Omdat het of een domme *** is of een trol.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:14 schreef klabbakus het volgende:
en waarom zou je een morning after gaan halen als je aan de pil bent?
Zou kunnen, maar heb dat nog nooit gehad.quote:
Ik ben inderdaad nooit nat tijdens de seks.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:13 schreef RPG het volgende:
Misschien vocht en dergelijke dat uit jouw lichaam komt? Of ben jij nooit nat als je het doet?
nou, nou. sex met jou moet wel erg leuk zijn zeg ...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:11 schreef anitapatat het volgende:
Ik en mijn vriend hebben zondag seks gehad.
Toen hij was klaargekomen en zijn ding uit me haalde voelde de buitenkant van de condoom erg nat en plakkerig aan.
We hebben dit in het verleden nooit gehad en altijd dezelfde condooms gebruikt.
Het condoom is niet gescheurd zoals we bekeken en gevoeld hebben.
Het sperma zit ook netjes in het reservoir.
Omdat gisteren de apotheek gesloten was kon ik geen morning after pil halen en op internet kopen vertrouw ik sowieso niet.
Ik gebruik wel de pil en moet over 2 weken ongesteld worden.
Kan ik zwanger zijn of hoe komt het dat de condoom zo plakkerig en nat was?
Zal lekker makkelijk gaan danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar heb dat nog nooit gehad.
[..]
Ik ben inderdaad nooit nat tijdens de seks.
Arme vriend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar heb dat nog nooit gehad.
[..]
Ik zou eens kijken dat je een vent vind die daar wel voor kan zorgenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef anitapatat het volgende:
quote:[
..]
Je zou verwachten dat, als niet, er wel meer daalt in de nabijheid van TS.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
de geloofwaardigheid van dit topic daalt wel idd...
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat, als niet, er wel meer daalt in de nabijheid van TS.
Vandaar dat ik daarna 2x ben klaargekomen...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:40 schreef GeorgeJones het volgende:
Net als je denkt alles al een keer gelezen te hebben..... Niet nat altijd met glijmiddel, nat condoom er weer uit, rara wat is hier aan de hand? Man man man. Waarom uberhaupt neuken als je niet opgewonden bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |