Leek je nog op een baby dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je hebt wel mij gedaan toen ik 16 was. Toen deed je ook niet![]()
Goed, dat sloeg ook weer nergens op geloof ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Die opmerking of watquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed, dat sloeg ook weer nergens op geloof ik
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed van je kerel, ik ben trots op je. Hier is een biscuitje.
Ik zit ook in de Treinquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed, we gaan weer eens tot morgenvroeg treintje spelen
Sorryquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
Tering man, de één doet loze dreigement want hij zegt toch niet wat de ander doet. En de ander komt alleen maar met vage ontkennende reacties.
Lekker boeiend weer dit.
Ik ga de treinen vervangen met een bus tussen DH HS en Leidenquote:
Je hebt zelfspot. En je hebt totaal random zelf de opmerkingen maken waarvan je het niet leuk zou vinden als anderen ze zouden maken. Dit is niet de goede.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Succesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga de treinen vervangen met een bus tussen DH HS en LeidenDat zal wel uitgaansvolk worden..
Oké en nu?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt zelfspot. En je hebt totaal random zelf de opmerkingen maken waarvan je het niet leuk zou vinden als anderen ze zouden maken. Dit is niet de goede.
Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als vrouwen nee zeggen, bedoelen ze ja
Oké, is goedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat je nu een volgende keer ook niet moet gaan janken als andere zulke dingen zeggen.
Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja Weissman, ga door is het dan. Niet nee.
Wat je wilt, weissman.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doen alsof je me niet wil
I like that attitude
Nexus. 7/10quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil een tablet kopen, welke raden jullie aan? Voorkeur gaat uit voor android vanwege mijn telefoon, dat synced makkelijker.
Liever een iets vierkanter scherm wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nexus. 7/10
Geen aparte meuk erop standaard kale android.
Tuurlijk niet. Turkije kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Niks gewend, wacht maar totdat Turkije iets wint. Doen ze wel mee eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |