Dat zal allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien hebben we morgen wel mooie streepje door de naam, is het probleem ook gelijk opgelost.

Ach, hebben we tenminste een gezellige avond gehad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien hebben we morgen wel mooie streepje door de naam, is het probleem ook gelijk opgelost.

Laatste avondmaal, als anti-loper zo meteen iemand een zoen geeft weten we gelijk wie de messias was.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:21 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ach, hebben we tenminste een gezellige avond gehad.

Stel jezelf gerust met de gedachte dat ik sowieso vanaf de zijlijn sympathiseer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
En als er iemand zo'n kekke streep door zijn naam krijgt ben ik de enige waarschijnlijk.

Wow, slechte zin.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
En als er iemand zo'n kekke streep door zijn naam krijgt ben ik de enige waarschijnlijk.

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stel jezelf gerust met de gedachte dat ik sowieso vanaf de zijlijn sympathiseer.

Is niks mis mee, gewoon relaxte SC.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:00 schreef spambot31 het volgende:
Hoe lang zou het duren voor ze er achter komen?

Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is niks mis mee, gewoon relaxte SC.

Ik zit op school zonder koptelefoonquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje muziek er bij, gewoon goed.

Je klasgenoten kunnen het wel waarderen denk ik. Heb je handvaardigheid trouwens?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zit op school zonder koptelefoon

huehuequote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je klasgenoten kunnen het wel waarderen denk ik. Heb je handvaardigheid trouwens?

Ik heb niksdoen in de aula want ik heb de les gemistquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je klasgenoten kunnen het wel waarderen denk ik. Heb je handvaardigheid trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |