ik kan een tulp draaienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:08 schreef anti-loper het volgende:
Hallo
Ik doe zelf aan pottenbakken! en jullie?
Wel beetje geleerd? Dan kun je het gewoon vlekkeloos doen ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:08 schreef anti-loper het volgende:
Morgen tentamen.
Heulemaal geen zijn in. Oja en Nederland gaat verliezen
Ik doe aan creatief flesjes bier openquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:08 schreef anti-loper het volgende:
Hallo
Ik doe zelf aan pottenbakken! en jullie?
Ja theorie een beetje gelezen. Het is een SPSS toets. Best kutjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel beetje geleerd? Dan kun je het gewoon vlekkeloos doen ja.
Heb ik laatst ook gehad. Is makkelijk man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja theorie een beetje gelezen. Het is een SPSS toets. Best kutje
O arme jonge, ik heb die ook een heel aantal keer moeten doen. Wat een dom klote programma is dat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja theorie een beetje gelezen. Het is een SPSS toets. Best kutje
Van jouw kant komen binnenkort vragen als 'waar ligt Arnhem eigenlijk' en 'wat is de tafel van twee', dus bitch please.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:10 schreef deadprez het volgende:
waar hebben jullie het allemaal over a nerdjes
Ik bak er zelf helemaal niks van joquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gehad. Is makkelijk man.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Van jouw kant komen binnenkort vragen als 'waar ligt Arnhem eigenlijk' en 'wat is de tafel van twee', dus bitch please.
Independent samples t-test met systeem invloedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik bak er zelf helemaal niks van jo
Met chikwadraat en al die andere toetsen
Geen idee wat chikwadraat ook alweer is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik bak er zelf helemaal niks van jo
Met chikwadraat en al die andere toetsen
Ja vooral datquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Independent samples t-test met systeem invloed. Vrienden worden met statistici
.
Mijn wekker gaat al om 07:00quote:
hehehquote:
Dat wel jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:14 schreef voederbietel het volgende:
Goede SC dit trouwensZou aanraden aan vrienden en kennissen.
Morgen moet ik nog even de kaft van m'n scriptie versieren dus beetje bijtijds opstaan. Allemaal mooie plakkraaltjes en wat lint gekochtquote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Homo'sHiervoor heb ik dit topic niet aangemaakt.
Is dit een hint, wil je anaal?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Homo'sHiervoor heb ik dit topic niet aangemaakt.
Das waar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij volgend jaar(?) ook iets gaat doen met je leven
Wel relaxed dat je dan met allemaal jonge grietjes in de klas zit.quote:
Vavo hè, dus dat kan ook vies tegenvallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel relaxed dat je dan met allemaal jonge grietjes in de klas zit.
Misschien zit je wel naast mapamina met Nederlands, waar gaat dit heen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vavo hè, dus dat kan ook vies tegenvallen.
Ik vraag het me af, dit is eigenlijk te mooi om waar te zijn toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tuurlijk, super creatieve oplossing zo toch.
Denken dat ik boven de rivieren kom.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien zit je wel naast mapamina met Nederlands, waar gaat dit heen.
Misschien hebben we morgen wel mooie streepje door de naam, is het probleem ook gelijk opgelost.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, dit is eigenlijk te mooi om waar te zijn toch.
Dat zal allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien hebben we morgen wel mooie streepje door de naam, is het probleem ook gelijk opgelost.
Ach, hebben we tenminste een gezellige avond gehad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien hebben we morgen wel mooie streepje door de naam, is het probleem ook gelijk opgelost.
Laatste avondmaal, als anti-loper zo meteen iemand een zoen geeft weten we gelijk wie de messias was.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:21 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ach, hebben we tenminste een gezellige avond gehad.
Stel jezelf gerust met de gedachte dat ik sowieso vanaf de zijlijn sympathiseer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
En als er iemand zo'n kekke streep door zijn naam krijgt ben ik de enige waarschijnlijk.
Wow, slechte zin.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
En als er iemand zo'n kekke streep door zijn naam krijgt ben ik de enige waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stel jezelf gerust met de gedachte dat ik sowieso vanaf de zijlijn sympathiseer.
Is niks mis mee, gewoon relaxte SC.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:00 schreef spambot31 het volgende:
Hoe lang zou het duren voor ze er achter komen?
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is niks mis mee, gewoon relaxte SC.
Ik zit op school zonder koptelefoonquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje muziek er bij, gewoon goed.
Je klasgenoten kunnen het wel waarderen denk ik. Heb je handvaardigheid trouwens?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zit op school zonder koptelefoon
huehuequote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je klasgenoten kunnen het wel waarderen denk ik. Heb je handvaardigheid trouwens?
Ik heb niksdoen in de aula want ik heb de les gemistquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je klasgenoten kunnen het wel waarderen denk ik. Heb je handvaardigheid trouwens?
Ik heb gehoord dat je magische vingers hebt inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:13 schreef voederbietel het volgende:
Ik ben helaas heel erg goed in handvaardigheid.
DP moet niet zo uit de les klappen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:14 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je magische vingers hebt inderdaad
Ik dacht al, waarom wil het godver de tyfus allemaal niet met die kolere pdf writerquote:
Je kan toch gewoon opslaan als PDF tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom wil het godver de tyfus allemaal niet met die kolere pdf writer.
Ja maar die ezel slaat alle liggende pagina's apart op, daar wordt je toch niet goed vanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:17 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon opslaan als PDF tegenwoordig
Wat een gedoe allemaal, en dat op vrijdagmorgenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja maar die ezel slaat alle liggende pagina's apart op, daar wordt je toch niet goed van
Gelukt. Waarom het niet in 1x mogelijk is, is me een raadsel. Shit afgedrukt als pdf in twee bestanden en met ander programma weer gecombined. Nu maar even naar de drukker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:18 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal, en dat op vrijdagmorgen
De drukker accepteert alleen PDFquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukt. Waarom het niet in 1x mogelijk is, is me een raadsel. Shit afgedrukt als pdf in twee bestanden en met ander programma weer gecombined. Nu maar even naar de drukker.
Staan veel tabelen grafieke en anderzijds plaatjes in, riskeer liever niet dat het verspringt.quote:
Het moet allemaal ook gewoon werken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Staan veel tabelen grafieke en anderzijds plaatjes in, riskeer liever niet dat het verspringt.
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Het moet allemaal ook gewoon werken.
Is dat dan niet in het oorspronkelijke document ook zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Heb nou ook 1 pagina midden in het document waarop geen bladzijdenummering staat. fml.
Ja, het ligt nu aan dat graf wordquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Is dat dan niet in het oorspronkelijke document ook zo.
Jezus, wat een struggles allemaalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, het ligt nu aan dat graf word.
Maar nu wel geluktquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar nu wel gelukt.
Je moet die toestanden ook niet allemaal de ochtend van inleveren willen doen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ej.
In anders nieuws: zes maal scriptie laten drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |