Vroeger keek ik wel nog af en toe tv, toen ik nog digitale tv had bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij keek toch nooit tv? Wil je nou zeggen dat je op internet tv programma's opzoekt waar 'ie in zit?
Keek je ook de Droomshow?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroeger keek ik wel nog af en toe tv, toen ik nog digitale tv had bij mijn ouders.
De wat?quote:
Nee, dat keek ik niet.quote:
Oh, vond dat vroeger altijd een tof programma, wou graag mee doen maar nooit opgegeven. Als het nu nog bestond zou ik zeker een poging wagen.quote:
'93-'01 nevar forget.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
Wel cool op zich, al die jaren '90 ('80?) kapsels en kleding.
Fijn vooruitzicht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:33 schreef deadprez het volgende:
Ik heb bijna geen sigaretten meer, dadelijk moet ik de rest van de avond shag roken.
Niet echt. Heb er vanmiddag tijdens het post bezorgen te veel gerookt.quote:
Haha kut is dat ja, ik had dat gisteren en eergisteren en vandaag en eigenlijk al vier maanden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt. Heb er vanmiddag tijdens het post bezorgen te veel gerookt.
Stoppen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet gestopt zijn met roken![]()
Aanbid mijn wilskracht, sukkeltjes
Stug doorroken terwijl je weet hoe slecht het voor je is, dat is pas wilskracht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet gestopt zijn met roken![]()
Aanbid mijn wilskracht, sukkeltjes
Bovendien is het slecht voor je zaad scheelt weer anticonceptie. Geneuzel met condooms ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
Die longkanker komt je ook niet aanwaaien.
Precies.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bovendien is het slecht voor je zaad scheelt weer anticonceptie. Geneuzel met condooms ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |