Amen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, beter 100x dezelfde grap dan 1x doen wat jij allemaal geflikt hebt
Weird, ik dacht toch echt dat jij net die opmerking maakte.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, beter 100x dezelfde grap dan 1x doen wat jij allemaal geflikt hebt
quote:
quote:
Hee, dat zijn niet mijn woorden he.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:07 schreef Myraela het volgende:
Oeh, wat heeft Sedan gedaan dan? Altijd leuk om dingen te horen over dat heilige boontje.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht, heeft Sedan ons iets geflikt?
Ik weet het denk ik! Vinnie was verliefd op Huppel en daarom was het gemeen dan Sedan seks met haar had.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht, heeft Sedan ons iets geflikt?
Verliefd op Huppelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het denk ik! Vinnie was verliefd op Huppel en daarom was het gemeen dan Sedan seks met haar had.
Klinkt plausibel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het denk ik! Vinnie was verliefd op Huppel en daarom was het gemeen dan Sedan seks met haar had.
Dat maakt niet uit, wij weten de waarheid nu.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt plausibel.
Alleen ontkent hij.
Ik hoorde through the grapevine dat je een ervaren stalker bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wacht nog steeds trouwens. Ben wel benieuwd wat ik gedaan zou hebben
Oh dat is uiteraard waar jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoorde through the grapevine dat je een ervaren stalker bent.
Waar rook is, is vuur toch?quote:
Je hebt wel mij gedaan toen ik 16 was. Toen deed je ook nietquote:
Leek je nog op een baby dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je hebt wel mij gedaan toen ik 16 was. Toen deed je ook niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |