Omdat het of een domme *** is of een trol.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:14 schreef klabbakus het volgende:
en waarom zou je een morning after gaan halen als je aan de pil bent?
Zou kunnen, maar heb dat nog nooit gehad.quote:
Ik ben inderdaad nooit nat tijdens de seks.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:13 schreef RPG het volgende:
Misschien vocht en dergelijke dat uit jouw lichaam komt? Of ben jij nooit nat als je het doet?
nou, nou. sex met jou moet wel erg leuk zijn zeg ...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:11 schreef anitapatat het volgende:
Ik en mijn vriend hebben zondag seks gehad.
Toen hij was klaargekomen en zijn ding uit me haalde voelde de buitenkant van de condoom erg nat en plakkerig aan.
We hebben dit in het verleden nooit gehad en altijd dezelfde condooms gebruikt.
Het condoom is niet gescheurd zoals we bekeken en gevoeld hebben.
Het sperma zit ook netjes in het reservoir.
Omdat gisteren de apotheek gesloten was kon ik geen morning after pil halen en op internet kopen vertrouw ik sowieso niet.
Ik gebruik wel de pil en moet over 2 weken ongesteld worden.
Kan ik zwanger zijn of hoe komt het dat de condoom zo plakkerig en nat was?
Zal lekker makkelijk gaan danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar heb dat nog nooit gehad.
[..]
Ik ben inderdaad nooit nat tijdens de seks.
Arme vriend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar heb dat nog nooit gehad.
[..]
Ik zou eens kijken dat je een vent vind die daar wel voor kan zorgenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef anitapatat het volgende:
quote:[
..]
Je zou verwachten dat, als niet, er wel meer daalt in de nabijheid van TS.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
de geloofwaardigheid van dit topic daalt wel idd...
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat, als niet, er wel meer daalt in de nabijheid van TS.
Vandaar dat ik daarna 2x ben klaargekomen...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:40 schreef GeorgeJones het volgende:
Net als je denkt alles al een keer gelezen te hebben..... Niet nat altijd met glijmiddel, nat condoom er weer uit, rara wat is hier aan de hand? Man man man. Waarom uberhaupt neuken als je niet opgewonden bent?
Lijkt me een pijnlijke gebeurtenis dan die seks.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef anitapatat het volgende:
Dat is best veel voor een jongen. Geniet er van.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:52 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Vandaar dat ik daarna 2x ben klaargekomen...
Stroeve business. Slecht voorwerkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me een pijnlijke gebeurtenis dan die seks.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
de geloofwaardigheid van dit topic daalt wel idd...
Dubieusquote:
Oprecht geshockeerdquote:uit me haalde voelde de buitenkant van de condoom erg nat en plakkerig aan.
quote:We hebben dit in het verleden nooit gehad en altijd dezelfde condooms gebruikt.
Ik zie jullie al zitten, uitgebreid het gebruikte condoom te bestuderen op minuscule gaatjesquote:Het condoom is niet gescheurd zoals we bekeken en gevoeld hebben.
Door het verkeerd bewaren, een verkeerde maat, het onjuist omdoen, doorneuken met een afgezakt condoom, scheuren, het onjuist 'zijn ding eruit halen' of het condoom verkeerd te verwijderen kan het natuurlijk zijn dat er sperma langs is gelekt. Of jullie het goed gebruikt hebben weten jullie alleen...bij twijfel, zie spoiler.quote:Het sperma zit ook netjes in het reservoir.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat het condoom wat plakkerig en natter aanvoelde is toch geen reden om gelijk een MAP te halen? Een wat drastische, onbedachtzame en paniekerige reactie als je het mij vraagt. En vrij onnodig als je weet hoe je anti-conceptie moet gebruiken (en dat ook toepast) en hoe een bevruchting plaats kan vinden. Ken je risico's.quote:Omdat gisteren de apotheek gesloten was kon ik geen morning after pil halen en op internet kopen vertrouw ik sowieso niet.Als je vruchtbaar bent en seksueel actief dan is het mogelijk om zwanger te zijn, mits er goede zaadcellen bij jou eicel zijn gekomen. Biologie 101.quote:Ik gebruik wel de pil en moet over 2 weken ongesteld worden.
Kan ik zwanger zijn?
Bij twijfel brengt een testje meer zekerheid dan het hier te vragen.
Dat je de pil gebruikt zegt weinig over hoe je de pil gebruikt. Als je de pil goed gebruikt dan is de kans op een zwangerschap klein, maar alsnog aanwezig.
Lees je bijsluiter nog eens door en probeer na te gaan of je ergens de mist in bent gegaan...dan weet je de kans op zwangerschap ook wat beter in te schatten. en of een MAP echt nodig isMeest voor de hand liggende oorzaak is toch jou eigen vocht met/of glijmiddel. Beide kan wat plakkerig aanvoelenquote:of hoe komt het dat de condoom zo plakkerig en nat was?Auw...wel tijdens masturbatie?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef anitapatat het volgende:
Het lijkt mij stug dat je helemaal nooit nat/vochtig bent/wordt tijdens seks. Het is een veelal 'natuurlijke' reactie van het lichaam op opgewondenheid, stimulatie (psychisch/fysiek) en het 'aanpassen' van het lichaam op penetratie en voortplanting (fysiologisch). Aangezien je nergens iets zegt over pijn, het niet genieten of het tegen je zin in gedaan te hebben, mag je ertoch vanuit gaan dat jou lichaam ook zo werkt. Hoogstens in een wat mindere mate dan de gemiddelde, gezonde nederlandse jonge vrouw.Daarna? Na wat...seks?quote:Vandaar dat ik daarna 2x ben klaargekomen...
Je zegt niet nat te worden...maar als je altijd glijmiddel gebruikt, hoe weet je dan zo zeker dat jij zelf niet nat/vochtig bent geworden? Glijden doet het immers toch wel. Je hoeft niet gelijk te spuiten om vochtig te zijn, de ene keer kan je ook natter zijn dan de andere.
Ik weet niet of je altijd 2x klaar kan komen (en of dat alleen na de daad, oftwel door mond/handwerk gebeurd, of ook van de daad zelf), maar misschien zegt dat je daarna 2x bent gekomen iets over je mate van opgewondenheid. Hoe meer opgewonden, hoe meer vocht en des te vaker/makkelijker je kon klaarkomen. Die grotere hoeveelheid eigen vocht, eventueel icm glijmiddel, is dan misschien zichtbaar op het condoom als zijnde 'erg nat en plakkerig'. Een mogelijk antwoord op je tweede vraag![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dubieus
In mijn reactie ga ik er maar vanuit dat je daarmee zijn piemel/penis/pik/lul/geslachtsdeel/plasser bedoelt en niet een ander ding. Mocht dat niet het geval zijn dan is onderstaande niet relevant.
[..]
Oprecht geshockeerd
Maar ik begrijp uit je TT dat je vermoedt dat dit sperma is wat langs het condoom is gelekt.
[..]
Tip: Pak altijd een nieuwe en gooi de oude weg. En 1 tegelijk!
[..]
Ik zie jullie al zitten, uitgebreid het gebruikte condoom te bestuderen op minuscule gaatjes
[..]
Door het verkeerd bewaren, een verkeerde maat, het onjuist omdoen, doorneuken met een afgezakt condoom, scheuren, het onjuist 'zijn ding eruit halen' of het condoom verkeerd te verwijderen kan het natuurlijk zijn dat er sperma langs is gelekt. Of jullie het goed gebruikt hebben weten jullie alleen...bij twijfel, zie spoiler.Hulde voor de tijd en aandacht die je TS geeft. Maar als dit echt nieuw is voor hem/haar, dan is sterilisatie op zijn plaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat het condoom wat plakkerig en natter aanvoelde is toch geen reden om gelijk een MAP te halen? Een wat drastische, onbedachtzame en paniekerige reactie als je het mij vraagt. En vrij onnodig als je weet hoe je anti-conceptie moet gebruiken (en dat ook toepast) en hoe een bevruchting plaats kan vinden. Ken je risico's.
[..]
Als je vruchtbaar bent en seksueel actief dan is het mogelijk om zwanger te zijn, mits er goede zaadcellen bij jou eicel zijn gekomen. Biologie 101.
Bij twijfel brengt een testje meer zekerheid dan het hier te vragen.
Dat je de pil gebruikt zegt weinig over hoe je de pil gebruikt. Als je de pil goed gebruikt dan is de kans op een zwangerschap klein, maar alsnog aanwezig.
Lees je bijsluiter nog eens door en probeer na te gaan of je ergens de mist in bent gegaan...dan weet je de kans op zwangerschap ook wat beter in te schatten. en of een MAP echt nodig is
[..]
Meest voor de hand liggende oorzaak is toch jou eigen vocht met/of glijmiddel. Beide kan wat plakkerig aanvoelen
[..]
Auw...wel tijdens masturbatie?
Het lijkt mij stug dat je helemaal nooit nat/vochtig bent/wordt tijdens seks. Het is een veelal 'natuurlijke' reactie van het lichaam op opgewondenheid, stimulatie (psychisch/fysiek) en het 'aanpassen' van het lichaam op penetratie en voortplanting (fysiologisch). Aangezien je nergens iets zegt over pijn, het niet genieten of het tegen je zin in gedaan te hebben, mag je ertoch vanuit gaan dat jou lichaam ook zo werkt. Hoogstens in een wat mindere mate dan de gemiddelde, gezonde nederlandse jonge vrouw.
[..]
Daarna? Na wat...seks?
Je zegt niet nat te worden...maar als je altijd glijmiddel gebruikt, hoe weet je dan zo zeker dat jij zelf niet nat/vochtig bent geworden? Glijden doet het immers toch wel. Je hoeft niet gelijk te spuiten om vochtig te zijn, de ene keer kan je ook natter zijn dan de andere.
Ik weet niet of je altijd 2x klaar kan komen (en of dat alleen na de daad, oftwel door mond/handwerk gebeurd, of ook van de daad zelf), maar misschien zegt dat je daarna 2x bent gekomen iets over je mate van opgewondenheid. Hoe meer opgewonden, hoe meer vocht en des te vaker/makkelijker je kon klaarkomen. Die grotere hoeveelheid eigen vocht, eventueel icm glijmiddel, is dan misschien zichtbaar op het condoom als zijnde 'erg nat en plakkerig'. Een mogelijk antwoord op je tweede vraag
Super netjes, goed voor elkaar! Dat het een levend wezentje waar je hoogstwaarschijnlijk niet klaar voor bent betreft maakt niet uit, immers GRATISSS spullen!quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:37 schreef anitapatat het volgende:
We hebben contact met durex opgenomen en het probleem voorgelegd.
Mocht ik over 2 weken een test doen en zwanger blijken te zijn krijg ik een schadevergoeding van 75% van de kosten terug, denk aan luiers, eten drinken speelgoed etc.
Toch netjes lijkt me.
Moet eerst zwanger zijn hoop het wel krijg ik veel extra spullenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:45 schreef Questioning het volgende:
[..]
Super netjes, goed voor elkaar! Dat het een levend wezentje waar je hoogstwaarschijnlijk niet klaar voor bent betreft maakt niet uit, immers GRATISSS spullen!
Ik zou stoppen met de pil, en elke dag van bil gaan en hopen dat je binnen twee weken zwanger wordt!quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:37 schreef anitapatat het volgende:
Mocht ik over 2 weken een test doen en zwanger blijken te zijn krijg ik een schadevergoeding van 75% van de kosten terug, denk aan luiers, eten drinken speelgoed etc.
Toch netjes lijkt me.
Misschien ben ik het alquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:31 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik zou stoppen met de pil, en elke dag van bil gaan en hopen dat je binnen twee weken zwanger wordt!![]()
Blijkbaar wel met telefonisch contact.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:41 schreef geluksuil het volgende:
trol durex gaat nooit zo snel over tot dat soort overeenkomsten.
Alsof Durex zich aansprakelijk zou stellen voor andermans falen met een condoomquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:06 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Blijkbaar wel met telefonisch contact.
Reageer gewoon niet als je het toch niet snapt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:50 schreef trolley het volgende:
[..]
Alsof Durex zich aansprakelijk zou stellen voor andermans falen met een condoom![]()
En helemaal niet bij imbecielen die wel seks hebben, maar geen verstand van anticonceptie hebben
Ga weg, dikke troll. Je verneukt (haha, woordgrapje) je eigen topic.
Yeah rightquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:37 schreef anitapatat het volgende:
Toch netjes lijkt me.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:11 schreef anitapatat het volgende:
Het condoom is niet gescheurd zoals we bekeken en gevoeld hebben.
Het sperma zit ook netjes in het reservoir.
Omdat gisteren de apotheek gesloten was kon ik geen morning after pil halen en op internet kopen vertrouw ik sowieso niet.
Ik gebruik wel de pil en moet over 2 weken ongesteld worden.
Wie snapt wat hier nu niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:51 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Reageer gewoon niet als je het toch niet snapt.
Afgelopen zondag was het 8 juni.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:06 schreef anitapatat het volgende:
Hopelijk word hij of zij in december geboren met sinterklaas extra cadeaus haha
Gemiddeld 9 maanden, maar kan natuurlijk ook eerder of later zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:08 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was het 8 juni.
Heb je enig idee hoe hoeveel tijd er zit tussen conceptie en bevallen?
Nee, deze domme koe niet. Gewoon geen aandacht meer aan geven. Waarschijnlijk is ze zelfs nog maagd ook, zou me niks verbazen. Dikke troll die ze isquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:08 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was het 8 juni.
Heb je enig idee hoe hoeveel tijd er zit tussen conceptie en bevallen?
hoe kan je dan batsen ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef anitapatat het volgende:
Oke, nu is het niet grappig meer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef anitapatat het volgende:
Hopelijk krijg ik een kindje of misschien een tweeling, moet alleen dan even navragen of ik dan extra geld krijg van Durex omdat het er dan twee zijn.
Het zou wel zo eerlijk zijn als ze dan ook 2 keer de helft van de kosten betalen ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef anitapatat het volgende:
Hopelijk krijg ik een kindje of misschien een tweeling, moet alleen dan even navragen of ik dan extra geld krijg van Durex omdat het er dan twee zijn.
Probeer eens een nieuwe!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:11 schreef anitapatat het volgende:
We hebben dit in het verleden nooit gehad en altijd dezelfde condooms gebruikt.
Ze zitten al met een schuld van de overheid haha.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het zou wel zo eerlijk zijn als ze dan ook 2 keer de helft van de kosten betalen ja.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:06 schreef anitapatat het volgende:
Hopelijk word hij of zij in december geboren met sinterklaas extra cadeaus haha
Als ik het niet ben is het ook niet erg hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stop dan meteen met dat condoom als je liever zwanger wil zijn...
Heeft de baby wel een goed leven met kwaliteit eten en luiers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef trolley het volgende:
Het zal je moeder maar worden, arm kind.
En het kind krijgt er een moeder bij die geen neuk om hem/haar geeft, maar alleen een kind heeft gekregen omdat ze dan gratis spullen zou krijgen van Durex .. 't is maar wat je belangrijker vindtquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:27 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Heeft de baby wel een goed leven met kwaliteit eten en luiers.
Het kind? Je heb het wel over een baby he.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:30 schreef trolley het volgende:
[..]
En het kind krijgt er een moeder bij die geen neuk om hem/haar geeft, maar alleen een kind heeft gekregen omdat ze dan gratis spullen zou krijgen van Durex .. 't is maar wat je belangrijker vindt
En nu ga ik een TR machen, want je begint nu echt kostmisselijk irritant te worden met je kutposts. In sommige gevallen zou het beter zijn als men zich niet zou kunnen/mogen voortplanten, en jij bent daar een pracht voorbeeld van!
Ik denk dat de vader er anders over denktquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Als ik het niet ben is het ook niet erg hoor.
Als ik zwanger zou zijn is het leuk maar zo niet is het ook geen probleem.
Er is nog zoveel tijd voor.
Exact hetzelfde, alleen best jammer als ik niet zwanger ben want dan krijgen we die zooi niet gratisquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik denk dat de vader er anders over denkt
Pauper...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:15 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Exact hetzelfde, alleen best jammer als ik niet zwanger ben want dan krijgen we die zooi niet gratis
Dus ben je pauper als je er zo over denkt...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:17 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Nee pampers zijn het die we dan gratis krijgen.
19? Blijkbaar heb je het topic niet goed gelezen...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar goed, je zal wel 19 zijn en dus nog de ballen verstand van hebben. Ga maar eerst studeren zodat je goed zelf wat shit voor de baby kan betalen..
ok 28, dan nog triesterquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:21 schreef anitapatat het volgende:
[..]
19? Blijkbaar heb je het topic niet goed gelezen...
Lol ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef mime_negert het volgende:
Je moet nooit dezelfde condoom nog een keer gebruiken, na 1 keer moet je ze weggooien!
Ik denk dat een cursus taal- en typevaardigheid misschien beter voor jou is...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:27 schreef superbly het volgende:
Je moet helemaal geen condoom gebriken
zonder is veellllll lekekrder en kutten hebben sperma nodig....
Neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:34 schreef Trebo het volgende:
Neuken met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen.
Godverdomme kan maandag al test of ik zwanger benquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:23 schreef Djurres het volgende:
Godverdomme, maar goed dat dit zichzelf zo goed beschermd, want als dit zich voortplant..
Ja redelijke trol, wel kapot irritant dat mensen blijven voerenquote:
Waarom reageer jij dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Ja redelijke trol, wel kapot irritant dat mensen blijven voeren
ben het helemaal met je eens,de blanke sabel erin en rammen maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:27 schreef superbly het volgende:
Je moet helemaal geen condoom gebriken
zonder is veellllll lekekrder en kutten hebben sperma nodig....
En met veel soa's en ziektesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:48 schreef satopex het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens,de blanke sabel erin en rammen maar.
ik ben gewoon een gezonde hollandse man zonder geslachts ziekte.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:53 schreef anitapatat het volgende:
[..]
En met veel soa's en ziektes
Aan jou post geschiedenis te zien ben je gewoon overSEXt....
En ik ben Allahquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:57 schreef satopex het volgende:
[..]
ik ben gewoon een gezonde hollandse man zonder geslachts ziekte.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat, als niet, er wel meer daalt in de nabijheid van TS.
Bij jou welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:52 schreef superbly het volgende:
Whahahahah
neuken moet zonder condoom
lekekr t zaad uit een strakke kut zien druipen....
Ja dit bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:28 schreef superbly het volgende:
hoezo bij mij wel?
doe je benen maar wijd
spuit ik een lading diep je kut in....
Heb medelijden met je vriendin/vrouwquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:34 schreef superbly het volgende:
hoezo sterkte?
elke vrouw/meisje die ik genaaid heb klaagde niet hoor
mn paal is een echt spermakanon heheheh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |