Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja Weissman, ga door is het dan. Niet nee.
Wat je wilt, weissman.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doen alsof je me niet wil
I like that attitude
Nexus. 7/10quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil een tablet kopen, welke raden jullie aan? Voorkeur gaat uit voor android vanwege mijn telefoon, dat synced makkelijker.
Liever een iets vierkanter scherm wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nexus. 7/10
Geen aparte meuk erop standaard kale android.
Tuurlijk niet. Turkije kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Niks gewend, wacht maar totdat Turkije iets wint. Doen ze wel mee eigenlijk
Haten op Stan de Man.quote:
Mja niet spoileren kutje anders kom ik even huis houden. Tywin style.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haten op Stan de Man.
Kijk volgende aflevering maar, dan zie je zijn bazigheid.
Geen idee dan welke, maar zijn die dingen niet allemaal ongeveer hetzelfde schermformaat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Liever een iets vierkanter scherm wel.
Nee, zit verschil in. 7" is meestal echt breedbeeld en dat lijkt mij juist niet zo fijn. Ipad formaat is wel nice.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee dan welke, maar zijn die dingen niet allemaal ongeveer hetzelfde schermformaat?
Meer zal ik ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja niet spoileren kutje anders kom ik even huis houden. Tywin style.
Jij bent zo grappigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
En terecht, want IK ben hier het lulletje rozenwater.
Je hebt al teveel gezegd, nouja het is niet helemaal verrassend natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer zal ik ook niet zeggen.
Stannis
Uienridder
Stannis' dochter die de Uienridder leert lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |