dpscquote:
die tags? [blabla] dit volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hoe doe je die grijze shit ook alweer in de TT?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dp en vb faggot thee uurtje toch?
Je mag ook wel sb zeggen in plaats van faggot hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dp en vb faggot thee uurtje toch?
Eheh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je mag ook wel sb zeggen in plaats van faggot hoor
Ik bedoelde meer jouw typtfoutje. Dat er een SC zou zijn. Ik heb gewoon een hele leuke avond gehad. Begon met waterpijpen en toen werd er heel wat anders gepepenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is beeldmateriaal van anti-loper's ervaring van vandaag?
Gepijpt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer jouw typtfoutje. Dat er een SC zou zijn. Ik heb gewoon een hele leuke avond gehad. Begon met waterpijpen en toen werd er heel wat anders gepepen
Had ze zulke grote tepels dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer jouw typtfoutje. Dat er een SC zou zijn. Ik heb gewoon een hele leuke avond gehad. Begon met waterpijpen en toen werd er heel wat anders gepepen
Is het nou gepijpt of gepepen?quote:
quote:
hehequote:
KLB heeft tegenwoordig meestal ook een nachtbagger. Loopt alleen niet al te goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:25 schreef remlof het volgende:
Waarom staat nachtbagger niet waar het hoort, in ONZ?
[ afbeelding ]
Dat vraagt dit arme meisje zich ook af.
Wat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB heeft tegenwoordig meestal ook een nachtbagger. Loopt alleen niet al te goed.
Die sc van je is ook dood.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |