Afgelopen zondag was het 8 juni.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:06 schreef anitapatat het volgende:
Hopelijk word hij of zij in december geboren met sinterklaas extra cadeaus haha
Gemiddeld 9 maanden, maar kan natuurlijk ook eerder of later zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:08 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was het 8 juni.
Heb je enig idee hoe hoeveel tijd er zit tussen conceptie en bevallen?
Nee, deze domme koe niet. Gewoon geen aandacht meer aan geven. Waarschijnlijk is ze zelfs nog maagd ook, zou me niks verbazen. Dikke troll die ze isquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:08 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was het 8 juni.
Heb je enig idee hoe hoeveel tijd er zit tussen conceptie en bevallen?
hoe kan je dan batsen ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef anitapatat het volgende:
Ik ben inderdaad nooit nat tijdens de seks.
Oke, nu is het niet grappig meer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef anitapatat het volgende:
Hopelijk krijg ik een kindje of misschien een tweeling, moet alleen dan even navragen of ik dan extra geld krijg van Durex omdat het er dan twee zijn.
Het zou wel zo eerlijk zijn als ze dan ook 2 keer de helft van de kosten betalen ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef anitapatat het volgende:
Hopelijk krijg ik een kindje of misschien een tweeling, moet alleen dan even navragen of ik dan extra geld krijg van Durex omdat het er dan twee zijn.
Probeer eens een nieuwe!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:11 schreef anitapatat het volgende:
We hebben dit in het verleden nooit gehad en altijd dezelfde condooms gebruikt.
Ze zitten al met een schuld van de overheid haha.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het zou wel zo eerlijk zijn als ze dan ook 2 keer de helft van de kosten betalen ja.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:06 schreef anitapatat het volgende:
Hopelijk word hij of zij in december geboren met sinterklaas extra cadeaus haha
Als ik het niet ben is het ook niet erg hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stop dan meteen met dat condoom als je liever zwanger wil zijn...
Heeft de baby wel een goed leven met kwaliteit eten en luiers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef trolley het volgende:
Het zal je moeder maar worden, arm kind.
En het kind krijgt er een moeder bij die geen neuk om hem/haar geeft, maar alleen een kind heeft gekregen omdat ze dan gratis spullen zou krijgen van Durex .. 't is maar wat je belangrijker vindtquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:27 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Heeft de baby wel een goed leven met kwaliteit eten en luiers.
Het kind? Je heb het wel over een baby he.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:30 schreef trolley het volgende:
[..]
En het kind krijgt er een moeder bij die geen neuk om hem/haar geeft, maar alleen een kind heeft gekregen omdat ze dan gratis spullen zou krijgen van Durex .. 't is maar wat je belangrijker vindt
En nu ga ik een TR machen, want je begint nu echt kostmisselijk irritant te worden met je kutposts. In sommige gevallen zou het beter zijn als men zich niet zou kunnen/mogen voortplanten, en jij bent daar een pracht voorbeeld van!
Ik denk dat de vader er anders over denktquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:57 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Als ik het niet ben is het ook niet erg hoor.
Als ik zwanger zou zijn is het leuk maar zo niet is het ook geen probleem.
Er is nog zoveel tijd voor.
Exact hetzelfde, alleen best jammer als ik niet zwanger ben want dan krijgen we die zooi niet gratisquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik denk dat de vader er anders over denkt
Pauper...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:15 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Exact hetzelfde, alleen best jammer als ik niet zwanger ben want dan krijgen we die zooi niet gratis
Dus ben je pauper als je er zo over denkt...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:17 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Nee pampers zijn het die we dan gratis krijgen.
19? Blijkbaar heb je het topic niet goed gelezen...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar goed, je zal wel 19 zijn en dus nog de ballen verstand van hebben. Ga maar eerst studeren zodat je goed zelf wat shit voor de baby kan betalen..
ok 28, dan nog triesterquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:21 schreef anitapatat het volgende:
[..]
19? Blijkbaar heb je het topic niet goed gelezen...
Lol ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef mime_negert het volgende:
Je moet nooit dezelfde condoom nog een keer gebruiken, na 1 keer moet je ze weggooien!
Ik denk dat een cursus taal- en typevaardigheid misschien beter voor jou is...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:27 schreef superbly het volgende:
Je moet helemaal geen condoom gebriken
zonder is veellllll lekekrder en kutten hebben sperma nodig....
Neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:34 schreef Trebo het volgende:
Neuken met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen.
Godverdomme kan maandag al test of ik zwanger benquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:23 schreef Djurres het volgende:
Godverdomme, maar goed dat dit zichzelf zo goed beschermd, want als dit zich voortplant..
Ja redelijke trol, wel kapot irritant dat mensen blijven voerenquote:
Waarom reageer jij dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Ja redelijke trol, wel kapot irritant dat mensen blijven voeren
ben het helemaal met je eens,de blanke sabel erin en rammen maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:27 schreef superbly het volgende:
Je moet helemaal geen condoom gebriken
zonder is veellllll lekekrder en kutten hebben sperma nodig....
En met veel soa's en ziektesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:48 schreef satopex het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens,de blanke sabel erin en rammen maar.
ik ben gewoon een gezonde hollandse man zonder geslachts ziekte.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:53 schreef anitapatat het volgende:
[..]
En met veel soa's en ziektes
Aan jou post geschiedenis te zien ben je gewoon overSEXt....
En ik ben Allahquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:57 schreef satopex het volgende:
[..]
ik ben gewoon een gezonde hollandse man zonder geslachts ziekte.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat, als niet, er wel meer daalt in de nabijheid van TS.
Bij jou welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:52 schreef superbly het volgende:
Whahahahah
neuken moet zonder condoom
lekekr t zaad uit een strakke kut zien druipen....
Ja dit bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:28 schreef superbly het volgende:
hoezo bij mij wel?
doe je benen maar wijd
spuit ik een lading diep je kut in....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |