wowquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
laten we gewoon allemaal ons account verwijderen en nooit meer terugkomen
Maar alle coole mensen zitten nu hier, dus dat is ook geen optie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nou ja, k, dan post je hier niet meer.
Geen weg meer terug, de revolutie is begonnen, wapen jezelf, gesp de rode ster.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar alle coole mensen zitten nu hier, dus dat is ook geen optie.
Gewoon tweed jasje met elbow-patches tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:01 schreef voederbietel het volgende:
Als ik morgen een pak koop voor een hypothetische presentatie als afronding van een zeker educatief proces, val ik dan erg door de mand of kan dat wel?
Dacht meer aan grijs pak met zwart overhemd, maar voelt wel een beetje alsof ik mezelf verloochen. verliech? verliechten? wat? huh?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon tweed jasje met elbow-patches toch
[ afbeelding ]
http://www.huffingtonpost(...)takes_n_3814204.htmlquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dacht meer aan grijs pak met zwart overhemd, maar voelt wel een beetje alsof ik mezelf verloochen. verliech? verliechten? wat? huh?
Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:01 schreef voederbietel het volgende:
Als ik morgen een pak koop voor een hypothetische presentatie als afronding van een zeker educatief proces, val ik dan erg door de mand of kan dat wel?
Of naakt.quote:
Oh ik voel me wel op me gemak in een pak hoor, heb wel vaker een pak aan gehad maar heb geen pak, enkel een tweetal nette broeken en overhemden. Maar dit zou eventueel wel een goede gelegenheid zijn eens een mooi pak te kopen, altijd handig als er iemand doodgaat of zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)takes_n_3814204.html
Maar als je je verder echt niet prettig voelt in een pak, dan zou ik gewoon een nette broek met een jasje dragen. Ik weet ook niet wat bij jullie gebruikelijk is en of er echt een dresscode is?
Nee, ik weet het, de twijfel, de verwarring, sta op het punt wenfer om raad te vragen, wat is dit.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
Nee, ik weet het, de twijfel, de verwarring, sta op het punt wenfer om raad te vragen, wat is dit.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
altijd handig als er iemand doodgaat of zo.
Omdat hij gewoon een typetje speelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef deadprez het volgende:
Jort vind ik altijd wel vermakelijk, weet ook niet waarom.
Jij keek toch nooit tv? Wil je nou zeggen dat je op internet tv programma's opzoekt waar 'ie in zit?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef deadprez het volgende:
Jort vind ik altijd wel vermakelijk, weet ook niet waarom.
Net als wenfer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon een typetje speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |