quote:
Ligt vaak wel aan de ouders!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]blaas maar op mijn fluitje
Baby's zijn stom . Kunnen niks anders dan krijsen, vreten en poepen. Later zijn kinderen pas leuk
Ik neem pas genoegen met een dwarsfluit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]blaas maar op mijn fluitje
Baby's zijn stom . Kunnen niks anders dan krijsen, vreten en poepen. Later zijn kinderen pas leuk
How much does one hipster weigh?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was best serieus met mijn vraag hoe je een hipster herkent
eens.quote:
this one time at band camp...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik neem pas genoegen met een dwarsfluit.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
How much does one hipster weigh?
One instagram.
Daar kom ik dan met mijn fluitjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik neem pas genoegen met een dwarsfluit.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Maar heb dus niets aan jullie
Hmmquote:
1 woord... alpenhoorn!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar kom ik dan met mijn fluitjedwars kan ie soms wel zijn, telt dat ook?
[ afbeelding ]
In welk opzicht dwars. Aan broken heb ik niks.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar kom ik dan met mijn fluitjedwars kan ie soms wel zijn, telt dat ook?
[ afbeelding ]
Niks mis mee tochquote:
Van Friek Andel?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:03 schreef Fascination het volgende:
Ik ga denk ik wel even kijken hoe Nederland wordt ingemaakt.
Wat? :$quote:
Je gaat serieus 1 uur en 3 kwartier kijken omdat Nederland waarschijnlijk ingemaakt wordt?quote:
Nee, maar ik ga alvast van het negatieve uit, zodat ik niet helemaal doordraai wanneer het slecht gaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat serieus 1 uur en 3 kwartier kijken omdat Nederland waarschijnlijk ingemaakt wordt?
Na gisteren maakt het toch niet meer uit, omdat al weer pijnlijk duidelijk is waar het heen gaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga alvast van het negatieve uit, zodat ik niet helemaal doordraai wanneer het slecht gaat.
Oké, ik zal m'n tijd nuttig besteden, Kaneel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na gisteren maakt het toch niet meer uit, omdat al weer pijnlijk duidelijk is waar het heen gaat.
Nederland heeft 0 kans op eindoverwinning, dus iedere wedstrijd is verloren tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |