Dan rot je toch op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef deadprez het volgende:
Toch vind ik het maar niks, hier in CRE. KLB de beste.
Oke doei.quote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef voederbietel het volgende:
Waarom post je überhaupt in zulke topics?
Hij traint uren per week om zo'n strak lijf te krijgen, dan wil hij er wel wat voor terug, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef voederbietel het volgende:
Waarom post je überhaupt in zulke topics?
Zo ben ik :$quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
je hoeft me niet te bedanken hoor :$
Want?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef deadprez het volgende:
Toch vind ik het maar niks, hier in CRE. KLB de beste.
CRE had nog geen SC, wij wilden SC, 1+1.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja wt kk zitte we eigenlijk in CRE te doen.Bang voor het systeem ofzo?!?!1
Oh ok.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zelfvoldoening. Beetje kijken naar mezelf op het beeldscherm,
Ik heb toch niks met dit forum man.quote:
Je hoopt gewoon dat er stiekem wat FOK!sters op je gaan lopen soppenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel plezier bro.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Boys, ik ga er van door. Mijn maten zijn er en ik ga de BBQ even aanzetten. Fijne avond
Kan ook gewoon zonder het op FOK! te plaatsen hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke ik zal er mee stoppen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zonder het op FOK! te plaatsen hoor.
Thxquote:
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Boys, ik ga er van door. Mijn maten zijn er en ik ga de BBQ even aanzetten. Fijne avond
Nee. Maar ik zit sowieso de hele tijd op mijn taalgebruik te letten, omdat ik niet weet of de manier waarop ik normaal post hier gewaardeerd wordt. Dat is nogal irritant.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Alsof dat met sommige mensen in de KLB-SC wel het geval is...
Zou hij van het bestaan van spiegels afweten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zonder het op FOK! te plaatsen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |