ik kan een tulp draaienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:08 schreef anti-loper het volgende:
Hallo
Ik doe zelf aan pottenbakken! en jullie?
Wel beetje geleerd? Dan kun je het gewoon vlekkeloos doen ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:08 schreef anti-loper het volgende:
Morgen tentamen.
Heulemaal geen zijn in. Oja en Nederland gaat verliezen
Ik doe aan creatief flesjes bier openquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:08 schreef anti-loper het volgende:
Hallo
Ik doe zelf aan pottenbakken! en jullie?
Ja theorie een beetje gelezen. Het is een SPSS toets. Best kutjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel beetje geleerd? Dan kun je het gewoon vlekkeloos doen ja.
Heb ik laatst ook gehad. Is makkelijk man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja theorie een beetje gelezen. Het is een SPSS toets. Best kutje
O arme jonge, ik heb die ook een heel aantal keer moeten doen. Wat een dom klote programma is dat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja theorie een beetje gelezen. Het is een SPSS toets. Best kutje
Van jouw kant komen binnenkort vragen als 'waar ligt Arnhem eigenlijk' en 'wat is de tafel van twee', dus bitch please.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:10 schreef deadprez het volgende:
waar hebben jullie het allemaal over a nerdjes
Ik bak er zelf helemaal niks van joquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gehad. Is makkelijk man.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Van jouw kant komen binnenkort vragen als 'waar ligt Arnhem eigenlijk' en 'wat is de tafel van twee', dus bitch please.
Independent samples t-test met systeem invloedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik bak er zelf helemaal niks van jo
Met chikwadraat en al die andere toetsen
Geen idee wat chikwadraat ook alweer is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik bak er zelf helemaal niks van jo
Met chikwadraat en al die andere toetsen
Ja vooral datquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Independent samples t-test met systeem invloed. Vrienden worden met statistici
.
Mijn wekker gaat al om 07:00quote:
hehehquote:
Dat wel jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:14 schreef voederbietel het volgende:
Goede SC dit trouwensZou aanraden aan vrienden en kennissen.
Morgen moet ik nog even de kaft van m'n scriptie versieren dus beetje bijtijds opstaan. Allemaal mooie plakkraaltjes en wat lint gekochtquote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Homo'sHiervoor heb ik dit topic niet aangemaakt.
Is dit een hint, wil je anaal?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Homo'sHiervoor heb ik dit topic niet aangemaakt.
Das waar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij volgend jaar(?) ook iets gaat doen met je leven
Wel relaxed dat je dan met allemaal jonge grietjes in de klas zit.quote:
Vavo hè, dus dat kan ook vies tegenvallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel relaxed dat je dan met allemaal jonge grietjes in de klas zit.
Misschien zit je wel naast mapamina met Nederlands, waar gaat dit heen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vavo hè, dus dat kan ook vies tegenvallen.
Ik vraag het me af, dit is eigenlijk te mooi om waar te zijn toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tuurlijk, super creatieve oplossing zo toch.
Denken dat ik boven de rivieren kom.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien zit je wel naast mapamina met Nederlands, waar gaat dit heen.
Misschien hebben we morgen wel mooie streepje door de naam, is het probleem ook gelijk opgelost.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, dit is eigenlijk te mooi om waar te zijn toch.
Dat zal allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien hebben we morgen wel mooie streepje door de naam, is het probleem ook gelijk opgelost.
Ach, hebben we tenminste een gezellige avond gehad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien hebben we morgen wel mooie streepje door de naam, is het probleem ook gelijk opgelost.
Laatste avondmaal, als anti-loper zo meteen iemand een zoen geeft weten we gelijk wie de messias was.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:21 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ach, hebben we tenminste een gezellige avond gehad.
Stel jezelf gerust met de gedachte dat ik sowieso vanaf de zijlijn sympathiseer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
En als er iemand zo'n kekke streep door zijn naam krijgt ben ik de enige waarschijnlijk.
Wow, slechte zin.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
En als er iemand zo'n kekke streep door zijn naam krijgt ben ik de enige waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stel jezelf gerust met de gedachte dat ik sowieso vanaf de zijlijn sympathiseer.
Is niks mis mee, gewoon relaxte SC.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:00 schreef spambot31 het volgende:
Hoe lang zou het duren voor ze er achter komen?
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is niks mis mee, gewoon relaxte SC.
Ik zit op school zonder koptelefoonquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje muziek er bij, gewoon goed.
Je klasgenoten kunnen het wel waarderen denk ik. Heb je handvaardigheid trouwens?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zit op school zonder koptelefoon
huehuequote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je klasgenoten kunnen het wel waarderen denk ik. Heb je handvaardigheid trouwens?
Ik heb niksdoen in de aula want ik heb de les gemistquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je klasgenoten kunnen het wel waarderen denk ik. Heb je handvaardigheid trouwens?
Ik heb gehoord dat je magische vingers hebt inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:13 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben helaas heel erg goed in handvaardigheid.
DP moet niet zo uit de les klappen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:14 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je magische vingers hebt inderdaad
Ik dacht al, waarom wil het godver de tyfus allemaal niet met die kolere pdf writerquote:
Je kan toch gewoon opslaan als PDF tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom wil het godver de tyfus allemaal niet met die kolere pdf writer.
Ja maar die ezel slaat alle liggende pagina's apart op, daar wordt je toch niet goed vanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:17 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon opslaan als PDF tegenwoordig
Wat een gedoe allemaal, en dat op vrijdagmorgenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja maar die ezel slaat alle liggende pagina's apart op, daar wordt je toch niet goed van
Gelukt. Waarom het niet in 1x mogelijk is, is me een raadsel. Shit afgedrukt als pdf in twee bestanden en met ander programma weer gecombined. Nu maar even naar de drukker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:18 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal, en dat op vrijdagmorgen
De drukker accepteert alleen PDFquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukt. Waarom het niet in 1x mogelijk is, is me een raadsel. Shit afgedrukt als pdf in twee bestanden en met ander programma weer gecombined. Nu maar even naar de drukker.
Staan veel tabelen grafieke en anderzijds plaatjes in, riskeer liever niet dat het verspringt.quote:
Het moet allemaal ook gewoon werken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Staan veel tabelen grafieke en anderzijds plaatjes in, riskeer liever niet dat het verspringt.
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Het moet allemaal ook gewoon werken.
Is dat dan niet in het oorspronkelijke document ook zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Heb nou ook 1 pagina midden in het document waarop geen bladzijdenummering staat. fml.
Ja, het ligt nu aan dat graf wordquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Is dat dan niet in het oorspronkelijke document ook zo.
Jezus, wat een struggles allemaalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, het ligt nu aan dat graf word.
Maar nu wel geluktquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar nu wel gelukt.
Je moet die toestanden ook niet allemaal de ochtend van inleveren willen doen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ej.
In anders nieuws: zes maal scriptie laten drukken.
Ja, had paar losse pdf's gemaakt met goede nummering en die weer gemerged en weet ik het allemaal. Binnenkort tot maar eens proberen of Pages wat dat betreft makkelijker werkt, met Word loop ik op het einde altijd weer te kutten.quote:
Wat is Pages?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, had paar losse pdf's gemaakt met goede nummering en die weer gemerged en weet ik het allemaal. Binnenkort tot maar eens proberen of Pages wat dat betreft makkelijker werkt, met Word loop ik op het einde altijd weer te kutten.
macquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat tekstverwerkprogramma van mac.
Omdat we opeens een sc starten in een forum waar we (ik in ieder geval) nog nooit gepost hebben?quote:
Hier niet dagelijks postenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat we opeens een sc starten in een forum waar we (ik in ieder geval) nog nooit gepost hebben?
Is toch niet tegen de regels?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat we opeens een sc starten in een forum waar we (ik in ieder geval) nog nooit gepost hebben?
Neuh, dat niet denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is toch niet tegen de regels?
Dit telt niet mee voor mijn postcount in klb.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef voederbietel het volgende:
Bovendien sluit dit topic goed bij ons aan. Zak doet iets met tekenen op de computer, Hoink ook zo iets, DP doet iets met bierdopjes, zappa is met muziek bezig, N_t_ heeft z'n ui een kwartslag gedraaid (super arty fuck) en ik ben een redelijk dromer. Zie het probleem niet zo DP.
Dat is ook een voordeel ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit telt niet mee voor mijn postcount in klb.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef voederbietel het volgende:
Bovendien sluit dit topic goed bij ons aan. Zak doet iets met tekenen op de computer, Hoink ook zo iets, DP doet iets met bierdopjes, zappa is met muziek bezig, N_t_ heeft z'n ui een kwartslag gedraaid (super arty fuck) en ik ben een redelijk dromer. Zie het probleem niet zo DP.
quote:
Hoe kon ik houses nou vergeten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:39 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
en houses is ook heel filosofisch en een vrije geest en zo
Nee echt niet hoor, is leugen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Expres zeker, net doen alsof je niet de hele dag aan haar denkt.
Jammer dat 'ie niet serieus is wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
spambot is gay, die zijn ook altijd creatief, bozehaas blowt veel en dat stimuleert de creativiteit, blauwetijger creëert mooie poëzie over leeuwen
Dat hoort bij zijn absurdistische thematiek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie niet serieus is wel.
Thematiekquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dat hoort bij zijn absurdistische thematiek.
Tja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Thematiek. Heb dat woord sinds m'n mondeling Nederlands niet meer gehoord. Waar is de tijd bleven.
Stiekem is ie wel grappig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dreigt je moeder uit het raam te springen?
Moest lachen wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dreigt je moeder uit het raam te springen?
Ik ken hem en een aantal andere van dat soort filmpjes als jonge kerels. Was vorig jaar met m'n pa naar een concert van één, bleek dat die filmpjes al een jaar of 30 oud zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Mooi wel, al had dat accent iets minder gemogen.
Jij hebt gewoon dat gevoel niet man, bietje rondcrossen in de pickup met een sigaret op je lip, smerige spijkerbroek en een wit hemd, light bier drinken, dat is het leven.quote:
Dat had je niet door?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken hem en een aantal andere van dat soort filmpjes als jonge kerels. Was vorig jaar met m'n pa naar een concert van één, bleek dat die filmpjes al een jaar of 30 oud zijn.
Leuk man, het redneckleven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon dat gevoel niet man, bietje rondcrossen in de pickup met een sigaret op je lip, smerige spijkerbroek en een wit hemd, light bier drinken, dat is het leven.
Nee, viel tegen dat er een kerel van in de 60 op het podium stond.quote:
Maar wat voederbietel net beschreef is wel het redneckleven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:39 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Niet alle country is redneckcountry hè.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat voederbietel net beschreef is wel het redneckleven.
Beetje met dubbelloops jachtgeweer op de lege blikjes schieten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
Al moet ik trouwens zeggen dat ik de radiozender die country draait in GTA San Andreas altijd wel goed kon waarderen.
Nee, is gewoon boerenleven, om aan de eisen van redneck te voldoen mag je IQ niet hoger dan 80 liggen en moet je overdreven vaderlandslievend zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat voederbietel net beschreef is wel het redneckleven.
Oh ja. En je vader moet tevens je broer zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee, is gewoon boerenleven, om aan de eisen van redneck te voldoen mag je IQ niet hoger dan 80 liggen en moet je overdreven vaderlandslievend zijn.
Vrije liefdes alles.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja. En je vader moet tevens je broer zijn.
Is dat de hoes van dat album? Heb dat plaatje jaren als achtergrond gehad, nooit geweten waar het vandaan kwamquote:
Waarom die Hitlergroet?quote:
Ja. Waarom had je dat als achtergrond eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dat de hoes van dat album? Heb dat plaatje jaren als achtergrond gehad, nooit geweten waar het vandaan kwam.
Mooi plaatje ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja. Waarom had je dat als achtergrond eigenlijk?
Leuk nummer wel. Lijkt een beetje op Alkaline Trio.quote:
Niks mis mee nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Leuk nummer wel. Lijkt een beetje op Alkaline Trio.
Wat is daar mee?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
US / Pimp hier met je buik (navel)! #4
Die laatste foto
Die foto van jochienegentienhonderd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind dat geforceerde grappig.
Dit ja.quote:
Al die user foto topic's hebben beetje zelfde motief geloof ik.quote:
Dat klinkt prachtig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon dat gevoel niet man, bietje rondcrossen in de pickup met een sigaret op je lip, smerige spijkerbroek en een wit hemd, light bier drinken, dat is het leven.
Wat denk je zelf?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Al die user foto topic's hebben beetje zelfde motief geloof ik.
Hahah kkr grote piemooollll xdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar lijkt inderdaad wel een beetje alsof je daar een erectie had.
Natuurlijk niet.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat oranje kleurtje staat je wel goed trouwens
Verschrikkelijk is het, mijn autisme kan die verandering heul niet hendelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat oranje kleurtje staat je wel goed trouwens
Zou me ook niks verbazen als expres semi hard voor de foto.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar lijkt inderdaad wel een beetje alsof je daar een erectie had.
gvdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou me ook niks verbazen als expres semi hard voor de foto.
Dit ja, zodat hijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou me ook niks verbazen als expres semi hard voor de foto.
kan zeggen.quote:
Beetje overschreeuwen zodat je achteraf nog kan zeggen ja toch grapje hahah.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit ja, zodat hij
[..]
kan zeggen.
Pervert.quote:
Dan rot je toch op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef deadprez het volgende:
Toch vind ik het maar niks, hier in CRE. KLB de beste.
Oke doei.quote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef voederbietel het volgende:
Waarom post je überhaupt in zulke topics?
Hij traint uren per week om zo'n strak lijf te krijgen, dan wil hij er wel wat voor terug, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef voederbietel het volgende:
Waarom post je überhaupt in zulke topics?
Zo ben ik :$quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
je hoeft me niet te bedanken hoor :$
Want?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef deadprez het volgende:
Toch vind ik het maar niks, hier in CRE. KLB de beste.
CRE had nog geen SC, wij wilden SC, 1+1.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja wt kk zitte we eigenlijk in CRE te doen.Bang voor het systeem ofzo?!?!1
Oh ok.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zelfvoldoening. Beetje kijken naar mezelf op het beeldscherm,
Ik heb toch niks met dit forum man.quote:
Je hoopt gewoon dat er stiekem wat FOK!sters op je gaan lopen soppenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel plezier bro.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Boys, ik ga er van door. Mijn maten zijn er en ik ga de BBQ even aanzetten. Fijne avond
Kan ook gewoon zonder het op FOK! te plaatsen hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke ik zal er mee stoppen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zonder het op FOK! te plaatsen hoor.
Thxquote:
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Boys, ik ga er van door. Mijn maten zijn er en ik ga de BBQ even aanzetten. Fijne avond
Nee. Maar ik zit sowieso de hele tijd op mijn taalgebruik te letten, omdat ik niet weet of de manier waarop ik normaal post hier gewaardeerd wordt. Dat is nogal irritant.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Alsof dat met sommige mensen in de KLB-SC wel het geval is...
Zou hij van het bestaan van spiegels afweten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zonder het op FOK! te plaatsen hoor.
Je kan toch ook gewoon in KLB blijven posten, alleen heb je nu als extraatje 24/7 mogelijkheid tot bagger.quote:
Doei.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke ik zal er mee stoppen.
[..]
Thx
Tering, tyfus, fuck, cholera en jullie zijn allemaal een stelletje klapmongolen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zit sowieso de hele tijd op mijn taalgebruik te letten, omdat ik niet weet of de manier waarop ik normaal post hier gewaardeerd wordt. Dat is nogal irritant.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:10 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Tering, tyfus, fuck, cholera en jullie zijn allemaal een stelletje klapmongolen.
Zo, zie je wel, het kan gewoon.
Wtf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zit sowieso de hele tijd op mijn taalgebruik te letten, omdat ik niet weet of de manier waarop ik normaal post hier gewaardeerd wordt. Dat is nogal irritant.
Dat wel ja. Die andere ken ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon in KLB blijven posten, alleen heb je nu als extraatje 24/7 mogelijkheid tot bagger.
Dat was dan ook wel nodig als ik die shit allemaal teruglees van op het laatste.quote:
Mooi nummer.quote:
ja man was echt ellendequote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel nodig als ik die shit allemaal teruglees van op het laatste.
Jij wil gewoon graag dat je topic een succes wordt.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon in KLB blijven posten, alleen heb je nu als extraatje 24/7 mogelijkheid tot bagger.
Ik wil gewoon KLB sc 2quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij wil gewoon graag dat je topic een succes wordt.
Ja kan ook, maar ik weet niet. Vind het maar matig.quote:
Mijn topic? Is van ons allemaal toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij wil gewoon graag dat je topic een succes wordt.
True, true.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Mijn topic? Is van ons allemaal toch.
Nou ja, k, dan post je hier niet meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar ik weet niet. Vind het maar matig.
wowquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
laten we gewoon allemaal ons account verwijderen en nooit meer terugkomen
Maar alle coole mensen zitten nu hier, dus dat is ook geen optie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nou ja, k, dan post je hier niet meer.
Geen weg meer terug, de revolutie is begonnen, wapen jezelf, gesp de rode ster.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar alle coole mensen zitten nu hier, dus dat is ook geen optie.
Gewoon tweed jasje met elbow-patches tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:01 schreef voederbietel het volgende:
Als ik morgen een pak koop voor een hypothetische presentatie als afronding van een zeker educatief proces, val ik dan erg door de mand of kan dat wel?
Dacht meer aan grijs pak met zwart overhemd, maar voelt wel een beetje alsof ik mezelf verloochen. verliech? verliechten? wat? huh?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon tweed jasje met elbow-patches toch
[ afbeelding ]
http://www.huffingtonpost(...)takes_n_3814204.htmlquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dacht meer aan grijs pak met zwart overhemd, maar voelt wel een beetje alsof ik mezelf verloochen. verliech? verliechten? wat? huh?
Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:01 schreef voederbietel het volgende:
Als ik morgen een pak koop voor een hypothetische presentatie als afronding van een zeker educatief proces, val ik dan erg door de mand of kan dat wel?
Of naakt.quote:
Oh ik voel me wel op me gemak in een pak hoor, heb wel vaker een pak aan gehad maar heb geen pak, enkel een tweetal nette broeken en overhemden. Maar dit zou eventueel wel een goede gelegenheid zijn eens een mooi pak te kopen, altijd handig als er iemand doodgaat of zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)takes_n_3814204.html
Maar als je je verder echt niet prettig voelt in een pak, dan zou ik gewoon een nette broek met een jasje dragen. Ik weet ook niet wat bij jullie gebruikelijk is en of er echt een dresscode is?
Nee, ik weet het, de twijfel, de verwarring, sta op het punt wenfer om raad te vragen, wat is dit.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
Nee, ik weet het, de twijfel, de verwarring, sta op het punt wenfer om raad te vragen, wat is dit.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
altijd handig als er iemand doodgaat of zo.
Omdat hij gewoon een typetje speelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef deadprez het volgende:
Jort vind ik altijd wel vermakelijk, weet ook niet waarom.
Jij keek toch nooit tv? Wil je nou zeggen dat je op internet tv programma's opzoekt waar 'ie in zit?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef deadprez het volgende:
Jort vind ik altijd wel vermakelijk, weet ook niet waarom.
Net als wenfer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon een typetje speelt.
Vroeger keek ik wel nog af en toe tv, toen ik nog digitale tv had bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij keek toch nooit tv? Wil je nou zeggen dat je op internet tv programma's opzoekt waar 'ie in zit?
Keek je ook de Droomshow?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroeger keek ik wel nog af en toe tv, toen ik nog digitale tv had bij mijn ouders.
De wat?quote:
Nee, dat keek ik niet.quote:
Oh, vond dat vroeger altijd een tof programma, wou graag mee doen maar nooit opgegeven. Als het nu nog bestond zou ik zeker een poging wagen.quote:
'93-'01 nevar forget.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
Wel cool op zich, al die jaren '90 ('80?) kapsels en kleding.
Fijn vooruitzicht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:33 schreef deadprez het volgende:
Ik heb bijna geen sigaretten meer, dadelijk moet ik de rest van de avond shag roken.
Niet echt. Heb er vanmiddag tijdens het post bezorgen te veel gerookt.quote:
Haha kut is dat ja, ik had dat gisteren en eergisteren en vandaag en eigenlijk al vier maanden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt. Heb er vanmiddag tijdens het post bezorgen te veel gerookt.
Stoppen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet gestopt zijn met roken![]()
Aanbid mijn wilskracht, sukkeltjes
Stug doorroken terwijl je weet hoe slecht het voor je is, dat is pas wilskracht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet gestopt zijn met roken![]()
Aanbid mijn wilskracht, sukkeltjes
Bovendien is het slecht voor je zaad scheelt weer anticonceptie. Geneuzel met condooms ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
Die longkanker komt je ook niet aanwaaien.
Precies.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bovendien is het slecht voor je zaad scheelt weer anticonceptie. Geneuzel met condooms ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |