh en zeefje, want daar snap ik ook nog maar weinig van.
Die laatste opmerking icm eerdere vandaag zijn echt zo vals. Doe nou gewoon eens aardig of zeg niks.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen prangende verlangens. Maar ik ben wel benieuwd hoe Fas in het echt is. En hoe Yats is het echt is. Want zijn stoere verhalen vind ik niet passen bij zijn enorm ouderwetse interieur toen hij in de TC zat.Ik heb overigens ook alleen dat interieur onthouden en weet niet eens meer hoe hij eruit ziet.
Oh en zeefje, want daar snap ik ook nog maar weinig van.
Niks nieuws.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:45 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Wat een gezelligheid ook hier weer...
Dat moet nog maar blijken!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks nieuws.
Hier is de gezelligheid zelve.
Hoiiiii
Wat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die laatste opmerking icm eerdere vandaag zijn echt zo vals. Doe nou gewoon eens aardig of zeg niks.
Haiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks nieuws.
Hier is de gezelligheid zelve.
Hoiiiii
Waarom reageer je nog op haar? Serieus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat?Ik heb laatst normaal met Zeefje gepraat. Ik zeg helemaal niets over haar. Ik ben die constante opmerkingen over haar allang zat. Ik snap alleen niet waarom ze ze zelf dan ineens maakt. Daar is niets vals aan, gewoon benieuwd wat voor persoonlijkheid daarachter zit.
Het is reageren of voetbal kijken. Dus die keuze was best makkelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom reageer je nog op haar? Serieus.
Gewoon meewarig lachen en knikken en wat lekkers te drinken inschenken.
Heb jij ook zo'n jeuk?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is reageren of voetbal kijken. Dus die keuze was best makkelijk.
Karma voor het afscheren van je manharen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n jeuk?
Mijn hele gezicht jeukten mijn been ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |