Dan rot je toch op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef deadprez het volgende:
Toch vind ik het maar niks, hier in CRE. KLB de beste.
Oke doei.quote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef voederbietel het volgende:
Waarom post je überhaupt in zulke topics?
Hij traint uren per week om zo'n strak lijf te krijgen, dan wil hij er wel wat voor terug, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef voederbietel het volgende:
Waarom post je überhaupt in zulke topics?
Zo ben ik :$quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
je hoeft me niet te bedanken hoor :$
Want?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef deadprez het volgende:
Toch vind ik het maar niks, hier in CRE. KLB de beste.
CRE had nog geen SC, wij wilden SC, 1+1.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja wt kk zitte we eigenlijk in CRE te doen.Bang voor het systeem ofzo?!?!1
Oh ok.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zelfvoldoening. Beetje kijken naar mezelf op het beeldscherm,
Ik heb toch niks met dit forum man.quote:
Je hoopt gewoon dat er stiekem wat FOK!sters op je gaan lopen soppenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel plezier bro.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Boys, ik ga er van door. Mijn maten zijn er en ik ga de BBQ even aanzetten. Fijne avond
Kan ook gewoon zonder het op FOK! te plaatsen hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke ik zal er mee stoppen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zonder het op FOK! te plaatsen hoor.
Thxquote:
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Boys, ik ga er van door. Mijn maten zijn er en ik ga de BBQ even aanzetten. Fijne avond
Nee. Maar ik zit sowieso de hele tijd op mijn taalgebruik te letten, omdat ik niet weet of de manier waarop ik normaal post hier gewaardeerd wordt. Dat is nogal irritant.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Alsof dat met sommige mensen in de KLB-SC wel het geval is...
Zou hij van het bestaan van spiegels afweten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zonder het op FOK! te plaatsen hoor.
Je kan toch ook gewoon in KLB blijven posten, alleen heb je nu als extraatje 24/7 mogelijkheid tot bagger.quote:
Doei.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke ik zal er mee stoppen.
[..]
Thx
Tering, tyfus, fuck, cholera en jullie zijn allemaal een stelletje klapmongolen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zit sowieso de hele tijd op mijn taalgebruik te letten, omdat ik niet weet of de manier waarop ik normaal post hier gewaardeerd wordt. Dat is nogal irritant.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:10 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Tering, tyfus, fuck, cholera en jullie zijn allemaal een stelletje klapmongolen.
Zo, zie je wel, het kan gewoon.
Wtf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zit sowieso de hele tijd op mijn taalgebruik te letten, omdat ik niet weet of de manier waarop ik normaal post hier gewaardeerd wordt. Dat is nogal irritant.
Dat wel ja. Die andere ken ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon in KLB blijven posten, alleen heb je nu als extraatje 24/7 mogelijkheid tot bagger.
Dat was dan ook wel nodig als ik die shit allemaal teruglees van op het laatste.quote:
Mooi nummer.quote:
ja man was echt ellendequote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel nodig als ik die shit allemaal teruglees van op het laatste.
Jij wil gewoon graag dat je topic een succes wordt.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon in KLB blijven posten, alleen heb je nu als extraatje 24/7 mogelijkheid tot bagger.
Ik wil gewoon KLB sc 2quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij wil gewoon graag dat je topic een succes wordt.
Ja kan ook, maar ik weet niet. Vind het maar matig.quote:
Mijn topic? Is van ons allemaal toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij wil gewoon graag dat je topic een succes wordt.
True, true.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Mijn topic? Is van ons allemaal toch.
Nou ja, k, dan post je hier niet meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar ik weet niet. Vind het maar matig.
wowquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
laten we gewoon allemaal ons account verwijderen en nooit meer terugkomen
Maar alle coole mensen zitten nu hier, dus dat is ook geen optie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nou ja, k, dan post je hier niet meer.
Geen weg meer terug, de revolutie is begonnen, wapen jezelf, gesp de rode ster.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar alle coole mensen zitten nu hier, dus dat is ook geen optie.
Gewoon tweed jasje met elbow-patches tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:01 schreef voederbietel het volgende:
Als ik morgen een pak koop voor een hypothetische presentatie als afronding van een zeker educatief proces, val ik dan erg door de mand of kan dat wel?
Dacht meer aan grijs pak met zwart overhemd, maar voelt wel een beetje alsof ik mezelf verloochen. verliech? verliechten? wat? huh?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon tweed jasje met elbow-patches toch
[ afbeelding ]
http://www.huffingtonpost(...)takes_n_3814204.htmlquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dacht meer aan grijs pak met zwart overhemd, maar voelt wel een beetje alsof ik mezelf verloochen. verliech? verliechten? wat? huh?
Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:01 schreef voederbietel het volgende:
Als ik morgen een pak koop voor een hypothetische presentatie als afronding van een zeker educatief proces, val ik dan erg door de mand of kan dat wel?
Of naakt.quote:
Oh ik voel me wel op me gemak in een pak hoor, heb wel vaker een pak aan gehad maar heb geen pak, enkel een tweetal nette broeken en overhemden. Maar dit zou eventueel wel een goede gelegenheid zijn eens een mooi pak te kopen, altijd handig als er iemand doodgaat of zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)takes_n_3814204.html
Maar als je je verder echt niet prettig voelt in een pak, dan zou ik gewoon een nette broek met een jasje dragen. Ik weet ook niet wat bij jullie gebruikelijk is en of er echt een dresscode is?
Nee, ik weet het, de twijfel, de verwarring, sta op het punt wenfer om raad te vragen, wat is dit.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
Nee, ik weet het, de twijfel, de verwarring, sta op het punt wenfer om raad te vragen, wat is dit.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
altijd handig als er iemand doodgaat of zo.
Omdat hij gewoon een typetje speelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef deadprez het volgende:
Jort vind ik altijd wel vermakelijk, weet ook niet waarom.
Jij keek toch nooit tv? Wil je nou zeggen dat je op internet tv programma's opzoekt waar 'ie in zit?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef deadprez het volgende:
Jort vind ik altijd wel vermakelijk, weet ook niet waarom.
Net als wenfer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon een typetje speelt.
Vroeger keek ik wel nog af en toe tv, toen ik nog digitale tv had bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij keek toch nooit tv? Wil je nou zeggen dat je op internet tv programma's opzoekt waar 'ie in zit?
Keek je ook de Droomshow?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroeger keek ik wel nog af en toe tv, toen ik nog digitale tv had bij mijn ouders.
De wat?quote:
Nee, dat keek ik niet.quote:
Oh, vond dat vroeger altijd een tof programma, wou graag mee doen maar nooit opgegeven. Als het nu nog bestond zou ik zeker een poging wagen.quote:
'93-'01 nevar forget.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
Wel cool op zich, al die jaren '90 ('80?) kapsels en kleding.
Fijn vooruitzicht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:33 schreef deadprez het volgende:
Ik heb bijna geen sigaretten meer, dadelijk moet ik de rest van de avond shag roken.
Niet echt. Heb er vanmiddag tijdens het post bezorgen te veel gerookt.quote:
Haha kut is dat ja, ik had dat gisteren en eergisteren en vandaag en eigenlijk al vier maanden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt. Heb er vanmiddag tijdens het post bezorgen te veel gerookt.
Stoppen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet gestopt zijn met roken![]()
Aanbid mijn wilskracht, sukkeltjes
Stug doorroken terwijl je weet hoe slecht het voor je is, dat is pas wilskracht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet gestopt zijn met roken![]()
Aanbid mijn wilskracht, sukkeltjes
Bovendien is het slecht voor je zaad scheelt weer anticonceptie. Geneuzel met condooms ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
Die longkanker komt je ook niet aanwaaien.
Precies.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bovendien is het slecht voor je zaad scheelt weer anticonceptie. Geneuzel met condooms ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |