Ik zou best wel een weekendje de oostblok-experience willen doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Overigens is dat gehurkt zitten wat die gasten altijd doen best relaxed.
Ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:53 schreef voederbietel het volgende:
Is snel achter elkaar kunnen posten ook een onderdeel van abonnement of zo?
Dit is gewoon onze sc, maar we moeten het zo noemen omdat het anders niet getolereerd wordt.quote:
Zou daar ook wel eens heen willen. Verder dan Stettin ben ik nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zou best wel een weekendje de oostblok-experience willen doen
Kunnen we niet een sc op een ander subforum kapen of zo?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is gewoon onze sc, maar we moeten het zo noemen omdat het anders niet getolereerd wordt.
Klinkt niet slecht inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:54 schreef spambot31 het volgende:
Gewoon de hele dag gehurkt ergens in een parkje bier drinken in een trainingspak
Haha zullen we dat een keer doen jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kunnen we niet een sc op een ander subforum kapen of zo?
In de onz-sc posten volgens mij best veel toffe users.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is op zich een idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een fantastisch idee, gewoon zo een waar toch al nooit word gepostquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Haha zullen we dat een keer doen ja
Dat klopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:56 schreef deadprez het volgende:
Al is met de klb-sc ook niks mis over het algemeen.
Leuke SC inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
In de onz-sc posten volgens mij best veel toffe users.
wat weet jij a boelerquote:
Waarom hebben zij 20 verschillende sc's en mogen wij er niet eenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
In de onz-sc posten volgens mij best veel toffe users.
In ONZ zijn er genoeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef DieselTank het volgende:
Allemaal even zoeken naar een rustige sc dan stiekem andere keer toeslaan.
tsjaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom hebben zij 20 verschillende sc's en mogen wij er niet een.
Omdat zij als oldbies worden voorgetrokken met hun kringtrek-cs'squote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze zijn jaloers omdat wij zo cool zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het ONZ is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar mogen geen tetten gepost worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:58 schreef voederbietel het volgende:
Knutselen en creativiteit heeft nog een SC. Mogelijkheden, wow.
Klinkt als een prettige omgeving.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar mogen geen tetten gepost worden.
Oh ja nu je het over tetten hebtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar mogen geen tetten gepost worden.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Klinkt als een prettige omgeving.
Je drinkt nog steeds moedermelk?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh ja nu je het over tetten hebt
Net aan paar tetten gezogen![]()
![]()
![]()
Ben je niet wat oud voor borstvoeding?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh ja nu je het over tetten hebt
Net aan paar tetten gezogen![]()
![]()
![]()
Eiwittenquote:
quote:
Zo voorspelbaar, doch grappig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je niet wat oud voor borstvoeding?
Ik zie er geen hoor, link?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:58 schreef voederbietel het volgende:
Knutselen en creativiteit heeft nog een SC. Mogelijkheden, wow.
Was meer voor genotquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je niet wat oud voor borstvoeding?
Hoe gaan we ons zelf dan noemen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:02 schreef deadprez het volgende:
Misschien mogen we onze eigen sc in onz als we Hork inpalmen met gifjes van dolfijnen.
dpscquote:
die tags? [blabla] dit volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hoe doe je die grijze shit ook alweer in de TT?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dp en vb faggot thee uurtje toch?
Je mag ook wel sb zeggen in plaats van faggot hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dp en vb faggot thee uurtje toch?
Eheh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je mag ook wel sb zeggen in plaats van faggot hoor
Ik bedoelde meer jouw typtfoutje. Dat er een SC zou zijn. Ik heb gewoon een hele leuke avond gehad. Begon met waterpijpen en toen werd er heel wat anders gepepenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is beeldmateriaal van anti-loper's ervaring van vandaag?
Gepijpt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer jouw typtfoutje. Dat er een SC zou zijn. Ik heb gewoon een hele leuke avond gehad. Begon met waterpijpen en toen werd er heel wat anders gepepen
Had ze zulke grote tepels dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer jouw typtfoutje. Dat er een SC zou zijn. Ik heb gewoon een hele leuke avond gehad. Begon met waterpijpen en toen werd er heel wat anders gepepen
Is het nou gepijpt of gepepen?quote:
quote:
hehequote:
KLB heeft tegenwoordig meestal ook een nachtbagger. Loopt alleen niet al te goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:25 schreef remlof het volgende:
Waarom staat nachtbagger niet waar het hoort, in ONZ?
[ afbeelding ]
Dat vraagt dit arme meisje zich ook af.
Wat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB heeft tegenwoordig meestal ook een nachtbagger. Loopt alleen niet al te goed.
Die sc van je is ook dood.quote:
Had het ook over deze avond.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Loopt vaak best redelijk toch. Al zijn er zeker ook matige avonden.
6/10 zou raqenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je met sadpanda op stap geweest?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gestorven nadat de ONZ-SC werd geopend. Sorry.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
kankewr op lamaapquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:31 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-gedronken-hebben-post
Leer Engels, leer Nederlands, doe iets a sahbi.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:32 schreef wenfer2 het volgende:
i will get famous, wie wilt een handtekening?
Je bent niet dronken, ga nou maar weer weg en kom pas terug als je je weer als een keuning weet te gedragen.quote:
goede tetten thoquote:
hommotjequote:
Godverdomme.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gestorven nadat de ONZ-SC werd geopend. Sorry.
Ach, KLB is nu toch het baggerforum, past dus wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |