Ja vooral datquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Independent samples t-test met systeem invloed. Vrienden worden met statistici
.
Mijn wekker gaat al om 07:00quote:
hehehquote:
Dat wel jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:14 schreef voederbietel het volgende:
Goede SC dit trouwensZou aanraden aan vrienden en kennissen.
Morgen moet ik nog even de kaft van m'n scriptie versieren dus beetje bijtijds opstaan. Allemaal mooie plakkraaltjes en wat lint gekochtquote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Homo'sHiervoor heb ik dit topic niet aangemaakt.
Is dit een hint, wil je anaal?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Homo'sHiervoor heb ik dit topic niet aangemaakt.
Das waar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij volgend jaar(?) ook iets gaat doen met je leven
Wel relaxed dat je dan met allemaal jonge grietjes in de klas zit.quote:
Vavo hè, dus dat kan ook vies tegenvallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel relaxed dat je dan met allemaal jonge grietjes in de klas zit.
Misschien zit je wel naast mapamina met Nederlands, waar gaat dit heen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vavo hè, dus dat kan ook vies tegenvallen.
Ik vraag het me af, dit is eigenlijk te mooi om waar te zijn toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tuurlijk, super creatieve oplossing zo toch.
Denken dat ik boven de rivieren kom.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien zit je wel naast mapamina met Nederlands, waar gaat dit heen.
Misschien hebben we morgen wel mooie streepje door de naam, is het probleem ook gelijk opgelost.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, dit is eigenlijk te mooi om waar te zijn toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |